منو

موسسه حقوقی اریکه عدل

با کشور اسپانیا بیشتر آشنا شوید

با کشور اسپانیا بیشتر آشنا شوید
با کشور اسپانیا بیشتر آشنا شوید
اگر قصد مهاجرت به اسپانیا و اخذ اقامت اسپانیا را دارید بد نیست به اطلاعات خود در مورد این کشور بیفزایید . گروه وکلای بین المللی اریکه عدل با سرلوحه قرار دادن هدف والای خود که همانا حفظ شان ایران و ایرانی در دنیا می باشد با کنکاش در شرایط اجتماعی ، جغرافیایی ، فرهنگی و اقتصادی بهترین کشور ها را برای مهاجرت به ایرانیا عزیز معرفی می نماید . یکی از بهترین انتخاب های شما در حال حاضر مهاجرت به اسپانیا و اخذ اقامت اسپانیا می باشد.

فهرست مطالب

آخرین مقالات در ایمیل شما

با خبرنامه ما به روز باشید!

اگر قصد مهاجرت به اسپانیا و اخذ اقامت اسپانیا را دارید بد نیست با کشور اسپانیا بیشتر آشنا شوید . گروه وکلای بین المللی اریکه عدل با سرلوحه قرار دادن هدف والای خود که همانا حفظ شان ایران و ایرانی در دنیا می باشد با کنکاش در شرایط اجتماعی ، جغرافیایی ، فرهنگی و اقتصادی بهترین کشور ها را برای مهاجرت به ایرانیا عزیز معرفی می نماید . یکی از بهترین انتخاب های شما در حال حاضر مهاجرت به اسپانیا و اخذ اقامت اسپانیا می باشد.

با کشور اسپانیا بیشتر آشنا شوید

یکی از بهترین کشور ها به منظور مهاجرت به اروپا ، اسپانیا ست . پادشاهی اسپانیا کشوری مستقل و از اعضای اتحادیه اروپاست . سرزمین اسپانیا از جنوب و شرق با درای مدیترانه و جل الطارق ، از شمال و شمال شرق با فرانسه ، اندروا و خلیج بیسکای و از غرب با پرتغال و اقیانوس اطلس هم ارز است.

پس اگر به دریا و سواحل زیباس اروپایی علاقه دارید ، به فکر مهاجرت به اسپانیا و اخذ اقامت اسپانیا باشید و این کشور  را در لیست کاندیدای مهاجرت خود قرار دهید .اسپانیا با ۵۰۵۹۹۲ کیلومتر مربع ، پنجمین کشور بزرگ اروپاست. اسپانیای امروزی کشوری دموکراتیک و دارای حکومتی پارلمانی  تحت قانون اساسی پادشاهی است .اسپانیا یک کشور توسعه یافته و نوزدهمین اقتصاد بزرگ دنیا از نظر تولید ناخالص داخلی می باشد.

این کشور همچنین دارای سطح بالای استاندارد زندگی می باشد .بر اساس پژوهش های انجام شده در سال ۲۰۰۵ میلادی ، اسپانیا از نظر کیفیت زندگی در بین ۱۰ کشور نخست دنیا قرار دارد . این استاندارد بالای زندگی سبب می گردد ، تحمل مشکلات ناشی از مهاجرت برای هموطنان عزیزی که قصد مهاجرت به اروپا و اخذ اقامت کشور خارجی را دارند، آسان تر گردد . مشکلاتی که حتی در راحت ترین مهاجرت ها هم  اجتناب ناپذیر است .

بیشتر بدانید!
مهاجرت آسان و ارزان به اسپانیا

در حال حاضر اسپانیا دومین صنعت گردشگری بزرگ دنیا را دارد و در سال ۲۰۰۶ ارزش آن به ۴۰ میلیارد یورو رسیده است. مواردی که ذکر شد موجب می گردد که اسپانیا یکی از گزینه های فوق العاده برای مهاجرت به اروپا باشد. با اخذ اقامت اسپانیا شما از سطح بالای استانداردهای زندگی در ازوپا برخوردار خواهید شد.

 

کلان شهر های اسپانیا

به عنوان متقاضی مهاجرت به اسپانیا و اخذ اقامت اسپانیا شما باید با شهرهای این کشور آشنایی داشته باشید. اگر بخواهیم از کلان شهر های اسپانیا سخن بگوییم ، میتوان مادرید ، بارسلونا ، والنسیا ، سویا و ساراگوسا را به ترتیب به عنوان ۵ شهر بزرگ اسپانیا نام برد . شهر مادرید با ۶٫۵ میلیون نفر ، پر جمعیت ترین شهر اسپانیاست . با توجه به این رقم مشاهده می فرمایید که تهران نسبت به مادرید تراکم جمعیت بسیار بیشتری دارد .

مطلوبیت اسپانیا از دیدگاه مهاجرین

وکلای بین المللی اریکه عدل در دپارتمان مهاجرت این موسسه  با در نظر گرفتن درصد مطلوبیت کشور ها از نقطه نظر مهاجرین ، تلاش دارد تا بر اساس این اطلاعات خدمات تخصصی خود را توزیع نموده و بهترین تجربه مهاجرت به اروپا را برای مشتریان و موکلین خود فراهم آورد .

در بررسی های جمعیتی ، معادل ۱۲% از جمعیت اسپانیا را مهاجرین تشکیل می دهند . در بین کشورهای اروپایی اسپانیا پس از قبرس بالاترین نرخ مهاجرت را تا سال ۲۰۰۸ داشته است . همانطور که توجه می فرمایید اسپانیا از مطلوبیت بسیار بالایی برای مهاجرین برخوردار است و مردم این کشور به علت برخورد طولانی مدت با مفهوم مهاجرت و مهاجرین ، از فرهنگ بسیار بالایی در رفتار با تازه وارد ها برخوردار بوده و سریع تر از آنچه فکرش را می کنید به عنوان یک اسپانیایی مورد پذیرش قرار خواهید گرفت .

بیشتر بدانید!
نگاهی به هزینه های زندگی در لهستان

در حقیقت یکی از بزرگترین فاکتورهایی که مهاجرت به اسپانیا و اخذ اقامت اسپانیا را توجیه می کند ٬‌شباهت بالای فرهنگی مردمان این کشور با ایران است .

 

زبان و دین اسپانیا

زبان رسمی اسپانیا ، اسپانیولی یا اسپانیایی است اما نکته ای که در قانون اساسی این کشور توجه مارا به خود جلب می کند این است که بر طبق این قانون ،اسپانیا از حقوق انسانی ، فرهنگ ، رسوم وزبان تمام مردم اسپانیا محافظت خواهد کرد.

این بدان معناست که شما اگر ایرانی باشید و فارسی حرف بزنید هم به اندازه شهروندان اسپانیایی تحت حمایت قانون اساسی اسپانیا خواهید بود و احدی حق توهین و مزاحمت به شما بواسطه زبان و فرهنگ شما را ندارد ، البته با توجه به منش مردم اسپانیا  این موضوع ، محال ممکن بوده و به ندرت دیده شده است .

از نظر عقاید ایدئولوژیک ، مسیحیت کاتولیک به مدت طولانی دین اصلی اسپانیا بود . اما در حال حاضر، بر طبق قانون ، هیچ دین و مذهبی از جایگاه رسمی برخوردار نیست .

 

جمعیت ایرانیان در اسپانیا

برخی از متقاضیان مهاجرت به اروپا علاقه دارند بدانند ، جمعیت ایرانیان در اسپانیا چقدر است . سابقه مهاجرت ایرانیان به اسپانیا به سده دهم میلادی باز می گردد . زکریای رازی و ابن بطوطه در نوشته هایشان به مهاجرت ایرانیان به اسپانیا نوشته اند و خاطر نشان کرده اند که شمار زیادی از ایرانیان مهاجر به گرانادای اسپانیا به علت شباهت زیاد این منطقه با کشور ایران جهت سکونت علاقه نشان می داده اند .

یک نظر سنجی در سال ۱۹۹۲ نشان می دهد ایرانیان ساکن در اسپانیا عموما بین سنین ۲۵ الی ۵۴ سال بوده و ۳۱ درصد آنها در مشاغل مدیریتی ، ۱۸ درصد در مشاغل فنی ، ۲۶ درصد در مشاغل تجاری و ۱۱ درصد در حوزه کشاورزی به کار مشغول بوده اند .

بیشتر بدانید!
بیمه درمانی اسپانیا

به هر حال جمعیت هموطنان در کشور مقصد نبایستی معیار مهمی برای مهاجرت قلمداد گردد . قبل از آن باید بررسی نمود که رفتار و منش مردم کشور مقصد به چه نحو است . اگر آنها دوستانه وخونگرم باشند ، شما دیگر از این باب مشکلی نخواهید داشت چرا که در مدت بسیار کم در جامعه جدید پذیرفته شده و دوستان بسیار خواهید یافت  و به هیچ عنوان احساس غربت نخواهید کرد .

 

در خصوص کشور اسپانیا ما خدمات زیر را ارائه می دهیم :

 

برای اطلاعات بیشتر در مورد کشور اسپانیا میتوانید اگر سوالی دارید از طریق مشاوره آنلاین با ما در ارتباط باشید و یا از طریق آموزشگاه اریکه عدل کلاس های وکلا را شرکت کنید تا اطلاعات کامل درباره هر کدام از روش های مهاجرت به اسپانیا مطلع شوید و یا از طریق تماس با ما میتوانید جلسه حضوری تنظیم نمایید تا از مشاوره وکلای متخصص این حوزه بهره بگیرید.

در صورتیکه هم که قصد خرید ملک در اسپانیا را دارید با دانلود اپلیکیشن اینوستایم برند زیر مجموعه موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل از ریز جزییات اطلاعات هر ملک در شرکت سرمایه گذاری اینوستایم (Investime) باخبر شوید.

ارزیابی هوشمند مهاجرتی!

ارزیابی مهاجرتی بر اساس سالها تجربه وکلا + ارائه نتیجه در لحظه بدون نیاز به انتظار

مشاوره مهاجرتی
با اهل فن!

جای سوال شما بین 2600+ موضوع مطرح شده در انجمن مهاجرتی اریکه عدل خالیست! 

این مطلب به کارتون اومد؟
استفاده از تجربه ها
2600+
گفتگو و
تبادل نظر
در انجمن مهاجرتی آنلاین اریکه عدل
با وکلا و افراد دارای تجربه گفتگو کنید....
موارد مرتبط برای بررسی بیشتر:
مشترک خبرنامه ما شوید!
آخرین آپدیت ها را بگیرید و از بهترین ها بیاموزید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نیاز به اطلاعات بیشتر دارید؟

با بهترین وکلای ما وقت آنلاین رزرو کنید یا اینکه سوال خود را در سامانه مشاوره اینترنتی مطرح کنید...

در اریکه عدل بیشتر از 1200 مطلب حقوقی و مهاجرتی منتشر شده.
ما به شما کمک می کنیم که خیلی سریع چیزی که لازم دارید را پیدا کنید...

چون نظر شما مهمه! اطلاعات این صفحه کاربردی بود؟