منو

موسسه حقوقی اریکه عدل

ارزان ترین شهر یونان

ارزان ترین شهر یونان
ارزان ترین شهر یونان
اگر قصد مهاجرت به یونان را دارید بهتر است قبل از هرچیزی ارزان ترین شهر یونان و همچنین امن ترین شهر یونان را بشناسید تا بتوانید تصمیم درست و قاطعی بگیرید، البته تقریبا غیرممکن است که میانگین هزینه زندگی یونان و یا هر کشوری را محاسبه کنید، زیرا بستگی به شرایط و شیوه زندگی هر فرد دارد.

فهرست مطالب

آخرین مقالات در ایمیل شما

با خبرنامه ما به روز باشید!

اگر قصد مهاجرت به یونان را دارید بهتر است قبل از هرچیزی ارزان ترین شهر یونان و همچنین امن ترین شهر یونان را بشناسید تا بتوانید تصمیم درست و قاطعی بگیرید، البته تقریبا غیرممکن است که میانگین هزینه زندگی یونان و یا هر کشوری را محاسبه کنید، زیرا بستگی به شرایط و شیوه زندگی هر فرد دارد.

تسالونیکی ارزان ترین شهر یونان

یونان که یک کشور نسبتا ارزان با استانداردهای آمریکایی و اروپای شمالی است . حال ما با توجه به شواهد موجود به بررسی هزینه زندگی یونان در ارزان ترین شهر یونان می پردازیم.

تسالونیکی یونان، دومین شهر بزرگ یونان و همچنین ارزان ترین شهر یونان است که کنار دریا واقع شده و یک قطب حمل و نقل بزرگ در کشور یونان است و مشاغل زیادی را ایجاد کرده است. این شهر همچنین به لطف وجود موزه ها و بناهای تاریخی، یک محل گردشگری محبوب به شمار می رود.

تسالونیکی در تاریخ یونانی غنی است و به عنوان یکی از 5 شهر برتر در جهان رتبه بندی شده است، این شهر که یکی از امن ترین شهر یونان است پناهگاه صدها تبعیدی است که از تمام گوشه و کنار جهان می آیند و با این حال می توان گفت تسالونیکی یک شهر کوچک، ارزان ترین و امن ترین شهر یونان برای زندگی است.

خلاصه ای از هزینه زندگی یونان ( تسالونیکی )

حال می خواهیم ارقام دقیق تری درباره هزینه زندگی یونان شهر تسالونیکی که یکی از ارزان ترین شهر یونان است به اطلاع برسانیم :

هزینه های ماهانه خانواده چهار نفره: حدود 2000 یورو بدون در نظر گرفتن هزینه اجاره

بیشتر بدانید!
بهترین شهرهای یونان برای زندگی

هزینۀ ماهانه یک فرد: حدود 600 یورو بدون در نظر گرفتن هزینه اجاره

هزینه زندگی یونان ( شهر تسالونیکی ) در رتبه 213 از 439 شهر جهان است.

لازم به ذکر است هزینه زندگی یونان ( در شهر تسالونیکی Thessaloniki )  43.77٪ کمتر از نیویورک است.

شور و هیجان در امن ترین شهر یونان

شما می توانید به سمت تسالونیکی حرکت کنید و خود را به سمت و سوی پر جنب و جوش و زیبایی سوق دهید. این منطقه به خیره کننده ترین معماری هایی در نقاط مختلف اروپا تبدیل شده است. کافه های هیجان انگیز باعث می شود که آن مکان همیشه شلوغ باشد.

شهر بندری تسالونیکی، مرکز اقتصادی و فرهنگی در یونان است، زیرساخت آن در حال تجدید است و این شهر یکی از امن ترین شهر یونان است به همین ترتیب، افرادی که در تسالونیکی زندگی می کنند می توانند از زندگی در پایتخت فرهنگی یونان لذت ببرند.

برای اطلاعات بیشتر در مورد ارزان ترین شهر یونان میتوانید اگر سوالی دارید از طریق مشاوره آنلاین با ما در ارتباط باشید و یا از طریق آکادمی اریکه عدل کلاس های وکلا را شرکت کنید تا اطلاعات کامل درباره هر کدام از روش های مهاجرت به یونان مطلع شوید و یا از طریق تماس با ما میتوانید جلسه حضوری تنظیم نمایید تا از مشاوره وکلای متخصص این حوزه بهره بگیرید.

در صورتیکه هم که قصد خرید ملک در یونان را دارید با دانلود اپلیکیشن اینوستایم برند زیر مجموعه موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل از ریز جزییات اطلاعات هر ملک در شرکت سرمایه گذاری اینوستایم (Investime) باخبر شوید.

بیشتر بدانید!
تایید مدارک مهاجرت به یونان

ارزیابی هوشمند مهاجرتی!

ارزیابی مهاجرتی بر اساس سالها تجربه وکلا + ارائه نتیجه در لحظه بدون نیاز به انتظار

مشاوره مهاجرتی
با اهل فن!

جای سوال شما بین 2600+ موضوع مطرح شده در انجمن مهاجرتی اریکه عدل خالیست! 

این مطلب به کارتون اومد؟
استفاده از تجربه ها
2600+
گفتگو و
تبادل نظر
در انجمن مهاجرتی آنلاین اریکه عدل
با وکلا و افراد دارای تجربه گفتگو کنید....
موارد مرتبط برای بررسی بیشتر:
مشترک خبرنامه ما شوید!
آخرین آپدیت ها را بگیرید و از بهترین ها بیاموزید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نیاز به اطلاعات بیشتر دارید؟

با بهترین وکلای ما وقت آنلاین رزرو کنید یا اینکه سوال خود را در سامانه مشاوره اینترنتی مطرح کنید...

در اریکه عدل بیشتر از 1200 مطلب حقوقی و مهاجرتی منتشر شده.
ما به شما کمک می کنیم که خیلی سریع چیزی که لازم دارید را پیدا کنید...

چون نظر شما مهمه! اطلاعات این صفحه کاربردی بود؟