منو

موسسه حقوقی اریکه عدل

Turkish Citizenship since 2018

گرفتن پاسپورت ترکیه با خرید ملک

خدمات تخصصی دپارتمان مهاجرت موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل در خصوص گرفتن پاسپورت ترکیه با خرید ملک به مبلغ 400 هزار دلار و بیشتر در اختیار شماست. از ابتدای تصویب قانون شهروندی ترکیه (سال 2018) در خصوص خرید ملک در ترکیه و پاسپورت خدمت موکلین گرامی هستیم.

خدمات شهروندی  ترکیه در موسسه حقوقی اریکه عدل با کمک ابزار اختصاصی موسسه یعنی اپلیکیشن اینوستایم (Investime) ارائه می شود. 

[yasr_visitor_votes]

پاسپورت ترکیه را با خرید ملک بگیرید.
دریافت پاسپورت ترکیه با خرید ملک

گرفتن شهروندی ترکیه با خرید ملک چه شرایطی دارد؟

یکی از محبوب ترین برنامه های دریافت شهروندی و پاسپورت در خاور میانه که با وجود عمر کم آن استقبال بی نظیری از آن شده است ، گرفتن شهروندی ترکیه با خرید ملک است. 

شما می توانید با خرید یک یا چند ملک که ارزش آن بر 400 هزار دلار بالغ شود ، برای دریافت پاسپورت ترکیه اقدام کنید. البته ملک یا املاکی که انتخاب می کنید باید برای این برنامه مهاجرتی مناسب باشند. 

دپارتمان مهاجرت موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل به همراه همکار متخصص خود شرکت  اینوستایم (Investime) از ابتدای تصویب قانون شهروندی ترکیه در این امر فعالیت داشته و تاکنون پرونده های سرمایه گذاری موفق بسیاری را در کشور ترکیه مدیریت کرده است.

بعد از سالها تجربه و تخصص

ما چه سرویسهایی ارائه می دهیم...

ایجاد سبد سرمایه گذاری

ایجاد لیستی از املاک مورد تایید و مورد پسند موکلین

آماده سازی مقدمات

آماده سازی مقدمات مالیاتی و بانکی مناسب برای سرمایه گذاری

بررسی ثبتی و حقوقی​

بررسی سوابق ثبتی و مدارک حقوقی ملکی که هدف است​

مذاکره و نظارت قراردادی​

بررسی قرارداد خرید از دیدگاه حقوقی و اخذ امتیازات برای موکل​​

نظارت بر صدور سند​

نظارت بر صدور سند مالکیت در موعد مشخص در قرارداد خرید​

مدیریت امور مهاجرتی​

درخواست در اداره مهاجرت برای صدور شهروندی و پاسپورت ترکیه​

خرید ملک در ترکیه و شهروندی

ایجاد سبد سرمایه گذاری به چه معناست؟

وقت ، انرژی و هزینه برای همگان اهمیت دارد. با ایجاد یک لیست مشخص از املاک تایید شده برای دریافت پاسپورت ترکیه ما در همه موارد فوق صرفه جویی می کنیم. این لیست در واقع همان سبد سرمایه گذاری ماست.

بر خلاف تفکر خیلی ها ، زمانی که ما از دریافت پاسپورت ترکیه با خرید ملک صحبت می کنیم در واقع قبل از هر چیز با یک سرمایه گذاری خارجی طرف هستیم و باید با مطالعه و به صورت هدفمند وارد آن شویم. .

در حال حاضر اپلیکیشن INVESTIME ، قوی ترین و کامل ترین پلتفرم جستجوی ملک خارجی ،  که متعلق به گروه شرکتهای ماست به شما کمک میکند در آرامش کامل این سبد سرمایه گذاری را ایجاد کنید. آگاهی در مورد نحوه ارائه خدمات در اینوستایم نیز خالی از لطف نیست.

چرا مسائل حقوقی برای ما مهم است؟

کسانی که با گروه شرکتهای آپادالا آشنایی دارند ، می دانند که پایه و اساس شرکتهای این موجوعه حقوقی و وکالتی است. تمام تلاش ما قبل از هر چیز حفاظت و حراست از حقوق موکلین مان است.به همین دلیل است که ما مسائل حقوقی را به همه چیز ارجح می دانیم.

دریافت پاسپورت ترکیه با خرید ملک هم مثل تمام سرمایه گذاری های خارجی پروسه ای حساس و پیچیده است که یک مجموعه حقوقی مجرب و متخصص باید با ظرافت مدیریت کند.

تمامی پروسه باید توسط وکلای متخصص مدیریت شود . تشکیل پرنده مالیاتی ، افتتاح حساب بانکی ، استعلام سند و مالکیت ، نظارت بر قرارداد و گزارش کارشناسی قیمت ملک در ترکیه و همین طور مراحل پرداخت و در نهایت اقدام مهاجرتی برای دریافت پاسپورت ترکیه جزء مراحل مهم کار ماست.

بررسی حقوقی خرید ملک در ترکیه
گرفتن پاسپورت ترکیه با خرید ملک 2022

اقدام برای دریافت شهروندی ترکیه با خرید ملک

بعد از اینکه همه مراحل مقدماتی خرید ملک در ترکیه با سلامت انجام شد و ما اطمینان پیدا کردیم که حقوق موکل به بهترین شکل محفوظ است ، نوبت به اقدام برای دریافت شهروندی ترکیه با خرید ملک می رسد. 

مجموعه ما از ابتدای تصویب قانون شهروندی جدید ترکیه ، در این کشور فعالیت گسترده داشته و تاکنون تمامی پرونده ها را با موفقیت پشت سر گذاشته است. برنامه ریزی صحیح و تمهیدات حقوقی باعت این موفقیت بوده است.

با جمع آوری تمامی مدارک و مستدل و مستند کردن آنها به نماندگی از موکل در اداره مهاجرت ترکیه حاضر می شویم و بدون هیچ نگرانی و مانع پیش بینی نشده ای در اسرع وقت برای دریافت پاسپورت ترکیه برای سرمایه گذار و خانواده محترم وی اقدام می کنیم.

پرسش و پاسخ های دریافت شهروندی ترکیه

درباره دریافت پاسپورت ترکیه با خرید ملک از ما می پرسند:​

برای دریافت شهروندی ترکیه از طریق خرید ملک حداقل باید 250 هزار دلار سرمایه گذاری کنید. 

هزینه حق الوکاله وکلای شما در ایران و ترکیه شامل آماده سازی مدارک در سفارت ترکیه در ایران ، مرحله جستجو و ایجاد سبد سرمایه گذاری ، استعلامات ثبتی و حقوقی ، امور مالیاتی و بانکی ترکیه ، نظارت قراردادی ، نظارت بر صدور سند ، نظارت بر مراحل پرداخت و امور دریافت پاسپورت ترکیه است. 

به طور کلی مدارک هویتی از قبیل پاسپورت ، شناسنامه ، سند ازدواج و … برای دریافت شهروندی ترکیه با خرید ملک باید ترجمه و تایید سفارت شود. 

خیر شما می توانید در املاک تجاری و اداری نیز سرمایه گذاری کنید. 

خیر به هیچ عنوان! اتفاقا یکی از اسباب سوء استفاده همین است. وکیل معتمد شما باید ابتدا ، در ترکیه افتتاح حساب انجام دهد سپس خودتان پول را به حساب ترک خودتان منتقل کنید و خودتان هم شخصا دستور پرداخت طبق قرارداد به بانک بدهید. مقاله 7 مورد از خطرات خرید ملک در ترکیه را حتما بخوانید. 

مجموعه ما ظرف دو روز کاری پس از حضور شما در ترکیه نسبت به افتتاح حساب بانکی و دریافت کد مالیاتی ترک اقدام می کند.

کارشناسی رسمی قیمت ملک در مرحله بعد از امضای قرارداد خرید و قبل از پرداخت صورت می گیرد. البته قبل از امضای قرارداد درخواست می شود که فروشنده سوابق کارشناسی واحد های مشابه را هم ارائه کند تا حدود قیمت به دست آید. در مقاله درک گزارش کارشناسی ملک ترکیه در این خصوص بیشتر توضیح داده ایم. 

تا زمانی که سقف سرمایه گذاری شما با بیشتر از ۲۵۰ هزار دلار بالغ شود ، مشکلی در سرمایه گذاری در چند ملک وجود ندارد. 

اصولا اولین خرید ملک در ترکیه از مالیات ارزش افزوده معاف است اما ۴ درصد هزینه انتقال سند وجود دارد که معمولا باید از سوی خریدار پرداخت شود. 

اپلیکیشن Investime به شما این اجازه را می دهد که با فراغ بال و در آرامش لیست بازدید خود را از همه پروژه های ترکیه ایجاد کنید و بدون دغدغه درخواست خدمات تخصصی در خصوص این لیست بنمایید. 

اگر سوالتان را در لیست بالا نیافتید، در سامانه مشاوره آنلاین به صورت رایگان سوالتان را مطرح نمایید و از وکلای متخصص پاسخ دریافت کنید.

نیاز به اطلاعات بیشتر دارید؟

برای رزرو وقت مشاوره حضوری یا ویدئویی با وکلا با ما تماس بگیرید. همچنین می توانید سوالات خود را در سامانه مشاوره حقوقی آنلاین اریکه عدل مطرح نمایید.

موسسه حقوقی اریکه عدل

در اریکه عدل بیشتر از 1200 مطلب حقوقی و مهاجرتی منتشر شده.
ما به شما کمک می کنیم که خیلی سریع چیزی که لازم دارید را پیدا کنید...