منو

موسسه حقوقی اریکه عدل

آمار مهاجرت به اروپا در اواخر سال 2023

آمار مهاجرت به اروپا
آمار مهاجرت به اروپا
بدین نکته رسیدیم که برخی از تحقیقات و آمار مهاجرت به کشورهای اروپایی بر اساس ملیت، جنس و نوع ویزاهای صادر شده منتشر شده و بعضی از این نتایج مربوط به سه ماه فصل های مختلف می باشد اما برخی از کشورهای اروپایی در صدر جدول بهترین کشورهای اروپایی برای مهاجرت در سال 2020 بوده اند از جمله پرتغال و اسپانیا که به دنبال آن از کشورهایی مانند یونان، ایتالیا، نروژ، سوئد نیز نام برده شد.

فهرست مطالب

آخرین مقالات در ایمیل شما

با خبرنامه ما به روز باشید!

آمار مهاجرت به اروپا در فواصل زمانی گوناگون محاسبه و گردآوری می شود اما تعداد مهاجرت های اروپایی سال 2023 پیرامون همین موضوع موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل به چگونگی انواع مهاجرت به اروپا در اواخر 2023 به آمار مهاجرتی به اروپا پرداخته و از بهترین و مناسب ترین کشورهای اروپایی مهاجرپذیر نیز نام می برد. در بررسی این نکات همراه ما بمانید.

 

آمار مهاجرت به اروپا

آمار مهاجرت به اروپا در سال 2023 در ماههای سال در کشورهای اروپایی متغیر بوده است، با توجه به خروج انگلیس از اتحادیه اروپا می توان سوابق مهاجرتی به این کشور را بدین گونه عنوان نمود، طبق آمار و تحقیقات در پایان ماه می سال 2023  نزدیک به 313000 نفر به انگلیس جهت ماندن و اقامت 12 ماهه یا مدت زمان بیشتر با عناوین و اهداف گوناگونی سفر نموده اند ولی قصد اقامت دائمی در این کشور نداشته اند.

بسیاری از آمارها و تحقیقات بر اساس نوع ویزاهای صادر شده، نوع ملیت و یا جنسیت مهاجران به کشورهای اروپایی گردآوری شده است، که باید گفت آمار مهاجرت ها به کشورهای اروپایی نشان دهنده وضعیت اقتصادی و اجتماعی این کشورها می باشد، لذا آمارهای مهاجرت به کشورهای اروپایی بر اساس عوامل گوناگونی بررسی و اعلام میشوند مانند شرایط کاری، استانداردهای زندگی، تحصیلی، درمانی یا خرید ملک خارجی.

 

مهاجرت های اروپایی سال 2023

کاهش آمار مهاجرت های اروپایی سال 2023 تحت تاثیر پاندمیک کووید 19 کاملا مشهود بوده که در نیمه ماه ژوئن 2023، شش درصد از فرودگاه ها، 25 درصد مرزهای زمینی و 9 درصد مرزهای آبی دریایی برای ورود و خروج از مناطق و کشورهای اقتصادی اروپایی بسته بوده است. مهاجرت های اروپایی سال 2023 در نیمه و ماههای پایانی سال با کاهش درصدی مواجه بوده است.

بیشتر بدانید!
مزایای پاسپورت پرتغال

مهاجرت های اروپایی سال 2020

مهاجرت به اروپا در اواخر 2023

مهاجرت به اروپا در اواخر 2023 تحت عناوین گوناگون و با روش های مختلفی انجام شده مانند سرمایه گذاری ملکی بین المللی، تحصیلی، کاری و درمانی که برای هر یک جداول و لیست هایی موجود می باشد، بر خلاف اینکه آمار مهاجرت به اروپا در دهه قبل یعنی 2010 بیشتر مهاجرت های کاری بوده است.

مهاجرت به کشورهایی اروپایی در سال 2023 بیشتر سرمایه گذاری ملکی بین المللی، تحصیلی، درمانی و سپس کاری بوده است که بنا به پاندمیک کووید 19 این آمار در ماههای پایانی سال 2023 با کاهش چند درصدی در برخی از کشورها روبرو بوده است اما مهاجرت به منظور سرمایه گذاری ملکی در خارج همچنان آمار قابل توجه ای داشته است.

 

آمار مهاجرتی به اروپا

برخی تقویمها و محاسبه های آمار مهاجرتی به کشورهای اروپایی و حتی بین المللی گاها سه ماهه، فصلی و یا در نیمه هر سال می باشد و به دنبال این موضوع بر اساس آخرین آمار ماه می سال 2023 تعداد مهاجرت ها به کشورهای اروپایی در اول ماه ژانویه 2019 بیست و یک میلیون و هشتصد هزار نفر از ملیت های غیر اروپایی به کشورهای اروپایی بوده است.

یعنی مهاجرت از قاره های غیر اروپایی به کشورهای اتحادیه اروپا، همچنین آمار مهاجرت ها به کشورهای اروپایی از چندین لحاظ تحقیق و جمع آوری شده از جمله نوع ملیت و صدور انواع ویزا.

کشورهای اروپایی مهاجرپذیر

 

کشورهای اروپایی مهاجرپذیر

پرتغال، اسپانیا، جمهوری چک، یونان، ایتالیا از کشورهای اروپایی مهاجرپذیر در سال 2023 بوده اند، پرتغال و کشور چک در رده های بالای جدول و کشورهای یونان و ایتالیا در رده های پایین جدول کشورهای اروپایی مهاجر پذیر هستند. همچنین کشورهای سوئیس، نروژ، سوئد، کانادا، استرالیا، آلمان، دانمارک، هلند، فنلاند و آمریکا نیز در لیست بهترین کشورهای دنیا برای انواع مهاجرت بوده اند.

بیشتر بدانید!
تایید مدارک توسط وکیل بین الملل

بهترین کشورها در اروپا برای مهاجرت هر کدام استانداردهایی برای زندگی، کار، تحصیل و سرمایه گذاری ملکی بین المللی دارند از جمله پرتغال که از مهاجرپذیرترین کشورها در سطح اروپا می باشد.

 

آمار و ارقام مهاجرت به اروپا

بدین نکته رسیدیم که برخی از تحقیقات و آمار مهاجرت به کشورهای اروپایی بر اساس ملیت، جنس و نوع ویزاهای صادر شده منتشر شده و بعضی از این نتایج مربوط به سه ماه فصل های مختلف می باشد اما برخی از کشورهای اروپایی در صدر جدول بهترین کشورهای اروپایی برای مهاجرت در سال 2023 بوده اند از جمله پرتغال و اسپانیا که به دنبال آن از کشورهایی مانند یونان، ایتالیا، نروژ، سوئد نیز نام برده شد.

 

برای اطلاعات بیشتر در مورد آمار مهاجرت به اروپا میتوانید اگر سوالی دارید از طریق مشاوره آنلاین با ما در ارتباط باشید و یا از طریق آموزشگاه اریکه عدل کلاس های وکلا را شرکت کنید تا اطلاعات کامل درباره تمام کشورهای مورد مهاجرت مطلع شوید و و از طریق تماس با ما و یا فروشگاه اریکه عدل میتوانید جلسه حضوری تنظیم نمایید تا از مشاوره وکلای متخصص این حوزه بهره بگیرید.

در صورتیکه هم که قصد خرید ملک خارجی و سرمایه گذاری ملکی را دارید با دانلود اپلیکیشن اینوستایم برند زیر مجموعه موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل از ریز جزییات اطلاعات هر مورد در شرکت سرمایه گذاری اینوستایم (Investime) باخبر شوید.

ارزیابی هوشمند مهاجرتی!

ارزیابی مهاجرتی بر اساس سالها تجربه وکلا + ارائه نتیجه در لحظه بدون نیاز به انتظار

مشاوره مهاجرتی
با اهل فن!

جای سوال شما بین 2600+ موضوع مطرح شده در انجمن مهاجرتی اریکه عدل خالیست! 

این مطلب به کارتون اومد؟
استفاده از تجربه ها
2600+
گفتگو و
تبادل نظر
در انجمن مهاجرتی آنلاین اریکه عدل
با وکلا و افراد دارای تجربه گفتگو کنید....
موارد مرتبط برای بررسی بیشتر:
مشترک خبرنامه ما شوید!
آخرین آپدیت ها را بگیرید و از بهترین ها بیاموزید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نیاز به اطلاعات بیشتر دارید؟

با بهترین وکلای ما وقت آنلاین رزرو کنید یا اینکه سوال خود را در سامانه مشاوره اینترنتی مطرح کنید...

در اریکه عدل بیشتر از 1200 مطلب حقوقی و مهاجرتی منتشر شده.
ما به شما کمک می کنیم که خیلی سریع چیزی که لازم دارید را پیدا کنید...

چون نظر شما مهمه! اطلاعات این صفحه کاربردی بود؟