منو

موسسه حقوقی اریکه عدل

اخذ پاس دومینیکا از طریق خرید ملک

اخذ پاس دومینیکا از طریق خرید ملک
اخذ پاس دومینیکا از طریق خرید ملک
یکی از شرایط اساسی برنامه اخذ پاسپورت دومینیکا سرمایه گذاری کردن در این جزیره است. سرمایه گذاری در این برنامه دو راه دارد : 1- اهدای پول به دولت دومینیکا  2- سرمایه گذاری به شکل خرید ملک . در این فرصت ما حالت اخذ پاس دومینیکا از طریق خرید ملک را بررسی خواهیم کرد. با موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل همراه باشید.

فهرست مطالب

آخرین مقالات در ایمیل شما

با خبرنامه ما به روز باشید!

همانطور که در پست شرایط گرفتن پاسپورت دومینیکا توضیح دادیم یکی از شرایط اساسی برنامه اخذ پاسپورت دومینیکا سرمایه گذاری کردن در این جزیره است. سرمایه گذاری در این برنامه دو راه دارد :

1- اهدای پول به دولت دومینیکا

2- اخذ پاسپورت دومینیکا از طریق خرید ملک.

در این فرصت ما حالت اخذ پاس دومینیکا از طریق خرید ملک را بررسی خواهیم کرد. با موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل همراه باشید.

 

کشور دومینیکا یکی از زیباترین جزایر کارائیب است که طبیعت آن همچنان بکر و دست نخورده است. جنگلهای کوهستانی سرسبزی که در دل سواحل زیبا و رمانتیک اقیانوس معتدل غرق می شوند. جزیره دومینیکا 365 عدد رودخانه دارد. دومینیکا کشور دریاچه های جوشان، ثروتی از درختان نارگیل . گلهای دل انگیز بهاری است.

به همراه توسعه صنعت گردشگری دومینیکا ، مالکیت املاک توسط خارجیان نیز در چند سال گذشته رو به افزایش رفته است. مخصوصا آمریکایی ها که دسته دسته به دومینیکا می آیند و می خواهند دوران بازنشستگی خود را در دل طبیعت بکر این جزیره بگذرانند. البته ماجرا فقط مربوط به بازنشسته ها نیست بلکه بازرگانان و تجار نیز در حال حرید و فروش واحدها و ویلا های لاکچری دومینیکا هستند. بیشتر این سرمایه گذاران از چین ، روسیه و خاور میانه به این سو حرکت می کنند.

 

اخذ پاس دومینیکا از طریق خرید ملک

برای اینکه متقاضی در روش خرید ملک واجد شرایط شناخته شده و موفق به اخذ پاس دومینیکا شود ، باید یک ملک تایید شده حداقل به قیمت 200 هزار دلار خریداری نماید. مالکیت ملک باید حداقل به مدت 3 سال حفظ شود. اگر متقاضی مالکیت خود را برای مدت 5 سال حفظ کند ، دوباره می تواند این ملک را مطابق برنامه اخذ پاس دومینیک از طریق خرید ملک به فروش برساند.

بیشتر بدانید!
وضعیت کار در پرتغال

 

هزینه های اخذ پاسپورت دومینیکا از طریق خرید ملک

در روش اخذ پاسپورت دومینیکا از طریق خرید ملک ، هزینه های دولتی زیر باید پرداخت گردند :

  • متقاضی اصلی اخذ پاسپورت از طریق خرید ملک : 25 هزار دلار آمریکا
  • همسر : 10 هزار دلار آمریکا
  • خانواده 4 نفره : 35 هزار دلار آمریکا
  • خانواده 6 نفره : 50 هزار دلار آمریکا
  • خانواده بیشتر از 7 نفر : 75 هزار دلار امریکا

 

چه ملکی در دومینیکا بخریم ؟

می دانید که برای خرید در برنامه اخذ پاسپورت دومینیکا از طریق خرید ملک ، ملکی که در نظر گرفته می شود باید یک ملک تایید شده باشد. پروژه های ارزشمند و لاکچری زیادی در دومینیکا برای سرمایه گذاری وجود دارند. برای نمونه شما را با چند مورد آشنا می کنیم :

  • پروژه Lovely home in Dominica  : یک خانه بومی در سنت جان دومینیکا که ویوی فوق العاده کوهستان جنگلی دارد.
  • پروژه Ocean View Duplex House : یک مجموعه فوق العاده دیگر با چشم انداز اقیانوس، استخر و رستوران های فوق العاده و معروف در اطراف.

هر دوی این پروژه ها توسط واحد اعطای تابعیت از طریق سرمایه گذاری دومینیکا تایید شده اند و مالکیت در آنها به صورت مشاع خواهد بود.

 

نحوه پرداخت در روش خرید ملک

در روش اخذ پاس دومینیکا از طریق خرید ملک 10 درصد قیمت ملک به صورت پیش پرداخت ، پرداخت می شود و مبایعه نامه خرید ملک امضا می گردد. سپس زمانی که تقاضای شهروندی دومینیکا ی شخص پذیرفته شود، متقاضی 7 روز کاری فرصت دارد که الباقی ثمن معامله را پرداخت کند. در این زمان سند مالکیت به نام شخص متقاضی صادر می شود.

بیشتر بدانید!
شرایط گرفتن پاسپورت دومینیکا

سپس سند مالکیت متقاضی به جهت اثبات حاضر بودن شرایط اخذ پاسپورت به دولت دومینیکا ارائه می شود . روش خرید مشاعی از پروژه ها لاکچری ، یکی از مطمئن ترین و سریع ترین روش هاست. در این روش سرمایه گذار مجبور نیست هزینه های نگهداری ملک پرداخت کند. همچنین به دلیل ارزش پروژه انتظار می رود بعد از اینکه متقاضی این ملک را بعد از 5 سال بفروشد ، مبلغ سرمایه گذاری و کلیه هزینه های صرف شده برای پاسپورت به او برگردانده شود.

با استفاده از روش اخذ پاس دومینیکا از طریق خرید ملک متقاضی می تواند برای خود و خانواده اش تابعیت 100 درصد قانونی دومینیکا را دریافت نماید. زمانی که سرمایه گذرای تایید شود ، به متقاضی یک گواهی شهروندی داده می شود و پاسپورت دومینیکا ی وی هم ظرف یک هفته به دست او می رسد. خبر خوب اینکه زمانی که شما پاسپورت دومینیکا را بگیرید فرزندان شما به صورت موروثی پاسپورت دومینیکا را خواهند داشت.

 

در صورتی که در خصوص اخذ پاس دومینیکا از طریق خرید ملک نیاز به جزئیات بیشتری دارید میتوانید اگر سوالی دارید از طریق مشاوره آنلاین با ما در ارتباط باشید و یا از طریق آکادمی اریکه عدل کلاس های وکلا را شرکت کنید تا اطلاعات کامل درباره هر کدام از روش های پاسپورت دومینیکا مطلع شوید

یا از طریق تماس با ما میتوانید جلسه حضوری تنظیم نمایید تا از مشاوره وکلای متخصص این حوزه بهره مند شوید و در صورتیکه هم که قصد خرید ملک در دومینیکا را دارید با دانلود اپلیکیشن اینوستایم برند زیر مجموعه اریکه عدل از ریز جزییات اطلاعات هر ملک باخبر شوید.

بیشتر بدانید!
مزایای ویزای طلایی اسپانیا

ارزیابی هوشمند مهاجرتی!

ارزیابی مهاجرتی بر اساس سالها تجربه وکلا + ارائه نتیجه در لحظه بدون نیاز به انتظار

مشاوره مهاجرتی
با اهل فن!

جای سوال شما بین 2600+ موضوع مطرح شده در انجمن مهاجرتی اریکه عدل خالیست! 

این مطلب به کارتون اومد؟
استفاده از تجربه ها
2600+
گفتگو و
تبادل نظر
در انجمن مهاجرتی آنلاین اریکه عدل
با وکلا و افراد دارای تجربه گفتگو کنید....
موارد مرتبط برای بررسی بیشتر:
مشترک خبرنامه ما شوید!
آخرین آپدیت ها را بگیرید و از بهترین ها بیاموزید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نیاز به اطلاعات بیشتر دارید؟

با بهترین وکلای ما وقت آنلاین رزرو کنید یا اینکه سوال خود را در سامانه مشاوره اینترنتی مطرح کنید...

در اریکه عدل بیشتر از 1200 مطلب حقوقی و مهاجرتی منتشر شده.
ما به شما کمک می کنیم که خیلی سریع چیزی که لازم دارید را پیدا کنید...

چون نظر شما مهمه! اطلاعات این صفحه کاربردی بود؟