منو

موسسه حقوقی اریکه عدل

اقامت استرالیا با تاسیس مهدکودک چه شرایطی دارد؟

نکته اصلی این که علاقمندان به کارآفرینی می توانند اقامت استرالیا با تاسیس مهدکودک را بدست آورند که بدین منظور ابتدا می بایست طرح کسب و کار یا همان بیزینس پلن خود را تهیه نموده و همچنین توانایی های لازم را برای تربیت و نگهداری از بچه ها را نیز داشته و یا نیروهای متخصصی را استخدام کنند که از صلاحیت های لازم برخوردار بوده و دوره های تخصصی را بدین منظور پشت سر گذاشته باشند.

فهرست مطالب

آخرین مقالات در ایمیل شما

با خبرنامه ما به روز باشید!

اقامت استرالیا با تاسیس مهدکودک موضوعی است که موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل بدان پرداخته و از اهمیت بیزینس پلن مهدکودک در استرالیا نیز نکاتی را مطرح و علاوه بر آن از دریافت مجوزهای لازم برای اقامت استرالیا با کارآفرینی مطالبی را ارائه و شرایط لازم برای راه اندازی مهدکودک در استرالیا و الزامات افتتاح مهدکودک در استرالیا را نیز توضیح می دهد.

 

اقامت استرالیا با تاسیس مهدکودک

چنانچه قصد اخذ اقامت استرالیا را دارید بهتر است که با روش های آن نیز آشنا شوید، یکی از این روش هایی که توصیه می شود راه اندازی مهد کودک در این کشور است که تحت عنوان کارآفرینی می توانید اقامت استرالیا با تاسیس مهدکودک را دریافت نمایید اما بدین منظور می بایست توانایی ها و شرایط لازم را جهت راه اندازی و مدیریت یک مهد کودک را نیز داشته باشید.

علاوه بر آن چنانچه مایل باشید اطلاعات بیشتری در خصوص انواع شغل در استرالیا داشته باشید می توانید این مقاله را 50 شغل برتر در مشاغل استرالیا مطالعه فرمایید.

 

بیزینس پلن مهدکودک در استرالیا

برای تاسیس مهد کودک لازم است که بیزینس پلن business plan یا همان طرح کسب و کار را تهیه و تمام جزئیات از جمله اهداف، توانایی، سرمایه و امکانات موجود و امکاناتی که لازم دارید، محلی و موقعیتی را که میخواهید مهدکودک را در آن راه اندازی کنید کاملا مشخص نمایید.

مفهوم بیزینس پلن مهدکودک در استرالیا یعنی اینکه قبل از راه اندازی مهد کودک در ابتدا توانمندیها و ظرفیت های خود برای مدیریت کارتان را بسنجید و همچنین بررسی نمایید که محل مهد کودک در منطقه شلوغی واقع شده یا نه، مرکز شهر بهتر است یا یک نقطه دیگری از شهر، تمامی این بررسی ها و ارزیابی ها شما را در اجرای کار کمک می کند.

بیشتر بدانید!
بهترین کشورها برای سرمایه گذاری ملکی در سال 2022

از دیگر موارد در تنظیم بیزینس پلن مهدکودک در استرالیا می توان گفت لازم است که تحقیق نمایید در محله و منطقه مذکور چند خانواده زندگی و چند بچه مهد کودکی دارند و بدین منظور برنامه ریزی کنید که چگونه می توانید والدین را جذب کرده تا به سپردن فرزندان شان به مهدکودک شما تمایل نشان دهند.

بیزینس پلن راه اندازی مهد کودک

اقامت استرالیا با کارآفرینی

 تاسیس مهد کودک یکی از گزینه های خوب برای دریافت اقامت استرالیا با کارآفرینی می باشد که در نهایت با ایجاد کارآفرینی و اشتغال  در استرالیا شانس بیشتری برای اخذ اقامت این کشور را دارید و اگر تمامی مراحل تاسیس و ثبت مهد کودک را بخوبی انجام داده و تمامی مجوزهای لازم جهت اینکار را از مقامات و سازمان های مربوطه بگیرید موفقیت شما در دریافت اقامت استرالیا حتمی می باشد.

اما هر چقدر با این کشور بیشتر آشنا شده راحت تر می توانید به فعالیت های گوناگون در استرالیا بپردازید لذا مطالعه مقاله هزینه های زندگی در استرالیا خالی از لطف برایتان نمی باشد همچنین بد نیست با ویزای کاری استرالیا نیز آشنا شوید.

 

راه اندازی مهدکودک در استرالیا

به منظور راه اندازی مهدکودک در استرالیا بهتر است ابتدا توانایی مالی تان را بررسی نموده زیرا شما به امکاناتی مانند زمین مناسب، وسایل گرمایشی و سرمایشی، وسایل بازی، میز و صندلی، وسایل کمک آموزشی، امکانات اطفاء حریق، وسایل خواب راحت مانند تخت و دهها وسایل دیگر نیاز دارید.

مجوزهای لازم برای تاسیس مهدکودک را باید بگیرید همچنین باید بچه هایی که در مهد شما ثبت نام می شوند را بیمه درمانی نموده و برای تامین نیازهای بهداشتی بچه ها باید نیروهای متخصصی را استخدام کنید و در خصوص تغذیه بچه ها هم باید نیروهای کارآمدی را به همکاری بگیرید، بعد از تمامی این مراحل لازم است که مهد کودک خود را به ثبت رسانده و نامی برای آن انتخاب نمایید.

بیشتر بدانید!
نکات طلایی خرید و فروش املاک در یونان

 

الزامات افتتاح مهدکودک در استرالیا

یکی از مهمترین الزامات افتتاح مهدکودک در استرالیا این است که رفتارهای بچه ها را بشناسید و بدانید که چگونه در موقعیت های گوناگون با آنها برخورد کنید و یا حداقل مربیان و معلمانی را که استخدام می کنید باید به این موضوع اشراف و تسلط کافی داشته باشند.

راه اندازی مهد کودک در استرالیا

نیروهای کارآمد و با تجربه ای را برای تعلیم و آموزش بچه ها استخدام نمایید و از منابع اطلاعاتی خوبی برای اینکار استفاده کنید و با سازمانهای مرتبط هماهنگ باشید تا آخرین دستورالعمل های قانونی لازم را بگیرید همچنین رقبای خود را در این زمینه بشناسید. برای کیفیت آموزش در مهد کودک مربیان باید آزمون های لازم را پشت سر بگذارند که  یکی از این دوره ها ECTARC  بوده که دوره ای برای آموزش و تعلیم مربیان مهدکودک در کشور استرالیا می باشد.

 

گواهینامه صلاحیت مربیان

از دیگر الزامات افتتاح مهدکودک در استرالیا می توان به تخصص و مهارت مربیان اشاره داشت که در همین رابطه باید گفت که دوره ECTARC یک دوره آموزشی دورکاری برای مربیان مهد کودک است که بین 12 تا 18 ماه زمان می برد و معلمان از هر جای استرالیا می توانند در این دوره شرکت کنند که بعد از تکمیل این دوره  آموزشی به مربیانی که با موفقیت دوره آموزشی را پشت سر گذاشتند گواهینامه CHC30113 Certificate III  اعطا میشود.

 

تاسیس مهدکودک در استرالیا برای اقامت

نکته اصلی این که علاقمندان به کارآفرینی می توانند اقامت استرالیا با تاسیس مهدکودک را بدست آورند که بدین منظور ابتدا می بایست طرح کسب و کار یا همان بیزینس پلن خود را تهیه نموده و همچنین مهارت های لازم برای تربیت و نگهداری از بچه ها را نیز داشته و یا نیروهای متخصصی را استخدام کنند که از صلاحیت های لازم برخوردار بوده و دوره های تخصصی را بدین منظور پشت سر گذاشته باشند.

بیشتر بدانید!
راهنمای جامع گرفتن اقامت لهستان

 

 

برای اطلاعات بیشتر در مورد اقامت استرالیا با تاسیس مهدکودک میتوانید اگر سوالی دارید از طریق مشاوره آنلاین با ما در ارتباط باشید و یا از طریق آکادمی اریکه عدل کلاس های وکلا را شرکت کنید تا اطلاعات کامل درباره هر کدام از روش های مهاجرت به استرالیا مطلع شوید و یا از طریق تماس با ما میتوانید جلسه حضوری تنظیم نمایید تا از مشاوره وکلای متخصص این حوزه بهره بگیرید.

در صورتی هم که قصد خرید ملک در استرالیا را دارید با دانلود اپلیکیشن اینوستایم برند زیر مجموعه موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل از ریز جزییات اطلاعات هر ملک در شرکت سرمایه گذاری اینوستایم (Investime) باخبر شوید.

ارزیابی هوشمند مهاجرتی!

ارزیابی مهاجرتی بر اساس سالها تجربه وکلا + ارائه نتیجه در لحظه بدون نیاز به انتظار

مشاوره مهاجرتی
با اهل فن!

جای سوال شما بین 2600+ موضوع مطرح شده در انجمن مهاجرتی اریکه عدل خالیست! 

این مطلب به کارتون اومد؟
استفاده از تجربه ها
2600+
گفتگو و
تبادل نظر
در انجمن مهاجرتی آنلاین اریکه عدل
با وکلا و افراد دارای تجربه گفتگو کنید....
موارد مرتبط برای بررسی بیشتر:
مشترک خبرنامه ما شوید!
آخرین آپدیت ها را بگیرید و از بهترین ها بیاموزید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نیاز به اطلاعات بیشتر دارید؟

با بهترین وکلای ما وقت آنلاین رزرو کنید یا اینکه سوال خود را در سامانه مشاوره اینترنتی مطرح کنید...

در اریکه عدل بیشتر از 1200 مطلب حقوقی و مهاجرتی منتشر شده.
ما به شما کمک می کنیم که خیلی سریع چیزی که لازم دارید را پیدا کنید...

چون نظر شما مهمه! اطلاعات این صفحه کاربردی بود؟