منو

موسسه حقوقی اریکه عدل

انواع ویزاهای دبی برای مهاجرت و سرمایه گذاری

دولت امارات بر اساس هدف های مهاجرتی و مسافرت ویزا ها و مجوزهای اقامت بلند مدت یا کوتاه مدت را برای متقاضیان واجدالشرایط صادر می کند که در همین رابطه موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل به توضیح انواع ویزاهای دبی مانند ویزای تجاری و درمانی پرداخته و از ویزاهای گوناگون دبی به ویزای تحصیلی نیز اشاره دارد.

فهرست مطالب

آخرین مقالات در ایمیل شما

با خبرنامه ما به روز باشید!

دولت امارات بر اساس هدف های مهاجرتی و مسافرت ویزا ها و مجوزهای اقامت بلند مدت یا کوتاه مدت را برای متقاضیان واجدالشرایط صادر می کند که در همین رابطه موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل به توضیح انواع ویزاهای دبی مانند ویزای تجاری و درمانی پرداخته و از ویزاهای گوناگون دبی به ویزای تحصیلی نیز اشاره دارد.

علاوه بر آن از چگونگی درخواست برای دریافت ویزای کاری دبی گفته و از شرایط دریافت ویزای سرمایه گذاری در دبی مطالب مرتبطی را مطرح می نماید. همچنین عنوان می نماید که همراه بردن اعضای نزدیک خانواده به دبی از مزایای دریافت ویزاهای سرمایه گذاری دبی می باشد.

 

انواع ویزاهای دبی

در ابتدا با اشاره بر اینکه انواع ویزاهای دبی بر اساس اهداف مهاجرتی صادر می شوند به ذکر برخی از ویزاهای دبی پرداخته می شود:

  • ویزای تجاری: که بخشی از سیستم گلدن ویزا است که اتباع خارجی با داشتن ویزای تجاری می توانند همراه خانواده شان اقامت بلند مدت در دبی داشته باشند.
  • ویزای توریستی: که بر اساس برنامه شما و برای اقامت 30 یا 90 روزه این ویزا برایتان صادر می شود.
  • ویزای درمانی: بیماران خارجی با داشتن این ویزا می توانند تحت اسپانسرشیپی موسسه پزشکی و درمانی خود وارد دبی شده و تا طول درمان خود در دبی اقامت داشته باشند.

 

ویزاهای گوناگون دبی

اتباع خارجی از هر کشوری به شرط صلاحیت می توانند با دریافت ویزاهای گوناگون دبی اقامت های طولانی مدت یا کوتاه مدت در دبی داشته باشند مانند:

  • ویزای بازنشستگی: افراد بالای 55 سال با دریافت این نوع ویزا می توانند اقامت 5 ساله در دبی داشته باشند.
  • ویزای دانشجویی یا تحصیلی: دانشجویان مهاجر بالای 18 سال و دانشجویان شاخص با دریافت این ویزا اقامت 5 ساله در دبی خواهند داشت.
بیشتر بدانید!
ویزای بازنشستگی فرانسه

ویزاهای گوناگون دبی

ویزای کاری دبی

اشاره می شود که وزارت منابع نیروی انسانی امارات (MoHRE) مجوزها و ویزای کاری دبی را صادر می نماید و کارگران و نیروهای کاری خارجی برای دریافت این مجوز باید به (MoHRE) درخواست بدهند.

که طبق قانون اگر کارگران و کارمندان این مجوز را برای انجام کار و شغل در دبی دریافت نموده باشند و مدت قرارداد کاری شان منقضی شده باشد برای انجام شغل جدید در دبی ملزم هستند که درخواست دیگری به این سازمان برای دریافت مجوز جدید کاری ارائه نمایند.

 

ویزای سرمایه گذاری دبی

لازم به توضیح است که با دریافت ویزای سرمایه گذاری دبی ، با خرید ملک به مبلغ حداقل ۷۵۰ هزار درهم در امارات شما می توانید برای گرفتن اقامت ۳ ساله امارات اقدام کنید. اگر مبلغ سرمایه گذاری به ۵ میلیون درهم افزایش یابد شما شرایط دریافت اقامت ۵ ساله امارات را دارید و اگر سرمایه گذاری را به ۱۰ میلیون درهم افزایش دهید اقامت ۱۰ ساله امارات یا همان گلدن ویزای سرمایه گذاران از آن شما خواهد بود. که میتوانید برای خرید ملک خارجی سرمایه گذاری نمایید.

 

ویزای سرمایه گذاری دبی

مزایای ویزاهای سرمایه گذاری دبی

در تکمیل مطالب گفته می شود که یکی از مزایای ویزاهای سرمایه گذاری دبی این است که می توانید اعضای خانواده را همراه خود به دبی بیاورید مانند همسر، فرزندان که البته این ویزا قابل تمدید هم می باشد. نکته دیگر اینکه برای درخواست ویزای سرمایه گذاری در دبی امارات می بایست اسپانسری در دبی داشته باشید. اما برای اقامت های طولانی مدت می توانید بدون نیاز به اسپانسر درخواست دریافت این نوع را بدهید.

بیشتر بدانید!
مهاجرت به ترکیه در 2022 چه قوانینی دارد؟

 

کاربرد ویزاهای دبی

نتیجه اینکه برای سفر و مهاجرت به دبی نیاز به دریافت ویزا می باشد و هر یک از ویزاهای دبی براساس اهداف مهاجرتی صادر می شوند مانند ویزای سرمایه گذاری و یا ویزای تحصیلی که طول مدت اقامت مجاز این ویزاها هم طبق قانون برای متقاضیان واجدالشرایط تعیین می شود. علاوه بر آن به شرایط دریافت ویزای سرمایه گذاری دبی اشاره و از حداقل مبلغ های سرمایه گذاری برای دریافت این ویزا نکاتی عنوان گردید مانند خرید ملک در دبی برای سرمایه گذاری.

 

برای اطلاعات بیشتر در مورد انواع ویزاهای دبی میتوانید اگر سوالی دارید از طریق مشاوره آنلاین با ما در ارتباط باشید و یا از طریق آکادمی اریکه عدل کلاس های وکلا را شرکت کنید تا اطلاعات کامل درباره هر کدام از روش های مهاجرت به امارات مطلع شوید و یا از طریق تماس با ما میتوانید جلسه حضوری تنظیم نمایید تا از مشاوره وکلای متخصص این حوزه بهره بگیرید و در صورتیکه هم که قصد خرید ملک در دبی را دارید با دانلود اپلیکیشن اینوستایم برند زیر مجموعه اریکه عدل از ریز جزییات اطلاعات هر ملک باخبر شوید.

ارزیابی هوشمند مهاجرتی!

ارزیابی مهاجرتی بر اساس سالها تجربه وکلا + ارائه نتیجه در لحظه بدون نیاز به انتظار

مشاوره مهاجرتی
با اهل فن!

جای سوال شما بین 2600+ موضوع مطرح شده در انجمن مهاجرتی اریکه عدل خالیست! 

این مطلب به کارتون اومد؟
استفاده از تجربه ها
2600+
گفتگو و
تبادل نظر
در انجمن مهاجرتی آنلاین اریکه عدل
با وکلا و افراد دارای تجربه گفتگو کنید....
موارد مرتبط برای بررسی بیشتر:
مشترک خبرنامه ما شوید!
آخرین آپدیت ها را بگیرید و از بهترین ها بیاموزید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نیاز به اطلاعات بیشتر دارید؟

با بهترین وکلای ما وقت آنلاین رزرو کنید یا اینکه سوال خود را در سامانه مشاوره اینترنتی مطرح کنید...

در اریکه عدل بیشتر از 1200 مطلب حقوقی و مهاجرتی منتشر شده.
ما به شما کمک می کنیم که خیلی سریع چیزی که لازم دارید را پیدا کنید...

چون نظر شما مهمه! اطلاعات این صفحه کاربردی بود؟