منو

موسسه حقوقی اریکه عدل

اقامت دائم دومینیکا با انواع سرمایه گذاری

اقامت دائم دومینیکا
اقامت دائم دومینیکا
نتیجه اینکه درباره اخذ اقامت دائم دومینیکا با سرمایه گذاری ملکی خارجی و سرمایه گذاری در بخش اقتصاد این کشور نکاتی را دانستیم و از مزایای ثبت شرکت آفشور در این کشور و از زندگی و گزینه های شغلی دومینیکا برای مهاجران نیز مطالبی را با هم مرور کردیم. همچنین به اهمیت دریافت پاسپورت دومینیکا برای سفر به بسیاری از کشورها بدون نیاز به ویزا هم اشاره داشتیم.

فهرست مطالب

آخرین مقالات در ایمیل شما

با خبرنامه ما به روز باشید!

قابل ذکر اینکه در مهاجرت به دومینیکا جهت دریافت اقامت دائم دومینیکا می توانید در این کشور سرمایه گذاری نمایید از جمله سرمایه گذاری ملکی بین الملل در دومینیکا و یا سرمایه گذاری در بخش اقتصاد آن، که در توضیح این نکات موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل از نحوه جدید ثبت شرکت در دومینیکا تحت عنوان شرکت آفشور گفته و همچنین درباره دومینیکا و زندگی در دومینیکا به گزینه های کار و شغل در دومینیکا نیز اشاره دارد.

 

اقامت دائم دومینیکا

اگر قصد دریافت اقامت دائم دومینیکا را دارید برنامه شهروندی با سرمایه گذاری یکی از روش های اخذ اقامت دائم در دومینیکا می باشد. با سرمایه گذاری ملکی خارجی در این کشور و یا سرمایه گذاری در بخش اقتصاد دومینیکا، طی 3 تا 4 ماه می توانید پاسپورت این کشور را دریافت و با خانواده خود به 130 کشور بدون نیاز به ویزا سفر نمایید. البته سرمایه گذاری در هر یک از این بخش ها شرایط خود را دارد.

 

ثبت شرکت در دومینیکا

شرکت تجاری بین المللی International Business Company (IBC) به عنوان یک آفشور در دومینیکا می باشد که ثبت شرکت در دومینیکا در قالب شرکت های آفشور برای چندین سال است که در این کشور به سرعت متداول شده و هزینه های بسیار کمی برای ثبت و هم برای دریافت مجوز دارند.

 

کار و شغل در دومینیکا

 

درباره دومینیکا

درباره دومینیکا می توان گفت که دومینیکا واقع در جزیره آتشفشانی بین جزایر فرانسه و شرق کارائیب می باشد که دولت این کشور همواره برنامه و طرح هایی برای جذب مهاجر و سرمایه گذاران دارد از جمله برنامه شهروندی دومینیکا با سرمایه گذاری، که با هدف توسعه مناطق مسکونی در دومینیکا می باشد. همچنین ویزاهای کاری، توریستی، ویزای سرمایه گذار، ویزای اقامت موقت از انواع ویزاهای دومینیکا هستند.

بیشتر بدانید!
گلدن ویزای اسپانیا چیست و چه مزایایی دارد؟

 

زندگی در دومینیکا

در ادامه توضیحات برای مهاجرت به دومینیکا خوب است بدانید که یکی از مزایای زندگی در دومینیکا پایین بودن هزینه های زندگی و ایمن بودن این کشور می باشد، شهر روسو پایتخت دومینیکا با تمامی امکانات لازم برای زندگی یکی از بهترین شهرهای دومینیکا می باشد. همچنین Portsmouth دومین شهر بزرگ دومینیکا بوده و سواحل بسیار زیبا با جاذبه های توریستی دارد.

 

 

ثبت شرکت در دومینیکا

 

کار و شغل در دومینیکا

زبان رسمی دومینیکا زبان انگلیسی است که به همین علت فرصتهای کار و شغل در دومینیکا در رابطه با زبان انگلیسی بسیار وجود دارند از جمله تدریس زبان انگلیسی، تور لیدری و مشاغل مرتبط با اکوتوریسم. همچنین برای کار در دومینیکا لازم است که مجوز کار دریافت نمایید که معمولا مجوزهای کاری دومینیکا تا  یک سال اعتبار دارند.

 

زندگی، ثبت شرکت و اقامت دومینیکا

نتیجه اینکه درباره اخذ اقامت دائم دومینیکا با سرمایه گذاری ملکی خارجی و سرمایه گذاری در بخش اقتصاد این کشور نکاتی را دانستیم و از مزایای ثبت شرکت آفشور در این کشور و از زندگی و گزینه های شغلی دومینیکا برای مهاجران نیز مطالبی را با هم مرور کردیم. همچنین به اهمیت دریافت پاسپورت دومینیکا برای سفر به بسیاری از کشورها بدون نیاز به ویزا هم اشاره داشتیم.

 

 

برای اطلاعات بیشتر در مورد اقامت دائم دومینیکا میتوانید اگر سوالی دارید از طریق مشاوره آنلاین با ما در ارتباط باشید و یا از طریق آموزشگاه اریکه عدل کلاس های وکلا را شرکت کنید تا اطلاعات کامل درباره هر کدام از روش های مهاجرت به دومینیکا مطلع شوید و یا از طریق تماس با ما میتوانید جلسه حضوری تنظیم نمایید تا از مشاوره وکلای متخصص این حوزه بهره مند شوید.

بیشتر بدانید!
دیگر عکس برای تمدید گذرنامه با خود نبرید!

در صورتی هم که قصد خرید ملک در دومینیکا را دارید با دانلود اپلیکیشن اینوستایم برند زیر مجموعه موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل از ریز جزییات اطلاعات هر ملک در شرکت سرمایه گذاری اینوستایم (Investime) باخبر شوید.

ارزیابی هوشمند مهاجرتی!

ارزیابی مهاجرتی بر اساس سالها تجربه وکلا + ارائه نتیجه در لحظه بدون نیاز به انتظار

مشاوره مهاجرتی
با اهل فن!

جای سوال شما بین 2600+ موضوع مطرح شده در انجمن مهاجرتی اریکه عدل خالیست! 

این مطلب به کارتون اومد؟
استفاده از تجربه ها
2600+
گفتگو و
تبادل نظر
در انجمن مهاجرتی آنلاین اریکه عدل
با وکلا و افراد دارای تجربه گفتگو کنید....
موارد مرتبط برای بررسی بیشتر:
مشترک خبرنامه ما شوید!
آخرین آپدیت ها را بگیرید و از بهترین ها بیاموزید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نیاز به اطلاعات بیشتر دارید؟

با بهترین وکلای ما وقت آنلاین رزرو کنید یا اینکه سوال خود را در سامانه مشاوره اینترنتی مطرح کنید...

در اریکه عدل بیشتر از 1200 مطلب حقوقی و مهاجرتی منتشر شده.
ما به شما کمک می کنیم که خیلی سریع چیزی که لازم دارید را پیدا کنید...

چون نظر شما مهمه! اطلاعات این صفحه کاربردی بود؟