منو

موسسه حقوقی اریکه عدل

اصطلاحات حقوقی خرید ملک ، بیمه و مهاجرت

اصطلاحات حقوقی خرید ملک، اصطلاح حقوقی بیمه ملک، اصطلاحات ملکی در تجارت، اصطلاحات ملکی برای مهاجرت، اصطلاحات حقوقی بین المللی
اصطلاحات حقوقی خرید ملک، اصطلاح حقوقی بیمه ملک، اصطلاحات ملکی در تجارت، اصطلاحات ملکی برای مهاجرت، اصطلاحات حقوقی بین المللی
اصطلاحات حقوقی ملک و اصطلاح حقوقی بیمه ملک در قراردادهای سرمایه گذاری ملکی خارجی کاربرد فراوان دارند،  استفاده از  اصطلاح تجاری در مبادلات بین المللی نیز اهمیت فراوانی داشته و اصطلاح مهاجرتی نیز برای تفهیم به عام مردم بکار برده میشود. کاربرد کلمات حقوقی در تمامی زمینه های اصلی امور امروزی کاملا مشهود بوده و از اهمیت بالایی در سطح مراودات جهانی برخوردار است.

فهرست مطالب

آخرین مقالات در ایمیل شما

با خبرنامه ما به روز باشید!

اصطلاحات حقوقی خرید ملک معمولا در مراودات و معاملات ملکی بین المللی استفاده می شوند که اگر با آنها آشنا شویم دقیق تر می توانیم برای امور خود از جمله خرید ملک خارجی برنامه ریزی داشته باشیم، در همین خصوص موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل از هلدینگ حقوقی آپادالا به عبارات و اصطلاح حقوقی بیمه ملک اشاره و از  چند اصطلاحات ملکی در تجارت نیز نام می برد. برخی از کلمات نیز با کاربرد اصطلاحات ملکی برای مهاجرت در وب سایت ها و مقالات استفاده می شوند که البته اصطلاحات و  اصطلاحات حقوقی بین المللی تقریبا در تمامی زمینه ها کاربرد دارند از جمله حقوق مهاجرت یا حقوق خرید ملک خارجی.

 

اصطلاحات حقوقی خرید ملک

اصطلاحات حقوقی خرید ملک بسیار متنوع و فراوان هستند که آشنایی با آنها می تواند ما را در درک صحیح مطالب کمک نماید، این اصطلاحات در قراردادهای ملکی خارجی و بین المللی  استفاده می شوند که با کمی دقت و مطالعه می توان به معانی هر یک از آنها پی برد، یکی از این اصطلاحات که در زمینه سرمایه گذاری ملکی بین المللی استفاده می شود invest in می باشد که با ترکیب پسوندهای گوناگون اشاره به یک معنا دارند.

 invest in (oneself, someone, or something) به معنای استفاده از پول یا هر منابع دیگری برای بهبود و پیشرفت خود، اشخاص  یا موارد دیگر به منظور کسب سود و درآمد در آینده یا افزایش ارزش آن، بدین تعبیر که سرمایه گذاری بر املاک برای دست یافتن به سود و ارزش بیشتر انجام می شود. اصطلاحات حقوقی بین المللی خارجی در اکثر قراردادهای خرید و فروش ملک آورده می شود.

بیشتر بدانید!
دعاوی کمیسیون ماده صد شهرداری

به منظور خرید ملک خارجی سایت املاک بین المللی اینوستایم گزینه ها و راهکارهای مناسبی را برای سرمایه گذاری ملکی خارجی شما پیشنهاد دارد.

اصطلاح حقوقی بیمه ملک

اصطلاح حقوقی بیمه ملک

 اصطلاح حقوقی بیمه ملک را می توان با اشاره به حوادث غیر مترقبه مانند طوفان، زمین لرزه و آتشفشان عنوان نمود، an act of God حادثه یا رخدادی است که به دلایل طبیعی بدون دخالت انسان رخ می دهد، که برخی از شرکت های بیمه املاک  از پرداخت خسارات این نوع حوادث امتناع می ورزند.

  Insured  کلمه ای به معنی  بیمه شده است و insured property به معنای ملکی است که بیمه نامه دارد و در موارد خسارات احتمالی شرکت های بیمه  هزینه آسیب های احتمالی به ملک را پرداخت می کند. همچنین insurer  به شخص یا شرکتی اطلاق می شود که مسئولیت پرداخت خسارات وارد شده را بر عهده دارد. اصطلاح های حقوقی در بیمه املاک و در قراردادهای بیمه املاک خارجی بسیار کاربرد دارند.

 

 اصطلاحات ملکی در تجارت

 اصطلاحات ملکی در تجارت in debt به معنای بدهکار بودن به شخص یا شرکت می باشد، یکی دیگر از کلمات تجاری که معنای حقوقی دارد عبارت است از by the book که به معنای انجام دقیق امور بر اساس خط مش یا قانون شرکت می باشد، به کلمه دیگری تحت عنوان  touch base اشاره می شود که در جلسات تجاری نیز بکار می رود و به معنی تماس برقرار کردن یا صحبت کردن با شخص دیگری است.

همچنین عبارت to hold meeting  به معنای انعقاد جلسه می باشد، اصطلاحات تجاری در فرایند صادرات و واردات بسیار استفاده شده و کاربردهای کلیدی نیز دارند.

بیشتر بدانید!
وکیل ملکی در ترکیه چه نقشی در پروسه خرید ملک دارد؟

 

اصطلاحات ملکی برای مهاجرت

اصطلاحات ملکی برای مهاجرت Dependantsبه معنای بستگان نزدیک مهاجر می باشند از جمله همسر و بچه های کوچک، کلمه Migrant نیز به معنای مهاجر و شخصی است که کشور خود را به قصد کشور دیگری ترک کرده تا اقامت دائم کشور مقصد را دریافت نماید. اصطلاح Alien نیز به شخصی اطلاق می شود که شهروند آمریکا نباشد. از مفهوم کلمه Sponsor  می توان به شخص یا شرکتی اشاره داشت که متقاضی مهاجرت را به کشور خود آورده و هزینه های زندگی وی را متقبل می شود.

  • plurality of nationality = تعدد تابعیت
  • selling in instalments = بیع به اقساط
  • seizure of immovable= توقیف اموال غیر منقول

استفاده از کلمات و اصطلاحات مهاجرتی در سطح بین الملل منجر به تفهیم و تفاهم طرفین می باشد. در خصوص مهاجرت خود به کشور مورد نظر خود از سایت موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل IIL بازدید نمایید و با روش های مهاجرتی نیز آشنا شوید.

کلمات حقوقی

اصطلاحات حقوقی بین المللی

اصطلاحات حقوقی بین المللی commercial law , common law  معانی خاصی را به ما انتقال می دهند:

  • common law  اشاره به قوانینی است که مکتوب نیستند و بر اساس عرف و تصمیمات قبلی دادگاه اتخاذ می شوند.
  • commercial law منظور از قوانینی هستند که بر مبادلات تجاری و بازرگانی یک منطقه نظارت و کنترل دارند.
  • community property املاک متعلق به یک زوج مشترک می باشند
  • exheredititation  به معنای محروم کردن از ارث
  • deposit of title deeds  به معنای  سپردن اسناد مالکیت به عنوان وثیقه وام
  • fabricated documents به معنای اسناد ساختگی
  • plea به معنای عرض حال و لایحه
بیشتر بدانید!
وقتی فروشنده ملک سند نمی زند

کلمات و عبارات تخصصی حقوقی امروزه در تمامی زمینه ها از جمله خرید ملک خارجی، مهاجرت، ثبت شرکت و دیگر زمینه های مرتبط کاملا کاربردی و با محتوا قانونی می باشند.

 

عبارات و اصطلاحات حقوقی

اصطلاحات حقوقی خرید ملک و اصطلاح حقوقی بیمه ملک در قراردادهای سرمایه گذاری ملکی خارجی کاربرد فراوان دارند،  استفاده از  اصطلاحات ملکی در تجارت در مبادلات بین المللی نیز اهمیت فراوانی داشته و اصطلاحات ملکی برای مهاجرت نیز برای تفهیم به عام مردم بکار برده میشود. کاربرد اصطلاحات حقوقی بین المللی در تمامی زمینه های اصلی امور امروزی کاملا مشهود بوده و از اهمیت بالایی در سطح مراودات جهانی برخوردار است. حال چنانچه به اطلاعات بیشتری در خصوص موضوع این مقاله داشتید به راحتی با مشاوران موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل تماس بگیرید.

ارزیابی هوشمند مهاجرتی!

ارزیابی مهاجرتی بر اساس سالها تجربه وکلا + ارائه نتیجه در لحظه بدون نیاز به انتظار

مشاوره مهاجرتی
با اهل فن!

جای سوال شما بین 2600+ موضوع مطرح شده در انجمن مهاجرتی اریکه عدل خالیست! 

این مطلب به کارتون اومد؟
استفاده از تجربه ها
2600+
گفتگو و
تبادل نظر
در انجمن مهاجرتی آنلاین اریکه عدل
با وکلا و افراد دارای تجربه گفتگو کنید....
موارد مرتبط برای بررسی بیشتر:
نوشته ای از:
زینت طاهری
مشترک خبرنامه ما شوید!
آخرین آپدیت ها را بگیرید و از بهترین ها بیاموزید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نیاز به اطلاعات بیشتر دارید؟

با بهترین وکلای ما وقت آنلاین رزرو کنید یا اینکه سوال خود را در سامانه مشاوره اینترنتی مطرح کنید...

در اریکه عدل بیشتر از 1200 مطلب حقوقی و مهاجرتی منتشر شده.
ما به شما کمک می کنیم که خیلی سریع چیزی که لازم دارید را پیدا کنید...

چون نظر شما مهمه! اطلاعات این صفحه کاربردی بود؟