منو

موسسه حقوقی اریکه عدل

اجاره موقت آپارتمان در آلمان

در این مقاله موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل قصد دارد درباره اجاره موقت آپارتمان در آلمان صحبت کنند. شما می توانید با اجاره ملک در آلمان، اقامت موقت آلمان را اخذ نمایید. پس با ما همراه باشید تا از قیمت اجاره آپارتمان در آلمان و توصیه هایی برای اجاره ملک آلمان آگاه شوید.

فهرست مطالب

آخرین مقالات در ایمیل شما

با خبرنامه ما به روز باشید!

در این مقاله موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل قصد داریم در باب مهاجرت به آلمان درباره اجاره موقت آپارتمان در آلمان صحبت کنیم. شما می توانید با اجاره ملک در آلمان، اقامت موقت آلمان را اخذ نمایید. پس با ما همراه باشید تا از قیمت اجاره آپارتمان در آلمان و توصیه هایی برای اجاره ملک آلمان آگاه شوید.

 

اقامت موقت آلمان

اگر تصمیم دارید فقط چند ماه به آلمان بروید و در جایی زندگی کنید، یا قصد خرید ملک در آلمان دارید اما نسبت به محله یا شهری که قصد خرید دارید مطمئن نیستید، گزینه های مختلفی پیش روی شماست. شما می توانید در یک هتل بمانید، یا یک آپارتمان سنتی را اجاره کنید و سعی کنید از طریق مذاکره با صاحب خانه برای اجاره موقت آپارتمان در آلمان به توافق برسید. مقاله بهترین شهرهای آلمان برای زندگی اطلاعات خوبی به شما می دهد. در هر حال برای اخذ اقامت موقت آلمان تصمیم گیرنده اصلی خود شما هستید.

 

مزایای اجاره موقت آپارتمان در آلمان

  • خدمات اجاره موقت آپارتمان در آلمان، یک راه حل عالی برای افرادی است که می خواهند برای چند ماه کوتاه به آلمان سفر کنند یا حتی برای ساکنین آلمانی که از آپارتمان اصلی خود دور هستند.
  • ساکنین محلی می توانند در هنگام سفر به جاهای دیگر، خانه خود را اجاره دهند. سفر می تواند در امور زیر باشد: برای یک ماموریت تجاری، یا یک تعطیلات طولانی، یا امور خانوادگی و شخصی.
  • اجاره موقت آپارتمان در آلمان ، می تواند یک راه آسان برای پیدا کردن مستاجرین قابل اعتماد و آرامش ذهنی برای مالک آلمانی باشد.
  • اگر قصد مهاجرت پزشکی به آلمان و اخذ ویزای پزشکی آلمان دارید ، اجاره موقت آپارتمان در آلمان برای شما بهترین گزینه است. برای مشاهده شهر ها و انتخاب بیمارستان مقاله بهترین بیمارستان های آلمان راهنمای جامع و کاملی است.
بیشتر بدانید!
سازمان مهندسین استرالیا EA

 

نیاز ویژه مهاجران به اجاره ملک در آلمان

طبق آمار رسمی، از عمده ترین دلایل مهاجران که نیاز به اجاره ملک در آلمان در جهت کسب اقامت موقت آلمان دارند، اینست که آنها در یک کار موقت کار می کنند، یا می خواهند شرایط را پیش از ثابت شدن در کشور جدید آزمایش کنند. یک راه حل سریع و آسان این است که اقدام به اجاره ملک در آلمان می کنند: اجاره آپارتمان مبله به صورت کوتاه مدت، آنها را از هر گونه استرس دور می کند.

 

مزیت اصلی اجاره ملک آلمان (آپارتمان مبله)

انتخاب یک ملک برای اجاره ملک آلمان، آن هم یک آپارتمان مبله، بسیار آسان و جذاب است. این سبک زندگی، بهتر، شادتر و شخصی تر از زندگی در یک هتل است. البته انتخاب کردن این سبک زندگی یهنی به شیوه  اجاره ملک آلمان  (آپارتمان مبله)، بسیار ارزان تر خواهد بود! و شما بدون هیچ زحمتی حتی بدون نیاز به انتخاب و انتقال مبلمان، زمان و هزینه کمتری را صرف می کنید.

انتخاب آپارتمان توسط یک آژانس املاک یا استفاده از یک وب سایت جامع برای اجاره موقت آپارتمان در آلمان ، می تواند به طور چشمگیری میزان زمان لازم برای یافتن یک آپارتمان و  همچنین زمان اخذ اقامت موقت آلمان را کاهش دهد.

اجاره موقت آپارتمان در آلمان ، قیمت اجاره آپارتمان در آلمان ، اقامت موقت آلمان ، اجاره ملک آلمان ،اجاره ملک در آلمان

توصیه هایی برای اجاره موقت ملک آلمان :

  • جستجوی خود را در اسرع وقت انجام دهید و حداقل 1 ماه را برای یافتن اجاره ملک آلمان در نظر بگیرید. این توصیه را حتما جدی بگیرید تا دچار کمبود وقت نشوید.
  • تا می توانید برنامه انعطاف پذیری برای ورود خود به آلمان برنامه ریزی کنید تا شانس خود را برای اجاره املاک خوب افزایش دهید.
  • بر روی اصطلاحات اصلی ملکی و مفاد قراردادی، مانند حداقل اجاره و شرایط لغو، دقت و تمرکز کنید. خوب است که از یک مترجم آلمانی برای پیگیری قرارداد اجاره ملک آلمان استفاده کنید.
  • قبل از اینکه قرارداد را نهایی کنید، هیچ پولی پرداخت نکنید تا اینکه قرارداد از سوی هر دو طرف امضا شود. درست است که آلمانی ها بسیار درستکار هستند و کلاهبرداری در آنجا بسیار نادر است. اما منطقی است که شما به اندازه کافی سختگیر باشید.
  • بعضی از شرکت ها مانند شرکت Tempoflat برای اجاره ملک در آلمان خدماتی تخصصی دارند و زمان شما را برای یافتن ملک مطلوب کاهش می دهند.
  • Zeitwhohnwerk نیز شبکه ای از آژانس های محلی املاک در سراسر آلمان است که مسکن مبله ارائه می دهد.
بیشتر بدانید!
بهترین کشورها برای مهاجرت در 2022

 

آپارتمان اجاره خود را دوباره اجاره قرار دهید!

اگر شما در حال حاضر یک ملک را در آلمان اجاره کردید اما مجبور به ترک زودتر از موعد شده اید، نگران نباشید. شما می توانید با رعایت چند مورد، ملک اجاره ای خود را به فرد دیگری اجاره دهید.

با توجه به بخش های 540 و 553 قانون مدنی آلمان، شما قادر به اجاره دادن ملک هستید، اما باید مجوز از صاحبخانه یا مدیر املاک داشته باشید. هنگامی که شما در آلمان ملکی را اجاره می دهید، نباید این کار را برای کسب سود انجام دهید. هر گونه اجاره ای که در اختیار شما قرار می گیرد فقط باید هزینه های شما را پوشش دهد. پس نباید قیمت اجاره آپارتمان در آلمان بیشتر از حد مجاز باشد.

 

قیمت اجاره آپارتمان در آلمان

بسته به اینکه قصد دارید در کدام شهر یا منطقه آلمان زندگی کنید، قیمت اجاره آپارتمان در آلمان نیز متفاوت است. مقاله بهترین شهرها برای زندگی در آلمان نرخ اجاره را مفصلا شرح داده است. لازم به ذکر است که معمولا در آپارتمان ها، اتاقها به سمت کوچکتر شدن (همانند استانداردهای آمریکایی) می روند و آپارتمانهای دو خوابه با متراژ 65 متر مربع بسیار رایج و معمول هستند. میانگین قیمت اجاره آپارتمان در آلمان معمولا به صورت هر متر مربع توصیف می شود.

طبق گفته موسسه فدرال برای ساختمانها  قیمت اجاره آپارتمان در آلمان به طور میانگین 8 یورو به ازای هر متر مربع است و قیمت ها از 4 یورو در متر مربع  در در شهرهای کوچک  تا 10 یورو ( در برلین ) و حتی به € 16 ( در مونیخ) می رسد.

بیشتر بدانید!
پروسه اقامت با خرید ملک در آلمان

 

بازار مسکن آلمان

در حالی که همه چیز در بازار مسکن برای اجاره کوتاه مدت می تواند آسان باشد،  اما عجله کردن در پروسه اجاره موقت آپارتمان در آلمان برای کسب اقامت موقت آلمان ، فقط سبب زیاد شدن مشکلات و هزینه ها می شود.

بنابراین اگر دچار نگرانی هستید، قبل از تصمیم برای اجاره ملک در آلمان ، از افراد خبره کمک بگیرید تا اطلاع دقیقی از قیمت اجاره آپارتمان در آلمان و شرایط اجاره ملک آلمان داشته باشند. مقاله بازار املاک آلمان به شما دید کلی و جامعی از املاک در آلمان می دهد. در صورتی که قصد سرمایه گذاری در آلمان را دارید میتوانید با برند زیر مجموعه موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل یعنی شرکت اینوستایم در ارتباط باشید.

ارزیابی هوشمند مهاجرتی!

ارزیابی مهاجرتی بر اساس سالها تجربه وکلا + ارائه نتیجه در لحظه بدون نیاز به انتظار

مشاوره مهاجرتی
با اهل فن!

جای سوال شما بین 2600+ موضوع مطرح شده در انجمن مهاجرتی اریکه عدل خالیست! 

این مطلب به کارتون اومد؟
استفاده از تجربه ها
2600+
گفتگو و
تبادل نظر
در انجمن مهاجرتی آنلاین اریکه عدل
با وکلا و افراد دارای تجربه گفتگو کنید....
موارد مرتبط برای بررسی بیشتر:
مشترک خبرنامه ما شوید!
آخرین آپدیت ها را بگیرید و از بهترین ها بیاموزید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نیاز به اطلاعات بیشتر دارید؟

با بهترین وکلای ما وقت آنلاین رزرو کنید یا اینکه سوال خود را در سامانه مشاوره اینترنتی مطرح کنید...

در اریکه عدل بیشتر از 1200 مطلب حقوقی و مهاجرتی منتشر شده.
ما به شما کمک می کنیم که خیلی سریع چیزی که لازم دارید را پیدا کنید...

چون نظر شما مهمه! اطلاعات این صفحه کاربردی بود؟