منو

موسسه حقوقی اریکه عدل

راهنمای ایمیل زدن به سفارت پرتغال

ایمیل زدن به سفارت پرتغال
ایمیل زدن به سفارت پرتغال
دوستان گرامی، در پستهای قبلی خبری با عنوان سفارت پرتغال هم وی اف اسی شد! منتشر گردید. در این خبر آمده است که کلیه ویزاهای توریستی پرتغال باید در مرکز صدور ویزای پرتغال در شرکت وی اف اس انجام شود اما همچنان ویزای تحصیلی پرتغال و ویزای اقامتی پرتغال در صلاحیت سفارت پرتغال باقی مانده است. با موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل همراه باشید تا در خصوص رزرو وقت برای چنین ویزاهایی و ایمیل زدن به سفارت پرتغال بیشتر بدانید.

فهرست مطالب

آخرین مقالات در ایمیل شما

با خبرنامه ما به روز باشید!

ایمیل زدن به سفارت پرتغال یکی از مواردی است که بسیار از ما سوال میشود. همانطور که میدانید در پستهای قبلی خبری با عنوان سفارت پرتغال هم وی اف اسی شد! منتشر گردید. در این خبر آمده است که کلیه ویزاهای توریستی پرتغال باید در مرکز صدور ویزای پرتغال در شرکت وی اف اس انجام شود اما همچنان ویزای تحصیلی پرتغال و ویزای اقامتی پرتغال در صلاحیت سفارت پرتغال باقی مانده است. با موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل همراه باشید تا در خصوص رزرو وقت برای چنین ویزاهایی و ایمیل زدن به سفارت پرتغال بیشتر بدانید.

 

ایمیل زدن به سفارت پرتغال

در حال حاضر برای رزرو وقت بابت درخواست ویزاهای تحصیلی و اقامتی پرتغال باید به سفارت پرتغال ایمیل بزنید. فقط دوستان دقت کنید که این ایمیل باید دارای مشخصات خاصی باشد و از یک دستور العمل پیروی کند. علت تهیه پست « ایمیل زدن به سفارت پرتغال » هم آشنا کردن شما با این ایمیل مهم است.

 

جزئیات ایمیل به سفارت پرتغال

همانطور که اشاره کردیم برای ایمیل زدن به سفارت پرتغال باید اصول مشخصی را رعایت کنید وگر نه به ایمیل شما و درخواست شما رسیدگی نمی شود. ما در آی آی ال محتویات این امیل را بررسی می کنیم:

آدرس ایمیل : sconsular.teerao@mne.pt

عنوان ایمیل : Study and Residence Visas

محتوای ایمیل : نام کامل ، آدرس ایمیل شخصی ، اسکن خوانای صفحه اول پاسپورت ، توضیح مختصری به زبان انگلیسی در خصوص علت و مبنای درخواست ویزا. (ایمیل های که واجد شرایط نباشند پاسخ داده نمی شوند)

بیشتر بدانید!
شهر هوبارت استرالیا برای زندگی و خرید ملک

در پایان و پس از بیان شرایط ایمیل زدن به سفارت پرتغال باید خاطر نشان کنیم که این دو دسته ویزا ( ویزای تحصیلی پرتغال و ویزای اقامتی پرتغال ) درخواستهای مهمی هستند. حتما قبل از اینکه ایمیل زدن به سفارت پرتغال را آغاز کنید با وکلای متخصص مهاجرت مشورت کنید و حتی المقدور کار را به کاردان بسپارید.

در خصوص ویزای توریستی پرتغال نیز توصیه می کنیم حتما پست سفارت پرتغال هم وی اف اسی شد! را مطالعه بفرمایید. با آرزوی موفقیت شما.

 

برای اطلاعات بیشتر در مورد ایمیل زدن به سفارت پرتغال میتوانید اگر سوالی دارید از طریق مشاوره آنلاین با ما در ارتباط باشید و یا از طریق آکادمی اریکه عدل کلاس های وکلا را شرکت کنید تا اطلاعات کامل درباره هر کدام از روش های مهاجرت به پرتغال مطلع شوید و یا از طریق تماس با ما میتوانید جلسه حضوری تنظیم نمایید تا از مشاوره وکلای متخصص این حوزه بهره مند شوید.

در صورتی هم که قصد خرید ملک در پرتغال را دارید با دانلود اپلیکیشن اینوستایم برند زیر مجموعه موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل از ریز جزییات اطلاعات هر ملک در شرکت سرمایه گذاری اینوستایم (Investime) باخبر شوید.

ارزیابی هوشمند مهاجرتی!

ارزیابی مهاجرتی بر اساس سالها تجربه وکلا + ارائه نتیجه در لحظه بدون نیاز به انتظار

مشاوره مهاجرتی
با اهل فن!

جای سوال شما بین 2600+ موضوع مطرح شده در انجمن مهاجرتی اریکه عدل خالیست! 

این مطلب به کارتون اومد؟
استفاده از تجربه ها
2600+
گفتگو و
تبادل نظر
در انجمن مهاجرتی آنلاین اریکه عدل
با وکلا و افراد دارای تجربه گفتگو کنید....
موارد مرتبط برای بررسی بیشتر:
مشترک خبرنامه ما شوید!
آخرین آپدیت ها را بگیرید و از بهترین ها بیاموزید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نیاز به اطلاعات بیشتر دارید؟

با بهترین وکلای ما وقت آنلاین رزرو کنید یا اینکه سوال خود را در سامانه مشاوره اینترنتی مطرح کنید...

در اریکه عدل بیشتر از 1200 مطلب حقوقی و مهاجرتی منتشر شده.
ما به شما کمک می کنیم که خیلی سریع چیزی که لازم دارید را پیدا کنید...

چون نظر شما مهمه! اطلاعات این صفحه کاربردی بود؟