منو

موسسه حقوقی اریکه عدل

اقامت بدون ویزا در ایالات میکرونزی

اقامت بدون ویزا در ایالات میکرونزی، اخذ اقامت بدون ویزا
اقامت بدون ویزا در ایالات میکرونزی، اخذ اقامت بدون ویزا
در این مقاله موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل سعی بر این دارند که شما را اقامت بدون ویزا در ایالات میکرونزی که یکی از ایالات کشور امریکاست مطلع نمایند که شاید كمتر نام این ایالت را شنیده باشید که البته یکی از معدود کشورهایی است که برای ورود به خاک آن می توان از اخذ اقامت بدون ویزا آن بهره برد.

فهرست مطالب

آخرین مقالات در ایمیل شما

با خبرنامه ما به روز باشید!

در این مقاله موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل سعی بر این دارند که شما را اقامت بدون ویزا در ایالات میکرونزی که یکی از ایالات کشور امریکاست مطلع نمایند که شاید کمتر نام این ایالت را شنیده باشید که البته یکی از معدود کشورهایی است که برای ورود به خاک آن می توان از اخذ اقامت بدون ویزا آن بهره برد.

زمانی که سخن از سفر خارجی به میان می آید، بدون تردید دیدنی های جذاب و شاید هزینه های گزاف آن به ذهن همه خطور کند اما آنچه در یک سفر خارجی بیش از هر چیز دیگری دارای اهمیت است دریافت ویزا می باشد. (البته در حال حاضر این ویزا موقتا به تعلیق در آمده است)

 

اقامت بدون ویزا در ایالات میکرونزی

ایالات فدرال میکرونزی در 3 نوامبر 1986 از کشور امریکا مستقل شد ، این ایالت بصورت مستقل در جزایر کارولین قرار دارد که شامل چهار ایالت و 600 جزیره بزرگ و کوچک در اقیانوس آرام قرار دارد. پایتخت آن “پالیکیر” در جزیره پناپی و بزرگترین شهر آن” ونو” در تالاب چوئوک قرار دارد.

نکته قابل توجهی که این ایالت را به ایالتی خاص مبدل کرده، اقامت بدون ویزا در ایالات میکرونزی است که اتباع ایرانی جهت ورود به این ایالت می توانند بدون ویزا سفر کنند و نسبت به اخذ اقامت بدون ویزا اقدام نمایند و با پاسپورت ایرانی اقامت 30 روزه برای ایرانیان در این کشور امکان پذیر است که در اینجا شاخص های این ایالت را تشریح می نماییم.

 

شرایط کار در ایالت میکرونزی

مسئله اقامت بدون ویزای در ایالات میکرونزی ،جمعیت این ایالات را به 107 رسانده است که مهاجران خارجی با اخذ اقامت بدون ویزا وارد این ایالت شده اند و بیشتر آنها را مهاجرین فیلیپینی تشکیل داده اند.هرچند خاک این ایالات اندک است، اما محدوده ای که در اقیانوس آرام اشغال کرده است پنج برابر مساحت کشور فرانسه است.مردم این ایالت در کشور امریکا هم میتوانند کار کنند و هم اقامت داشته باشند و همین امر مشوق ایرانیان برای تلاش در  مهاجرت به این ایالت و اخذ اقامت بدون ویزا آن شده است.

بیشتر بدانید!
هزینه زندگی در لس آنجلس

 

تجارت فدرال میکرونزی

ایالات فدرال میکرونزی در روابط بین الملل تابع کشور امریکاست و در رابطه با صادرات و واردات با کشورهایی چون کشور امریکا و کشور ژاپن همکاری می کند و خوب است بدانید این ایالات، چهاردهمین منطقه انحصاری اقتصادی در جهان است.جالب است بدانید تفاوت فرهنگی و زبانی در ایالات میکرونزی بسیار زیاد است و مردم هر ایالتی لباس محلی و غذای خاص خود را دارند.

 

اگر به دنبال مهاجرت و  اخذ اقامت بدون ویزا باشید با مطالعه ی این مقاله دریافتید که با مهاجرت به امریکا می توانید اقامت بدون ویزا در ایالات میکرونزی که یکی از ایالات امریکاست را داشته باشید همچنین شما می توانید با مهاجرت از طریق سرمایه گذاری، خرید ملک ، تمکن مالی و ثبت شرکت برای مهاجرت به بیشتر کشورها مهاجرت کنید.

ارزیابی هوشمند مهاجرتی!

ارزیابی مهاجرتی بر اساس سالها تجربه وکلا + ارائه نتیجه در لحظه بدون نیاز به انتظار

مشاوره مهاجرتی
با اهل فن!

جای سوال شما بین 2600+ موضوع مطرح شده در انجمن مهاجرتی اریکه عدل خالیست! 

این مطلب به کارتون اومد؟
استفاده از تجربه ها
2600+
گفتگو و
تبادل نظر
در انجمن مهاجرتی آنلاین اریکه عدل
با وکلا و افراد دارای تجربه گفتگو کنید....
موارد مرتبط برای بررسی بیشتر:
مشترک خبرنامه ما شوید!
آخرین آپدیت ها را بگیرید و از بهترین ها بیاموزید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نیاز به اطلاعات بیشتر دارید؟

با بهترین وکلای ما وقت آنلاین رزرو کنید یا اینکه سوال خود را در سامانه مشاوره اینترنتی مطرح کنید...

در اریکه عدل بیشتر از 1200 مطلب حقوقی و مهاجرتی منتشر شده.
ما به شما کمک می کنیم که خیلی سریع چیزی که لازم دارید را پیدا کنید...

چون نظر شما مهمه! اطلاعات این صفحه کاربردی بود؟