منو

موسسه حقوقی اریکه عدل

وکالت در این بانک از سال ۲۰۱۴

افتتاح حساب بانکی در Millennium پرتغال

سالیانی چند است که بسیاری از ایرانیان برای در کنار امورات مهاجرت به پرتغال ، در انجام امور بانکی خود در اروپا به ما اعتماد می کنند. افتتاح حساب بانکی در بستر قانون و تاییدات سفارت افتخار ماست. با حساب بانکی پرتغال آشنا شوید.

[yasr_visitor_votes]

حساب بانکی پرتغال ، حساب بانکی میلینیوم

حساب بانکی پرتغال

خدمات بانکی ما در میلینیوم

موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل مدت طولانی است که در خصوص امور  مهاجرت به پرتغال  فعالیت می کند. وکلای  دپارتمان بانکی اریکه عدل  در ابتدای سال ۲۰۱۶ امتیاز وکالت در   افتتاح حساب بانکی  بین المللی به نام ایرانیان را در برخی بانکهای اروپایی به دست آوردند. 

افتتاح حساب بانکی در پرتغال آن هم در بزرگترین بانک خصوصی این کشور از جمله افتخارات ما در طول سالیان گذشته است. ما حساب بانکی پرتغال را برای همه روشهای مهاجرت به پرتغال نیز در بستری کاملا قانونی انجام می دهیم. 

موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل با همکاری تیم قدرتمند و متخصص خود که در حوزه حقوق بانکی و شرکتی ، سرمایه گذاری و مهاجرت تخصص دارند ، با معرفی مشتریان ایرانی که هویت آنها توسط وکلای ایرانی ، سفارت کشور پرتغال در ایران و سایر مراجع ذیصلاح تایید شده است، خدمات افتتاح حساب بانکی بین المللی در بانک میلینیوم   Millennium  پرتغال را ارائه می دهد

حساب بانکی پرتغال ، حساب بانکی میلینیوم

منطق انتخاب

چرا بانک میلینیوم را انتخاب کنم؟

حساب بانکی ۱۰۰٪ قانونی

حساب بانکی در میلینیوم در بستر کاملا قانونی و تاییدات افتتاح می گردد​

به نام شخص ایرانی​

حسابهای میلینیوم به نام و آدرس شخص ایرانی افتتاح می شود.​

اطلاعات پرداخت مستقل​​

این حسابها برخوردار از کد سوئیفت و آی بن مستقل و اختصاصی هستند.​

حساب بانکی در پرتغال ، حساب بانکی اروپا

بزرگترین بانک خصوصی پرتغال

معرفی بانک Millennium پرتغال

برای هر کسی اعتبار و جایگاه بانکی که در آن حساب باز می کند ، اهمیت ویژه دارد. اریکه عدل نیز در انتخاب بانکهایی که افتتاح حساب بانکی بین المللی در آنها انجام می شود ٬‌حساسیت بسیار زیادی به خرج می دهد . گزینه ما نیز برای افتتاح حساب بانکی در پرتغال ، یعنی میلینیوم نیز از بهترین هاست.

Banco Comercial Português  با نام تجاری میلینیوم که در سال ۱۹۸۵ تاسیس شده است در حقیقت بزرگترین و گسترده ترین بانک خصوصی کشور پرتغال است .  بانک میلینیوم حدود ۴٫۳ میلیون نفر مشتری در سراسر جهان داشته و در کشور پرتغال حدود ۹۰۰ شعبه دارد .  بانک میلینیوم در  لیست ۲۰۰۰ شرکت تجاری برتر دنیا  که هر ساله توسط مجله Forbes  منتشر می گردد ، رتبه ۴۵۳ را دارا بوده است .

بانک Millennium پرتغال که تحت نظارت Banco de Portugal (بانک مرکزی پرتغال) فعالیت می کند و مجوز رسمی مشارکت و مداخله در امور سرمایه گذاری ، خدمات بانکی و اقتصادی را داراست ، یکی از بانکهای اروپایی است که از  بیمه تضمینی سپرده ها برخوردار است . این بدین معناست که اگر زمانی منابع مالی بانک برای تادیه وجوه سپرده ها کافی نباشد و یا اینکه مشکلی برای سپرده های پیش آید ، کلیه مبالغ از محل  بیمه  و تضمین موجود پرداخت خواهد گردید .

یکی از مزایای فوق العاده بانک میلینیوم برخورداری از Customer Care Centre یا همان مرکز پشتیبانی مشتریان است که به صورت ۲۴ ساعته پشتیبانی از مشتریان را به عهده دارد . افتتاح  حساب بانکی بین المللی  در این بانک یکی از بزرگترین و ارزشمند ترین فرصتهای ایرانیان در جهان است که هم اکنون به یاری  اریکه عدل  میسر گشته است .

بزرگترین بانک خصوصی پرتغال

یک حساب بانکی بدون مسئولیت مالیاتی

نکته مهمی که اریکه عدل همواره در ارائه خدمات تجاری بین المللی در نظر دارد ٬ هزینه های مناسب و متعادل  است. در سرویس وکالت در افتتاح حساب بانکی بین المللی نیز این مساله در مرکز توجه ماست. به موجب قوانین مالیاتی کشور پرتغال حسابهای بانکی و موجودی آنها برای خارجیان مشمول مالیات نمی باشند لذا فعالان اقتصادی و تجاری در ایران نگرانی ای در خصوص مالیاتهای سنگین در اروپا نخواهند داشت.

اخذ کد مالیاتی پرتغال توسط وکلای اریکه عدل تنها به منظور طی روال قانونی مطابق قوانین مبارزه با پولشویی می باشد و برای صاحب حساب مسئولیت مالیاتی به بار نخواهد آورد.

این امتیاز از جمله مواردی است که افتتاح حساب بانکی در پرتغال را برای خیلی ها بسیار جذاب می کند. تا زمانی که شما Tax Resident پرتغال نباشید ، حساب بانکی پرتغال شما از مالیات معاف است. 

افتتاح حساب بانکی در Millennium پرتغال 2022

مزایای افتتاح حساب در بانک میلینیوم پرتغال

همانطور که به عرض رسید حساب بانکی در Millennium پرتغال در بزرگترین بانک خصوصی کشور پرتغال افتتاح می گردد .با افتتاح حساب بانکی در Millennium پرتغال که یک حساب کامل و بدون نقص است کلیه امکانات بانکی را در اختیار هموطنان عزیز ایرانی ما قرار خواهد داد ، در زیر به بخشی از مزایای افتتاح حساب بانکی در Millennium پرتغال اشاره خواهیم داشت :

روند افتتاح حساب بانکی بین المللی Millennium

بانک Millennium پرتغال در صورتی که درخواست افتتاح حساب از طریق  موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل  و همکاران بین المللی آن تقدیم شود ، به نام اشخاص  ایرانی حساب بانکی بین المللی افتتاح می نماید . در حقیقت وکلای ما معرف مشتریان در پروسه گشایش حساب بانکی خارجی می باشند .

به طور کلی مراحل افتتاح حساب بانکی بین المللی در بانک میلینیوم پرتغال به شرح زیر می باشد :

مشتریان ما

نمونه حسابهای افتتاح شده

دپارتمان بانکی موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل از چند سال گذشته نماینده اشخاص حقیقی و حقوقی بسیاری در نزد بانکهای اروپایی بوده است. 

افتتاح حساب بانکی در Millennium پرتغال 2022

پرسش و پاسخ های افتتاح حساب بانکی بین المللی

درباره حساب میلینیوم از ما می پرسند:​

هزینه صفر تا صد امور افتتاح حساب در بانک میلینیوم در حال حاضر ۱۲۰۰ یورو می باشد . این هزینه شامل موارد زیر است :

  • حق الوکاله وکلای ایرانی شما
  • حق الوکاله وکلای پرتغالی شما
  • هزینه های مربوط به رزرو وقت سفارت
  • هزینه دریافت کد مالیاتی مخصوص مشتری در کشور پرتغال
  • هزینه های داخلی بانک میلینیوم

همانطور که می دانید بانک میلینیوم در اتحادیه اروپا واقع شده است لذا ارز رسمی آن یورو می باشد . با این حال حسابهای بانکی با ارزهای خارجی هم قابل افتتاح شدن هستند . حسابهای بانکی بانک میلینیوم به مشتریان اجازه می دهد که با ارزهای زیر حساب افتتاح کنند :

  • یورو
  • دلار استرالیا
  • فرانک سوئیس
  • دلار کانادا
  • کرون دانمارک
  • پوند بریتانیا
  • دلار هنگ کنگ
  • ین ژاپن
  • کرون نروژ
  • دلار نیوزلند
  • زولتی لهستان
  • لیر ترکیه
  • دلار آمریکا
  • راند آفریقای جنوبی

بعد از افتتاح حساب مشتری باید شخصا از بانک درخواست صدور کارت نماید.  کلیه اطلاعات حساب به همراه کارت بانکی به آدرسی که به بانک ارائه شده است ارسال می گردد . البته مشتری می تواند درخواست کند که این بسته به شعبه خاصی از بانک میلینیوم ارسال شوند اما این کار هزینه جداگانه ای خواهد داشت .

اطلاعات اینترنت بانک و همراه بانک ( اپلیکیشن بانکداری میلینیوم ) نیز به همراه بسته حساب بانکی به دست مشتری می رسد. بعد از دریافت مشتری باید در مسیر فعالسازی کارتهای بانکی و اینترنت بانک خود اقدام نماید .

بله ، بانک میلینیوم یک اپلیکیشن بسیار پیشرفته برای بانکداری الکترونیک دارد.

حداقل موجودی حساب به عوامل مختلفی همچون نوع حساب بانکی ، شخصی یا شرکتی بودن آن و فاکتور های دیگر بستگی دارد . اما به عنوان یک قاعده کلی حداقل موجودی در حسابهای بانکی باید 500 یورو باشد . این وجه در حساب بلوکه نمی شود و در دسترس است .

خیر ، بانک میلینیوم خدمات حساب بانکی چند ارزی ارائه نمی دهد . اما همانطور که به عرض رسید مشتری می تواند ارز مبدا حساب خود را در میان دهها انتخاب تعیین کند.

به طور کلی اگر صاحب حساب شخصا در محل شعب بانک یا نمایندگی های آن حاضر شود ، هیچ گونه محدودیتی برای انتقال وجه وجود ندارد .

از طریق اینترنت بانک میلینیوم مشتری می تواند تا سقف ۱۲۵۰۰ یورو / روزانه انتقال را انجام دهد با این حال مشتری می تواند از بانک توکن الکترونیکی تهیه کرده و بوسیله آن تا سقف ۵۰ هزار یورو به صورت روزانه انتقال وجه انجام دهد .

از طریق نرم افزار بانکداری میلینیوم نیز شما می توانید روزانه ۵۰۰ یورو انتقال دهید . این موضوع به دلیل رعایت مسائل امنیتی می باشد .

دپارتمان نظارت بر رعایت قوانین و مقررات در بانک میلینیوم ممکن است در هر تراکنشی از صاحب حساب تقاضیا مدرک نماید . این مدارک باید مشروعیت منبع پول را اثبات کنند . این مدارک می تواند قرارداد یا رسید باشد . به هر صورت در نظر داشته باشید که یک حساب بانکی هر چه بیشتر قانونمند باشد اعتبار بیشتری هم دارد لذا مشتریان از این موضوع باید خوشحال باشند .

خیر ٬ به موجب قوانین مالیاتی کشور پرتغال وجوهی که منبع خارجی دارند ٬ در پرتغال مشمول مالیات نیستند.  حسابهای بانکی ایرانی و موجودی آنها نیز به همین شکل مشمول قوانین مالیاتی نمی باشند . با این حال باید بدانید که درست است که مالیات بانکی وجود ندارد اما صاحب حساب باید در نقل و انتقال پول کارمزد ها و کمسیسون ها را بپردازد.

همانطور که به اطلاع شما رسید افتتاح حساب بانکی خارجی در میلینیوم پرتغال در بستر کاملا قانونی انجام می شود . به موجب قوانین کشور پرتغال افتتاح حساب برای اتباع کشورهای دیگر نیازمند اخذ کد مالیاتی برای این افراد است .

این کد در حقیقت نقش کد فراگیر اتباع بیگانه در کشور ما را دارد که نشان می دهد هویت شخص به صورت رسمی احراز شده است. اریکه عدل تلاش دارد با ایجاد یک رویه مطمئن و قانونی ٬‌یک حساب بانکی بدون محدودیت زمانی افتتاح نماید .

مسلم است که پاسخ منفی است چرا که هر کشور برای امور اعطای اقامت برنامه های معین و مشخص دارد . این برنامه ها در حوزه سرمایه گذاری ٬ کارآفرینی و نیروی کار متخصص می باشند . حساب بانکی خود به تنهایی باعث گرفتن افامت پرتغال نمی شود اما می تواند مشکلات مالی متقاضیان مهاجرت به اروپا را بر طرف کند.

متقاضیان مهاجرت می توانند با استفاده از این حساب بانکی وجوهی که برای سرمایه گذاری یا خرید ملک مورد نیاز است ٬ جابجا کنند و کلیه امور مالی خود را از این طریق مدیریت کنند.

شما پس از افتتاح این حساب کد سوئیفت و آی بن خواهید داشت . این اطلاعات پرداخت که برای هر تراکنش بانکی مورد نیاز است اختصاصی متعلق به خودتان است. شما می توانید با ارائه این اطلاعات از هر کجای دنیا پول دریافت کنید فقط کافی است اطلاعات پرداخت را در اختیار واریز کننده وجه قرار دهید .

از طرف دیگر با مراجعه به شعبه ٬ اینترنت بانک ٬‌و یا همراه بانک می توانید به هر حسابی پول واریز کنید و علاوه بر اینها با استفاده از کارت بانکی خود ( ویزا کارت و مستر کارت ) میتواند از هر فروشگاهی در دنیا ( فیزیکی و مجازی) خرید نمایید .

شما در بانک میلینیوم میتوانید ویزا کارت ٬ مستر کارت و امریکن اکسپرس دریافت کنید ٬‌علاوه بر اینها اگر مشتری کلاس پرستیژ باشید کارتهای شما به رایگان صادر می شوند.

برای افتتاح حساب بانکی در پرتغال و در بانک میلینیوم به اسناد و مدارک زیر نیاز است :

  • پاسپورت معتبر و تاریخ دار حداقل به مدت ۶ ماه
  • گواهی اشتغال معتبر
  • گواهی آدرس معتبر
  • مدرک اثبات کننده وضعیت مالیاتی متقاضی
  • و سایر فرمهایی که موکل باید امضا کند

بله ، شما می توانید با اینترنت ایران و بدون استفاده از هیچ ابزار دیگری از موبایل بانک و اینترنت بانک میلینیوم استفاده کنید. 

نیاز به اطلاعات بیشتر دارید؟

یک پیام برای ما بگذارید. همکاران ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.

موسسه حقوقی اریکه عدل

در اریکه عدل بیشتر از 1200 مطلب حقوقی و مهاجرتی منتشر شده.
ما به شما کمک می کنیم که خیلی سریع چیزی که لازم دارید را پیدا کنید...