منو

موسسه حقوقی اریکه عدل

آسان ترین کشورها برای مهاجرت به اروپا

آسان ترین کشورها برای مهاجرت
آسان ترین کشورها برای مهاجرت
کشورهای اتریش، بلژیک و نروژ از جهاتی آسانترین کشورهای اروپایی برای مهاجرت و اخذ اقامت هستند که برای اعطای اعطای اقامت به مهاجران نیازی به سرمایه گذاری ندارند، کشورهای اروپایی مزیت های گوناگونی در مهاجرت و دریافت اقامت دارند از جمله کار، زندگی، تحصیل همانند یک شهروند اروپایی که با دریافت ویزای شنگن نیز می توان به کشورهای عضو منطقه شنگن نیز سفرداشت آنهم بدون نیاز به ویزا. بهر حال انتخاب آسانترین روشهای مهاجرت به کشورهای اروپایی بر عهده شماست زیرا باید روشی را برای مهاجرت پیدا کنید که مطابق با اهداف شما از مهاجرت باشد.

فهرست مطالب

آخرین مقالات در ایمیل شما

با خبرنامه ما به روز باشید!

موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل این بار از آسان ترین کشورها برای مهاجرت به اروپا و اخذ اقامت و شهروندی آنها برای شما علاقمندان نکاتی را به اشتراک میگذارد از جمله مهاجرت آسان به کشورهای اروپایی مانند نروژ که نیازی به سرمایه گذاری ندارد، علاوه بر آن به برخی از کشورهای اروپایی برای اقامت و به مزایای مهاجرت به اروپا نیز اشاره و همچنین از آسان ترین روش مهاجرت به اروپا صحبت می شود، با ما بمانید.

 

آسان ترین کشورها برای مهاجرت

پروسه مهاجرت به منظور دریافت اقامت به برخی از کشورهای اتحادیه اروپا بسیار آسانتر، کم هزینه تر و در زمان کوتاه تری انجام می شود که در عین حال مزایای خوبی هم در مهاجرت دارند که از آسان ترین کشورها برای مهاجرت به اروپا می توان بدین کشورها اشاره داشت:

آسان ترین کشورهای اروپایی برای مهاجرت و دریافت اقامت برای هر مهاجر و سرمایه گذاری فرق می کند که بستگی به هدف مهاجرت و مزایای مهاجرت به آن کشور مورد نظر دارد.

 

مهاجرت آسان به کشورهای اروپایی

به دنبال موضوع مهاجرت آسان به کشورهای اروپایی، باید گفت در برخی از کشورهای اروپایی می توان بدون خرید ملک خارجی به اقامت و شهروندی آن رسید.

  • موناکو: اقامت در موناکو مالیات بردرآمد، مالیات سرمایه و ثروت ندارد و با دریافت اقامت دائم این کشور می توانید به تمامی کشورهای منطقه شنگن بدون ویزا مسافرت نمایید.
  • لاتویا: برای اخذ اقامت کوتاه مدت این کشور می بایست ملکی به ارزش 250 هزار یورو خریداری نمود.
  • اسپانیا: با خرید ملک در اسپانیا به ارزش 500 هزار یورو می توان اقامت اسپانیا را بدست آورد.
  • نروژ: با یک پیشنهاد کاری، مجوز تحصیلی و یا ملحق شدن به خانواده می توان اقامت این کشور را بدست آورد.
بیشتر بدانید!
مالیات های ملکی آلمان چگونه محاسبه می شود؟

برای مهاجرت آسان به اروپا می بایست روش های مهاجرتی را ابتدا شناخته و سپس بهترین آن را انتخاب نمود که در این خصوص بهتر است با یک وکیل مهاجرت نیز مشاوره داشته باشید.

کشورهای اروپایی برای اقامت

کشورهای اروپایی برای اقامت

درباره مهاجرت به برخی از بهترین کشورهای اروپایی برای اقامت باید به این کشورها اشاره داشت:

  • مالتا: با خرید ملک به ارزش 250 هزار یورو می توان اقامت موقت این کشور را دریافت نمود.
  • پرتغال: با ایجاد 10 شغل در پرتغال، یا سپرده گذاری 1 میلیون یورو در یک بانک پرتغالی، یا خرید ملک در پرتغال به ارزش 275 هزار یورو می توان اقامت پرتغال را دریافت نمود.
  • بلژیک: دریافت اقامت این کشور فقط دو ماه طول می کشد و با استخدام در این کشور می توان اقامت بلژیک را بدون نیاز به سرمایه گذاری بدست آورد.
  • اتریش: این کشور  10 مجوز اقامت گوناگون دارد که برای دریافت این ویزا ها نیازی به سرمایه گذاری نیست که با اخذ اقامت اتریش می توان به کشورهای منطقه شنگن بدون ویزا سفر نمود.

دریافت اقامت بعضی از کشورهای اروپایی بسیار آسانتر از بقیه می باشد مانند اقامت بلژیک که فقط با استخدام شدن در یک شرکت می توان اقامت این کشور را بدست آورد

 

مهاجرت به اروپا

از مزایای مهاجرت به اروپا بهره مند شدن از اقتصاد با ثبات، کیفیت زندگی، سطح بالای تحصیلی و درمانی می باشد که با مهاجرت به یک کشور اروپایی این امکان برای شما است که بتوانید با دریافت ویزای کشورهای عضو شنگن به دیگر کشورهای اروپایی بدون نیاز به ویزا سفر داشته باشید که در هر کشور دیگر اروپایی با شما همانند یک شهروند اروپایی رفتار خواهد شد.

بیشتر بدانید!
راهنمای جامع گرفتن اقامت لهستان

با مهاجرت به کشورهای اروپایی و دریافت اقامت و شهروندی آن همانند یک شهروند اروپایی می توانید از مزایایی مانند سفر به تمامی کشورهای عضو منطقه شنگن بدون نیاز به ویزا برخوردار شوید.

 

مزیت های مهاجرت به کشورهای اروپایی

با مهاجرت به کشورهای اروپایی و دریافت اقامت آنها شما مجاز به کار، زندگی و تحصیل در این کشورها خواهید شد که در بسیاری موارد به اخذ شهروندی و دریافت پاسپورت این کشورهای اروپایی نیز خواهید رسید، باید گفت اروپا قرن هاست که مقصدی محبوب برای مهاجران بین المللی بوده است.

آسان ترین روش مهاجرت به اروپا

به دنبال همین موضوع باید گفت با دریافت ویزای شنگن مجاز خواهید بود که به کشورهای اتحادیه اروپا بدون نیاز به ویزا سفر داشته باشید، همانطور که میدانید کشورهای عضو منطقه شنگن عبارتند از: اتریش، بلژیک، دانمارک، آلمان، یونان، ایتالیا، نروژ، لهستان، پرتغال، اسپانیا، سوئد، سوئیس و ……

 

آسان ترین روش مهاجرت به اروپا

یکی از آسان ترین روش مهاجرت به اروپا پیوست به خانواده می باشد، اگر همسر یا شریک زندگی تان در کشورهای اروپایی مقیم هستند به راحتی می توانید با ملحق شدن به ایشان اقامت کشور مورد نظر را بگیرید و افرادی که برای پیوست به خانواده جهت اقامت می توانند اقدام نمایند عبارتند از بچه ها و والدین. با استفاده از آسان ترین روشهای مهاجرت به کشورهای اروپایی پروسه اخذ اقامت کشور مقصد را کوتاهتر نمایید.

 

آسان ترین کشورهای اروپایی برای مهاجرت و اقامت

کشورهای اتریش، بلژیک و نروژ از جهاتی آسانترین کشورهای اروپایی برای مهاجرت و اخذ اقامت هستند که برای اعطای اعطای اقامت به مهاجران نیازی به سرمایه گذاری ندارند، کشورهای اروپایی مزیت ها و حقوق گوناگونی در مهاجرت و دریافت اقامت دارند از جمله کار، زندگی، تحصیل همانند یک شهروند اروپایی، که با دریافت ویزای شنگن نیز می توان به کشورهای عضو منطقه شنگن نیز سفر داشت آنهم بدون نیاز به ویزا.

بیشتر بدانید!
10 شهر محبوب برای زندگی در ترکیه

بهر حال انتخاب آسانترین روشهای مهاجرت به کشورهای اروپایی بر عهده شماست زیرا باید روشی را برای مهاجرت پیدا کنید که مطابق با اهداف شما از مهاجرت باشد.

 

 

برای اطلاعات بیشتر در مورد آسان ترین کشورها برای مهاجرت میتوانید اگر سوالی دارید از طریق مشاوره آنلاین با ما در ارتباط باشید و یا از طریق آموزشگاه اریکه عدل کلاس های وکلا را شرکت کنید تا اطلاعات کامل درباره تمام کشورهای مورد مهاجرت مطلع شوید و یا از طریق تماس با ما میتوانید جلسه حضوری تنظیم نمایید تا از مشاوره وکلای متخصص این حوزه بهره بگیرید.

در صورتیکه هم که قصد خرید ملک خارجی و سرمایه گذاری ملکی را دارید با دانلود اپلیکیشن اینوستایم برند زیر مجموعه موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل از ریز جزییات اطلاعات هر مورد در شرکت سرمایه گذاری اینوستایم (Investime) باخبر شوید.

ارزیابی هوشمند مهاجرتی!

ارزیابی مهاجرتی بر اساس سالها تجربه وکلا + ارائه نتیجه در لحظه بدون نیاز به انتظار

مشاوره مهاجرتی
با اهل فن!

جای سوال شما بین 2600+ موضوع مطرح شده در انجمن مهاجرتی اریکه عدل خالیست! 

این مطلب به کارتون اومد؟
استفاده از تجربه ها
2600+
گفتگو و
تبادل نظر
در انجمن مهاجرتی آنلاین اریکه عدل
با وکلا و افراد دارای تجربه گفتگو کنید....
موارد مرتبط برای بررسی بیشتر:
مشترک خبرنامه ما شوید!
آخرین آپدیت ها را بگیرید و از بهترین ها بیاموزید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نیاز به اطلاعات بیشتر دارید؟

با بهترین وکلای ما وقت آنلاین رزرو کنید یا اینکه سوال خود را در سامانه مشاوره اینترنتی مطرح کنید...

در اریکه عدل بیشتر از 1200 مطلب حقوقی و مهاجرتی منتشر شده.
ما به شما کمک می کنیم که خیلی سریع چیزی که لازم دارید را پیدا کنید...

چون نظر شما مهمه! اطلاعات این صفحه کاربردی بود؟