منو

موسسه حقوقی اریکه عدل

کارآفرینی در آلمان و شرایط آن

کارآفرینی در آلمان
کارآفرینی در آلمان
در این مقاله موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل قصد دارند به بررسی شرایط کارآفرینی در آلمان بپردازند. شاید شما هم در عناوین و خبرهای مهاجرت به آلمان ، شنیده و خوانده اید که اگر شخصی ثبت شرکت در آلمان داشته باشد، خود و خانواده اش اقامت آلمان را دریافت خواهند کرد. در این مقاله به بررسی بیشتر این خبر می پردازیم.

فهرست مطالب

آخرین مقالات در ایمیل شما

با خبرنامه ما به روز باشید!

در این مقاله موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل قصد دارند به بررسی شرایط کارآفرینی در آلمان بپردازند. شاید شما هم در عناوین و خبرهای مهاجرت به آلمان ، شنیده و خوانده اید که اگر شخصی ثبت شرکت در آلمان داشته باشد، خود و خانواده اش اقامت آلمان را دریافت خواهند کرد. در این مقاله به بررسی بیشتر این خبر می پردازیم.

 

کارآفرینی در آلمان عنوانی جذاب برای کلاهبرداران

در سال های اخیر، دفاتر مهاجرتی و وکلای دروغین زیادی، با ذکر این عنوان جذاب، مبالغ هنگفتی دریافت کردند. ولی در نهایت، متقاضیان مهاجرت به آلمان به جز از دست دادن سرمایه، چیز دیگری نصیبشان نشد. پس اگر می خواهید با کارآفرینی در آلمان برای اخذ اقامت آلمان اقدام کنید توصیه می کنیم با تحقیق بیشتر و اطلاعات دقیق تر اقدام کنید تا در دام کلاهبرداران نیفتید. مقاله اقامت آلمان از طریق ثبت شرکت راهنمای جامعی است.

 

معنای ثبت شرکت در قانون اقامت آلمان

قبل از هر چیز بهتر است معنای ثبت شرکت در آلمان را از دید قانون اقامت آلمان تشریح کنیم.

ثبت شرکت در اصل به معنای راه اندازی یک کسب و کار است. در متن قانون اقامت آلمان ،  هیچ محدودیتی برای نوع این کسب و کار لحاظ نشده است. همچنین در قانون اقامت آلمان ، اسمی از نحوه ثبت این کسب و کار برده نشده است. یعنی بر خلاف ادعای برخی، هیچ نیازی به ثبت یک به اصطلاح گواهی در قبال پرداخت ضمانت به مبلغ بیست و پنج هزار یورو نیست.

در بسیاری از موارد تنها اعلام شروع به کسب و کار به اداره مالیات و همچنین شهرداری، به معنای ثبت شرکت در آلمان می باشد و شما ، هم شماره مالیاتی و هم شماره بازرگانی دریافت خواهید کرد.اطلاعات بیشتر را در مقاله ثبت شرکت در آلمان بخوانید.

بیشتر بدانید!
زبان انگلیسی برای مهاجرت به استرالیا

 

شروط ثبت شرکت در آلمان

چنانچه خواهان کسب اقامت آلمان هستید، این کسب و کار شما می بایست سه شرط اصلی را رعایت کند:

اولین شرط برای ثبت شرکت در آلمان ، اینست که آن منطقه و محدوده ای که شما در آن قصد راه اندازی این کسب و کار را دارید، به این کسب و کار احتیاج داشته باشد. به عنوان مثال شما در یک شهر کوچکی که داروخانه ندارد، اقدام به افتتاح یک داروخانه می کنید.

دومین شرط ، این است که شما بتوانید نشان دهید، تجربه و تخصص در این حرفه دارید و یا اینکه دلایل قانع کننده بیاورید که از عهده این کار بر میایید. به عنوان مثال اگر شما پزشک هستید و قصد افتتاح یک رستوران را دارید، معمولا موافقت با درخواست شما برای ثبت شرکت در آلمان با مشکلاتی همراه است.

شرط سوم کارآفرینی در آلمان ، این است که شما نسبت به شغلی انتخاب کرده اید، یا سرمایه مورد نظر برای راه اندازی کسب و کار را داشته باشید ، یا اینکه یک موسسه مالی، به شما قول پرداخت وام داده باشد. به عنوان مثال ، چنانچه شما قصد افتتاح یک پت شاپ را داشتید، شاید بتوان این پروژه را با بیست هزار یورو به راه انداخت، اما برای یک رستوران ، حداقل به یکصدهزار یورو سرمایه نیاز است. پادکست صوتی ثبت شرکت صوری این موارد را بهتر و بیشتر توضیح می دهد.

 

بهترین راه کسب اقامت آلمان

تا اینجا دیدم که ثبت شرکت در آلمان در حال حاضر برای ایرانیان بسیار دشوار شده و وکیل متخصص مهاجرت پیشنهاد میکند برای مهاجرت به آلمان ، به جای کارآفرینی در آلمان و جلوگیری از صف های طولانی سفارت آلمان، اقدام به سرمایه گذاری نمایید ، می توانید جزئیات این برنامه را در مقاله ” سرمایه گذاری در آلمان ” بخوانید.

بیشتر بدانید!
قانون جدید مهاجرت به آلمان

از آنجایی که مهاجرت به آلمان از طریق کارآفرینی در آلمان بسیار مورد توجه متقاضیان است، ما سعی کردیم در مقاله ثبت شرکت در آلمان نکات مهمی درباره دلایل مالباختگی برخی از سرمایه گذاران در آلمان توضیح دهیم تا از حساسیت و پیچیدگی برنامه ثبت شرکت در آلمان اطلاع یابید. توصیه اکید ما مطالعه این مقاله است.

 

برای اطلاعات بیشتر در مورد کارآفرینی در آلمان و شرایط آن میتوانید اگر سوالی دارید از طریق مشاوره آنلاین با ما در ارتباط باشید و یا از طریق آکادمی اریکه عدل کلاس های وکلا را شرکت کنید تا اطلاعات کامل درباره هر کدام از روش های مهاجرت به آلمان مطلع شوید و یا از طریق تماس با ما میتوانید جلسه حضوری تنظیم نمایید تا از مشاوره وکلای متخصص این حوزه بهره بگیرید.

در صورتیکه هم که قصد خرید ملک در آلمان را دارید با دانلود اپلیکیشن اینوستایم برند زیر مجموعه موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل از ریز جزییات اطلاعات هر ملک در شرکت سرمایه گذاری اینوستایم (Investime) باخبر شوید.

ارزیابی هوشمند مهاجرتی!

ارزیابی مهاجرتی بر اساس سالها تجربه وکلا + ارائه نتیجه در لحظه بدون نیاز به انتظار

مشاوره مهاجرتی
با اهل فن!

جای سوال شما بین 2600+ موضوع مطرح شده در انجمن مهاجرتی اریکه عدل خالیست! 

این مطلب به کارتون اومد؟
استفاده از تجربه ها
2600+
گفتگو و
تبادل نظر
در انجمن مهاجرتی آنلاین اریکه عدل
با وکلا و افراد دارای تجربه گفتگو کنید....
موارد مرتبط برای بررسی بیشتر:
مشترک خبرنامه ما شوید!
آخرین آپدیت ها را بگیرید و از بهترین ها بیاموزید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نیاز به اطلاعات بیشتر دارید؟

با بهترین وکلای ما وقت آنلاین رزرو کنید یا اینکه سوال خود را در سامانه مشاوره اینترنتی مطرح کنید...

در اریکه عدل بیشتر از 1200 مطلب حقوقی و مهاجرتی منتشر شده.
ما به شما کمک می کنیم که خیلی سریع چیزی که لازم دارید را پیدا کنید...

چون نظر شما مهمه! اطلاعات این صفحه کاربردی بود؟