منو

موسسه حقوقی اریکه عدل

BARCLAYS

افتتاح حساب بانکی در BARCLAYS انگلستان

افتتاح حساب بانکی در BARCLAYS انگلستان نیز از جمله تلاشهای دپارتمان بانکی اریکه عدل برای تسهیل تجارت ایرانیان بوده است.

اریکه عدل پس از رفع تحریم ها در سال ۲۰۱۵ به دنبال احساس نیاز بخش تجارت کشور ، با مذاکره مداوم با بانکهای اورپایی امتیاز افتتاح حساب بانکی بین المللی به نام ایرانیان را اخذ نموده است.

[yasr_visitor_votes]

افتتاح حساب بانکی در BARCLAYS انگلستان

توجه:

به دلیل محدودیت های فراوان اعمال شده ، تا اطلاع ثانوی افتتاح حساب بانکی در BARCLAYS انگلستان برای ایرانیان امکان پذیر نیست. برای افتتاح حساب بانکی اروپایی به این سرویس مراجعه نمایید. 

درباره بانک بارکلیز BARCLAYS BANK

اگر قصد دارید یک حساب بانکی در انگلیس داشته باشید یکی از گزینه های مناسب برای شما بارکلیز است . بانک بارکلیز یک بانک بریتانیایی چند ملیتی و یک مجموعه مالی بین المللی می باشد . دفتر مرکزی این بانک عظیم در لندن واقع شده است . بانک بارکلیز با پوشش جهانی خود در حوزه های بانکداری شخصی ، بانکداری شرکتی و بانکداری سرمایه گذاری ارائه خدمات می کند .

وکلای اریکه عدل به این دلیل افتتاح حساب بانکی در Barclays  انگلستان را پیشنهاد می دهند که این بانک در بیش از ۴۰ کشور دنیا حضور رسمی داشته و هم اکنون بیش از ۱۲۰ هزار کارمند و پرسنل بانکی در اختیار دارد.

اگر قصد افتتاح حساب بانکی انگلیس را دارید مطمئنا یکی از بهترین گزینه های شما حساب بانکی در Barclays  انگلستان خواهد بود. نام بانک بارکلیز همواره در بین ۱۰ بانک برتر جهان به چشم می خورد و در حال حاضر بیش از ۱/۵ تریلیون دلار دارایی و سرمایه دارد.

نوع حساب بانکی انگلیس در بارکلیز

حساب بانکی بین المللی که در بانک بارکلیز افتتاح می گردد می تواند از نوع شخصی و متعلق به شخص حقیقی باشد و یا اینکه از نوع تجاری و شرکتی و متعلق به شخص حقیقی باشد .به عبارت دیگر  افتتاح حساب بانکی در Barclays  انگلستان در انواع شخصی و شرکتی قابل انجام است.

اطلاعات محرمانه در حساب بانکی

بزرگترین و شاید مهمترین مزیت حساب بانکی انگلیس و در بانک بارکلیز ، محرمانه بودن کلیه اطلاعات مشتریان است . هیچ نهاد یا سازمانی از هویت صاحب حساب ، نقل و انتقالات آن ، تراکنشها و موجودی مطلع نخواهد شد و این موضوع از شرایط قراردادی افتتاح حساب است .

این ویژگی حساب بانکی در Barclays  انگلستان برای اشخاصی که به امنیت و محرمانه بودن حساب بانکی شان بهای زیادی می دهند بسیار برجسته خواهد بود چرا که به آنها این فرصت را می دهد تا به آسانی و بدون نگرانی تجارت کنند و سود کسب و کارشان را افزایش دهند .

 

روش های قانونی افتتاح حساب بانکی

افتتاح حساب بانکی بین المللی تنها از دو طریق میسر است :

۱- مراجعه حضوری متقاضی به بانک مورد نظر

۲- اعزام وکیل رسمی دادگستری به شعبه بانک مورد نظر

شما از کدام طریق اقدام خواهید کرد ؟ در حال حاضر در میان فعلان این عرصه تنها اریکه عدل ، سمت حقوقی و وکالتی داشته و از وکلای دارای پروانه وکالت در کشورهای مقصد استفاده می کند .

مزایای حساب بانکی بارکلیز

بستر کاملا قانونی

حساب بانکی انگلیس در بارکلیز از طریق وکالت رسمی و بستر کاملا قانونی افتتاح می گردد.

اطلاعات پرداخت مستقل

حساب بانکی در بارکلیز انگلیس با کد سوییفت و آی بن مستقل به نام شخص صاحب حساب افتتاح می گردد .

حساب بانکی بین المللی

حساب بانکی انگلیس بین المللی است و برای افتتاح نیازی به اخذ اقامت و تابعیت اروپا یا کشور انگلیس ندارد .

دپارتمان بانکی اریکه عدل ، پیشرو در ارائه خدمات حقوقی بانکی

اریکه عدل ، اولین و تنها وکیل افتتاح حساب بانکی در Barclays انگلستان به نام ایرانیان در مسیر کاملا قانونی

مزایای حساب بانکی بارکلیز

برخورداری حساب بانکی انگلیس از کد سوئیفت (SWIFT)

هموطنان ایرانی ما سالهاست که از امتیازات منحصر به فرد کد سوئیفت محروم بوده اند اما اکنون با تلاشهای شبانه روزی وکلای موسسه حقوقی اریکه عدل ، Barclays بوسیله حسابهای متناظر خود در بهترین بانکهای جهان  به حسابهای بانکی ایرانی کد سوئیفت با امکانات کامل نیز ارائه می دهد . شما عزیزان می توانید با افتتاح حساب بانکی بارکلیز انگلیس  از مزایای فوق العاده کد سوئیفت در کلیه تراکنش های بین المللی خود بهره ببرید و کلیه محدودیت ها را از سر راه پیشرفت تجاری خود کنار بزنید .

گفتنی است کد سوئیفت SWIFT CODE مستقل برای اولین بار در کشور توسط موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل ارائه می گردد و در حال حاضر هیچ نهاد یا شرکت مجاز و معتبری قادر به ارائه این خدمت نمی باشد.

برخورداری حساب بانکی بارکلیز انگلیس از IBAN  مستقل

حساب بانکی انگلیس که در بارکلیز  افتتاح می گردد ،  علاوه بر برخورداری از کارت فیزیکی ویزا کارت و مستر کارت و همچنین امریکن اکسپرس ، دارای شماره IBAN  ( آی بن )  بوده و از این لحاظ محدودیتی ندارد . کد آی بن به مثابه شماره حساب بین المللی شماست.

اینترنت بانک حساب بانکی بارکلیز انگلیس

دارنده حساب بانکی در Barclays انگلستان علاوه بر امکانات بالا از قبیل کد سوئیفت ، کد آی بن و کارتهای بانکی فیزیکی می تواند از اینترنت بانک حساب بانکی بارکلیز انگلیس نیز برای مدیریت حساب خود و انتقال وجوه استفاده کند . این موضوع به صاحب حساب بانکی بین المللی کمک می کند تا گزارش لحظه ای حساب خود را بگیرد و به راحتی حوالجات و انتقال وجوه را به انجام برساند .

روند افتتاح حساب بانکی انگلیس توسط اریکه عدل

موسسه حقوقی اریکه عدل در واقع با همکاری پارتنر های بین المللی خود در اروپا ،  وکالت مشتریان را با موضوع افتتاح حساب بانکی در Barclays انگلستان عهده دار می گردد . ما بر عکس سایر فعالان غیر مجاز این عرصه حساب بانکی یا مستر کارت و ویزا کارت های غیر قانونی و یک بار مصرف نمی فروشیم بلکه به عنوان وکیل تجاری مشتری در نزد بانکها در چهارچوب کاملا قانونی ، به بانک کمک می کنیم تا هویت مشتری  KYC را احراز نماید. ما تلاش داریم که روند افتتاح حساب به طور کامل مطابق با قوانین بانکداری کشور مقصد انجام گیرد تا در آینده با هیچ مشکلی برخورد ننماید.

انتخاب ارز در حساب بانکی بارکلیز انگلیس

گستردگی پوشش این حسابهای بانکی بین المللی در بارکلیز خیلی عالی است  . صاحب حساب این امکان را دارد که  در بدو امر ارز حساب بانکی خود را انتخاب نموده و در ارزهای رایج دنیا به انتقال وجه پرداخته و  بهترین فرصت های تجاری را در هر کجا از آن خود کرده و هیچ موقعیتی را برای کسب منافع بیشتر و توسعه تجارتش از دست ندهد. می توان گفت امروزه حساب بانکی آفشور یکی از ملزومات تجارت و واردات و صادرات کالاست.

مشتری همچنین می تواند با استفاده از مستر کارت و ویزا کارت این حساب از خودپردازهای بین المللی سراسر دنیا به ارز دلخواه پول برداشت کند .

کارت بانکی حساب بانکی انگلیس

دبیت کارت بانک حساب بانکی بارکلیز که در قالب مستر کارت و  ویزا کارت و امریکن اکسپرس صادر می گردد  این امکان را به شما می دهد تا با پشتوانه حساب بانکی بین المللی خود از هر خودپرداز بین المللی در سراسر جهان و به ارز دلخواه پول برداشت کنید یا خرید آنلاین و اینترنتی انجام دهید . علاوه بر این با استفاده از امکانات اینترنتی از هر کجا و در هر زمان می توانید حساب بانکی سوئیس خود را مدیریت نمایید .

 مدت زمان افتتاح حساب

از زمان اقدام و تسلیم درخواست افتتاح حساب بانکی بین المللی و حساب بانکی بارکلیز انگلیس ، ظرف ۳ الی ۴  هفته کاری حساب بانکی شما افتتاح و فعال می گردد . تحویل پکیج بانکی محتوی کارتها و مدارک صاحب حساب نیز  از سوی بانک بارکلیز به نشانی اعلامی متقاضی ارسال خواهد شد.

توصیه ما در خصوص حساب بانکی انگلیس در بارکلیز

روزگار درازی است که دسترسی ایرانیان به حساب بانکی در بارکلیز انگلستان امکان پذیر نیست . اما این روزها در نتیجه همت و تلاش مجموعه اریکه عدل امکان افتتاح حساب بانکی در انگلستان فراهم شده است . حساب بانکی انگلیس در بارکلیز که یکی از بانکهای مدرن انگلستان است و سابقه فوق العاده ای در صنعت بانکداری مدرن دارد ، نقطه عطفی بر تجارت ایرانی است . بسیاری از ایرانیان با کشور انگلستان تعامل دارند و یک حساب بانکی در انگلیس می تواند ، امور تجارتی را بیش از پیش راحت تر نماید .

پس اگر به دنبال افتتاح یک کانال بانکی مطمئن و مستمر هستید ، و از اینها گذشته رویای داشتن حساب بانکی انگلیس را در سر می پرورانید ، اریکه عدل برای شما مژده ویژه دارد . ما می توانیم به نام شما در بارکلیز انگلیس افتتاح حساب بانکی بین المللی را به نمایندگی انجام دهیم .

پرسش و پاسخ های اقامت دبی

درباره اقامت دبی می پرسند:​

برای دریافت اقامت امارات از طریق خرید ملک شما باید حداقل 750 هزار درهم در حوزه املاک و مستغلات سرمایه گذاری کنید.

در حال حاضر خیر ، هنوز هیچ راهی برای دریافت شهروندی امارات وجود ندارد با این حال قوانینی در این خصوص در حال تصویب است.

اقامت امارات شرط حضور دائمی ندارد با این حال در سال حداقل چند بار باید به امارات سفر کنید تا اقامت خود را حفظ کنید. 

اصولا در پروسه مهاجرت به امارات می توانید همسر و فرزندان خود را همراه خود ببرید.

اگر طرفدار یک سبک زندگی لاکچری و سطح بالا هستید زندگی در امارات شما را کاملا اقناع می کند. برای کسب اطلاعات بیشتر در این مورد به مقاله «زندگی در دبی برای ایرانیان» رجوع کنید. 

اگر سوالتان را در لیست بالا نیافتید، در سامانه مشاوره آنلاین به صورت رایگان سوالتان را مطرح نمایید و از وکلای متخصص پاسخ دریافت کنید.

سوابق کار ما در امارات از 2013

سرمایه گذاری
0
ثبت شرکت
0
کارت اقامت
0

نیاز به اطلاعات بیشتر دارید؟

برای رزرو وقت مشاوره حضوری یا ویدئویی با وکلا با ما تماس بگیرید. همچنین می توانید سوالات خود را در سامانه مشاوره حقوقی آنلاین اریکه عدل مطرح نمایید.

موسسه حقوقی اریکه عدل

در اریکه عدل بیشتر از 1200 مطلب حقوقی و مهاجرتی منتشر شده.
ما به شما کمک می کنیم که خیلی سریع چیزی که لازم دارید را پیدا کنید...