منو

موسسه حقوقی اریکه عدل

زندگی در باسل سوئیس و هزینه های آن

زندگی در باسل سوئیس
زندگی در باسل سوئیس
با در نظر گرفتن موقعیت جغرافیایی شهر باسل و همسایگانی که دارد امکان کار، زندگی، تحصیل و خرید در این شهر بسیار متنوع و زیاد می باشد. از هزینه های برخی مایحتاج زندگی و قیمت خرید ملک خارجی در این شهر گفته شد و از برخورداری و مزیت این شهر از خدمات درمانی و دارویی با کیفیت به خاطر وجود صنعت دارو و شیمی در باسل نیز نکاتی مطرح گردید و درباره اهمیت فرهنگ، هنر، موسیقی و تئاتر در این شهر نیز نکاتی عنوان گردید.

فهرست مطالب

آخرین مقالات در ایمیل شما

با خبرنامه ما به روز باشید!

شهر باسل سومین شهر پر جمعیت سوئیس در شمال غربی این کشور هم مرز با فرانسه و آلمان امکانات قابل قبولی برای زندگی داشته و به همین جهت یکی از شهرهای مورد توجه برای مهاجرت به سوئیس می باشد. در همین خصوص موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل درباره شهر باسل سوئیس برای زندگی و از هزینه زندگی در باسل نکاتی را عنوان می نماید. از مزیت های زندگی در باسل سوئیس به برخورداری این شهر از خدمات با کیفیت درمانی و سلامت گفته و از قیمت خریداری مایحتاج زندگی در باسل از جمله خوراک، اینترنت و خرید ملک در سوئیس گفته و به فرهنگ در باسل سوئیس نیز اشاره دارد.

 

 

زندگی در باسل سوئیس

برای مهاجرت به سوئیس خوب است بدانید که موقعیت جغرافیایی، دسترسی شهر باسل به دیگر نقاط و شرایط شهر باسل سوئیس برای زندگی به گونه ای است که می توانید در سوئیس کار کرده، در فرانسه زندگی و در آلمان خرید مایحتاج خود را انجام دهید زیرا که شهر باسل هم مرز کشورهای فرانسه و آلمان است و با فاصله ده دقیقه ای با ماشین می توانید به فرانسه یا آلمان ورود پیدا کنید. با زندگی در شهر باسل سوئیس به راحتی می توانید از خدمات درمانی سوئیس با کیفیت بهره مند شوید.

 

هزینه زندگی در باسل

هزینه زندگی در باسل را می توان از چندین لحاظ بررسی نمود از جمله هزینه خرید ملک خارجی، که برای مثال از قیمت خریداری آپارتمان در مناطق مرکزی و حومه ای شهر باسل سوئیس گفته می شود:

  • قیمت خریداری هر فوت مربع آپارتمان در مرکز شهر باسل 1.141.92 فرانک سوئیس
  • قیمت خرید هر فوت مربع آپارتمان در خارج شهر باسل 789.70 فرانک سوئیس
بیشتر بدانید!
پاسپورت ترکیه برای اقامت آمریکا و انگلیس صحت دارد؟

هزینه اجاره یا خرید ملک در باسل برخی از هزینه زندگی در سوئیس به حساب می آید.

 

زندگی کردن در باسل

زندگی کردن در باسل

بزرگترین و مهم ترین صنعتی که در باسل وجود دارد صنعت دارویی و شیمیایی می باشد و به همین علت تعداد بسیاری پزشک و شیمیدان در این شهر مشغول به طبابت و درمان هستند. کیفیت خدمات درمانی در بیمارستان های شهر باسل بسیار فوق العاده بوده و بیمه سلامت در این شهر اجباری می باشد.

لذا می توان گفت شاخص سلامت و زندگی کردن در باسل سوئیس بسیار بالا و کارآمد می باشد و  زندگی کردن در شهر سلامت باسل سوئیس از ایده آل های علاقمندان مهاجرت به سوئیس می باشد.

 

مایحتاج زندگی در باسل

برخی از هزینه های تامین و خرید مایحتاج زندگی در باسل طبق ذیل ارائه می گردد:

  • یک گالن شیر روزانه 6.33 فرانک سوئیس
  • یک قرص نان سفید 2.62 فرانک
  • یک کیلو برنج سفید 1و27 فرانک
  • دوازده تا تخم مرغ  5.43 فرانک
  • یک کیلو فیله مرغ 12.02 فرانک
  • هزینه امکانات اولیه یک آپارتمان 915 فوت مربع مانند برق، آب، گرمایش و سرمایش حدود 195 فرانک در ماه
  • هزینه اینترنت نامحدود 60 مگابایتی و ADSL حدود 58 فرانک

علاوه بر آن بازارهای محلی و روزانه در شهر باسل عرضه کننده بسیاری از مایحتاج مردم هستند بنابراین تامین نیازهای روزمره زندگی در این شهر بسیار راحت و آسان می باشد و در کل هزینه زندگی در سوئیس و شهرهای گوناگون آن قابل برآورد می باشد.

 

فرهنگ زندگی در باسل

فرهنگ زندگی در باسل

در مهاجرت به سوئیس قابل ذکر است که هنر، موسیقی و تئاتر جزو فرهنگ های زندگی کردن در شهر باسل کشور سوئیس هستند، موزه هنرهای زیبا در مرکز این شهر بنام Kunstmuseum و Fondation Beyeler از دو موزه های معروف باسل می باشند. همچنین صنعت فیلم و سینما در این شهر توسعه خوبی دارد.

بیشتر بدانید!
چطور پاسپورت دومینیکا بگیریم ؟

علاوه بر آن مدارس بین المللی چند زبانه در شهر باسل فرصت خوبی به جهت تحصیل در سوئیس و تحصیل پزشکی در سوئیس برای فرزندان خانواده های مهاجر ایجاد نموده که در کنار آن نیز می توانند با زبان بین المللی انگلیسی آموزش های گوناگونی را داشته باشند.

لذا باید گفت فرهنگ زندگی در باسل سوئیس برای خانواده ها بسیار مناسب و موافق می باشد و همچنین امکانات فرهنگی در شهر باسل در سطح جهانی بسیار متنوع و جذاب هستند.

 

 

شرایط و هزینه های زندگی در شهر باسل سوئیس

با در نظر گرفتن موقعیت جغرافیایی شهر باسل و همسایگانی که دارد امکان کار، زندگی، تحصیل و خرید در این شهر بسیار متنوع و زیاد می باشد. از هزینه های برخی مایحتاج زندگی و قیمت خرید ملک خارجی در این شهر گفته شد و از برخورداری و مزیت این شهر از خدمات درمانی و دارویی با کیفیت به خاطر وجود صنعت دارو و شیمی در باسل نیز نکاتی مطرح گردید و درباره اهمیت فرهنگ، هنر، موسیقی و تئاتر در این شهر نیز نکاتی عنوان گردید.

 

 

برای اطلاعات بیشتر در مورد باسل سوئیس برای زندگی میتوانید اگر سوالی دارید از طریق مشاوره آنلاین با ما در ارتباط باشید و یا از طریق آکادمی اریکه عدل کلاس های وکلا را شرکت کنید تا اطلاعات کامل درباره هر کدام از روش های مهاجرت به سوئیس مطلع شوید و یا از طریق تماس با ما میتوانید جلسه حضوری تنظیم نمایید تا از مشاوره وکلای متخصص این حوزه بهره مند شوید.

در صورتی هم که قصد سرمایه گذاری ملکی در سوئیس را دارید با دانلود اپلیکیشن اینوستایم برند زیر مجموعه موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل از ریز جزییات اطلاعات هر ملک در شرکت سرمایه گذاری اینوستایم (Investime) باخبر شوید.

بیشتر بدانید!
مدارک مورد نیاز برای ویزای مولتی کانادا

ارزیابی هوشمند مهاجرتی!

ارزیابی مهاجرتی بر اساس سالها تجربه وکلا + ارائه نتیجه در لحظه بدون نیاز به انتظار

مشاوره مهاجرتی
با اهل فن!

جای سوال شما بین 2600+ موضوع مطرح شده در انجمن مهاجرتی اریکه عدل خالیست! 

این مطلب به کارتون اومد؟
استفاده از تجربه ها
2600+
گفتگو و
تبادل نظر
در انجمن مهاجرتی آنلاین اریکه عدل
با وکلا و افراد دارای تجربه گفتگو کنید....
موارد مرتبط برای بررسی بیشتر:
مشترک خبرنامه ما شوید!
آخرین آپدیت ها را بگیرید و از بهترین ها بیاموزید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نیاز به اطلاعات بیشتر دارید؟

با بهترین وکلای ما وقت آنلاین رزرو کنید یا اینکه سوال خود را در سامانه مشاوره اینترنتی مطرح کنید...

در اریکه عدل بیشتر از 1200 مطلب حقوقی و مهاجرتی منتشر شده.
ما به شما کمک می کنیم که خیلی سریع چیزی که لازم دارید را پیدا کنید...

چون نظر شما مهمه! اطلاعات این صفحه کاربردی بود؟