منو

موسسه حقوقی اریکه عدل

Business Residency

اقامت از طریق ثبت شرکت

دریافت اقامت از طریق ثبت شرکت یا دریافت اقامت با کارآفرینی برای افرادی مناسب است که رویای راه اندازی کسب و کار خود را در یک اقتصاد با ثبات در سر می پرورانند. آنها ایده های بسیار خوبی در سر دارند که اگر به آنها جامه عمل پوشانده شود ، می توانند پایه و اساس یک کسب و کار موفق را شکل دهند.

در دپارتمان مهاجرت موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل ما تلاش می کنیم شما را هر چه بیشتر با این روش مهاجرتی آشنا کنیم و به شما در برنامه ریزی و اتخاذ تصمیم صحیح یاری نماییم. با ما همراه شوید.

[yasr_visitor_votes]

دریافت اقامت از طریق ثبت شرکت

چرا شرکت؟

مزایای دریافت اقامت با ثبت شرکت

ایجاد کسب و کار موفق

فرصت راه اندازی یک کسب و کار موفق در کشور مقصد فراهم می شود.

بهره مندی از ثبات اقتصادی

ایده های کاری خود را در یک نظام اقتصادی با ثبات بالا اجرا می کنید.

مسیر اقامت دائم

بعد از گذارن مدت مشخص و تمدید اقامت می توانید برای اقامت دائم اقدام کنید.

دریافت شهروندی

با رعایت شرایط قانونی در اقامت با ثبت شرکت به شهروندی و پاسپورت خواهید رسید.

یک تیر و دو نشان

ازهمان ابتدا هم کار و درآمد دارید و هم اقامت می گیرید.

مشمولیت خانواده

افراد وابسته شما می توانند به تبعیت شما اقامت بگیرند.

اخذ اقامت از طریق ثبت شرکت

درباره دریافت اقامت از طریق ثبت شرکت

چه کسی بدش می آید زمانی که به عنوان مهاجر وارد یک کشور خارجی می شود هم کسب و کار آبرومندانه داشه باشد و هم اقامت. هم درآمدی را از آن خود کند و هم اینکه آینده خود را در محیط کشور خارجی در فضایی با ثبات رقم بزند.

ما در برنامه دریافت اقامت از طریق کارآفرینی که در عرف مردم از آن به عنوان دریافت اقامت از طریق ثبت شرکت یاد می شود نگاه بسیار جامعی داریم. ما باید شرایطی را مهیا کنیم که یک بیزینس پلن موفق فرصت رشد و نمو داشته باشد. علاوه بر رعایت شرایط کامل قانونی ، استقرار شرکت و تمرکز بر روی موضوع کسب و کار خارجی بسیار اهمیت دارد.

دریافت اقامت از طریق ثبت شرکت برای کسانی مقدور است که قصد راه اندازی یک کسب و کار در کشور خارجی را داشته باشند و مهم تر از همه در آن موضوع دارای تخصص و تجربه باشند.
برای دریافت اقامت از طریق ثبت شرکت شخص متقاضی باید ابتدا یک شرکت با موضوع متناسب در کشور خارجی ثبت نماید و سپس به میزان مناسب به این شرکت سرمایه تزریق کند. پس از این امکان دریافت اقامت مهیا است. فقط باید شرکت نگهداری و مطابق بیزینس پلن اداره شود.

محمد مسعودی ، وکیل پایه یک دادگستری:

مهاجرت با ثبت شرکت اگر به کمک متخصصین امر و بر پایه طرح کسب و کار واقعی اجرا شود ، یک روش بسیار عالی برای مهاجرت همزمان و شروع فعالیت اقتصادی است.

اقامت پرتغال با ثبت شرکت

اقامت پرتغال با ثبت شرکت

برنامه دریافت اقامت پرتغال با ثبت شرکت مختص کسانی است که می خواهند با ایجاد کسب و کار و استارت آپ علاوه بر اینکه اقامت پرتغال را دریافت می کنند ایده های مجرایی هم برای درآمدزایی داشته باشند.

برنامه ویزای D2 پرتغال ( اقامت پرتغال از طریق ثبت شرکت )

 ویزای D2 در حقیقت یکی از روشهای مهاجرت به پرتغال از طریق ثبت شرکت می باشد به متقاضیان این امکان را می دهد که ویزای اقامت موقت پرتغال را دریافت داشته و پس از ورود به پرتغال در امور کارآفرینی و سرمایه گذاری مشغول شوند.

مطابق اصول کلی ویزای D2 پرتغال ، سرمایه گذاری متقاضی باید به شکل یک شرکت ثبت شده در پرتغال تجلی یابد ( مهاجرت به پرتغال از طریق ثبت شرکت ) . البته این شرکت باید پیرو یک پلن تجاری درست و حسابی ثبت بشود.

و باید در دیدگاه قانونگذار پرتغال در حوزه های ، اقتصادی ، اجتماعی ، علمی ، تکنولوژی و فرهنگی در کشور پرتغال یک عنصر تاثیر گذار محسوب شود.

دریافت اقامت اسپانیا با ثبت شرکت

برای کسانی که قصد راه اندازی کسب و کار در اسپانیا را دارند همیشه دریافت اقامت این کشور هم به دنبال ثبت شرکت یک گزینه روی میز بوده است. در روش دریافت اقامت از طریق ثبت شرکت اسپانیا یکی از محبوب ترین گزینه هاست.

شما با ثبت شرکت در اسپانیا و دریافت اقامت میتوانید با بازار فوق العاده این کشور و اتحادیه اروپا دسترسی داشته باشید و در یک محیط با ثبات اقتصادی بالا برای توسعه و پیشرفت کسب و کارتان برنامه ریزی کنید. 

ما در دپارتمان شرکت ها و دپارتمان مهاجرت همواره تلاش داشته ایم که اطلاعات کاربردی و موثقی در خصوص دریافت اقامت اسپانیا با ثبت شرکت در اختیار مخاطبین ارجمند قرار دهیم.

در این خصوص مقالات بسیار زیادی در وبلاگ ما منتظر شده است که مطالعه آنها را به علاقه مندان  تجارت در اسپانیا توصیه می کنیم. 

اخذ اقامت از طریق ثبت شرکت در 2023
اقامت فرانسه با ثبت شرکت

دریافت اقامت فرانسه از طریق ثبت شرکت

در برنامه مهاجرتی دریافت اقامت از طریق ثبت شرکت  ، کشور فرانسه نیز همواره یک گزینه محبوب بوده است. البته متقاضیان این روش فرانسه را با توجه به موضوع کسب و کارشان هم انتخاب می کنند. 

کشور فرانسه و مخصوصا شهر پاریس میزبان صنایع مختلفی است که ممکن است برای هر صاحب کسب و کاری یک فرصت طلایی برای رشد و توسعه به نظر بیاید. 

دریافت اقامت فرانسه از طریق ثبت شرکت نیز از دیگر موضوعاتی بوده است که ما در دپارتمان شرکتها و دپارتمان مهاجرت اریکه عدل تلاش داشته ایم که با انتشار مقالات و مطالب مرتبط ، مخاطبین را با مسائل شرکت داری در فرانسه بیشتر آشنا کنیم. 

مطمئنا شما با در اختیار داشتن اطلاعات موثق و مورد اتکا می توانید تصمیم مراتب صحیح تر و مناسب تری برای آینده خود اتخاذ نمایید. 

دریافت اقامت سوئد با ثبت شرکت

سوئد کشوری ثروتمند با اقتصادی پویا و با ثبات است. همانگونه که می دانید کشور سوئد برنامه ای برای مهاجرت با سرمایه گذاری ندارد با این حال افرادی که دارای کسب و کار موجه هستند و می خواهند بیزینس خود را در سوئد پیش ببرند می توانند نسبت به دریافت اقامت سوئد با ثبت شرکت اقدام نمایند. 

همانند همه روشهای دریافت اقامت از طریق ثبت شرکت ، شما باید دارای یک ایده متمرکز و یک بیزینس پلن جامع برای کسب و کار خود باشید تا بتوانید برای دریافت اقامت از این طریق اقدام نمایید. 

سازمان مهاجرت سوئد بیزینس پلن شما را از لحاظ مالی و امکان سنجی ارزیابی می کند و در صورت پذیرش می توانید یک مهاجرت موفق به سوئد را داشته باشید. 

اخذ اقامت از طریق ثبت شرکت در 2023
اقامت آلمان با ثبت شرکت

دریافت اقامت آلمان از طریق ثبت شرکت

کشور آلمان به عنوان یکی از صنعتی ترین کشور های جهان یک نقطه جغرافیایی فوق العاده برای مدیریت یک کسب و کار موفق است. 

ویزای سرمایه گذاری کسب و کار آلمان که مسیر را برای دریافت اقامت آلمان از طریق ثبت شرکت هموار می کند در ماده 21 قانون اقامت آلمان تعریف شده است. 

در این روش افراد می توانند با ثبت شرکت در آلمان و سرمایه گذاری 200 تا 500 هزار یورو و اداره آن برای دریافت این ویزا آماده شوند. این کسب و کار باید برای اقتصاد آلمان مفید و کاربردی باشد. 

شما در مدت 3 سال باید اقامتهای موقت خود را تمدید کنید و بعد از این دوره اقامت دائم آلمان را دریافت خواهید کرد. 

دریافت اقامت انگلیس برای نماینده شرکتها

برنامه ویزای نمایندگی شرکتی یا  Sole Rep انگلیس یک برنامه سریع و فوق العاده برای مدیران و نمایندگان ارشد شرکتهای ایرانی است که تمایل دارند سعبه و نمایندگی خود را در انگلیس ثبت کنند و از این راه اقامت انگلیس را هم برای مدیر خود دریافت کنند.

درخواست این ویزا در سفارت انگلستان ظرف مدت ۲ هفته رسیدگی شده و پاسخ می گیرد از طرفی هم انجام کل پروسه مهاجرت بر اساس ویزای Sole Rep انگلیس طولانی تر از ۳ ماه نخواهد بود. این مدت زمان در بین برنامه های مهاجرتی انگلیس بی رقیب است.

پس اگر در ایران صاحب شرکت هستید یا مدیر یک شرکت مطرح هستید ممکن است این نوع ویزا بهترین گزینه برای شما باشد. مدیر یا نماینده شرکت می تواند خانواده خود را در این ویزا با خود همراه کند و برای آنها هم اقامت انگلیس بگیرد.

ویزای نماینده شرکت ها در انگلیس
اخذ اقامت از طریق ثبت شرکت در 2023

دریافت اقامت استرالیا با استارت آپ و کارآفرینی

راه اندازی و اداره یک بیزینس و کسب و کار در استرالیا یک گزینه جذاب برای بسیاری از فعالان اقتصادی و تجاری است.

به طور کلی دریافت اقامت استرالیا با ثبت شرکت در دو دسته بندی نوآوری کسب و کار ( استارت آپ) یا کارآفرینی امکان پذیر است. این دو مورد در ویزای کلاس 188 استرالیا تعریف شده اند. 

در این مسیر شما باید از طرف یک نهاد دولتی کاندید بشوید یا اینکه با یک شرکت یا صندوق سرمایه گذاری برای تامین سرمایه مورد نیاز کسب و کارتان قرارداد ببندید. 

پرسش و پاسخ های اقامت شرکتی

درباره مهاجرت از طریق ثبت شرکت می پرسند:​

به هیچ وجه من الوجه! ثبت شرکت صوری برای اقامت علاوه بر اینکه هزینه تمام شده فوق العاده گزافی دارد ، به هیچ عنوان نمی تواند یک گزینه مطمئن برای اقامت و مهاجرت باشد. 

لزوما خیر. کسب و کارهای قدیمی تر هم می توانند با رعایت موازین قانونی نسب به ثبت شرکت در کشور خارجی یا ثبت شعبه اقدام نمایند. 

ثبت شرکت اگر واقعی و بر اساس تخصص ها و تجارب افراد باشد هم می تواند موجب دریافت اقامت شود و هم اینکه از همان ابتدا درآمدزایی در کشور خارجی اتفاق می افتد. 

سوال خود را نیافتید؟ همین حالا به طور رایگان در سامانه آنلاین مشاوره حقوقی اریکه عدل مطرح نمایید. 

نیاز به اطلاعات بیشتر دارید؟

اگر در خصوص مهاجرت از ثبت شرکت ها نیاز به اطلاعات و راهنمایی بیشتر دارید با ما در تماس باشید. خوشحال می شویم کمک کنیم. 

اخذ اقامت از طریق ثبت شرکت در 2023

در اریکه عدل بیشتر از 1200 مطلب حقوقی و مهاجرتی منتشر شده.
ما به شما کمک می کنیم که خیلی سریع چیزی که لازم دارید را پیدا کنید...