منو

موسسه حقوقی اریکه عدل

آشنایی با شهرهای دومینیکا برای اقامت

آشنایی با شهرهای دومینیکا
آشنایی با شهرهای دومینیکا
خلاصه اینکه شهرهای دومینیکا برای زندگی از آرامش و ایمنی کافی برخوردار بوده و اکثر شهرهای این کشور دارای طبیعتی ناب و جذاب هستند که علاوه بر آن پایین بودن هزینه های زندگی و خرید و اجاره مسکن نیز مزیت دیگری برای سرمایه گذاری ملکی بین المللی در این کشور و مهاجرت به دومینیکا می باشد، همچنین دریافت اقامت، شهروندی و پاسپورت دومینیکا نیز در کوتاهترین زمان طی 4 ماه بدست می آید.

فهرست مطالب

آخرین مقالات در ایمیل شما

با خبرنامه ما به روز باشید!

دومینیکا کشور جزیره ای و گرمسیری در دریای کارائیب بوده و طبیعتی بسیار زیبا و مناطق بکر فراوانی دارد و مهمترین مزیت زندگی در دومینیکا پایین بودن هزینه های زندگی و مسکن می باشد که در همین خصوص موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل جهت آشنایی با شهرهای دومینیکا برای زندگی و دیگر امور مانند سرمایه گذاری ملکی بین الملل اسامی شهرهای دومینیکا را ذکر و به نحوه اخذ اقامت دومینیکا نیز اشاره می نماید و علاوه بر آن از هزینه های زندگی در دومینبکا و خرید ملک در دومینیکا مطالبی را عنوان می نماید.

 

آشنایی با شهرهای دومینیکا

دوستان در ابتدای مقاله جهت معرفی دومینیکا و آشنایی با شهرهای دومینیکا برای مهاجرت به دومینیکا بهترین شهرهای این کشور جزیره ای برای زندگی و اخذ اقامت و پاسپورت دومینیکا معرفی می گردد:

  • Roseau: که پایتخت دومینیکا بوده و امکانات کافی برای زندگی را دارد و یکی از بهترین شهرهای این کشور نیز می باشد و دارای رستوران، مغازه، محصولات گیاهی، میوه و سبزیجات فراوانی است و با اینکه پایتخت است شهری آرام و امن برای زندگی می باشد.
  • Portsmouth: دومین شهر بزرگ دومینیکا که برای قایقرانی بسیار مناسب است و در سواحل زیبای این جزیره می توانید زندگی نهنگ ها را ببینید همچنین صخره های مرجانی بسیار جذاب و مکان هایی برای غواصی دارد. افرادی که دوست دارند در طبیعت ناب زندگی کنند این شهر گزینه مناسبی برایشان است.

شهرهای دومینیکا

شهرهای دومینیکا

باید گفت که شهرهای دومینیکا بسیار سرزنده و نماد واقعی از طبیعت بکر هستند که یکی از بهترین شهرهای این کشور برای زندگی و مهاجرت به دومینیکا  Marigot می باشد:

  • Marigot شهری کوچک در این کشور بوده که فرودگاه دومینیکا نیز در این شهر واقع شده و بنا به امکانات حمل و نقل هوایی، داشتن مسکن مناسب و هتل و غذاهای عالی شهری مناسب برای زندگی می باشد.
  • Soufriere شهری کوچک در جنوب غربی دومینیکا بوده و یکی از روستاهای جذاب این کشور محسوب شده و آب های معدنی گوگرد دارد که برای درمان بسیاری از بیماریها مناسب می باشد.
بیشتر بدانید!
اخذ اقامت سوئد با ثبت شرکت برای ایرانیان

 

اقامت دومینیکا

در ادامه توضیحات باید اشاره داشت که با خرید و سرمایه گذاری ملکی بین المللی در این کشور به مبلغ 200 هزار دلار می توانید اقامت دومینیکا را بدست آورید که این ملک خریداری شده در دومینیکا می تواند خانه، آپارتمان و یا ویلا باشد، علاوه بر آن دریافت اقامت، شهروندی و پاسپورت دومینیکا را طی 4 ماه می توانید بدست می آید.

همچنین با اخذ پاسپورت دومینیکا می توان به کشورهای عضو شینگن و انگلیس سفر نمود، از مهمترین مزیت های زندگی در دومینیکا این است که مالیات بر درآمد شخصی و مالیات بر ارث در این کشور وجود ندارد، علاوه بر آن با مطالعه مقاله شرایط گرفتن پاسپورت دومینیکا می توانید اطلاعات بیشتری بدست آورید.

اقامت دومینیکا

 

هزینه های زندگی در دومینیکا

در توضیح مخارج زندگی در مهاجرت به دومینیکا باید عنوان نمود که هزینه های زندگی در دومینیکا نسبت به کشورهای اروپایی و آمریکایی کمتر است همچنین این کشور نرخ های اجاره پایینی هم دارد که در همین خصوص به برخی از هزینه های زندگی در بهترین شهرهای دومینیکا اشاره می شود:

  • مخارج زندگی در شهر Roseau

در مهاجرت به دومینیکا و برای زندگی کردن در این کشور بهتر است بدانید که خرید ملک دومینیکا برای هر متر مربع آپارتمان در مرکز این شهر 325 دلار کارائیب و در خارج این شهر هر متر مربع آپارتمان به قیمت 125 دلار کارائیب به فروش می رود.

همچنین نرخ اجاره آپارتمان یکخوابه در مرکز شهر ماهانه 900 دلار کارائیب است، علاوه بر آن هزینه امکاناتی مانند آب، برق، سرمایشی و گرمایشی و تخلیه زباله برای یک آپارتمان یکخوابه در ماه 125 دلار کارائیب می باشد.

بیشتر بدانید!
شرایط لازم برای تمدید کردن اقامت اروپا

 

 مخارج زندگی و اقامت دومینیکا

خلاصه اینکه شهرهای دومینیکا برای زندگی از آرامش و ایمنی کافی برخوردار بوده و اکثر شهرهای این کشور دارای طبیعتی ناب و جذاب هستند که علاوه بر آن پایین بودن هزینه های زندگی و خرید و اجاره مسکن نیز مزیت دیگری برای سرمایه گذاری ملکی بین المللی در این کشور و مهاجرت به دومینیکا می باشد، همچنین دریافت اقامت، شهروندی و پاسپورت دومینیکا نیز در کوتاهترین زمان طی 4 ماه بدست می آید.

 

برای اطلاعات بیشتر در مورد آشنایی با شهرهای دومینیکا میتوانید اگر سوالی دارید از طریق مشاوره آنلاین با ما در ارتباط باشید و یا از طریق آموزشگاه اریکه عدل کلاس های وکلا را شرکت کنید تا اطلاعات کامل درباره هر کدام از روش های مهاجرت به دومینیکا مطلع شوید و یا از طریق تماس با ما میتوانید جلسه حضوری تنظیم نمایید تا از مشاوره وکلای متخصص این حوزه بهره مند شوید.

در صورتی هم که قصد خرید ملک در دومینیکا را دارید با دانلود اپلیکیشن اینوستایم برند زیر مجموعه موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل از ریز جزییات اطلاعات هر ملک در شرکت سرمایه گذاری اینوستایم (Investime) باخبر شوید.

ارزیابی هوشمند مهاجرتی!

ارزیابی مهاجرتی بر اساس سالها تجربه وکلا + ارائه نتیجه در لحظه بدون نیاز به انتظار

مشاوره مهاجرتی
با اهل فن!

جای سوال شما بین 2600+ موضوع مطرح شده در انجمن مهاجرتی اریکه عدل خالیست! 

این مطلب به کارتون اومد؟
استفاده از تجربه ها
2600+
گفتگو و
تبادل نظر
در انجمن مهاجرتی آنلاین اریکه عدل
با وکلا و افراد دارای تجربه گفتگو کنید....
موارد مرتبط برای بررسی بیشتر:
مشترک خبرنامه ما شوید!
آخرین آپدیت ها را بگیرید و از بهترین ها بیاموزید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نیاز به اطلاعات بیشتر دارید؟

با بهترین وکلای ما وقت آنلاین رزرو کنید یا اینکه سوال خود را در سامانه مشاوره اینترنتی مطرح کنید...

در اریکه عدل بیشتر از 1200 مطلب حقوقی و مهاجرتی منتشر شده.
ما به شما کمک می کنیم که خیلی سریع چیزی که لازم دارید را پیدا کنید...

چون نظر شما مهمه! اطلاعات این صفحه کاربردی بود؟