منو

موسسه حقوقی اریکه عدل

انواع ویزای طلایی اروپا

انواع ویزای طلایی اروپا
انواع ویزای طلایی اروپا
با موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل و وکلای مجرب آن همراه باشید تا با شرایط و چگونگی انواع ویزای طلایی اروپا با استفاده از امکان خرید ملک ، آشنا شوید .به اطلاع شما عزیزان می رسانیم که مبلغ سرمایه گذاری در زمینه املاک و مستغلات  به منظور اخذ ویزای طلایی، درهر کشوری بنا به موقعیت های اقتصادی و بازار سرمایه  آن کشور ، متفاوت و متغیر می باشد . که به اختصار در ذیل ، ویزای طلایی کشور پرتغال ، ویزای طلایی کشور اسپانیا ، ویزای طلایی کشور قبرس و ویزای طلایی کشور یونان را لیست کرده ایم. موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل همواره جدیدترین و به روزترین نکاتی که برای شما علاقمندان به مهاجرت ، ضروری و لازم باشد ، را ارائه می دهد .

فهرست مطالب

آخرین مقالات در ایمیل شما

با خبرنامه ما به روز باشید!

با موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل و وکلای مجرب آن همراه باشید تا با شرایط و چگونگی انواع ویزای طلایی اروپا با استفاده از امکان خرید ملک ، آشنا شوید .به اطلاع شما عزیزان می رسانیم که مبلغ سرمایه گذاری در زمینه املاک و مستغلات به منظور اخذ ویزای طلایی، درهر کشوری بنا به موقعیت های اقتصادی و بازار سرمایه آن کشور ، متفاوت و متغیر می باشد .

که به اختصار در ذیل ، ویزای طلایی کشور پرتغال ، ویزای طلایی کشور اسپانیا ، ویزای طلایی کشور قبرس و ویزای طلایی کشور یونان را لیست کرده ایم. موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل همواره جدیدترین و به روزترین نکاتی که برای شما علاقمندان به مهاجرت ضروری و لازم باشد را ارائه می دهد .

 

راهنمای اقامت در کشورهای عضو اتحادیه اروپا

خریداران ملک ، چندین نوع گوناگون هستند . آنهایی که برای  بدست آوردن پول  بیشتر و رسیدن به  سود ، ملک خریداری می کنند ، آنهایی که ملک خریداری می کنند تا خانه و سکنی برای ایام تعطیلات خود داشته باشند ، وآنهایی که از خرید ملک ، بدنبال مکان جدید و تازه ای برای زندگی کردن هستند .

با بحرانهایی که در اروپا وجود دارد ، و با ادامه  این بحران ها، تاثیرات مخربی بر اقتصاد این منطقه ایجاد میشود . اما علیرغم این روند ،  بسیاری از کشورها  طرح و برنامه های ویزای طلایی را ارائه می دهند . که در مقابل سرمایه گذاری در زمینه املاک  و مستغلات ( خرید و فروش ملک ) می توانند اقامت یک کشور را بگیرند . این نوع اقامت  شامل سفر به 26 کشور  بدون نیاز به ویزا ، در حوزه کشورهای عضو شینگن می باشد . و کسانی که ویزای طلایی بگیرند ، می توانند به کشورهای حوزه شینگن بدون ویزا مسافرت کنند .

این طرح و برنامه برای  خریداران ملک ، که عضو کشورهای اتحادیه اروپا نیستند ، امکان ورود و اقامت در کشورهای عضو اتحادیه اروپا را می دهد . که مایل هستند به خارج از کشور خودشان بروند و اقامت بگیرند. نقل مکان و مهاجرت به هر کشور دیگر خارجی ، همواره کار آسانی نبوده است . اما با امکان خرید ملک و سرمایه گذاری در این حیطه ، اقامت و اخد ویزای طلایی آسان شده است .

بیشتر بدانید!
دریافت ویزای کارآفرینی اسپانیا و مجوز اقامت

کشور اسپانیا طرح ویزای طلایی خود را  در این ماه ، ارائه می دهد و ما جزئیات این طرح را گردآوری کردیم و به شما عزیزان که علاقمند به مهاجرت هستید ، ارائه وپیشنهاد می دهیم.

 

اخذ ویزای طلایی کشور پرتغال

حداقل مبلغ برای سرمایه گذاری  در زمینه املاک و مستغلات، برای اخذ ویزای طلایی کشور پرتغال  350 هزار یورو  می باشد. با این 350 هزار یورو ، شما می توانید برای اخذ مجوز معتبر اقامت ، در کمترین مدت زمان لازم اقدام کنید . و هم جزیی از  سرمایه گذاران در زمینه ، املاک و مستغلات Algarve  در کشور پرتغال باشید ، و بتوانید  قطعه ملکی را در این مجموعه داشته باشید .

با توجه به کاهش قیمت های املاک و مستغلات در کشور پرتغال طی  سالهای اخیر ، ویلاهای لوکس و شیک در نزدیک ساحل ، بیشتر از قبل مورد توجه قرار گرفتند و به خریداران پیشنهاد شدند . در واقع طراحان ویزای طلایی کشور پرتغال ، به این برنامه اطمینان زیاد دارند که سرمایه گذاران بزرگی را بتوانند به این طرح جذب کنند و پیش بینی کرده اند که 10 هزار خانه را امسال به آنها بفروشند .

ویزای طلایی کشور پرتغال برای یک سال اعتبار خواهد داشت  و شما می توانید برای دو سال دیگر آنرا تمدید کنید . بدین منظور سرمایه گذاری شما باید حداقل 5 سال بقوت خود باقی بماند . بیشترین نقطه فروش و سود کدام است ؟

شما فقط در کشور پرتغال می توانید هفت روز در اولین سال تان بمانید تا واجد شرایط تمدید ویزا باشید. این شرایط یک دروازه ورودی برای خریداران ملک به دیگر کشورهای عضو اتحادیه اروپا می باشد. در واقع شما با خرید ملک و سرمایه گذاری در این خصوص ، می توانید بالغ بر  یک میلیون یورو به کشور انتقال دهید  و یا حداقل 10 شغل  ایجاد کنید . بطور واضح ، این ویلاهای ارزان قیمت کاربرد و  تاثیر بسیاری در روند سرمایه گذاری  در کشور پرتغال داشتند و دارند .

 

اخذ ویزای طلایی کشور قبرس

حداقل  مبلغ سرمایه گذاری در زمینه املاک و مستغلات در کشور قبرس 300 هزار یورو می باشد .

بازار مسکن کشور قبرس بسیار راکد بود . بنابر این برنامه ویزای طلایی کشور قبرس این  کشور جزیره ای ، بسیار راحت و ارزان می باشد . شما فقط باید 300 هزار یورو برای اخذ اقامت کشور قبرس هزینه کنید . اگر در آمد شما بیشتر از 30  هزار یورو باشد ، می توانید برای خرید ملک  در ویزای طلایی کشور قبرس با سرمایه 200 هزار یورو  درخواست بدهید . بدین معنی که شما قبل از اینکه درخواست اقامت بدهید ، می توانید 200 هزار یورو از کل مبلغ مورد نیاز را پرداخت کنید ، و با درآمدی که باید بیش از 30 هزار یورو باشد در ماه ، می توانید مابقی 300 هزار یورو را پرداخت کنید .

بیشتر بدانید!
ویژگی های دفتر ترجمه خوب برای مهاجرت

در واقع این 200 هزار یورو  بیعانه و پیش پرداخت می باشد . مجوز اقامت برای همسر و کودک ( کودک زیر 18 سال ) سرمایه گذار هم هست یعنی همسر و کودک شخص سرمایه گذار و خریدار ملک نیز ، از این مجوز اقامت برخوردار می شوند ، و شامل این مجوز اقامت خواهند بود . اما خرید و سرمایه گذاری  در کشور قبرس، با کمتر از مبلغ 300 هزار یورو ، به قیمت و مزایای روز محاسبه میشود و ممکن است شرایط تغییر کند .

ملیت هایی که  جزو ، کشور های عضو اتحادیه اروپا نیستند ، تمایل و علاقه دارند که دیگر کشورها را در حوزه شینگن بازدید کنند و به همین منظور ، نیاز به ویزا دارند . حتی برای مدت اقامت های کوتاه  بالغ بر 90 روزه ، درطی  یک دوره شش ماهه  ، نیز نیاز به ویزا دارند . طراحان این طرح ، امیدوارند که خریداران و سرمایه گذاران چینی را برای سرمایه گذاری در این کشور جزیره ای ، جذب کنند .

در واقع، بنا به قول و آماری ، گفته میشود که هر روز ، 20 نفر از چینی ها در کشور قبرس  برای گرفتن خانه و مسکن  اقدام می کنند .

 

 اخذ ویزای طلایی کشور اسپانیا

 با حداقل مبلغ سرمایه گذاری 500 هزار یورو ، ویزای طلایی کشور اسپانیا را از آن خود کنید .

در ابتدا و اصل ، برای مبلغ سرمایه گذاری 160 هزار یورو ، طراحی شده بود ، اما  ایده آل و هدف  سرمایه گذاری برای مبلغ بالاتری بود که به حداقل  500 هزار یورو رسید . این مبلغ برای داشتن یه قطعه از ملک در کشور اسپانیا قابل توجه و کافی می باشد . در واقع قیمت های خرید ملک در اسپانیا ، در مقایسه با  قیمت های اوج بازار دیگر مناطق ، 50 درصد کاهش داشته است . منطقه کاستا دل سول ،  محلی بسیار زیبا و محبوب برای معامله گران است .

بیشتر بدانید!
اقامت آلمان از طریق خرید ملک چه شرایطی دارد؟

برخلاف کشور پرتغال ، دامنه تغییرات قیمت در ویزای طلایی کشور اسپانیا  متغیر تر و متفاوت تر  است . و اگر این سرمایه گذاری نتواند تامین مالی برای خرید ، رهن و وام باشد ، اما میشود به خریداری ملک های کوچکتری اقدام کرد تا به  رده و سقف 500 هزار یورو برسد . اقامت در کشور اسپانیا هم شامل همسر و بچه ها  میشود  و تا پنج سال قابل تمدید می باشد . و محدودیتی برای دوره حداقل اقامت در کشور اسپانیا وجود ندارد .

 

اخذ ویزای طلایی کشور یونان

با حداقل  مبلغ سرمایه گذاری 250 هزار یورو ، می توانید اقامت کشور یونان را بگیرید  .

کشور یونان با طرح ویزای طلایی کشور یونان خود ،  بسیار مورد توجه  علاقمندان در زمینه قرار گرفت . اقامت و اخذ ویزای طلایی کشور یونان برای این کشور سرمایه گذاری با مبلغ 250 هزار یورو می باشد . که در تمامی کشورهای عضو اتحادیه اروپا ، ارزان ترین مبلغ سرمایه گذاری می باشد . اقتصاد و بازار مسکن در کشور یونان کمی سخت و پیچیده شده است . اما با وجود همین شرایط ،  در حال حاضر ،خریداران  و علاقمند ان در حال رجوع و برگشت ،  برای تصمیم خرید  ملک در کشور یونان هستند .

 

برای اطلاعات بیشتر در موردانواع ویزای طلایی اروپا میتوانید اگر سوالی دارید از طریق مشاوره آنلاین با ما در ارتباط باشید و یا از طریق آموزشگاه اریکه عدل کلاس های وکلا را شرکت کنید تا اطلاعات کامل درباره تمام کشورهای مورد مهاجرت مطلع شوید و و از طریق تماس با ما و یا فروشگاه اریکه عدل میتوانید جلسه حضوری تنظیم نمایید تا از مشاوره وکلای متخصص این حوزه بهره بگیرید.

در صورتیکه هم که قصد خرید ملک خارجی و سرمایه گذاری ملکی را دارید با دانلود اپلیکیشن اینوستایم برند زیر مجموعه موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل از ریز جزییات اطلاعات هر مورد در شرکت سرمایه گذاری اینوستایم (Investime) باخبر شوید.

ارزیابی هوشمند مهاجرتی!

ارزیابی مهاجرتی بر اساس سالها تجربه وکلا + ارائه نتیجه در لحظه بدون نیاز به انتظار

مشاوره مهاجرتی
با اهل فن!

جای سوال شما بین 2600+ موضوع مطرح شده در انجمن مهاجرتی اریکه عدل خالیست! 

این مطلب به کارتون اومد؟
استفاده از تجربه ها
2600+
گفتگو و
تبادل نظر
در انجمن مهاجرتی آنلاین اریکه عدل
با وکلا و افراد دارای تجربه گفتگو کنید....
موارد مرتبط برای بررسی بیشتر:
مشترک خبرنامه ما شوید!
آخرین آپدیت ها را بگیرید و از بهترین ها بیاموزید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نیاز به اطلاعات بیشتر دارید؟

با بهترین وکلای ما وقت آنلاین رزرو کنید یا اینکه سوال خود را در سامانه مشاوره اینترنتی مطرح کنید...

در اریکه عدل بیشتر از 1200 مطلب حقوقی و مهاجرتی منتشر شده.
ما به شما کمک می کنیم که خیلی سریع چیزی که لازم دارید را پیدا کنید...

چون نظر شما مهمه! اطلاعات این صفحه کاربردی بود؟