منو

موسسه حقوقی اریکه عدل

انواع بیمه درمانی در سوئیس

بیمه درمانی در سوئیس
بیمه درمانی در سوئیس
یکی از شیرین ترین مباحث در برنامه های مهاجرتی امور بیمه می باشد که موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل در این مقاله انواع بیمه در سوئیس را به طور کامل توضیح داده اند تا شما همراهان گرامی قبل از تصمیم به مهاجرت سوئیس بتوانید هرچه بیشتر درباره ی بیمه در سوئیس اطلاعات کسب نمایید. بیمه در کشور سوئیس امنیت و آرامش را برایتان به ارمغان می آورد و باعث میشود از مزایای بیمه اجباری در سوئیس استفاده کرده و از بیمه حوادث در سوئیس و بیمه تکمیلی در سوئیس نیز بهره مند شوید. پیشنهاد میکنیم با موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل همراه باشید تا اطلاعات خود را درباره ی بیمه سوئیس تکمیل نمایید.

فهرست مطالب

آخرین مقالات در ایمیل شما

با خبرنامه ما به روز باشید!

یکی از شیرین ترین مباحث در برنامه های مهاجرتی امور بیمه می باشد که موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل در این مقاله انواع بیمه درمانی در سوئیس را به طور کامل توضیح داده اند تا شما همراهان گرامی قبل از تصمیم به مهاجرت سوئیس بتوانید هرچه بیشتر درباره ی بیمه در سوئیس اطلاعات کسب نمایید. بیمه در کشور سوئیس امنیت و آرامش را برایتان به ارمغان می آورد و باعث میشود از مزایای بیمه اجباری در سوئیس استفاده کرده و از بیمه حوادث در سوئیس و بیمه تکمیلی در سوئیس نیز بهره مند شوید. پیشنهاد میکنیم با موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل همراه باشید تا اطلاعات خود را درباره ی بیمه سوئیس تکمیل نمایید.

 

بیمه در سوئیس

معمولا مهاجرت به یک کشور جدید همراه با نگرانی ها و سئوالات زیادی همراه ست. مثل اینکه کجا زندگی کنیم ؟ کجا بریم ؟ چه بیمه ای لازم داریم؟

بیمه در سوئیس کاملا بر اساس قانون می باشد. میدانیم که این کشور بسیار قانون مدار است . بیمه شخص ثالت یکی از بیمه های مورد نیاز می باشد.هنگامیکه ملکی را اجاره می کنیم، باید بیمه اسباب اثاثیه بگیریم.

 

انواع بیمه درمانی در سوئیس

مهاجران بدانند که بیمه و خدمات رفاهی در سوئیس اجباری ست و از همان روز اول در کشور سوئیس باید حق بیمه پرداخت کنند. با وجود هزینه های بالای زندگی در سوئیس،و قوانین و مقررات متعددی که در این کشور وجود دارد.بیمه بودن بسیار حیاتی و ضروری می باشد.

بیمه سلامت و درمانی یکی از واجب ترین بیمه هاست. انواع بیمه در سوئیس را با هم مرور می کنیم.شرکت های متعددی وجود دارند ولی برخی از این شرکت های بیمه ،بیمه اجباری ارائه می دهند و برخی بیمه های تکمیلی دارند.برخی از شرکت های بیمه ، خدمات نوین و جالبی ارائه می دهند.

بیشتر بدانید!
چطور برای ویزای پرتغال عکس بگیریم؟

 

درمان از راه دور در سوئیس

در قالب پزشک خانوادگی ، مراقبت های از راه دور ارائه می دهند که هزینه ها و حق بیمه متعادل تری نسبت به دیگر بیمه ها دارد. انواع بیمه در سوئیس شامل :مسافرت – درمانی -کاری -ماشین – دوچرخه – و بیمه حیوانات می باشد

تیم موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل بهترین پوشش بیمه ای برای سلامت و حفظ پول و سرمایه در سوئیس را توضیح می دهد. با جدیدترین قوانین در کنارتان هستیم.اگر میخواهید به کشور سوئیس مهاجرت کنید یا در این کشور کار کنید ،تمامی امور مرتبط را تقدیم تان می کنیم. اطلاعات ارائه شده در این مقاله ها، هدیه ما برای اعتمادو آرامش شماست .

 

بیمه در سوئیس - انواع بیمه در سوئیس - بیمه اجباری در سوئیس - بیمه حواث در سوئیس - بیمه تکمیلی در سوئیس

HELVETIA چیست ؟

هلوتیا یک شرکت خصوصی بیمه ست . که در سال 1858تاسیس شد و در حال حاضر بیش از 80 نمایندگی در سراسر دنیا دارد. و نزدیک به یک و نیم میلیون نفر را در سوئیس تحت پوشش خود قرارداده است.

چه نوع بیمه هایی اجباری هستند؟ و چه انواعی اجباری نیستند اما ضروزی هستند ؟ زندگی غیر قابل پیش بینی ست و ممکن است در کوچکترین اتفاقی سلامت ما به خطر بیافتد ، شرکت های خصوصی ما را از این عواقب حمایت می کنند.شرکت خصوصی هلوتیا ، برای مهاجران خدمات  ارائه می دهد.

 

بیمه حوادث در سوئیس

این شرکت برای  90 روز اول زندگی مهاجران در سوئیس ، خدمات بیمه ای ارائه می دهد ولی این بیمه اجباری نیست اما بمنظور حمایت مالی مهاحران ضروریست . همچنین خسارات ناشی از شخص ثالث را تحت پوشش قرار می دهد.اسباب اثاثیه خانه را در مقابل آتش ، سرقت و سیل بیمه می کند و  برای حوادث کوهنوردی و تفریحی اسکی نیز بیمه میشوید.

بیشتر بدانید!
کمترین مالیات در املاک خارجی متعلق به کدام کشورهاست ؟

این شرکت بیمه خصوصی هلوتیا در صنعت بیمه سوئیس ، پیشرو است . و به اتحادیه و افراد خارجی خدمات بیمه ای ارائه می دهد. شما می توانید براحتی با این شرکت در تماس باشید و پکیج بیمه ای 90 روز اول را دریافت کنید. حتی آنلاین می توانید درخواست این بیمه را ارسال کنید.کلیه مشاوره های این شرکت به زبان انگلیسی ست . بیمه حوادث در سوئیس برای مهاجران نیز ارائه میشود.

 

بیمه اجباری در سوئیس

بیمه درمانی ،حوادث و اجتماعی جزو بیمه اجباری در سوئیس هستند. بیمه کارمندی و بازنشستگی از بیمه اجباری در سوئیس  هستند. کارمندانی که بیش از 8 ساعت در هفته کار می کنند، توسط کارفرمایشان بیمه حوادث می شوند. بیمه سلامت و حوادث جدا از هم هستند و بیمه وسایل نقلیه موتوری اجباریست .

صاحبان خانه موظف هستند ، خانه هایشان را در برابر خطرات طبیعی بیمه کنند.کارشناسان مهاحرت در شرکت  هلوتیا، دیگر خدمات را برای شما ارائه می دهند. بیمه معلولیت ، بیکاری، مرگ از بیمه های اجباری هستند.

 

 نوزادان در سوئیس

 نوزادان از اولین روز زندگی شان بیمه میشوند، همان روز که تاریخ تولد و اسم شان ثبت میشود مشمول بیمه میشوند و این بیمه اجباری می باشد.

تفاوت هایی در هزینه ها وجود دارد و در بیمه های اجباری ، سن و جنس هیچ نقشی  ندارند. در بیمه های اجباری اگر هزینه برای بزرگسالان از 700 فرانک سوئیس بالاتر باشد و اگر هزینه برای کودکان بیش از 300 فرانک سوئیس شود، شرکت  بیمه مابقی هزینه ها را خود برآورد خواهد کرد.

 

بیمه تکمیلی در سوئیس

بستری شدن در اتاق خصوصی بیمارستان ،درمان و مراقبت های دندان و ارتودنسی برای کودکان ،روان درمانی ،هزینه های عینک و لنز،ماساژ و تناسب اندام از هزینه های بیمه های تکمیلی هستند. بیمه تکمیلی در سوئیس کاملا خصوصی می باشد.

بیشتر بدانید!
انواع ویزاهای دبی برای مهاجرت و سرمایه گذاری

EGK-Gesundheitskasse این موسسه خدمات بیمه ای به شما و خانواده تان ارائه می دهد. خانم مونیکا کورت مدیر شعبه موسسه EGK می باشد و با سالها تجربه و تخصص در زمینه بیمه درمانی ، و تسلط به زبان انگلیسی مشاوره هایی به تازه واردان به این کشور را ارائه می دهد. این شرکت بیمه تکمیلی در سوئیس ارائه می دهد.

 

برای اطلاعات بیشتر در مورد انواع بیمه در سوئیس میتوانید اگر سوالی دارید از طریق مشاوره آنلاین با ما در ارتباط باشید و یا از طریق آکادمی اریکه عدل کلاس های وکلا را شرکت کنید تا اطلاعات کامل درباره هر کدام از روش های مهاجرت به سوئیس مطلع شوید و یا از طریق تماس با ما میتوانید جلسه حضوری تنظیم نمایید تا از مشاوره وکلای متخصص این حوزه بهره مند شوید.

در صورتی هم که قصد سرمایه گذاری ملکی در سوئیس را دارید با دانلود اپلیکیشن اینوستایم برند زیر مجموعه موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل از ریز جزییات اطلاعات هر ملک در شرکت سرمایه گذاری اینوستایم (Investime) باخبر شوید.

ارزیابی هوشمند مهاجرتی!

ارزیابی مهاجرتی بر اساس سالها تجربه وکلا + ارائه نتیجه در لحظه بدون نیاز به انتظار

مشاوره مهاجرتی
با اهل فن!

جای سوال شما بین 2600+ موضوع مطرح شده در انجمن مهاجرتی اریکه عدل خالیست! 

این مطلب به کارتون اومد؟
استفاده از تجربه ها
2600+
گفتگو و
تبادل نظر
در انجمن مهاجرتی آنلاین اریکه عدل
با وکلا و افراد دارای تجربه گفتگو کنید....
موارد مرتبط برای بررسی بیشتر:
مشترک خبرنامه ما شوید!
آخرین آپدیت ها را بگیرید و از بهترین ها بیاموزید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نیاز به اطلاعات بیشتر دارید؟

با بهترین وکلای ما وقت آنلاین رزرو کنید یا اینکه سوال خود را در سامانه مشاوره اینترنتی مطرح کنید...

در اریکه عدل بیشتر از 1200 مطلب حقوقی و مهاجرتی منتشر شده.
ما به شما کمک می کنیم که خیلی سریع چیزی که لازم دارید را پیدا کنید...

چون نظر شما مهمه! اطلاعات این صفحه کاربردی بود؟