منو

موسسه حقوقی اریکه عدل

آیا اقامت پرتغال خرید ملک نیاز دارد؟

آیا اقامت پرتغال خرید ملک نیاز دارد
آیا اقامت پرتغال خرید ملک نیاز دارد
به طور کلی تمام افرادی که شهروندان غیر اتحادیه اروپا هستند، می توانند با خرید ملک در کشور پرتغال، اقامت آن را کسب کنند. کشور پرتغال به عنوان یکی از کشورهای عضو اتحادیه اروپا، موقعیت مهاجر پذیری عالی دارد. از این رو افراد بسیاری تمایل دارند این کشور را برای سکونت و اقامت خود انتخاب کنند. در این مطلب درباره اخذ اقامت پرتغال با خرید ملک صحبت خواهیم کرد.

فهرست مطالب

آخرین مقالات در ایمیل شما

با خبرنامه ما به روز باشید!

اقامت پرتغال خرید ملک در سال 2022، به عنوان یک روش مناسب برای مهاجرت به پرتغال ، مورد توجه افراد بسیاری قرار گرفته است. همانطور که میدانید، هر روز بر تعداد افرادی که این کشور اروپایی را برای زندگی انتخاب می کنند، افزوده می شود. اما بیشتر متقاضیان زندگی در کشور پرتغال، نمی دانند که چه میزان سرمایه برای خرید ملک در این کشور لازم است.

همچنین آنها نمی دانند که آیا اقامت پرتغال خرید ملک مزیتی برای آنها در پی خواهد داشت یا خیر؟ با حداقل چه میزان هزینه می توان در این کشور سرمایه گذاری کرد؟ ما در این مطلب قصد داریم کسب اقامت در کشور پرتغال را از زوایای مختلف مورد بررسی قرار دهیم؛ تا دریابیم آیا اقامت پرتغال از طریق خرید ملک بهتر است، یا روش های دیگر کسب اقامت.

اقامت پرتغال خرید ملک

 

بهترین روش اخذ اقامت کشور پرتغال 

به طور کلی تمام افرادی که شهروندان غیر اتحادیه اروپا هستند، می توانند با خرید ملک در کشور پرتغال، اقامت آن را کسب کنند. کشور پرتغال به عنوان یکی از کشورهای عضو اتحادیه اروپا، موقعیت مهاجر پذیری عالی دارد. از این رو افراد بسیاری تمایل دارند این کشور را برای سکونت و اقامت خود انتخاب کنند.

کشور پرتغال به عنوان غربی ترین کشور اروپایی، کشوری توسعه یافته به شمار می رود. از این رو اخذ اقامت پرتغال خرید ملک برای افرادی که تمایل دارند آینده خود و فرزندان خود را تغییر دهند، بهترین ایده است. سرمایه گذاران بسیاری از این روش برای اخذ تابعیت کشور پرتغال استفاده می کنند.

آنها با خرید ملک یا سرمایه گذاری در بخش املاک، علاوه بر آن که به سود خوبی از این سرمایه گذاری دست می یابند، موفق به اخذ اقامت کشور پرتغال نیز می شوند. البته در کنار خرید ملک با گلدن ویزا، روش های دیگری نیز وجود دارد که می توان برای اخذ اقامت پرتغال از آن استفاده کرد.

ویزای خود حمایتی یکی از این نوع ویزاهای عالی است، که نیازی به اخذ اقامت پرتغال خرید ملک ندارد. اما از آنجایی که این روش دریافت اقامت کشور پرتغال شرایط خاصی دارد، برای تمام متقاضیان مهاجرت به کشور پرتغال مناسب نخواهد بود. پس بهتر آن است که متقاضیان شرایط خرید ملک در این کشور را مورد بررسی قرار داده و از این روش برای کسب اقامت پرتغال استفاده کنند.

اقامت پرتغال خرید ملک

 

مزایای اقامت پرتغال خرید ملک با گلدن ویزا 

بهترین برنامه ای که سرمایه گذاران می توانند از آن برای کسب اقامت کشور پرتغال استفاده کنند، برنامه گلدن ویزا است. در اصل این برنامه در میان متقاضیان مهاجرت به این کشور از محبوبیت بالایی برخوردار است. زیرا این امکان را در اختیار آنها قرار می دهد تا به راحتی و با اطمینان تابعیت کشور پرتغال را به دست آورند.

بیشتر بدانید!
مالیات های ملکی در پرتغال چقدر است؟

ویزای طلایی یا گلدن ویزا به عنوان یک برنامه مناسب جهت کسب اقامت پرتغال خرید ملک، برای سرمایه گذاران مناسب است. این افراد می توانند با دریافت گلدن ویزا و صرف هزینه ای بین 280 تا 500 هزار یورو، تابعیت و حق شهروندی کشور پرتغال را به دست آورند.

علاوه بر آن افرادی که از برنامه گلدن ویزا برای کسب اقامت در پرتغال استفاده می کنند، می توانند از مزایای دیگری نیز برخوردار شوند. آنها قادر خواهند بود اعضای درجه یک خانواده خود را نیز برای اقامت به پرتغال ببرند. همچنین با خرید ملک در این کشور، یک سرمایه گذاری پرسود انجام دهند.

تنها کافیست گلدن ویزا را بعد از یک سال، به مدت 2 سال تمدید کرده و حداقل 14 روز را در کشور پرتغال سپری کنند. پس از آن می توانند مجددا این ویزا را برای 2 سال دیگر تمدید کرده و مدت زمان بیشتری را در این کشور سپری کنند. در نهایت با این روش اقدام به اخذ اقامت پرتغال خرید ملک نمایند.

اقامت پرتغال خرید ملک

 

کاندیدای مناسب برای دریافت اقامت پرتغال با خرید ملک 

شاید تصور کنید هر فردی که از سرمایه اندکی برخوردار است، می تواند کشور پرتغال را برای زندگی و سرمایه گذاری انتخاب کند. اما باید بگوییم افرادی که تمایل دارند در این کشور سکونت نموده و تابعیت آن را به دست آورند، باید دارای شرایط لازم باشند.

از جمله مهمترین شرایط اقامت پرتغال خرید ملک، صرف هزینه مناسب برای خرید ملک است. برای این کار افراد متقاضی نیاز به هزینه ای معادل 280 هزار یورو برای خرید ملک در مناطق کم جمعیت خواهند داشت. البته برخی دیگر از افراد متقاضی می توانند با صرف هزینه ای معادل 350 هزار یورو و خرید ملک قدیمی در این کشور اقامت نمایند.

اما بهترین راهکار صرف هزینه ای معادل 500 هزار یورو برای خرید یک ملک نوساز در بهترین شهرهای کشور پرتغال است. با انجام این سرمایه گذاری، فرد متقاضی می تواند با اجاره ملک خریداری نموده خود، سود خوبی به دست آورد. پس از گذشت 5 سال نیز می تواند به راحتی اقامت دائم کشور پرتغال را کسب کند.

پس مهمترین فاکتور برای اخذ اقامت پرتغال خرید ملک، میزان سرمایه گذاری لازم در این کشور است. این دسته از افراد متقاضی می توانند پس از کسب اقامت پرتغال، همسر و فرزندان زیر 18 سال خود را نیز به این کشور منتقل نمایند. پس از آن آینده ای که در نظر دارند را برای خود و فرزندانشان رقم بزنند.

بیشتر بدانید!
پایان گلدن ویزای پرتغال نهایی شد

اقامت پرتغال خرید ملک

 

مراحل دریافت اقامت پرتغال با سرمایه گذاری 

اولین مرحله برای آغاز فرایند اخذ اقامت پرتغال خرید ملک، دریافت ویزای توریستی و سفر به این کشور است. لازم است فرد متقاضی ابتدا ملک مورد نظر خود برای خرید را مشاهده نموده و با دقت انتخاب کند. البته لازم است بدانید که در این مرحله سرمایه گذاران حق ندارند حساب بانکی در کشور پرتغال افتتاح کنند.

از این رو آنها باید از طریق اعطای وکالت نامه به یک وکیل پرتغالی، روند خرید ملک در این کشور را پی گیرند. پس از خرید ملک در کشور پرتغال، سرمایه گذار می تواند از این طریق وارد کشور شود و سند مالکیت را به نام خود منتقل نماید. در مرحله دوم فرد متقاضی باید به مدت 5 سال از ویزای طلایی استفاده کند، تا پس از آن موفق به اخذ اقامت دائم این کشور شود.

سرمایه گذاران می توانند در آخرین مرحله فرایند کسب اقامت پرتغال خرید ملک، با گذشت 6 سال درخواست پاسپورت و تابعیت کشور پرتغال را نمایند. پس از دریافت اقامت دائم کشور پرتغال سرمایه گذاران می توانند بدون نیاز به ویزا از دیگر کشورهای اتحادیه اروپا نیز بازدید نمایند. همچنین در صورت تمایل، آنها قادر خواهند بود در کشورهای دیگر نیز اقدام به خرید ملک نمایند.

برای کسی اطلاعات بیشتر در این مورد میتوانید به مقاله زوایای اقامت پرتغال از طریق سرمایه گذاری هم نگاهی داشته باشید.

اقامت پرتغال خرید ملک

 

آیا تنها مزیت خرید ملک کسب اقامت پرتغال است؟

افراد بسیاری تصور می کنند که تنها مزیت خرید ملک در کشور پرتغال، کسب اقامت دائم این کشور توسعه یافته اروپایی است. اما باید بگوییم سرمایه گذارانی که از طریق خرید ملک در این کشور اقامت می گزینند، می توانند از سود یورویی بالایی بهره مند شوند.

آنها می توانند با خرید ملک در کشور پرتغال آن را اجاره داده و سود خوبی به دست آورند. همچنین کسب اقامت پرتغال خرید ملک به سرمایه گذاران این امکان را می دهد که بتوانند خانواده و فرزندان وابسته خود را نیز وارد این کشور نمایند؛ تا آنها نیز تابعیت کشور پرتغال را کسب کرده و بتوانند از مزایای زندگی در این کشور بهره مند شوند.

حتی باید بگوییم سرمایه گذاران با خرید ملک در کشور پرتغال، می توانند در صورت اثبات وابستگی پدر و مادر خود را نیز به این کشور منتقل نمایند. پس به طور کلی خرید ملک و سرمایه گذاری در کشور پرتغال، تنها یک مزیت به همراه ندارد. بلکه می توان با این روش به مزایای بسیار زیادی هم برای خود و هم برای خانواده خود دست یافت.

بیشتر بدانید!
مدارک گلدن ویزای پرتغال کدامند؟

اقامت پرتغال با خرید ملک

 

بهترین شهرها برای اقامت پرتغال خرید ملک

در میان تمامی شهرهای کشور پرتغال، شهر لیسبون و پورتو بهترین شهرها برای سرمایه گذاری و خرید ملک به شمار می روند. شهر لیسبون به عنوان پایتخت کشور پرتغال، یکی از شهرهای پرجمعیت این کشور است و از جمعیت 550 هزار نفری برخوردار است.

از آنجایی که لیسبون از نظر سرگرمی، اقتصادی، گردشگری، تبادلات بین المللی و … در موقعیت عالی قرار دارد، بهترین انتخاب برای سرمایه گذاری و خرید ملک خواهد بود. سرمایه گذاران با خرید ملک در این شهر، می توانند از مزایای اقامت پرتغال خرید ملک به بهترین شکل ممکن بهره مند شوند.

شهر پورتو یکی دیگر از شهرهای پرجمعیت کشور پرتغال به شمار می رود. جمعیت این شهر حدود 1.7 میلیون نفر است و قدیمی ترین شهر پرتغال شناخته می شود. از آنجایی که قدمت بسیاری از مناطق شهر پورتو به دوران پادشاهی رومیان باز می گردد، می توان با صرف هزینه 350 هزار یورویی در این شهر ملک خریداری کرد.

یکی از سوالاتی که بسیاری از مخاطبین موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل مطرح می کنند این است که از چه طریقی می توانند ملک مناسب خود را در پرتغال پیدا کنند. ما برای این کار اپلیکیشن اینوستایم را به شما معرفی می کنیم که امکانات فوق العاده ای دارد و همه نیاز های شما را بر آورده می کند.

 

نتیجه گیری 

آنگونه که دریافتیم، کسب اقامت پرتغال خرید ملک یک روش عالی و ساده برای سرمایه گذارانی است که تمایل دارند این کشور اروپایی را برای زندگی انتخاب کنند. اما برای خرید ملک آنها نیاز به افراد مطمئن در این زمینه دارند، تا اطلاعات لازم را در اختیار آنها قرار دهد.

کارشناسان و موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل در این زمینه اطلاعات مناسب را در اختیار سرمایه گذاران قرار می دهند. در صورتی که شخصی تمایل دارد پیش از سرمایه گذاری در کشور پرتغال به اطلاعات حقوقی لازم دست یابد، بهتر است با مشاوران و کارشناسان مهاجرت ایران ارتباط برقرار نماید. پس از دریافت پاسخ تمام سوالات و ابهامات خود، می تواند با اطمینان اقدام به سرمایه گذاری در این کشور توسعه یافته اروپایی نماید.

برای کسب اطلاع بیشتر در مورد خدمات ما به صفحه اقامت پرتغال با خرید ملک مراجعه نمایید.

.

ارزیابی هوشمند مهاجرتی!

ارزیابی مهاجرتی بر اساس سالها تجربه وکلا + ارائه نتیجه در لحظه بدون نیاز به انتظار

مشاوره مهاجرتی
با اهل فن!

جای سوال شما بین 2600+ موضوع مطرح شده در انجمن مهاجرتی اریکه عدل خالیست! 

این مطلب به کارتون اومد؟
استفاده از تجربه ها
2600+
گفتگو و
تبادل نظر
در انجمن مهاجرتی آنلاین اریکه عدل
با وکلا و افراد دارای تجربه گفتگو کنید....
موارد مرتبط برای بررسی بیشتر:
مشترک خبرنامه ما شوید!
آخرین آپدیت ها را بگیرید و از بهترین ها بیاموزید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نیاز به اطلاعات بیشتر دارید؟

با بهترین وکلای ما وقت آنلاین رزرو کنید یا اینکه سوال خود را در سامانه مشاوره اینترنتی مطرح کنید...

در اریکه عدل بیشتر از 1200 مطلب حقوقی و مهاجرتی منتشر شده.
ما به شما کمک می کنیم که خیلی سریع چیزی که لازم دارید را پیدا کنید...

چون نظر شما مهمه! اطلاعات این صفحه کاربردی بود؟