منو

موسسه حقوقی اریکه عدل

Joint Venture Lawyer

وکیل قرارداد جوینت ونچر (JV)

به عنوان وکیل قرارداد جوینت ونچر و مشاور حقوقی قراردادهای مشارکت تجاری در قراردادهای بین المللی بسیاری از مذاکره تا انعقاد حضور داشته ایم.

یکی از محوری ترین خدمات موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل تهیه و تنظیم قرارداد خارجی در حوزه تجارت بین الملل است. قرارداد جوینت ونچر یکی از این قرارداد هاست .

[yasr_visitor_votes]

وکیل قرارداد جوینت ونچر

آیا شما هم به دنبال وکیل جوینت ونچر و مشاور حقوقی جوینت ونچر مجرب و متخصص هستید ؟ به دنبال بررسی مفهوم قرارداد جوینت ونچر و ویژگی های آن ، باید اشاره کنیم که این نوع قرارداد در حال حاضر یکی از موفق ترین قالبهای قرارداد کسب و کار در سرتاسر دنیا شناخته شده است . قراردادی که آن را Win-Win  یا همان دو سر برد خودمان می نامند . جهت انعقاد یک قرارداد این چنینی شما 100% نیاز به یک وکیل جوینت ونچر مجرب دارید . وکیل جوینت ونچر شخصی است که در مقاطع عالی حقوق تجارت بین الملل تحصیل نموده است و تجارب بسیاری در خصوص تدوین قرارداد جوینت ونچر در داخل و خارج از کشور دارد .

استفاده از ماده 10 قانون مدنی و سایر عقود معین  هرگز تمام منافع ما را در روابط تجاری با خارجیان حفظ نخواهد کرد . از سوی دیگر آنها تمایل دارند وارد قراردادی شوند که می شناسند .جوینت ونچر یا JV  که سالهاست قرارداد دو سر برد تجاری شناخته می شود ، اکنون وارد ایران شده است و نیازمند مدیریت و هدایت یک وکیل جوینت ونچر کار کشته است.

قرارداد جوینت ونچر (Joint Venture Agreement) یکی از ابزارهایی است که در بسیاری از صنایع و بخش‌های اقتصادی برای همکاری و تعامل بین دو یا چند شرکت استفاده می‌شود. برخلاف تعاملات تجاری معمول که به صورت قراردادهای خرید و فروش یا همکاری محدود به عنوان یک تامین کننده یا مشتری، قرارداد جوینت ونچر شامل ایجاد یک شرکت جدید برای اجرای پروژه‌ها و کسب و کارهایی است که به صورت مشترک توسط این شرکت‌ها انجام می‌شود.

مزایای قرارداد جوینت ونچر

افزایش قدرت نفوذ

طرفین قرارداد با ترکیب قابلیت‌ها و منابع خود، به بازاریابی، فروش و توسعه کسب و کار خود بپردازند

توسعه فنی و تخصصی

تعامل در یک پروژه مشترک می‌تواند مبنای راه‌حل‌های نوین و توسعه فنی و تخصصی باشد.

تقسیم ریسک

ریسک‌های مالی و تجاری توزیع می‌شود و هر شرکت به نسبت سهام خود مسئول است.

تقویت ارتباطات

همکاری در یک پروژه مشترک می‌تواند منجر به تقویت ارتباطات بین شرکت‌ها شود

بهبود بازده سرمایه‌گذاری

با ترکیب منابع و قابلیت‌های مختلف، شرکت‌ها می‌توانند بازده سرمایه‌گذاری را افزایش دهند.

افزایش ارزش برند

با همکاری در یک پروژه مشترک، شرکت‌ها می‌توانند ارزش برند خود را افزایش دهند.

متخصص در انواع قراردادهای بین المللی

موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل تخصصی ترین خدمات قراردادهای بین المللی را از مذاکره تا انعقاد با همراهی وکلای متخصص ارائه می دهد.

وکیل قرارداد جوینت ونچر (JV)

خدمات مشاور حقوقی جوینت ونچر

ارائه خدمات قرارداد جوینت ونچر از نمونه خدمات مدرن و بین المللی موسسه حقوقی اریکه عدل بوده که با استفاده از تخصص تیم وکیل جوینت ونچر و مشاور حقوقی جوینت ونچر محقق شده است .با پایان یافتن دوره انزوای اقتصادی کشور عزیزمان ، اکنون زمان این رسیده است که ما هم با استفاده از دانش و علم روز دنیا ، روابط حقوقی مان را با دنیا مدیریت کنیم.

وکیل قرارداد Joint Venture  در مجموعه حقوقی اریکه عدل با همکاری گسترده با موسسات حقوقی اروپایی  و تجربه و تخصص عمیق خود در حوزه قراردادهای بین المللی مفتخر هستند در خصوص مدیریت موارد ذیل اعلام آمادگی نماید :

  • شرکت در مذاکرات اولیه قرار داد جوینت ونچر
  •  انعقاد MOU  قراردادی
  • ایجاد پیش نویس قراردادی ( درفت )
  •  انعقاد قراردادهای جوینت ونچر
  • نظارت بر اجرای قرارداد جوینت ونچر و مدیریت اختلافات احتمالی

چرا قرارداد جوینت ونچر؟

دلایل مختلفی می‌تواند انگیزه انتخاب قرارداد جوینت ونچر برای فعالن تجاری باشد. از جمله این دلایل عبارتند از:

۱. دسترسی به منابع: با ایجاد شرکت مشترک، شرکت‌ها می‌توانند به منابعی دسترسی پیدا کنند که به تنهایی در دسترس نبوده‌اند. این منابع می‌توانند شامل منابع مالی، فنی، انسانی و غیره باشند.

۲. تقسیم خطر و ریسک: با همکاری در یک پروژه مشترک، شرکت‌ها می‌توانند خطرات مربوط به پروژه را تقسیم کنند و بر عهده‌ی یکدیگر قرار دهند. به این ترتیب، هر شرکت مسئولیتی را در قبال خطرات پروژه به عهده نخواهد داشت.

۳. اشتراک دانش و تجربه: با همکاری در یک پروژه مشترک، شرکت‌ها می‌توانند تجربیات، دانش و مهارت‌های خود را با یکدیگر به اشتراک بگذارند و به صورت همزمان از آن‌ها بهره‌مند شوند.

۴. افزایش توانایی رقابتی: با ایجاد شرکت مشترک، شرکت‌ها می‌توانند توانایی خود را در برابر رقبای خود افزایش دهند و در مقابل نیازهای بازار و مشتریان خود، بهتر پاسخ دهند.

وکیل قرارداد جوینت ونچر (JV)

پرسش و پاسخ های اقامت دبی

درباره اقامت دبی می پرسند:​

برای دریافت اقامت امارات از طریق خرید ملک شما باید حداقل 750 هزار درهم در حوزه املاک و مستغلات سرمایه گذاری کنید.

در حال حاضر خیر ، هنوز هیچ راهی برای دریافت شهروندی امارات وجود ندارد با این حال قوانینی در این خصوص در حال تصویب است.

اقامت امارات شرط حضور دائمی ندارد با این حال در سال حداقل چند بار باید به امارات سفر کنید تا اقامت خود را حفظ کنید. 

اصولا در پروسه مهاجرت به امارات می توانید همسر و فرزندان خود را همراه خود ببرید.

اگر طرفدار یک سبک زندگی لاکچری و سطح بالا هستید زندگی در امارات شما را کاملا اقناع می کند. برای کسب اطلاعات بیشتر در این مورد به مقاله «زندگی در دبی برای ایرانیان» رجوع کنید. 

اگر سوالتان را در لیست بالا نیافتید، در سامانه مشاوره آنلاین به صورت رایگان سوالتان را مطرح نمایید و از وکلای متخصص پاسخ دریافت کنید.

سوابق کار ما در امارات از 2013

سرمایه گذاری
0
ثبت شرکت
0
کارت اقامت
0

نیاز به اطلاعات بیشتر دارید؟

برای رزرو وقت مشاوره حضوری یا ویدئویی با وکلا با ما تماس بگیرید. همچنین می توانید سوالات خود را در سامانه مشاوره حقوقی آنلاین اریکه عدل مطرح نمایید.

موسسه حقوقی اریکه عدل

در اریکه عدل بیشتر از 1200 مطلب حقوقی و مهاجرتی منتشر شده.
ما به شما کمک می کنیم که خیلی سریع چیزی که لازم دارید را پیدا کنید...