منو

موسسه حقوقی اریکه عدل

آیا باز کردن اکانت در سایت آمازون برای ایرانیان وجود دارد؟

باز کردن اکانت در سایت آمازون، نام کاربری در سایت آمازون، ثبت نام با هویت ایرانی در آمازون، ایجاد اکانت در سایت آمازون، ایجاد اکانت آمازون با پاسپورت ایرانی
باز کردن اکانت در سایت آمازون، نام کاربری در سایت آمازون، ثبت نام با هویت ایرانی در آمازون، ایجاد اکانت در سایت آمازون، ایجاد اکانت آمازون با پاسپورت ایرانی
آیا امکان باز کردن اکانت در سایت آمازون برای ایرانیان وجود دارد؟ این سوالی است که موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل توضیحاتی را پیرامون آن ارائه می نماید. آمازون یکی از بزرگترین وب سایت های خرید و فروش آنلاین است و محصولات گوناگونی در آن خرید و فروش می شود. عضویت این سایت هزینه سالیانه دارد که البته می توان ماهانه هم پرداخت نمود. در این مقاله قصد داریم به نام کاربری در سایت آمازون  و همچنین ایجاد اکانت در این سایت بپردازیم. موضوع اصلی این است آیا ثبت نام با هویت ایرانی در آمازون امکان پذیر است؟ یا اینکه آیا ایجاد اکانت آمازون با پاسپورت ایرانی قابل انجام است؟ در این مسیر نیز اریکه عدل را همراه خود بدانید.

فهرست مطالب

آخرین مقالات در ایمیل شما

با خبرنامه ما به روز باشید!

آیا امکان باز کردن اکانت در سایت آمازون برای ایرانیان وجود دارد؟ این سوالی است که موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل توضیحاتی را پیرامون آن ارائه می نماید. آمازون یکی از بزرگترین وب سایت های خرید و فروش آنلاین است و محصولات گوناگونی در آن خرید و فروش می شود. عضویت این سایت هزینه سالیانه دارد که البته می توان ماهانه هم پرداخت نمود. ایجاد اکانت در سایت آمازون مراحل آسانی دارد که در این مقاله قصد داریم به نام کاربری در سایت آمازون و همچنین ایجاد اکانت در این سایت بپردازیم. اریکه عدل با همکارانی چون موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل IIL و املاک بین المللی اینوستایم همواره در انجام امور حقوقی مهاجرت و ملکی میباشند. درباره بازکردن اکانت در سایت آمازون به کاربرد آن نیز اشاره می شود اما  موضوع اصلی این است آیا ثبت نام با هویت ایرانی در آمازون امکان پذیر است؟ یا اینکه آیا ایجاد اکانت آمازون با پاسپورت ایرانی قابل انجام است؟ در این مسیر نیز اریکه عدل را همراه خود بدانید.

ایجاد اکانت در سایت آمازون

ایجاد اکانت در سایت آمازون برای سفارش خرید محصولات گوناگونی از جمله کتاب، فیلم، اسباب بازی، پوشاک، مبلمان سبک، بازی های ویدئویی، نرم افزار حتی ادویه برای آشپزی و…. می باشد، ولی مواد غذایی تازه، کالاهایی با وزن سنگین و کالاهای غیر قانونی را پذیرش و ارسال نمی کند. سایت آمازون برای تمامی کشورهای آمریکایی و اروپایی سفارش ارسال می کند که لازمه استفاده از این خدمات ایجاد اکانت در سایت آمازون است. اما ایرانیان محدودیت هایی برای استفاده از این خدمات دارند.

 

ایجاد اکانت برای فروش در آمازون

ایجاد اکانت در سایت آمازون برای فروش هم می باشد ولی با توجه به محدودیت های شدیدی که برای ایرانیان اعمال می شود، باید گفت نیاز به راهکارهای دیگری هست که باید با مشاوران و متخصصان این امر مشاوره داشت. اما اگر ایرانیان مهاجرتی در دیگر کشورها داشته باشند به راحتی می توانند وارد این سایت شده و فعالیتهای خرید و فروش داشته باشند.

مهاجرت و زندگی در کشورهای دیگر محدودیتی برای ثبت و فعالیت در وب سایت خرید و فروش آمازون ندارد. دوستانی که قصد مهاجرت دارند بدانند بعد از مهاجرت می توانند با این سایت فعالیت های تجاری داشته باشند که البته باید ابتدا افتتاح حساب بانکی بین المللی داشته باشند.

 

خرید و فروش با آمازون

در حالت معمول برای ایجاد اکانت در آمازون باید نام و آدرس ایمیل خود را درج نموده و به ترتیب مراحل را تکمیل نمود. ولی سایت آمازون به ID ایرانی ها اطلاعات کاملی از جمله لیست قیمت ها را ارائه نمی دهد. که برای این مشکل راه حل دیگری وجود دارد، بدین منظور باید آدرس دیگری را در قسمت مشخصات ذکر نمود. با وارد شدن به سایت آمازون و قسمت اکانت اطلاعات خواسته شده را بنویسید تا ایجاد اکانت برایتان صورت گیرد. در حالت عادی با ایجاد نمودن حساب کاربری در سایت آمازون می توان اقدام به خرید یا فروش تولیدات و محصولات گوناگون نمود. که البته این روال عادی ثبت نام و عضویت در این وب سایت است.

بیشتر بدانید!
اکانت آمازون و حساب بانکی آن

انواع عضویت در آمازون

آمازون امکان سه نوع عضویت برای کاربران خود ایجاد نموده، اعضای اولیه و اصلی یا Prime مبلغ سالیانه پرداخت می کنند تا سفارشات خرید خود را رایگان یا با تخفیف دریافت نمایند. پدران، مادران، پدر بزرگ ها و مادر بزرگ ها و دیگر سرپرست های خانواده و پرستاران کودک می توانند برای عضویت نوع Mom ثبت نام کنند. سالمندان نیز با تخفیف می توانند در  این وب سایت عضو و سفارش خود را ثبت نمایند.

که البته برای یک سال رایگان عضو این سایت شده و محصولات نوزاد و کودکان را با 30 درصد تخفیف دریافت می کنند. نوع سوم عضویت دانش آموزی و دانشجویی است که با یک آدرس ایمیل معتبر تحصیلی شش ماه عضویت رایگان دریافت و برای خرید هم تخفیف می گیرند.

نام کاربری در سایت آمازون

چک کردن عضویت در آمازون

برای چک کردن وضعیت عضویت می توان وارد صفحه اکانت شد. این سایت به 8 زبان سفارش می گیرد و با 64 نوع ارز فروش دارد، آمازون سفارش های بین المللی را قبول و ارسال می کند که البته بیشتر برای کشورهای اروپایی و آمریکایی می باشد. آمازون برای ارسال کالا به کشورهای خارجی مالیات وضع می کند که این مالیات بستگی به نوع حمل و قوانین کشوری دارد که کالا به آن ارسال می شود. البته همانطور که اشاره شد این شرایط در وضعیتی است که محدودیتی اعمال نشده باشد.

 

باز کردن اکانت در سایت آمازون

باز کردن اکانت در سایت آمازون چه کاربرد و مزایایی دارد؟ آمازون بیشتر ارسال کالا به کشورهای اروپایی و آمریکایی دارد ولی برای ارسال به برخی کشورها محدودیت دارد. برای رفع این مشکل Colis expat وارد عمل میشود، Colis expat سرویس ارسال کالا است که کالاها را از وب سایت های فروشنده  مانند آمازون می گیرد و به دست مشتریان در تمامی کشورها و قاره ها می رساند.

 

مدیریت خرید و فروش در آمازون

این خدمات اتصالی بین مشتریان و فروشندگان ایجاد میکند، خدمات Colis expat بدون مرز است و هیچ محدودیتی برای ارسال کالاها ندارد. با استفاده از خدمات Colis expat دیگر لازم نیست از دوستان یا بستگان خود در خارج چیزهایی را که لازم دارید بخواهید که برایتان بیاورند. با باز کردن اکانت در سایت آمازون و رفتن به بخش تنظیمات می توانید سفارشات و خرید خود را مدیریت نمایید. باز نمودن حساب کاربری در سایت آمازون روش خود را دارد.

 

هزینه ارسال کالا

هزینه های حمل Colis expat خیلی مناسب و رقابتی است و همه سفارشات شما را در یک بسته ارسال می کند تا حجم کمتری را اشغال کنند. سفارشات حداکثر باید تا وزن 30 کیلوگرم و حداکثر تا ارتفاع 2 متر باشند. کولیس اکسپت یک گروه و هلدینگی از شرکت های فرانسوی است که 20 سال در حمل و ارسال کالا تجربه دارند. ایران هم در لیست خدمات کولیس اکسپت قرار دارد که ارسال کالا برای آن انجام می شود. در واقع شما می توانید از سایت های فروش آنلاین آمریکا و اروپایی خرید کنید ولی کولیس اکسپت برای شما ارسال می کند.

بیشتر بدانید!
راهکارهای فروش در آمازون برای ایرانیان

 

نام کاربری در سایت آمازون

نام کاربری در سایت آمازون همان آدرس ایمیل شما است. برای باز کردن اکانت در سایت آمازون وارد سایت آن شده و موس را روی کلمه اکانت نگه دارید، گزینه هایی در آن قسمت دیده می شود. سپس بالای همان قسمت گزینه استارت را بزنید تا صفحه ایجاد اکانت برایتان باز شود. به ترتیب باید اطلاعاتی که از شما خواسته می شود را پر کنید مانند نام، آدرس ایمیل، درج مجدد آدرس ایمیل، یک رمز با شش کاراکتر، نوشتن مجدد رمز. بعد از این مراحل اکانت شما ایجاد می شود، البته این روند در حالت خوشبینانه و روال عادی ثبت نام می باشد.

ایجاد اکانت در سایت آمازون

تنظیمات اکانت در آمازون

در کل برای تنظیمات اکانت خود می توانید از قسمت your account وارد شوید. سایت آمازون برای IP ایران هزینه ارسال و حمل را نشان نمی دهد که در اینصورت باید یک آدرس دیگری را از آمریکا نوشت تا هزینه ها را بتوان دید. برای تغییر آدرس گزینه your account را انتخاب نموده و با استفاده از add new address آدرس خود را تغییر دهید.

 

نام کاربری مجوزی برای ورود به آمازون

معمولا با ایجاد نام کاربری در سایت آمازون می توان سفارش هر نوع خریدی داشت. نام کاریری همان آدرس ایمیل شما میتواند باشد. با ورود به سایت آمازون و نگه داشتن موس روی کلمه اکانت میتوان گزینه هایی را در آن قسمت مشاهده نمود. دوستان عزیز بدانید که حتی می توانید در سایت آمازون فروش هم داشته باشید. با تولید کالاها و محصولات دست ساز خود می توانید مشخصات آنها را در سایت آمازون درج نموده و اقدام به فروش آن نمایید. عنوان کاربری سایت آمازون در واقع مجوز ورود ما به سایت می باشد.

 

ایجاد اکانت آمازون با پاسپورت ایرانی

در ایجاد اکانت آمازون باید آدرس و زیپ کد معتبر نوشت که برای اینکار می توان از گوگل مپ استفاده نمود. بعد از ایجاد اکانت و عضویت در آمازون باید شارژ اکانت و نحوه خرید از آمازون را با گیفت کارت یاد بگیرید. ایرانی ها به خاطر تحریم ها مجبورند از آی پی و اکانت کشورهای دیگری برای ثبت نام در آمازون استفاده کنند. باید گفت در آمازون می توان کالا و یا تولیداتی را هم به فروش رساند، جهت کسب اطلاعات بیشتر میتوانید مقاله راهکارهای فروش در آمازون برای ایرانیان را مطالعه بفرمایید تا دید بازتری نسبت به اصل موضوع داشته باشید. ایجاد اکانت آمازون با پاسپورت ایرانی نیاز به تحقیقات و مطالعات بیشتری دارد.

 

راه اندازی کسب و کار با آمازون

در واقع برای ایجاد اکانت در آمازون نیازی به پاسپورت ایران نیست. سایت آمازون هم برای فروش و هم برای خرید کالا و محصولات می باشد. جالب است بدانید بسیاری از تولید کنندگان محصولات خود را در این وب سایت به نمایش میگذارند تا جذب مشتری داشته باشند. در واقع می توان از طریق وب سایت آمازون یک کسب و کاری را ایجاد و راه اندازی نمود. دوستان البته برای فروش در آمازون باید حساب بانکی بین المللی داشته باشید، با مطالعه مقاله اکانت آمازون و حساب بانکی آن می توانید اطلاعات کامل تری را داشته باشید.

بیشتر بدانید!
نقد کردن چک در دبی توسط وکیل بین المللی

 

ثبت نام با هویت ایرانی در آمازون

برای ثبت نام  یک آدرس ایمیل معتبر لازم دارید تا هنگام ایجاد اکانت از آن استفاده کنید. سپس با ایجاد یک پسورد 6 کاراکتری وارد مرحله بعدی می شوید. ثبت نام با هویت ایرانی در آمازون با مانع روبرو می شود طوری که لیست قیمت کالاها برای کاربران ایرانی ارسال نمی شود. همچنین در نوشتن آدرس صحیح دقت داشته باشید که اگر آدرس جعلی بنویسید اکانت شما بسته خواهد شد. ثبت نام با هویت ایرانی در آمازون با موانعی مواجه می شود.

 

کاربرد گیفت کارت ها

گیفت کارت ها کاربردهای گوناگونی دارند، برای مثال برای خرید یک نرم افزار گوش اپل باید کیفت کارت آن را خریداری نمود، یا اگر قصد تبلیغ در شبکه اجتماعی فیسبوک را دارید باید گیفت کارت فیس بوک خریداری نمایید. که البته خرید این گیفت کارتها را با هر ارزی می توان انجام داد. مستر کارت هم برای تبلیغات کلیکی مورد نیاز است. بعبارتی شما برای خرید کالا و محصولات گوناگون نیاز به گیفت کارت دارید. گیفت کارت ها قیمت های گوناگونی داشته و هر کدام برای خرید یک نوع محصول مناسب هستند.

 

 

از این مقاله بدین نکته رسیدیم که برای باز کردن اکانت در سایت آمازون به علت تحریم های ایران باید روش های دیگری را به کار برد تا بتوانیم در این وب سایت فعالیت های خرید یا فروش داشته باشیم. نام کاربری در سایت آمازون همان اطلاعات اولیه ای است که هنگان ثبت نام می دهیم این نام کاربری می تواند آدرس ایمیل باشد. ثبت نام با هویت ایرانی در آمازون یا با آی دی ایرانی همه اطلاعات از جمله قیمت کالاها را نخواهیم داشت، به همین خاطر باید ترفندهای دیگری را به کار برد تا بتوانیم جزئیات کامل سفارش کالای خود را دریافت نماییم. یکی از این روش ها استفاده از خدمات ارسال کالای هلدینگ Colis expat می باشد. ایجاد اکانت در سایت آمازون به شرط  رعایت راهکارهای قانونی و صحیح و مشاوره با متخصصان این امر بوجود می آید. ایجاد اکانت آمازون با پاسپورت ایرانی نیز قابل بررسی می باشد.

 

در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر میتوانید با کارشنان حقوقی اریکه عدل تماس گرفته و در جریان جدیدترین نکات قرار بگیرید. هلدینگ حقوقی بین المللی آپادالا بهترین راهکارها را برایتان پیشنهاد می نماید و با دو زیر مجموعه موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل و املاک بین المللی اینوستایم همواره با همکاری یکدیگر از صفر تا صد کلیه امور حقوقی، مهاجرتی و خرید ملک در خارج را مدیریت می نمایند. از توجه و اعتمادتان به مجموعه ما قدردانی و سپاسگزاری می نماییم.

 

ارزیابی هوشمند مهاجرتی!

ارزیابی مهاجرتی بر اساس سالها تجربه وکلا + ارائه نتیجه در لحظه بدون نیاز به انتظار

مشاوره مهاجرتی
با اهل فن!

جای سوال شما بین 2600+ موضوع مطرح شده در انجمن مهاجرتی اریکه عدل خالیست! 

این مطلب به کارتون اومد؟
استفاده از تجربه ها
2600+
گفتگو و
تبادل نظر
در انجمن مهاجرتی آنلاین اریکه عدل
با وکلا و افراد دارای تجربه گفتگو کنید....
موارد مرتبط برای بررسی بیشتر:
نوشته ای از:
زینت طاهری
مشترک خبرنامه ما شوید!
آخرین آپدیت ها را بگیرید و از بهترین ها بیاموزید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نیاز به اطلاعات بیشتر دارید؟

با بهترین وکلای ما وقت آنلاین رزرو کنید یا اینکه سوال خود را در سامانه مشاوره اینترنتی مطرح کنید...

در اریکه عدل بیشتر از 1200 مطلب حقوقی و مهاجرتی منتشر شده.
ما به شما کمک می کنیم که خیلی سریع چیزی که لازم دارید را پیدا کنید...

چون نظر شما مهمه! اطلاعات این صفحه کاربردی بود؟