منو

موسسه حقوقی اریکه عدل

وظایف وکیل ملکی بین المللی در حل اختلافات

وظایف وکیل ملکی بین المللی، وکیل بین المللی املاک، وظایف وکیل ملکی بین الملل، مشاوره حقوقی بین المللی ملک، وکیل حقوقی بین المللی ملک
وظایف وکیل ملکی بین المللی، وکیل بین المللی املاک، وظایف وکیل ملکی بین الملل، مشاوره حقوقی بین المللی ملک، وکیل حقوقی بین المللی ملک
وظایف وکیل ملکی بین المللی بر اساس قوانین خرید و فروش ملک در هر کشوری می باشد، مشکلات احتمالی هنگام خرید ملک یا حتی بعد از خرید ملک خارجی  مستولیت های وکیل ملکی را تعیین می کند، وکیل بین المللی املاک بر قوانین خرید و فروش، اجاره، رهن و مالکیت انواع زمین و ملک آشنا است و می تواند در مواقع بروز مشکل به حل آنها طبق قوانین هر کشور مبادرت نماید. ، وظایف وکیل ملکی بین الملل مشخص و معلوم است ولی بنا به ملاحظات و قوانین هر کشوری و شرایط خریدار و فروشنده اعمال می شود. مشاوره حقوقی بین المللی ملک یکی از ضروری ترین کارها برای خرید ملک بخصوص ملک خارجی است زیرا فقط یک وکیل حقوقی بین المللی ملک می داند که چه قوانینی برای خرید ملک به عنوان یک تبعه خارجی باید رعایت شود.

فهرست مطالب

آخرین مقالات در ایمیل شما

با خبرنامه ما به روز باشید!

وظایف وکیل ملکی بین المللی غالبا در رابطه با راهنمایی و انجام اموری مانند خرید و فروش، اجاره و رهن انواع ملک می باشد و همچنین حل مشکلات احتمالی آن. موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل زیر مجموعه هلدینگ بین المللی آپادالا با همکاران مجرب خود  موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل IIL و املاک بین المللی اینوستایم از نقش وکیل بین المللی املاک در حل مشکلات قبل و بعد از مراحل خرید و فروش ملک صحبت می کند، از وظایف وکیل ملکی بین الملل به مذاکره با موکلان و نظارت بر مراحل انتقال ملک اشاره نموده و به اهمیت و لزوم مشاوره حقوقی بین المللی ملک برای انجام انواع گوناگون امور ملکی تاکید دارد. یک وکیل حقوقی بین المللی ملک با دانشی که از  قوانین کشور مورد نظر در باره خرید ملک و چگونگی تکمیل پروسه آن دارد، می تواند پشتیبان خوبی برای طرفین معامله باشد. در توضیح این نکات با اریکه عدل همراه بمانید.

 

وظایف وکیل ملکی بین المللی

وظایف وکیل ملکی بین المللی شامل ارائه مشاوره و راهنمایی موکلین در خصوص نکات حقوقی خرید، فروش، اجاره و رهن املاک مسکونی، تجاری، مشکلات مستاجران، همسایگان و مالکیت انواع خانه، آپارتمان و زمین می باشد، مستاجران و مالکان هر کدام حقوقی دارند که باید در معاملات محفوظ بماند.

یکی دیگر از مسائل و مشکلاتی که ممکن است برای موکلین پیش آید عدم توانایی در بازپرداخت وام خرید مسکن است که وکیل ملکی در این رابطه با بررسی دارایی های فرد مقروض بایستی راه حلی برای این مشکل پیدا کند. تمامی این مشکلات ممکن است در یک کشور بیگانه اتفاق بیفتد که در اینجا نیاز به یک وکیل ملکی بین المللی کاملا ضروری بنظر می آید.

 

وکیل بین المللی املاک

وکیل بین المللی املاک محدودیت های خرید ملک، قوانین خرید ملک، تخلفات در خرید و فروش، اجاره و رهن ملک را می داند، یکی از مواردی که ممکن است سبب اختلاف بین خریدار و فروشنده شود، مشاعات و دیگر موارد مانند فضای سبز، درختان و یا محوطه ساختمان است که از وظایف یک وکیل ملکی است که این موارد را حل و فصل نماید.

بیشتر بدانید!
نقش دفتر اسناد رسمی در معاملات ملکی بین الملل

وکلای ملکی مقرر هستند که اسناد خرید و فروش ملک، اسناد رهن و پیش نویس قراردادها را آماده و بازنگری نمایند، همچنین باید مراقب باشند که در تنظیم قراردادها حق العمل و یا پولی رد و بدل نشده باشد، وکلا صحت اسناد را کنترل نموده و  از طرف موکلین  آنها را به ثبت میرسانند، علاوه بر آن مفاد قرارداد را برای رسیدن به توافق تنظیم و تعدیل می نمایند. همچنین یکی از مراحل خرید و فروش ملک در خارج و وظایف وکیل بین المللی، افتتاح حساب بانکی بین المللی است که باید آن را انجام دهد.

وکیل بین المللی املاک

وظایف وکیل ملکی بین الملل

وظایف وکیل ملکی بین الملل مذاکره با خریدار و فروشنده ملک، سرمایه گذار، واسطه ها و توسعه دهندگان ملک می باشد و همچنین در بازرسی ملک وکیل باید حضور داشته باشد و بتواند سوابق ملک را با تحقیق بدست آورد و ببیند آیا ملک بدهی احتمالی، بیمه یا مالیات دارد یا اینکه قبلا به فروش رفته یا نه.

وکلای ملکی بین المللی همچنین در انتقال سند مالکیت و سند زدن باید ناظر بر امور باشند، از دیگر توانایی های مهم یک وکیل ملکی بین المللی آشنایی با قوانین خرید ملک در آن کشور مورد نظر است، در برخی از کشورها برای خرید و ثبت ملک نیاز به گرفتن کد می باشد و یا در بعضی دیگر کشورها محدودیت و شرایطی برای خرید ملک توسط خارجیان وجود دارد که وظیفه وکیل است که به تمامی این نکات اشراف داشته باشد. وظیفه های وکیل ملکی بین المللی بنا به قوانین کشور هدف برای خرید ملک و شرایط طرفین قرارداد متفاوت و متغیر خواهد بود.

 

مشاوره حقوقی بین المللی ملک

مشاوره حقوقی بین المللی ملک راهکار بسیار مفیدی است که می تواند پشتوانه ای برای طرفین معامله باشد، در واقع یک وکیل باید بتواند از هر دو طرف معامله حمایت کند هم خریدار و هم فروشنده و احتمال ضرر هر دو را به حداقل برساند. هر کشوری قوانین خاص خود را در تمامی امور دارد، خرید و فروش ملک هم تابع قوانین هر کشور می باشد که وکیل و مشاور حقوقی بین المللی ملک بایستی بر آنها احاطه و اشراف داشته باشد.

بیشتر بدانید!
قرارداد سرمایه گذاری ملکی بین المللی

قوانین بین الملل قوانینی هستند که بر روابط بین کشورها نظارت دارد ولی قرار نیست همه کشورها یک قانونی در خرید و فروش ملک داشته باشند، هر کشوری بنا به ظرفیت، امکانات و نیاز خود به اتباع خارجی اجازه خرید و فروش ملک می دهد که با مشاوره حقوقی می توان به این مطالب وافق شد. لذا در خرید و فروش هر نوع ملک خارجی کاملا ضروری است که با متخصصان و وکلای این امر مشاوره داشته باشید.

مشاوره حقوقی بین المللی برای خرید ملک در خارج  و مطلع شدن از قوانین خرید ملک در کشور خارجی باعث می شود که محدودیت ها و یا حتی مزایای خرید ملک در کشور مورد نظر را بدانید.

 

وکیل حقوقی بین المللی ملک

وکیل حقوقی بین المللی ملک باید انواع ملک را شناخته و با چگونگی مالکیت آنها آشنا باشد زیرا مالکیت انواع مختلفی دارد، مانند:

  • Contingent Interest
  • Lienholder
  • Life Estate
  • Future Interest
  • Fee simple ownership

مشاوره حقوقی بین المللی ملک

برخی از املاک و مستغلات دارای دو بخش مالکیت هستند زمین و ساختمان که شرایط مالکیت هر کدام قوانینی دارد که در هر کشوری متفاوت است، توجه به این تفاوت ها و جزئیات از مسئولیت  هر وکیل بین المللی می باشد که در ابعاد وسیع تر می توان به املاک دولتی اشاره داشت مانند پارک، جاده، بیمارستان و یا هر ملک دیگری با هر کاربری که می تواند زمین آن برای یک مالک یا چند مالک باشد و ساختمان آن برای مالک دیگر.

همین تفاوت هاست که نقش وکیل حقوقی بین المللی ملک را پر اهمیت جلوه می نماید، در مهاجرت به کشورهای گوناگون نیز نقش وکیل حقوقی مهاجرتی به همین اندازه برجسته و ضروری می باشد. یک وکیل حقوقی ملک بین الملل آگاه به قوانین خرید ملک خارجی پشتوانه خوبی می تواند برای خرید ملک شما در کشورهای خارجی باشد. وکیل بین المللی ملک باید به قوانین خرید و فروش انواع ملک دولتی و خصوصی آشنا بوده و بتواند بنا به مقررات آن کشور  بهترین روش کاری را به نفع موکل خود انتخاب نماید.

بیشتر بدانید!
کشورهایی با اقتصاد قوی برای سرمایه گذاری ملکی

 

نقش وکیل حقوقی بین المللی ملک

وظایف وکیل ملکی بین المللی بر اساس قوانین خرید و فروش ملک در هر کشوری می باشد، مشکلات احتمالی هنگام خرید ملک یا حتی بعد از خرید ملک خارجی  مسئولیت های وکیل ملکی را تعیین می کند، وکیل بین المللی املاک بر قوانین خرید و فروش، اجاره، رهن و مالکیت انواع زمین و ملک آشنا است و می تواند در مواقع بروز مشکل به حل آنها طبق قوانین هر کشور مبادرت نماید. وظایف وکیل ملکی بین الملل مشخص و معلوم است ولی بنا به ملاحظات و قوانین هر کشوری و شرایط خریدار و فروشنده اعمال می شود. مشاوره حقوقی بین المللی ملک یکی از ضروری ترین کارها برای خرید ملک بخصوص ملک خارجی است زیرا فقط یک وکیل حقوقی بین المللی ملک می داند که چه قوانینی برای خرید ملک به عنوان یک تبعه خارجی باید رعایت شود.

 

موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل از زیر مجموعه هلدینگ بین المللی آپادالا با همکاران کارآمدی چون موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل IIL و املاک بین المللی اینوستایم کلیه امور حقوقی مهاجرت و خرید ملک خارجی را از ابتدا تا پایان بطور جامع ارائه می نماید. چنانچه اطلاعات بیشتری در خصوص نقش وکیل حقوقی ملکی بین الملل نیاز داشتید با مشاوران اریکه عدل تماس بگیرید. از توجه و اعتمادتان قدردانی می نماییم.

ارزیابی هوشمند مهاجرتی!

ارزیابی مهاجرتی بر اساس سالها تجربه وکلا + ارائه نتیجه در لحظه بدون نیاز به انتظار

مشاوره مهاجرتی
با اهل فن!

جای سوال شما بین 2600+ موضوع مطرح شده در انجمن مهاجرتی اریکه عدل خالیست! 

این مطلب به کارتون اومد؟
استفاده از تجربه ها
2600+
گفتگو و
تبادل نظر
در انجمن مهاجرتی آنلاین اریکه عدل
با وکلا و افراد دارای تجربه گفتگو کنید....
موارد مرتبط برای بررسی بیشتر:
نوشته ای از:
زینت طاهری
مشترک خبرنامه ما شوید!
آخرین آپدیت ها را بگیرید و از بهترین ها بیاموزید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نیاز به اطلاعات بیشتر دارید؟

با بهترین وکلای ما وقت آنلاین رزرو کنید یا اینکه سوال خود را در سامانه مشاوره اینترنتی مطرح کنید...

در اریکه عدل بیشتر از 1200 مطلب حقوقی و مهاجرتی منتشر شده.
ما به شما کمک می کنیم که خیلی سریع چیزی که لازم دارید را پیدا کنید...

چون نظر شما مهمه! اطلاعات این صفحه کاربردی بود؟