منو

موسسه حقوقی اریکه عدل

امنیت مهاجران در سوئد

نکته نهایی اینکه امنیت مهاجران در سوئد شرایط و موقعیت بسیار مناسبی داشته و خدماتی مانند بیمه درمانی، امنیت شغلی و امنیت فعالیت های اجتماعی بخصوص برای بانوان مهاجر دارد و از دلایل مهم مهاجرت به سوئد به حمایت دولت از خانوارها و به خصوص زنان در این کشور اشاره داشتیم.

فهرست مطالب

آخرین مقالات در ایمیل شما

با خبرنامه ما به روز باشید!

امنیت مهاجران در سوئد مطلبی است که علاقمندان مهاجرت به سوئد به آن فکر می کنند و در همین راستا موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل در پی اهمیت این موضوع به امنیت شغلی در سوئد اشاره و علاوه بر آن به مزایای بیمه درمانی در سوئد نیز می پردازد، همچنین عنوان می نماید که زنان مهاجر در سوئد از امنیت کافی برخوردار بوده و به راحتی می توانند در این کشور زندگی و اقامت داشته باشند.

 

امنیت مهاجران در سوئد

میزان و کیفیت امنیت مهاجران در سوئد بالا است زیرا سوئد یکی از امن ترین کشورهای دنیا محسوب میشود که هم مهاجران و هم توریست ها در امن ترین شرایط ممکن می توانند در این کشور به انجام امور گوناگون خود بپردازند در واقع مهاجران و مسافران لازم نیست نگران ایمنی و محافظت از خودشان باشند و یا به فکر تهیه ابزار و وسایلی برای محافظت از خود در برابر سارقان و هنجارشکن ها باشند.

لذا با توجه به بالا بودن امنیت اجتماعی در این کشور همواره مهاجران و سرمایه گذاران ملکی بین المللی بخصوص خانوادها برای مهاجرت به سوئد تمایل بیشتری نشان می دهند.

 

مهاجرت به سوئد

از دلایل مهاجرت به سوئد می توان به این موارد اشاره نمود:

  • برخورداری کارگران و کارمندان از حق و حقوق کافی
  • کیفیت کاری و حقوق و دستمزد بالا
  • برخورداری تمام سنین، ادیان و مذهب و جنسیت از حقوق متعلقه قانونی در کسب و کار
  • امکان به همراه آوردن خانواده در مهاجرت به سوئد
  • آمار بالای ابداع و اختراع در این کشور
  • اختصاص سوبسید دولت برای مخارج و هزینه های خانوار
  • شهریه های مناسب برای تحصیل فرزندان
  • امنیت شغلی، اجتماعی، مالی در سوئد
  • رایگان بودن هزینه های پیش دبستانی و مدارس برای بچه های بین 6 تا 19 سال و وعده غذایی ناهار
  • بالا بودن سطح امنیت برای مهاجرت بانوان به این کشور
  • حمایت خاص دولت سوئد از بانوان و مادران این سرزمین ( از جمله مهاجران و خانواده های سرمایه گذاران ملکی بین المللی و ملیت های اروپایی)
  • فرصت های مناسب برای کسب و کار در سوئد

دوستان گرامی همچنین بدانید که در مهاجرت به سوئد با تاسیس و ثبت شرکت در سوئد می توانید اقامت این کشور را نیز دریافت نمایید.

بیشتر بدانید!
مجوز کار در سوئد برای کادر درمان چه الزاماتی دارد؟

مهاجرت به سوئد

امنیت شغلی در سوئد

 امنیت شغلی در سوئد بدین معنی ست که اگر یک دوره زمانی بیمار شدید و نتوانستید به شغل خود ادامه دهید، پس از بهبودی می توانید به سرکار خود برگردید که حتی بیمه بیکاری هم شامل حال شما خواهد شد و یا چنانچه به هر علتی توانمندی شما برای کار خاصی کمتر شود، کار دیگری با قابلیت های مناسب برایتان در نظر می گیرند و همچنین برخورداری از بیمه شغلی هم مزیت خوبی برای کارمندان در مشاغل مختلف می باشد.

یکی دیگر از امتیازاتی که در خصوص شغل بانوان در این کشور می توان بدان اشاره نمود اینکه برای زنان کارمندی که شغلهای سنگین دارند و یا در پست های صنعتی مشغول بکار هستند مثل راهسازی و ساختمان سازی، هنگام دوره بارداری مزایای بیشتری برای آنان تعلق می گیرد. علاوه بر آن چنانچه مایل هستید با انواع شغل در سوئد آشنا شوید می توانید این مقاله را بهترین مشاغل در سوئد مطالعه نمایید.

 

 بیمه درمانی در سوئد

از مزایا و خدمات بیمه درمانی  در سوئد می توان به این نکات توجه داشت:

  • بیمه حوادث، بیمه در مدرسه
  • بیمه پیشگیری از بیماری
  •  مراقبت های رایگان برای بارداری بانوان
  • چکاپ های منظم،  ویزیت دکتر
  • مراقبت های دندانپزشکی و بینایی
  • خدمات بیماران سرپایی و بستری
  •  هزینه های آزمایشگاهی
  •  عکسبرداری با اشعه ایکس و هزینه های اورژانسی
  • دوره های تکنیکی و آموزشی برای بانوان باردار
  • بیمه درمانی رایگان برای بچه های زیر 19 سال
  • بیمه درمانی Medicaid and the Children’s Health Insurance Program  (CHIP)  هدیه ای به عنوان روز مادر
  • قطره ویتامین D رایگان برای نوزادان

 

زنان مهاجر در سوئد

امنیت اجتماعی به خصوص برای زنان مهاجر در سوئد مزیتی قابل توجه برای بانوان علاقمندان به مهاجرت به سوئد می باشد، بانوانی هستند که بنا به دلایل مختلف نیاز است که به تنهایی به سوئد سفر داشته باشند بطور مثال تحصیل در دانشگاه های سوئد ، درمان و یا مهاجرت کاری و شغلی، لذا این بانوان باید بدانند که به راحتی می توانند با امنیت کافی اوقات و زندگی آرامی داشته باشند که همچنین زنان سیاه پوست نیز همین امنیت و آرامش را در کشور سوئد خواهند داشت.

بیشتر بدانید!
معرفی شهرهای سوئد برای زندگی

برخی از زنان مهاجر در سوئد مایل هستند که خودشان ایجاد شغل نموده تا هزینه های زندگی در سوئد را تامین نمایند که به همین منظور مقاله ای تحت عنوان بهترین شرکت ها برای کارآفرینی در سوئد برایتان تنظیم شده که می توانید آن را مطالعه نمایید.

زنان مهاجر در سوئد

IWC چیست ؟

قبل از مهاجرت به سوئد بهتر است با مراکز مهم و رخدادهای مهم این کشور آشنا شد از جمله اینکهInternational  Women’s Club Of Stockholm انجمنی برای ائتلاف زنان از هر کشوری با هر سنی و در هر موقعیتی می باشد از جمله زنان توریست و یا زنانی که به دنبال کار و اشتغال یا کارآفرینی به این کشور آمده و یا بانوانی که به دنبال ارتباط با زنان معروف دیگر و شخصیت های بین المللی زن هستند همگی در این کلوپ می توانند عضو شوند.

که با گردهم آیی هر کدام به نحوی بر اساس اهداف شان به دنبال علایق خود باشند حتی اگر زمان مسافرت شما کوتاه باشد می توانید وارد این جمع بشوید. این کلوپ بین المللی در شهر استکهلم بوده و دارای وب سایت رسمی نیز می باشد لذا شما به عنوان توریست یا مهاجر می توانید عضو این کلوپ شده و دوستان زیادی پیدا کنید.

این کلوب در سال 1961 تاسیس و 350 عضو از 60 ملیت دارد. 11 عضو فعال بین المللی داشته که جلسات و ارتباطات با دیگر کشورها را تنظیم می کنند، از دیگر اهداف این کلوپ کمک به زنان و کودکانی است که نیازمند مساعدت هستند. از دیگر  اهداف اصلی این کلوپ انجام امور خیریه می باشد و هرسال این مجموعه سه رویداد مهم خیریه دارد.

  • 1- نمایشگاه مد در ماه اکتبر
  • 2- در ماه دسامبر که ناهار این مجموعه را سفارت سوئد به مناسبت کریسمس  می دهد.
  • 3- در هشتم مارس به مناسبت روز بین المللی زنان گردهمایی دارند.

سفارت سوئد، سازمان های بین المللی و دیگر شرکت های بین المللی و خانواده های سلطنتی سوئد از این رویدادها پشتیبانی می کنند و این کلوپ هدف و شعار صلح و انسان دوستی دارد و هیچ سازمان و ارگان مذهبی و سیاسی در آن نقش ندارد.

بیشتر بدانید!
بهترین مشاغل در سوئد

 

بیمه تامین اجتماعی برای بانوان در سوئد

در مهاجرت به سوئد نکته جالب اینکه اداره بیمه اجتماعی سوئد Försäkringskassan نزدیک به 80 درصد هزینه های بستری بانوان باردار را می دهد و برخی از بیمارستان های سوئد در مجاورت شان هتل هایی دارند که مادرانی که تازه زایمان کرده اند می توانند با والدین و نوزادشان در این هتل بمانند و تا سه روز از تغذیه رایگان و مراقبت های پرستاری برخوردار شوند و هنگامی که نوزاد بدنیا می آید والدین معادل 480 روز حقوق بازنشستگی می گیرند.

این رقم فوق العاده خیلی بیشتر از استاندارد جهانی می باشد همچنین به ازای هر کودکی که بدنیا می آید از ساعات کاری مادران کاسته میشود و تا قبل از اینکه کودک به سن 16 سالگی برسد دولت هر ماه نزدیک به 1050 کرون برای هر بچه پرداخت می کند البته این قانون برای تا 6 فرزند اعمال میشود.

 

وضعیت مهاجران در سوئد

نکته نهایی اینکه امنیت مهاجران در سوئد شرایط و موقعیت بسیار مناسبی داشته و خدماتی مانند بیمه درمانی در سوئد، امنیت شغلی و امنیت فعالیت های اجتماعی بخصوص برای بانوان مهاجر دارد و از دلایل مهم مهاجرت به سوئد به حمایت دولت از خانوارها و به خصوص زنان در این کشور و بالا بودن حقوق و دستمزد و امنیت شغلی نیز  اشاره داشتیم.

 

 

برای اطلاعات بیشتر در مورد امنیت مهاجران در سوئد میتوانید اگر سوالی دارید از طریق مشاوره آنلاین با ما در ارتباط باشید و یا از طریق آکادمی اریکه عدل کلاس های وکلا را شرکت کنید تا اطلاعات کامل درباره هر کدام از روش های مهاجرت به سوئد مطلع شوید و یا از طریق تماس با ما میتوانید جلسه حضوری تنظیم نمایید تا از مشاوره وکلای متخصص این حوزه بهره بگیرید.

در صورتیکه هم که قصد خرید ملک در اروپا یا کشورهای دیگر را دارید با دانلود اپلیکیشن اینوستایم برند زیر مجموعه موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل از ریز جزییات اطلاعات هر ملک در شرکت سرمایه گذاری اینوستایم (Investime) باخبر شوید.

ارزیابی هوشمند مهاجرتی!

ارزیابی مهاجرتی بر اساس سالها تجربه وکلا + ارائه نتیجه در لحظه بدون نیاز به انتظار

مشاوره مهاجرتی
با اهل فن!

جای سوال شما بین 2600+ موضوع مطرح شده در انجمن مهاجرتی اریکه عدل خالیست! 

این مطلب به کارتون اومد؟
استفاده از تجربه ها
2600+
گفتگو و
تبادل نظر
در انجمن مهاجرتی آنلاین اریکه عدل
با وکلا و افراد دارای تجربه گفتگو کنید....
موارد مرتبط برای بررسی بیشتر:
مشترک خبرنامه ما شوید!
آخرین آپدیت ها را بگیرید و از بهترین ها بیاموزید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نیاز به اطلاعات بیشتر دارید؟

با بهترین وکلای ما وقت آنلاین رزرو کنید یا اینکه سوال خود را در سامانه مشاوره اینترنتی مطرح کنید...

در اریکه عدل بیشتر از 1200 مطلب حقوقی و مهاجرتی منتشر شده.
ما به شما کمک می کنیم که خیلی سریع چیزی که لازم دارید را پیدا کنید...

چون نظر شما مهمه! اطلاعات این صفحه کاربردی بود؟