منو

موسسه حقوقی اریکه عدل

اقامت کاری هلند با قرارداد کوتاه مدت

اقامت کاری هلند با قرارداد کوتاه مدت
اقامت کاری هلند با قرارداد کوتاه مدت
کارکردن در اروپا یکی از برنامه ریزی های همیشگی هموطنان ایرانی است. در این مقاله ما قصد داریم در خصوص اقامت کاری هلند با قرارداد کوتاه مدت صحبت کنیم. کارگران و کارمندان فصلی می توانند برای زندگی و کارکردن در هلند اقامت این کشور را حداکثر برای 24 هفته دریافت کنند. در این برنامه کارفرما باید برای این دست هاز متقاضیان در خصوص اخذ اقامت هلند اقدام کند. 

فهرست مطالب

آخرین مقالات در ایمیل شما

با خبرنامه ما به روز باشید!

کارکردن در اروپا یکی از برنامه ریزی های همیشگی هموطنان ایرانی است. در این مقاله ما قصد داریم در خصوص اقامت کاری هلند با قرارداد کوتاه مدت صحبت کنیم. کارگران و کارمندان فصلی می توانند برای زندگی و کارکردن در هلند اقامت این کشور را حداکثر برای 24 هفته دریافت کنند. در این برنامه کارفرما باید برای این دسته از متقاضیان در خصوص اخذ اقامت هلند اقدام کند. البته باید توجه داشته باشید که این برنامه با برنامه بلو کارت اروپا ( کارت آبی اروپا ) تفاوت دارد.

اگر شما به عنوان یک کارگر / کارمند فصلی به هلند مهاجرت کنید ، ممکن است کارفرمای شما بتواند از طرف شما برنامه درخواست اقامت سریع را اجرا کند. بسته به ملیت فرد متقاضی ممکن است او به دو نوع مجوز در هلند نیاز داشته باشد :

1- مجوز اقامت محدود به زمان معین ( MVV )

2- مجوز اقامت هلند

شرایط گرفتن اقامت کاری هلند با قرارداد کوتاه مدت

علاوه بر شرایط عمومی مورد نیاز برای ورود به هلند اگر شما می خواهید به هلند بروید و به عنوان یک کارگر / کارمند فصلی کار کنید ، باید :

  • در هلند بیشتر از 24 هفته نمانید.
  • قبل از درخواست اقامت کاری هلند با قرارداد کوتاه مدت باید 14 هفته خارج از این کشور به سر برده باشید.
  • برای کارفرمایی کار بکنید که اقامت کاری هلند را به نام شما دریافت کرده است .

نحوه ثبت نام برای اقامت کاری هلند

دقت کنید که در برنامه اقامت کاری هلند با قرارداد کاری کوتاه مدت کارفرمای شما باید به نماندگی از شما درخواست اقامت کاری هلند را بدهد و این مجوز را دریافت کند.

بیشتر بدانید!
بهترین شهرهای هلند برای زندگی

مدارک مورد نیاز برای اقامت کاری هلند

به علاوه پاسپورت و مدارک شناسایی باید یک کپی از قرارداد کاری خود و خمچنین نامه رسمی کارفرما را نیز ارائه دهید. بنابراین مدارک مورد نیاز برای درخواس تاقامت کاری هلند با قرارداد کوتاه مدت عبارت است از :

  1. پاسپورت و مدارک شناسایی
  2. کپی قرارداد کار در هلند
  3. نامه رسمی کارفرما مبنی بر همکاری قراردادی با شما

هزینه های دولتی درخواست اقامت کاری هلند

هزینه های دولتی که متقاضی این نوع اقامت هلند باید بپردازد غیر قابل بازگشت است . به عبارت دیگر اگر شما درخواست بدهید و درخواست شما در خصوص اقامت کاری هلند رد شود، این هزینه ها به شما بازگردانده نمی شود. برای آگاهی از لیست جدید هزینه ها اینجا کلیک کنید.

مدت زمان برنامه اقامت کاری

اگر کارفرمای شما از طرف سازمان IND هلند مورد شناسایی قرار گرفته باشد، تصمیم گیری در خصوص درخواست اقامت کاری هلند در 2 هفته کاری انجام خواهد شد.

بعد از اینکه مجوز کار کردن در هلند را دریافت کردید …

بعد از اینکه مجوز کار کردن در هلند دریافت شد هم مسائل مهمی مطرح می شود که فرد متقاضی باید به آنها توجه ویژه داشته باشد ما در اینجا به بیان برخی از آنها می پردازیم :

کار کردن در هلند

شما اجازه دارید تا زمانی که  مجوز کار کردن در هلند اعتبار دارد ، در این کشور مشغول به کار باشید.

مجوز کار کردن در هلند چقدر اعتبار دارد ؟

مجوز اقامت هلند شما دقیقا به میزان مجوز کار کردن در هلند اعتبار دارد ( معمولا حداکثر تا 24 هفته ) . این مدت قابل افزایش نیست. اا این امکان وجود دارد که شما قبل از اینکه تاریخ انقضای اقامت هلندتان به پایان برسد برای یک موجوز اقامت جدید درخواست بدهید .

بیشتر بدانید!
تمدید کارت اقامت هلند و گرفتن المثنی

اگر شرایط تغییر کند ….

اگر شما در طول 24 هفته برای کارفرمای دیگری مشغول به کار شوید ، IND هلند باید از این موضوع مطلع شود و علاوه بر این کارفرمای جدید شما باید به نام شما یک مجوز کار کردن جدید در هلند اخذ نماید.

اگر شما کر کردن در هلند را متوقف کنید بلافاصله باید IND را مطلع کنید و اگر می خواهید بمانید برای نوع دیگری از اقامت اقدام کنید.

برای کسب اطلاع در خصوص اخذ اقامت هلند به مقاله زیر مراجعه نمایید :

راهنمای جامع اخذ ویزای داچ و انواع اقامت هلند 

برای اطلاعات بیشتر در مورد اقامت کاری هلند با قرارداد کوتاه مدت میتوانید اگر سوالی دارید از طریق مشاوره آنلاین با ما در ارتباط باشید و یا از طریق آکادمی اریکه عدل کلاس های وکلا را شرکت کنید تا اطلاعات کامل درباره هر کدام از روش های مهاجرت به هلند مطلع شوید و یا از طریق تماس با ما میتوانید جلسه حضوری تنظیم نمایید تا از مشاوره وکلای متخصص این حوزه بهره بگیرید.

در صورتیکه هم که قصد خرید ملک در اروپا یا کشورهای دیگر را دارید با دانلود اپلیکیشن اینوستایم برند زیر مجموعه موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل از ریز جزییات اطلاعات هر ملک در شرکت سرمایه گذاری اینوستایم (Investime) باخبر شوید.

ارزیابی هوشمند مهاجرتی!

ارزیابی مهاجرتی بر اساس سالها تجربه وکلا + ارائه نتیجه در لحظه بدون نیاز به انتظار

مشاوره مهاجرتی
با اهل فن!

جای سوال شما بین 2600+ موضوع مطرح شده در انجمن مهاجرتی اریکه عدل خالیست! 

این مطلب به کارتون اومد؟
استفاده از تجربه ها
2600+
گفتگو و
تبادل نظر
در انجمن مهاجرتی آنلاین اریکه عدل
با وکلا و افراد دارای تجربه گفتگو کنید....
موارد مرتبط برای بررسی بیشتر:
مشترک خبرنامه ما شوید!
آخرین آپدیت ها را بگیرید و از بهترین ها بیاموزید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نیاز به اطلاعات بیشتر دارید؟

با بهترین وکلای ما وقت آنلاین رزرو کنید یا اینکه سوال خود را در سامانه مشاوره اینترنتی مطرح کنید...

در اریکه عدل بیشتر از 1200 مطلب حقوقی و مهاجرتی منتشر شده.
ما به شما کمک می کنیم که خیلی سریع چیزی که لازم دارید را پیدا کنید...

چون نظر شما مهمه! اطلاعات این صفحه کاربردی بود؟