منو

موسسه حقوقی اریکه عدل

اخذ پاس دومینیکا از طریق هدیه به دولت

اخذ پاس دومینیکا از طریق هدیه به دولت
اخذ پاس دومینیکا از طریق هدیه به دولت
همانطور که در پست شرایط گرفتن پسپورت دومینیکا توضیح دادیم یکی از شرایط اساسی برنامه اخذ پاسپورت دومینیکا سرمایه گذاری کردن در این جزیره است. سرمایه گذاری در این برنامه دو راه دارد : 1- اهدای پول به دولت دومینیکا  2- سرمایه گذاری به شکل خرید ملک . در این فرصت ما حالت اهدای پول به دولت دومینیکا را بررسی خواهیم کرد.

فهرست مطالب

آخرین مقالات در ایمیل شما

با خبرنامه ما به روز باشید!

همانطور که در پست شرایط گرفتن پاسپورت دومینیکا توضیح دادیم یکی از شرایط اساسی برنامه اخذ پاسپورت دومینیکا سرمایه گذاری کردن در این جزیره است. سرمایه گذاری در این برنامه دو راه دارد : 1- اهدای پول به دولت دومینیکا  2- سرمایه گذاری به شکل خرید ملک . در این فرصت ما حالت اخذ پاس دومینیکا از طریق هدیه به دولت را بررسی خواهیم کرد. با موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل همراه باشید.

معرفی طرح اهدای پول به دولت دومینیکا

در برنامه اخذ پاس دومینیکا از طریق هدیه به دولت در حقیقت شما سرمایه شما وارد صندوقهای دولتی دومینیکا می شود. این صندوقها برای تامین مالی پروژه های دولتی و خصوصی راه اندازی شده اند تا به پیشرفت و افزودن به استانداردهای زندگی در جزیره کمک شود. نمونه ای پروژه هایی که میتواند تامین مالی شوند :

  • بازسازی بیمارستان های قدیمی
  • ساخت مدارس جدید
  • ساخت استادیوم ورزشی ملی
  • توسعه صنعت آفشورجزیره
  • پیشرفت دادن تکنولوژی و دانش آی تی
  • توریسم و گردشگری
  • صنعت کشاورزی

چگونگی اهدای پول به دولت دومینیکا

برای اینکه فرد متقاضی مطابق این برنامه واجد شرایط شناخته شود، بایستی مطابق اصول زیر به صندوقهای دولتی دومینیکا وجه نقد اهدا کند :

  • متقاضی مجرد : 100 هزار دلار آمریکا
  • فرد متقاضی و همسر : 175 هزار دلار آمریکا
  • فرد متقاضی ، همسر و تا 2 فرزند  زیر 18 سال : 200 هزار دلار آمریکا
  • به ازای هر فرد وابسته اضافی : 75 هزار دلار آمریکا

این مقادیر می توان گفت در میان بقیه برنامه های اخذ پاسپورت در منطقه ارزان ترین است. در حقیقت در دسته بندی اخذ شهروندی از طریق سرمایه گذاری ، دومینیکا ارزان ترین برنامه در سراسر جهان است. البته گفتنی است که قرار است هزینه ها در سال 2018 افزایش یابد و با سایر کشور های کارائیب همسان شود.

بیشتر بدانید!
دلایل مهاجرت به اوکراین و هزینه های مسکن

چه زمانی پول پرداخت می شود

متقاضیان برنامه اخذ پاسپورت دومینیکا از طریق اهدای وجه به دولت باید حداکثر ظرف 30 روز از تایید تقاضایشان ، تمام وجه را پرداخت کنند.  نکته مثبت است است که در زمانی که دولت دومینیکا مشغول تحقیق و بررسی در مورد متقاضی است ، نیازی نیست که اهدای پول انجام شود.

پس از اینکه تایید مشروط متقاضی انجام می شود ، متقاضی باید وجه مورد نظر را به یک حساب بانکی دولتی اعلام شده ( حساب موقت ) انتقال دهد. این حساب بانکی در بانک ملی تجاری دومینیکا مستقر است.

اگر درخواست رد شود تکلیف پول پرداخت شده چیست ؟

در روش اخذ پاس دومینیکا از طریق هدیه به دولت ، در مواردی که درخواست متقاضی اخذ پاسپورت دومینیکا به هر علتی رد شود و یا اینکه خودش منصرف شود ، کل پول پرداختی متقاضی به او برگردانده می شود. در این حالت کل پول پرداختی با کسر بخش بسیار کوچکی به عنوان هزینه ها ظرف 30 روز از تاریخ اعلام رسمی مبنی بر رد شدن یا انصراف به شخص متقاضی بازگردانده می شود.

بعد از تایید کامل متقاضی ،تنها زمانی  وجه مورد نظر از این حساب موقت برداشته می شود و در اختیار دولت قرار می گیرد که شخص متقاضی سوگند وفاداری خود را در دفاتر اسناد رسمی دومینیکا به انجام رسانده باشد و او و خانواده اش پاسپورت دومینیکا ی خود را دریافت کرده باشند.

 

 

برای اطلاعات بیشتر در مورد اخذ پاس دومینیکا از طریق هدیه به دولت میتوانید اگر سوالی دارید از طریق مشاوره آنلاین با ما در ارتباط باشید و یا از طریق آموزشگاه اریکه عدل کلاس های وکلا را شرکت کنید تا اطلاعات کامل درباره هر کدام از روش های مهاجرت به دومینیکا مطلع شوید و یا از طریق تماس با ما میتوانید جلسه حضوری تنظیم نمایید تا از مشاوره وکلای متخصص این حوزه بهره مند شوید.

در صورتی هم که قصد خرید ملک در دومینیکا را دارید با دانلود اپلیکیشن اینوستایم برند زیر مجموعه موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل از ریز جزییات اطلاعات هر ملک در شرکت سرمایه گذاری اینوستایم (Investime) باخبر شوید.

بیشتر بدانید!
قوانین اقامت در دبی با خرید ملک

ارزیابی هوشمند مهاجرتی!

ارزیابی مهاجرتی بر اساس سالها تجربه وکلا + ارائه نتیجه در لحظه بدون نیاز به انتظار

مشاوره مهاجرتی
با اهل فن!

جای سوال شما بین 2600+ موضوع مطرح شده در انجمن مهاجرتی اریکه عدل خالیست! 

این مطلب به کارتون اومد؟
استفاده از تجربه ها
2600+
گفتگو و
تبادل نظر
در انجمن مهاجرتی آنلاین اریکه عدل
با وکلا و افراد دارای تجربه گفتگو کنید....
موارد مرتبط برای بررسی بیشتر:
مشترک خبرنامه ما شوید!
آخرین آپدیت ها را بگیرید و از بهترین ها بیاموزید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نیاز به اطلاعات بیشتر دارید؟

با بهترین وکلای ما وقت آنلاین رزرو کنید یا اینکه سوال خود را در سامانه مشاوره اینترنتی مطرح کنید...

در اریکه عدل بیشتر از 1200 مطلب حقوقی و مهاجرتی منتشر شده.
ما به شما کمک می کنیم که خیلی سریع چیزی که لازم دارید را پیدا کنید...

چون نظر شما مهمه! اطلاعات این صفحه کاربردی بود؟