منو

موسسه حقوقی اریکه عدل

انواع وام کارآفرینی در لهستان

در پایان این مقوله دانستیم که وام کارآفرینی در لهستان وجود دارد. همچنین مراکزی هستند که ضمانت وام در لهستان را به عهده دارند.متقاضیانی که وثیقه کافی برای اخذ وام ندارند باید به دفاتر تضامین مالی مراجعه کنند. گفتیم که کشورهای جهان سوم  اگر میخواهند در این کشور کار کنند ، باید درخواست مجوز کار در لهستان بدهند. گفتیم که درخواست کارفرما در گرفتن مجوز کار مهم است . همچنین نکات ایمنی بر حفظ مدارک و شماره پاسپورت را مطرح کردیم.

فهرست مطالب

آخرین مقالات در ایمیل شما

با خبرنامه ما به روز باشید!

این بار تیم موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل آی آی ال با موضوع جدید وام کارآفرینی در لهستان برای علاقمندان مهاجرت به لهستان سخن می گوید. درباره ضمانت وام در لهستان برای شرکت های کوچک و بزرگ با هم صحبت می کنیم.درباره مجوز کار در لهستان مطالبی را عنوان می کنیم. مطالبی در پیرامون قرارداد کاری با کارفرما در لهستان را ذکر خواهیم کرد. با ما بمانید. خواهیم گفت که شرکت هایی که وثیقه کافی برای اخذ وام را ندارند، صندوق هایی وجود دارند که به این شرکت ها کمک می کنند.در مورد انواع وام های لهستان نیز با هم صحبت می کنیم.

 

POLFUND  چیست ؟

پولفاند صندوق ضمانت وام در لهستان می باشد که  در سال 2001 تاسیس شد. این صندوق فعالیت های تجاری ، مبنی بر حمایت از شرکت های کوچک و بزرگ  را انجام می دهد. از جمله این فعالیت ها ، ضمانت وام است . تضمین وام برای شرکت های کوچک و متوسط small and medium enterprises ) SME ) انجام می دهد.درخواست شرکت متقاضی وام را به بانک عامل انتقال می دهد.

 

ضمانت وام در لهستان

بخصوص  برای شرکت هایی که برای دریافت وام ، وثیقه کافی را ندارند. این صندوق درخواست وام آن شرکت متقاضی را به بانک ارسال می کند.این شرکت های کوچک و بزرگ بایستی اعتبار و توانایی مالی خود را توسط اسناد و مدارک ارائه شده به پولفاند، به بانک اثبات کنند.

ضمانت یا ضامن می تواند ، وام بانکی را کاملا پوشش دهد.حداکثر ضمانت به مبلغ 70 درصد مبلغ وام بانکی ست .  اما این ضمانت شامل سود و کمیسیون نمیشود. در واقع متقاضی وام خودش بایستی مبلغ سود وام را به عهده بگیرد. برای وام های لهستان باید ضامن داشته باشیم.

 

JEREMIE چیست ؟

در موارد خاص سقف ضمانت تا 80 درصد مبلغ وام بانکی خواهد بود. مبلغ ضمانت بستگی به نیاز مشتری و متقاضی دارد.این ضمانت 80 درصدی مبلغ وام در طی دو مرحله و تحت عنوان برنامه   JEREMIE  صورت می گیرد . صندوق پولفاند یک هزینه اولیه می گیرد. و مابقی بعد از اجرای کار گرفته میشود. در برنامه JEREMIE  هیچ هزینه ای شامل نمیشود.

بیشتر بدانید!
آسان ترین کشورها برای مهاجرت به اروپا

 

وام کارآفرینی در لهستان

این وام های حمایتی برای شرکت های کوچک و بزرگ همان وام کارآفرینی هستند.صندوق پولفاند با چهار بانک قرارداد همکاری دارد. از جمله بانک های Bank Zachodni WBK. و PKO BP  و Bank Pocztowy و Credit Agricole Bank Polska.

با در نظر گرفتن نوع وام ، تضامین نیز متفاوت خواهند بود.  ضمانت استاندارد- ضمانت مدت بازپرداخت  از جمله ضمانت هایی هستند که صندوق پولفاند به بانک مربوطه ارائه می دهد.

 

وام های لهستان

از جمله وام های موجود می توان به این وام ها اشاره کرد : وام های حساب جاری – وام های اعتباری – وام های سرمایه گذاری – وام های تجاری و کارآفرینی. که هر کدام یک سری مراحل و شرایطی دارند. وام کارآفرینی در لهستان  را می توانید با کمک از این صندوق ، اما از بانک های مرتبط بگیرید. این صندوق پل ارتباطی بین شما و بانک های عامل می باشد.

 

شرکت های واجد شرایط تضمین

شرکت هایی که میتوانند از این تضامین استفاده کنند شامل این موارد و فعالیت ها می باشند. شرکت های کوچک و متوسطی که بتوانند حداکثر 250 نفر را مشغول بکار کنند . شرکتی که در کشور لهستان اقامت داشته باشد. تمامی مراحل کار تحت قانون لهستان انجام میشود.

شرکت هایی که حداقل  سه ماه سابقه کار و فعالیت در بازار اقتصادی لهستان داشته باشند.- شرکت هایی که با دانش کافی بتوانند نیازهای بازار لهستان را تامین کنند – و شرکت های توسعه محور می توانند از صندوق ضمانت وام در لهستان استفاده کنند.

این تضامین شامل شرکت های کشاورزی نمیشود. همچنین کسب و کارهایی که با دست انجام شود مانند صنایع دستی شامل این تضمین نمیشوند.  آندسته از صنایعی که به محیط زیست آسیب برسانند نمی توانند از این تضامین استفاده کنند. ضمانت وام در لهستان از وظائف بانکها نیستند.

بیشتر بدانید!
پاسپورت آبی آلمان

وام کارآفرینی در لهستان - ضمانت وام در لهستان - مجوز کار در لهستان - وام های لهستان 

مزایای تضامین صندوق پولفاند

1- این صندوق حتی از شرکت هایی که ممکن است شرایط کافی برای اخذ وام را نداشته باشد، حمایت می کند. و درخواست این شرکت ها را به بانک طرف قراردادش ارسال می کند.

2-هزینه های کم این صندوق در مقایسه با دیگر مراکز از دیگر مزیت این صندوق می باشد.

بنابراین ضمانت وام در لهستان را می توانیم به صندوق پولفاند بسپریم. اگر در لهستان هستید و با میخواهید به لهستان مهاجرت کنید و از حمایت این صندوق برخوردارشوید، با دفتر موسسه ما تماس بگیرید. تمامی درخواست های شما را انتقال و اجرا خواهیم کرد. ما بین شما و صندوق پولفاند ارتباطی مستقیم برقرار خواهیم کرد.

 

مجوز کار در لهستان

هر سال تعداد متقاضیان و مهاجران به لهستان برای کسب و کار بیشتر میشود. نرخ بیکاری در این کشور پائین است . حقوق و دستمزد در این کشور رو به افزایش است .هزینه زندگی در این کشور خیلی بالا نیست. مجوز کار با اقامت موقت امکان پذیر است. در واقع اخذ اقامت موقت و مجوز کار برای کشورهای به غیر از کشورهای عضو اتحادیه اروپا مراحل بیشتر و پیچیده تری دارد.مجوز کار برای هر ملیتی متفاوت است.

ولیکن مراحل قانونی بدین منظور وجود دارد . لهستان جزو کشورهای اتحادیه اروپاست.کشورهای نروژ، ایسلند و سوئیس میتوانند بدون مجوز کار در لهستان ، در این کشور به فعالیت بپردازند. کشورهای جهان سوم باید درخواست ویزا و درخواست مجوز کار در لهستان بدهند.

 

 قرارداد کاری با کارفرما

چنانچه شما با کارفرمایی در کشور لهستان قرارداد بسته باشید، امیتاز خوبی برای گرفتن مجوز کار دارید. یا اگر ویزای معتبر و اقامت این کشور را دارید ، براحتی می توانید در این کشور به کسب و کار بپردازید. اگر کارفرمای شما درخواست مجوز کاری برای شما بدهد ، هیچ هزینه ای به عهده شما نیست. ولی اگر خودتان بخواهید اقدام کنید باید هزینه های مرتبط با درخواست مجوز کار را به عهده بگیرید.

بیشتر بدانید!
مزایای مهاجرت به کشور مالتا

مدت اعتبار مجوز کاری شما 3 سال است. اما اگر کارفرمای شما درخواست همکاری مجدد با شما داشته باشد، این مدت قابل تمدید است. مثلا اگر کارفرما یکسال دیگر از شما درخواست همکاری کند، زمان اعتبار مجوز کاری شما نیز یکسال دیگر تمدید خواهد شد.

 

چند نکته ایمنی

هرگز شماره شناسایی و شماره پاسپورت تان را به شخص دیگری اطلاع ندهید.

کپی مجوز کارتان را همیشه داشته باشید. حتی اگر کار مجوز کار شما فصلی باشد ، کپی آنرا داشته باشید.

در نگهداری مجورتان دقیق و کوشا باشید.

جهت اطلاعات تکمیلی مورد نیازتان درباره ی مهاجرت به لهستان ، با دفتر موسسه ما تماس بگیرید. همواره جدیدترین قوانین مربوط به اخذ مجوزهای گوناگون را برایتان ارائه می دهیم.

 

 

برای اطلاعات بیشتر در مورد وام کارآفرینی در لهستان میتوانید اگر سوالی دارید از طریق مشاوره آنلاین با ما در ارتباط باشید و یا از طریق آموزشگاه اریکه عدل کلاس های وکلا را شرکت کنید تا اطلاعات کامل درباره هر کدام از روش های مهاجرت به لهستان مطلع شوید و یا از طریق تماس با ما میتوانید جلسه حضوری تنظیم نمایید تا از مشاوره وکلای متخصص این حوزه بهره بگیرید.

در صورتی هم که قصد خرید ملک در لهستان را دارید با دانلود اپلیکیشن اینوستایم برند زیر مجموعه موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل از ریز جزییات اطلاعات هر ملک در شرکت سرمایه گذاری اینوستایم (Investime) باخبر شوید.

ارزیابی هوشمند مهاجرتی!

ارزیابی مهاجرتی بر اساس سالها تجربه وکلا + ارائه نتیجه در لحظه بدون نیاز به انتظار

مشاوره مهاجرتی
با اهل فن!

جای سوال شما بین 2600+ موضوع مطرح شده در انجمن مهاجرتی اریکه عدل خالیست! 

این مطلب به کارتون اومد؟
استفاده از تجربه ها
2600+
گفتگو و
تبادل نظر
در انجمن مهاجرتی آنلاین اریکه عدل
با وکلا و افراد دارای تجربه گفتگو کنید....
موارد مرتبط برای بررسی بیشتر:
مشترک خبرنامه ما شوید!
آخرین آپدیت ها را بگیرید و از بهترین ها بیاموزید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نیاز به اطلاعات بیشتر دارید؟

با بهترین وکلای ما وقت آنلاین رزرو کنید یا اینکه سوال خود را در سامانه مشاوره اینترنتی مطرح کنید...

در اریکه عدل بیشتر از 1200 مطلب حقوقی و مهاجرتی منتشر شده.
ما به شما کمک می کنیم که خیلی سریع چیزی که لازم دارید را پیدا کنید...

چون نظر شما مهمه! اطلاعات این صفحه کاربردی بود؟