منو

موسسه حقوقی اریکه عدل

دریافت اقامت دبی برای اعضای خانواده

مهاجرت به دبی و اقدام برای دریافت اقامت اعضای خانواده با شرایط مرتبط امکان پذیر است. موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل موضوع دریافت اقامت دبی برای اعضای خانواده را مطرح و به امکان اقامت اعضای خانواده در دبی می پردازد، مدارک لازم اقامت اعضای خانواده را ذکر و در رابطه با هزینه دریافت اقامت دبی مطالبی ارائه می شود.با ما همراه باشید.

فهرست مطالب

آخرین مقالات در ایمیل شما

با خبرنامه ما به روز باشید!

مهاجرت به دبی و اقدام برای دریافت اقامت اعضای خانواده با شرایط مرتبط امکان پذیر است. موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل موضوع دریافت اقامت دبی برای اعضای خانواده را مطرح و به امکان اقامت اعضای خانواده در دبی می پردازد، مدارک لازم اقامت اعضای خانواده را ذکر و در رابطه با هزینه دریافت اقامت دبی مطالبی ارائه می شود. کلیه مدارک و اسناد لازم هویت اعضای خانواده بایستی به بخش مربوطه جهت تایید ارائه گردد.با ما همراه باشید.

 

دریافت اقامت دبی برای اعضای خانواده

اخذ ویزا و دریافت اقامت اعضای خانواده علاقه مندان و طرفداران بسیاری دارد.  بیشتر شهروندان خارجی که به دبی مهاجرت می کنند علاقمند به درخواست ویزا برای اعضای خانواده شان هستند. شهروندان خارجی هر دلیلی که از مهاجرت داشته باشند، مایلند در کنار خانواده خود در این کشور کار و زندگی کنند.

شهروندان خارجی متقاضی دریافت اقامت دبی، مایل هستند بدانند که آیا می توانند برای اعضای نزدیک خانواده شان مانند همسر، بچه ها و حتی پدر و مادر ویزای اقامت دبی را دریافت کنند.متقاضیان باید شرایط خاصی را داشته، تا بتوانند اعضای خانواده خود را به دبی بیاورند. دریافت اقامت  اعضای خانواده  و اخذ ویزا با داشتن برخی از شرایط و امتیازات امکان پذیر است.

درصد زیادی از جمعیت دبی از شهروندان خارجی مقیم در امارات تشکیل شده که در این شهر زندگی و یا کار می کنند. دبی اداره اقامت دارد که امور مهاجرت و صدور ویزا را مدیریت می نماید.صدور ویزای دبی بستگی به ملیت مهاجران دارد، شهروندان  کشورهای عضو حوزه خلیج فارس GCC (Gulf Cooperation Council) برای ورود به دبی نیاز به ویزا ندارند.

بیشتر بدانید!
گواهی کردن مدارک مهاجرت کاری استرالیا

 

اقامت اعضای خانواده در دبی

اعضای نزدیک خانواده متقاضی دریافت اقامت دبی ،می توانند تحت شرایط و الزاماتی  به دبی مهاجرت داشته باشند. یکی از این الزامات داشتن حقوق حداقل  3  یا 4 هزار  درهم امارات میباشد، ولی بجز این حقوق مبالغ اضافی دیگری برای هزینه های  مسکن در دبی  نیز نیاز است.

چنانچه متقاضی قصد آوردن والدین خود را به دبی داشته باشد، کارفرما باید اسپانسر وی شود و در عین حال حداقل حقوق 10.000 درهم امارات را داشته باشد. جهت دریافت اقامت اعضای خانواده باید یک حداقل حقوق مکفی وجود داشته باشد تا متقاضی بتوانند هزینه های خانواده را تامین نماید. اقامت اعضای خانواده  ارتباط مهمی با میزان حقوق ماهانه متقاضی دارد.

در صورت برخورداری از حداقل حقوق ، امکان دریافت اقامت خانواده  میسر خواهد شد. برای آوردن خانواده نزد خود در دبی، دارنده مجوز اقامت ( متقاضی) باید  در ابتدا درخواست ویزای ورودی از طرف خانواده اش بدهد. این پروسه  30 روز قبل از ورود آنها به دبی شروع می شود. یکی از مراحل این پروسه ارائه مدارک و اسناد لازم جهت  می باشد.

 

مدارک لازم اقامت اعضای خانواده

هنگام ارائه مدارک لازم اقامت اعضای خانواده برای دریافت اقامت اعضای خانواده ، متقاضی باید گواهینامه ازدواج، فیش حقوقی و گزارش کار خود را با اطلاعاتی درباره مدارک شناسایی اعضای خانواده ارائه کند.

فیش حقوقی مبلغ درآمد، حقوق و مقدار مالیات پرداختی را نشان می دهد و به عنوان یک مدرک معتبر در پروسه درخواست دریافت اقامت برای اعضای خانواده کاربرد دارد. شرایط برای دریافت اقامت دبی خیلی سخت نیست و به همین دلیل تعداد خارجیانی که به دبی مهاجرت می کنند افزایش داشته است. دولت امارات هم اقدامات تشویق کننده ای برای افزایش مهاجرت انجام می دهد .

بیشتر بدانید!
درک گزارش کارشناسی ملک ترکیه 2022

درخواست شهروندان خارجی برای کار و تجارت با انگیزه و مقاصد گوناگون در این کشور رو به افزایش است. اسناد و مدارک ضروری جهت ارائه به اداره اقامت دبی جهت دریافت اقامت اعضای خانواده از مراحل الزامی این پروسه می باشد.

متذکر شدیم که گواهینامه ازدواج، فیش حقوقی و مدارک هویتی و شناسایی اعضای خانواده  از مدارک لازم اقامت اعضای خانواده هستند.

دریافت اقامت دبی برای اعضای خانواده

دیگر مدارک لازم اقامت خانواده

با فرم درخواست مربوط به اقامت اعضای خانواده ، خارجیان باید برای اقامت در دبی مدارکی مانند کپی پاسپورت معتبر، گواهی تولد، گواهینامه رانندگی و در صورتی که متاهل باشند، گواهی ازدواج  را ارائه دهند.

بعد از تایید صلاحیت نیز باید کپی تاییدیه ها را داشته باشد. ممکن است مسئولان بخش اقامت  خانواده، گواهی کار و سوابق کاری در شرکت  قبلی را از کارفرمای پیشین لازم داشته باشند. متقاضی همچنین باید تست پزشکی را قبل از پروسه استخدام ارائه دهد.

تست و آزمایش های پزشکی هر بار که مجوز اقامت تمدید شود لازم است مجدد انجام شود. دریافت اقامت  برای خانواده با ارائه اسناد و مدارک مرتبط مورد نیاز، پروسه تایید را کوتاهتر و سریعتر می نماید.

 

هزینه دریافت اقامت دبی

پروسه دریافت ویزای اقامت دبی برخی هزینه های خاص را در بردارد. بنا به نوع مجوز دریافتی این هزینه ها مشخص و اعمال می گردد. هزینه دریافت اقامت به شرح ذیل می باشد:

  • هزینه های خدمات وضع شده توسط نمایندگی های دولتی جهت حمایت از پروژه های فرهنگی یا آموزشی.
  • هزینه مربوط به دریافت گواهینامه پزشکی بعد از ارزیابی پزشکی
  • هزینه دریافت مجوز اقامت – الکترونیکی یا تغییرات در مدت انقضای ویزا (تمدید)
  • هزینه های بانکی و هزینه های مربوط به وزارت کار برای تایید ویزای کاری
بیشتر بدانید!
دریافت اقامت دبی برای اعضای خانواده

در صورت درخواست ویزای کاری دبی ، شرکت در دبی یک ضمانت نامه بعنوان سپرده از شما میگیرد که اسپانسر شما شود. اکثر اوقات تمامی هزینه دریافت اقامت دبی را نمی توان دقیق محاسبه نمود. هزینه دریافت اقامت دبی مجموعه ای از مخارج امور بانکی، پزشکی، هزینه های مرتبط با ویزای علمی و یا اختراعی می باشد.

سرعت پروسه دریافت مجوز اقامت دبی در سالهای اخیر کاهش پیدا کرده و سریعتر این مراحل انجام می شود. هزینه دریافت اقامت دبی بر اساس  هدف از مهاجرت متغیر می باشد. سرعت در صدور ویزای اقامت دبی امتیاز خوبی برای علاقه مندان به مهاجرت است.

.

برای اطلاعات بیشتر در مورد دریافت اقامت دبی برای اعضای خانواده میتوانید اگر سوالی دارید از طریق مشاوره آنلاین با ما در ارتباط باشید و یا از طریق آکادمی اریکه عدل کلاس های وکلا را شرکت کنید تا اطلاعات کامل درباره هر کدام از روش های مهاجرت به امارات مطلع شوید و یا از طریق تماس با ما میتوانید جلسه حضوری تنظیم نمایید تا از مشاوره وکلای متخصص این حوزه بهره مند شوید و در صورتی هم که قصد خرید ملک در امارات را دارید با دانلود اپلیکیشن اینوستایم برند زیر مجموعه اریکه عدل از ریز جزییات اطلاعات هر ملک باخبر شوید.

ارزیابی هوشمند مهاجرتی!

ارزیابی مهاجرتی بر اساس سالها تجربه وکلا + ارائه نتیجه در لحظه بدون نیاز به انتظار

مشاوره مهاجرتی
با اهل فن!

جای سوال شما بین 2600+ موضوع مطرح شده در انجمن مهاجرتی اریکه عدل خالیست! 

این مطلب به کارتون اومد؟
استفاده از تجربه ها
2600+
گفتگو و
تبادل نظر
در انجمن مهاجرتی آنلاین اریکه عدل
با وکلا و افراد دارای تجربه گفتگو کنید....
موارد مرتبط برای بررسی بیشتر:
مشترک خبرنامه ما شوید!
آخرین آپدیت ها را بگیرید و از بهترین ها بیاموزید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نیاز به اطلاعات بیشتر دارید؟

با بهترین وکلای ما وقت آنلاین رزرو کنید یا اینکه سوال خود را در سامانه مشاوره اینترنتی مطرح کنید...

در اریکه عدل بیشتر از 1200 مطلب حقوقی و مهاجرتی منتشر شده.
ما به شما کمک می کنیم که خیلی سریع چیزی که لازم دارید را پیدا کنید...

چون نظر شما مهمه! اطلاعات این صفحه کاربردی بود؟