منو

موسسه حقوقی اریکه عدل

امور فاینانس در ترکیه و قراردادهای آن

امور فاینانس در ترکیه، درباره مفهوم فاینانس، قرارداد فاینانس در ترکیه، مفاد قراردادهای فاینانس، وکیل قرارداد فاینانس
امور فاینانس در ترکیه، درباره مفهوم فاینانس، قرارداد فاینانس در ترکیه، مفاد قراردادهای فاینانس، وکیل قرارداد فاینانس
نتیجه اینکه درباره مفهوم فاینانس نکاتی را دانستیم و علاوه بر آن به ارتباط امور فاینانس با رشد اقتصادی در ترکیه نیز اشاره شد که با توجه به گسترش فعالیت های گوناگون فاینانس در ترکیه انتظار می رود که شهر ترکیه استانبول تبدیل به مرکزی برای فعالیت های فاینانس بین المللی شود. علاوه بر آن از انواع فاینانس گفته و به مفاد اصلی هر قرارداد فاینانس هم اشاره شد. همچنین از اهمیت نقش وکیل مالی یا فاینانس در تنظیم و انعقاد این نوع قراردادها نکاتی را مطرح نمودیم.

فهرست مطالب

آخرین مقالات در ایمیل شما

با خبرنامه ما به روز باشید!

درپی اهمیت موضوع تامین بودجه در کشورهای خارجی جهت انواع فعالیت های تجاری، بازرگانی، خدماتی یا تولیدی موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل از هلدینگ حقوقی آپادالا از امور فاینانس در ترکیه گفته و به منظور تفهیم بیشتر درباره مفهوم فاینانس گفته می شود که فاینانس مدیریت فعالیت های پولی مانند سرمایه گذاری، قرض گرفتن، امانت دادن، تامین بودجه، پس انداز و برنامه ریزی این مراحل می باشد. که امروزه فاینانس به یک صنعت در دنیا تبدیل شده و مشاغل بسیاری نیز در این رابطه ایجاد شده اند مانند بانکهای سرمایه گذاری و موسسات وام دهنده. برای توضیحات بیشتر از تاثیر و ارتباط امور و قرارداد فاینانس در ترکیه با رشد اقتصادی این کشور و اهمیت مشاوره و همکاری با وکیل قرارداد فاینانس در تنظیم مفاد قراردادهای فاینانس نیز نکاتی ارائه می گردد.

 

 

امور فاینانس در ترکیه

در ابتدا عنوان می شود که برخی از بخش های مالی و امور فاینانس در ترکیه توسط بانکهای این کشور مدیریت و نظارت می شوند و با توجه به اینکه جمعیت ترکیه جوان و پویا است لذا نیاز به خدمات و دستاوردهای مالی در این کشور رو به افزایش می باشد. چنانچه این کشور معاهدات و قراردادهای فاینانس با دیگر کشورها دارد.

نکته مهم اینکه رشد سریع اقتصادی ترکیه بی ربط به امور فاینانس این کشور نبوده که در سال 2018 ترکیه رتبه هجدمین اقتصاد بزرگ دنیا را کسب نمود. همچنین در مهاجرت به ترکیه جهت انجام امور گوناگون خود خوب است بدانید که شهر استانبول ترکیه در آینده بسیار نزدیک انتظار می رود که تبدیل به یک مرکز و قطب مالی و فاینانس در دنیا شود.

بیشتر بدانید!
قرارداد فاینانس ( قرارداد تامین مالی )

زیرا که بانکهایی برای سرمایه گذاران خارجی و مبادلات فاینانس در این شهر فعالیت دارند مانند بانک بین المللی Albaraka Turk با بیش از 215 شعبه و یا موسسات مالی بین المللی USB که در استانبول شعبه دارد. همچنین با توجه به تعاملات مالی خارجی ترکیه توسعه امور فاینانس در کشور ترکیه در حال افزایش می باشد.

 

 

درباره مفهوم فاینانس

درباره مفهوم فاینانس

با توجه به اینکه درباره مفهوم فاینانس دانستیم فاینانس انجام و مدیریت فعالیت های پولی در بازار سرمایه از جمله سرمایه گذاری و تامین بودجه می باشد گفته می شود که فاینانس سه نوع اصلی دارد:

  • فاینانس شخصی مانند سرمایه گذاری شخصی در سهام یا اوراق قرضه یا سرمایه گذاری در بانکها
  • فاینانس شرکتی مانند قرض گرفتن از شرکت ها و موسسات سرمایه گذار
  • فاینانس دولتی مانند مشارکت و سرمایه گذاری در نهادهای دولتی جهت بازگشت سود سرمایه یا تامین مالی

بنابر این درباره معنای فاینانس باید گفت که مراودات مالی بین وام گیرنده و دریافت کننده وام در موضوعات مختلف با شرایط گوناگون می باشد.

 

 

قرارداد فاینانس در ترکیه

قرارداد فاینانس در ترکیه مفادی مانند قراردادهای فاینانس در دیگر کشورها دارد، و قراردادی است که بین قرض دهنده ( موسسه مالی) و قرض گیرنده که این قرض گیرنده می تواند یک شخصیت حقیقی و یا شرکت باشد.

از جمله شرکت های استارت آپ که برای اجرای بیزینس پلن و طرح کسب و کار خود از موسسه مالی درخواست وام و تامین بودجه می نمایند. همچنین یکی از اسناد و مدارکی که برای انعقاد قرارداد فاینانس باید به وام دهنده ارسال شود طرح بیزینس پلن می باشد. علاوه بر آن قراردادهای فاینانس در کشور ترکیه تابع قوانین و ظرفیت های موسسات مالی یا بانکهای سرمایه گذار در این کشور هستند.

بیشتر بدانید!
نمونه قرارداد فاینانس ( قرارداد تامین مالی )

 

 

مفاد قراردادهای فاینانس

قراردادهای فاینانس موضوعات گوناگونی میتواند داشته باشد از جمله تامین مالی برای شروع یک کسب و کار خارجی، یا ساخت یک مجتمع تجاری، ساخت یک کارخانه و صدها موارد دیگر. اما مفاد قراردادهای فاینانس در چندین موارد مشترک هستند از جمله:

  • نام و اطلاعات هویتی طرفین قرارداد اعم از اشخاص حقیقی یا حقوقی
  • مشخص نمودن و ذکر موضوع قرارداد برای تامین مالی
  • ذکر مبلغ قرارداد
  • تعیین مبلغ و زمان بازپرداخت وام
  • شرایط دریافت وام
  • تعیین مرجعی معتبر برای حل اختلافات احتمالی بین طرفین قرارداد
  • ارائه طرح کسب و کار و بیزینس پلن یا همان طرح توجیهی

لذا می توان گفت که مفاد و نکات مهم در قراردادهای فاینانس بر اساس هدف دریافت وام می باشد مثلا دریافت وام برای ساخت ملک خارجی یا راه اندازی کسب و کار خارجی یا حتی سرمایه گذاری و مشارکت در طرح های تجاری بین المللی.

 

مفاد قراردادهای فاینانس

وکیل قرارداد فاینانس

در تکمیل مطالب حائز اهمیت است که در انعقاد و اجرای معاهدات مالی به منظور تامین مالی و بودجه بخصوص در کشورهای خارجی مشاوره با وکیل قرارداد فاینانس را مد نظر داشته باشید. این وکیل محترم می تواند در انجام مذاکرات، پیش نویس قرارداد، بررسی مفاد و شرایط قرارداد، شرایط دریافت و بازپرداخت وام، تحقیق در مورد بازار مالی کشور مورد نظر شما را یاری نموده و در صورت بروز اختلافات احتمالی شما را از درست ترین مسیرها به نتیجه مطلوب تان برساند.

لذا نقش وکیل مالی یا فاینانس در انعقاد و اجرای قرارداد های مالی بسیار مهم می باشد زیرا مشاوره با وکیل برای قراردادهای فاینانس راههای بهتری برای نتیجه بهتر به شما معرفی می نماید.

بیشتر بدانید!
فیزیبیلیتی استادی ، پژوهش اجرایی بودن پروژه

 

 

قراردادهای فاینانس با وکیل مالی

نتیجه اینکه درباره مفهوم فاینانس نکاتی را دانستیم و علاوه بر آن به ارتباط امور فاینانس با رشد اقتصادی در ترکیه نیز اشاره شد که با توجه به گسترش فعالیت های گوناگون فاینانس در ترکیه انتظار می رود که شهر ترکیه استانبول تبدیل به مرکزی برای فعالیت های فاینانس بین المللی شود. علاوه بر آن از انواع فاینانس گفته و به مفاد اصلی هر قرارداد فاینانس هم اشاره شد. همچنین از اهمیت نقش وکیل مالی یا فاینانس در تنظیم و انعقاد این نوع قراردادها نکاتی را مطرح نمودیم.

 

 

 

موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل از هلدینگ حقوقی آپادالا با همکاران کارآمد خود موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل IIL و املاک بین المللی اینوستایم امور حقوقی مهاجرت و خرید ملک خارجی را به منظور سرمایه گذاری ملکی بین الملل و اقامت را ارائه و تکمیل می نماید. که در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر در خصوص امور فاینانس و قراردادهای آن از جمله در کشور ترکیه می توانید با مشاوران اریکه عدل تماس گرفته تا گفتگوی تصویری داشته یا برای مشاوره حضوری با وکلا و متخصصین این امر وقت رزرو نمایید. در پایان بابت مطالعه مقالات مان از شما علاقمندان گرامی تشکر می نماییم.

ارزیابی هوشمند مهاجرتی!

ارزیابی مهاجرتی بر اساس سالها تجربه وکلا + ارائه نتیجه در لحظه بدون نیاز به انتظار

مشاوره مهاجرتی
با اهل فن!

جای سوال شما بین 2600+ موضوع مطرح شده در انجمن مهاجرتی اریکه عدل خالیست! 

این مطلب به کارتون اومد؟
استفاده از تجربه ها
2600+
گفتگو و
تبادل نظر
در انجمن مهاجرتی آنلاین اریکه عدل
با وکلا و افراد دارای تجربه گفتگو کنید....
موارد مرتبط برای بررسی بیشتر:
نوشته ای از:
زینت طاهری
مشترک خبرنامه ما شوید!
آخرین آپدیت ها را بگیرید و از بهترین ها بیاموزید

یک پاسخ

  1. با سلام
    به دنبال مورد فاینانس برای هشتاد میلیون یورو در چین به نرخ تجاری هستیم. در صورت توانایی لطفا اعلام فرمائید
    تشکر
    09191013144

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نیاز به اطلاعات بیشتر دارید؟

با بهترین وکلای ما وقت آنلاین رزرو کنید یا اینکه سوال خود را در سامانه مشاوره اینترنتی مطرح کنید...

در اریکه عدل بیشتر از 1200 مطلب حقوقی و مهاجرتی منتشر شده.
ما به شما کمک می کنیم که خیلی سریع چیزی که لازم دارید را پیدا کنید...

چون نظر شما مهمه! اطلاعات این صفحه کاربردی بود؟