منو

موسسه حقوقی اریکه عدل

بهترین بیمارستان های ترکیه و هزینه های پزشکی

بهترین بیمارستان های ترکیه
بهترین بیمارستان های ترکیه
اسامی برخی از بهترین بیمارستان های ترکیه به منظور استفاده از خدمات پزشکی در کشور ترکیه عنوان شد و همچنین گفته شد که اتباع خارجی در ترکیه نیز می توانند از خدمات پزشکی در این کشور بهره مند شوند، افزون بر آن می توان گفت که یکی از دلایل مهاجرت به ترکیه برای درمان پایین بودن هزینه های درمانی مهاجران در ترکیه نسبت به کشورهای اروپایی می باشد.

فهرست مطالب

آخرین مقالات در ایمیل شما

با خبرنامه ما به روز باشید!

در مهاجرت به ترکیه بهتر است که مراکز مهم از جمله بهترین بیمارستان های ترکیه را شناخته تا در مواقع لازم بتوان از خدمات پزشکی و درمانی بیمارستان های معروف ترکیه بهره مند شد، که در همین رابطه موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل ضمن توضیحاتی در خصوص کیفیت و سطح خدمات پزشکی در کشور ترکیه به شرایط بیمه سلامت اتباع خارجی ترکیه اشاره و از هزینه های پزشکی مهاجران در ترکیه مواردی را به لیست در می آورد. در بررسی این نکات با ما همراه بمانید.

 

بهترین بیمارستان های ترکیه

در مهاجرت به ترکیه و برای مواقع ضروری واجب است که با مراکز مهم درمانی این کشور آشنا شوید که از بهترین بیمارستان های ترکیه میتوان به این اسامی اشاره نمود:

  • بیمارستان بین المللی Medicana آنکارا: خدمات پزشکی مجموعه بیمارستان های Medicana هم تراز استاندارد های پزشکی و درمانی بین المللی بوده و همچنین یکی از بزرگترین بیمارستان ها در آنکارا پایتخت ترکیه می باشد علاوه بر آن باید اشاره داشت که آنکارا از محبوب ترین شهرهای ترکیه برای زندگی نیز محسوب میشود.
  • بیمارستان Medicana Camlica استانبول: با 150 تخت و بیش از 8000 عمل آنژیوگرافی در سال و دارای 9 شعبه.
  • بیمارستان Medicana Konya قونیه: بیمارستانی خصوصی در مرکز بخش آناتولی با بهترین خدمات پزشکی قلب و عروق
  • بیمارستان Altunizade استانبول: یکی از مجموعه بیمارستان های Acibadem واقع در Üsküdar-Altunizade و شناخته شده در کل ترکیه با بهترین خدمات پزشکی بیماری های عروق و تومورهای مغزی.

 

بیمارستان های معروف ترکیه

برخی از بیمارستان های معروف ترکیه که خدمات درمانی، تشخیصی و پزشکی با کیفیت ارائه می دهد عبارتند از:

  • بیمارستان Liv: بیمارستانی بین المللی بوده و دو شعبه در استانبول و آنکارا که پیشرفته ترین تکنولوژی را در تشخیص بیماری دارد.
  • بیمارستان Avcilar Anadolu استانبول: بیمارستانی با خدمات پزشکی توریسم درمانی با گرید جهانی تشخیص بیماری
  • بیمارستان Goztepe استانبول: با خدمات پزشکی استاندارد بین المللی متخصص در جراحی قلب و گلو
  • بیمارستان Medical Park آنکارا: متبحر در جراحی های مغز و سینه
بیشتر بدانید!
مشاور حقوقی برای استارت آپ ها

بیمارستان های معروف ترکیه

خدمات پزشکی در کشور ترکیه

سیستم خدمات پزشکی در کشور ترکیه تحت قوانین بیمه سلامت جهانی بوده و تمامی شهروندان ترکیه که در انستیتو بیمه تامین اجتماعی (SGK) ثبت نام نموده اند از خدمات رایگان درمانی در بیمارستان هایی که با این انستیتو قرارداد دارند برخوردار هستند.

همچنین اتباع خارجی ترکیه که بطور قانونی در این کشور استخدام بوده و یا همسر ترکیه ای دارند واجد الشرایط دریافت خدمات درمانی دولتی ترکیه می باشند.

 

بیمه سلامت اتباع خارجی ترکیه

بیمه سلامت اتباع خارجی ترکیه در واقع اجباری است بدین گونه که اکثر خارجیانی که مجوز اقامت داشته و یا بطور دائم در ترکیه زندگی می کنند و بیمه سلامت خصوصی ندارند باید هر ماه به دولت ترکیه مبلغی را به عنوان حق بیمه سلامت پرداخت نمایند که با پرداخت حق بیمه ماهانه می توانند از خدمات درمانی و پزشکی ترکیه از جمله دندانپزشکی تا سقف 270 لیر ترکیه در ماه بهره مند شوند همچنین همسر و فرزندان تا 18 سال این اتباع خارجی تحت پوشش این نوع بیمه قرار می گیرند.

 

هزینه های پزشکی مهاجران در ترکیه

سرمایه گذاران ملکی بین الملل و اتباع خارجی با مهاجرت به ترکیه می توانند از خدمات پزشکی و درمانی بیمارستان های دولتی و خصوصی این کشور استفاده نمایند، که با حداقل اقامت یکساله ترکیه می توانند با پرداخت حق بیمه به دولت ترکیه، خود و خانواده خود را تحت پوشش بیمه درآورند که البته مبلغ حق بیمه هر ماه بطور منظم افزایش پیدا می کند که در سال 2019 این مبلغ 618 لیر ترکیه بوده است.

بیشتر بدانید!
اخذ اقامت کانادا با ثبت شرکت خارجی

بیمه سلامت اتباع خارجی ترکیه

مخاطبین و علاقمندان گرامی علاوه بر آن برای اطلاعات بیشتر شما عزیزان پیشنهاد مطالعه مقاله هزینه بیمه درمانی در ترکیه را برایتان داریم و همچنین لازم به ذکر است که هزینه های پزشکی مهاجران در ترکیه نسبت به هزینه درمان در کشورهای اروپایی بسیار پایین تر است که در مقایسه با هزینه خدمات پزشکی انگلیس میتوان بدین موارد اشاره داشت:

  • هزینه آنژیوپلاستی عروق قلب در ترکیه 6 هزار دلار اما هزینه همین عمل در انگلیس 15 هزار دلار
  • هزینه عمل پروستات در ترکیه 5.500 دلار، در انگلیس 8 هزار دلار
  • هزینه عمل مفصل زانو در ترکیه 8 هزار دلار، در انگلیس 17 هزار دلار
  • هزینه ایمپلنت دندان در ترکیه 1.500 دلار، در انگلیس 4 هزار دلار
  • هزینه برداشتن آب مروارید چشم در ترکیه 2 هزار دلار، در انگلیس 5 هزار دلار

 

بیمارستان ها و خدمات پزشکی ترکیه

اسامی برخی از بهترین بیمارستان های ترکیه به منظور استفاده از خدمات پزشکی در کشور ترکیه عنوان و همچنین گفته شد که اتباع خارجی در ترکیه نیز می توانند از خدمات پزشکی در این کشور بهره مند شوند، افزون بر آن می توان گفت که یکی از دلایل مهاجرت به ترکیه برای درمان، پایین بودن هزینه های درمانی مهاجران در ترکیه نسبت به کشورهای اروپایی از جمله انگلیس می باشد.

 

 

برای اطلاعات بیشتر در مورد بهترین بیمارستان های ترکیه میتوانید اگر سوالی دارید از طریق مشاوره آنلاین با ما در ارتباط باشید و یا از طریق آموزشگاه اریکه عدل کلاس های وکلا را شرکت کنید تا اطلاعات کامل درباره هر کدام از روش های مهاجرت به ترکیه مطلع شوید و یا از طریق تماس با ما میتوانید جلسه حضوری تنظیم نمایید تا از مشاوره وکلای متخصص این حوزه بهره مند شوید.

بیشتر بدانید!
کارت بیمه اروپا و چگونگی دریافت آن

در صورتی هم که قصد خرید ملک در ترکیه را دارید با دانلود اپلیکیشن اینوستایم برند زیر مجموعه موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل از ریز جزییات اطلاعات هر ملک در شرکت سرمایه گذاری اینوستایم (Investime) باخبر شوید.

ارزیابی هوشمند مهاجرتی!

ارزیابی مهاجرتی بر اساس سالها تجربه وکلا + ارائه نتیجه در لحظه بدون نیاز به انتظار

مشاوره مهاجرتی
با اهل فن!

جای سوال شما بین 2600+ موضوع مطرح شده در انجمن مهاجرتی اریکه عدل خالیست! 

این مطلب به کارتون اومد؟
استفاده از تجربه ها
2600+
گفتگو و
تبادل نظر
در انجمن مهاجرتی آنلاین اریکه عدل
با وکلا و افراد دارای تجربه گفتگو کنید....
موارد مرتبط برای بررسی بیشتر:
مشترک خبرنامه ما شوید!
آخرین آپدیت ها را بگیرید و از بهترین ها بیاموزید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نیاز به اطلاعات بیشتر دارید؟

با بهترین وکلای ما وقت آنلاین رزرو کنید یا اینکه سوال خود را در سامانه مشاوره اینترنتی مطرح کنید...

در اریکه عدل بیشتر از 1200 مطلب حقوقی و مهاجرتی منتشر شده.
ما به شما کمک می کنیم که خیلی سریع چیزی که لازم دارید را پیدا کنید...

چون نظر شما مهمه! اطلاعات این صفحه کاربردی بود؟