منو

موسسه حقوقی اریکه عدل

بهترین دانشگاه های یونان

بهترین دانشگاه های یونان
بهترین دانشگاه های یونان
آوازه دانشگاه های برتر یونان که همچنین بهترین دانشگاه های یونان به حساب می آیند، به گوش همگان خورده، این دانشگاه ها توانسته اند جایگاه قانونی خود را در کنار برخی از بزرگترین دانشگاه های بین المللی اروپا پیدا کنند، موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل شما را به مطالعه این مقاله دعوت می نمایند.

فهرست مطالب

آخرین مقالات در ایمیل شما

با خبرنامه ما به روز باشید!

اگر قصد مهاجرت به یونان و تحصیل در آنجا را دارید باید بدانید آوازه دانشگاه های برتر یونان که همچنین بهترین دانشگاه های یونان به حساب می آیند، به گوش همگان خورده، این دانشگاه ها توانسته اند جایگاه قانونی خود را در کنار برخی از بزرگترین دانشگاه های بین المللی اروپا پیدا کنند، موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل شما را به مطالعه این مقاله دعوت می نمایند.

 

دانشگاه های برتر یونان

دانشگاه های یونان که جزو بزرگترین دانشگاه های بین المللی به حساب می آیند و همچنین کالج ها، دانشکده های پزشکی، مدارس مهندسی و مدارس حقوقی آن بسیار مورد احترام و شناخته شده در جوامع آموزشی و تحصیلی هستند و همچنان ارائه دهنده مدارک لیسانس معتبر، کارشناسی ارشد و Ph.D می باشند.

 

دانشگاه ملی فنی آتن

دانشکده ملی فنی آتن، موسسه عالی رتبه یونان و جزو بهترین دانشگاه های یونان است، این دانشگاه در سال 1837 تاسیس شد و یکی از قدیمی ترین دانشگاه های یونان است. امروزه حدود 23،900 دانش آموز دارد که اکثر آنها در دوره های پنج ساله تحصیل می کنند که منجر به دیپلم معادل یک مدرک مهندسی یا علوم می شود.

و دانشکده های علمی آن شامل رشته های مهندسی، معماری و کاربردی ریاضیات و فیزیک است، تدریس در این دانشگاه به زبان یونانی است اما دانشجویانی که بخشی از برنامه تبادل اراسموس هستند، پروژه های کامل را به زبان انگلیسی می گذرانند.

 

دانشگاه ارسطو

دانشگاه ارسطو تسالونیکی بزرگترین و یکی از بهترین دانشگاه های یونان است و شهر تسالونیکی یکی از بزرگترین شهرهای جنوب شرقی اروپا است. محوطه اصلی این دانشگاه در مرکز تسالونیکی (دومین شهر بزرگ یونان) قرار دارد و یک مقصد محبوب برای بازدیدکنندگان کشور است.

بیشتر بدانید!
مهاجرت از طریق خرید اوراق قرضه چگونه است؟

این دانشگاه که جزو دانشگاه های برتر یونان است در سال 1925 تاسیس شد و به نام ارسطو فیلسوف معروف نامگذاری شد که دلیل نامگذاری این است که ارسطو نزدیک به این شهر متولد شده است و به طور خاص به عنوان دانشگاه ارسطو، دانشگاه تسالونیکی یا AUTH شناخته می شود.

در این دانشگاه دوره ها را در سطح مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد در سراسر طیف وسیعی از موضوعات ارائه می دهد، که اکثر دوره ها به زبان یونانی آموزش داده می شود.

 

دانشگاه ملی آتن

همچنین در میان 700 دانشگاه از بزرگترین دانشگاه های بین المللی ، دانشگاه ملی آتن نمایان است. این دانشگاه در آتن و در سال 1837 تاسیس شد و می توان آن را قدیمی ترین دانشگاه یونان و جزو دانشگاه های برتر یونان دانست.

در این دانشگاه برنامه های مختلفی را در زمینه های متنوعی از جمله حقوق، زبان، علوم پزشکی، فلسفه، علوم سیاسی و علوم طبیعی ارائه می دهند.

این دانشگاه دارای چهار دانشکده اصلی است که هر یک در محله های مختلف آتن هستند به همین دلیل یکی از بزرگترین دانشگاه های بین المللی می باشد.

 

دانشگاه کرت

این دانشگاه در رتبه بندی دانشگاه های جهان QS رتبه چهارم را دارا است که رتبه 651 تا 700 را در جهان دارد، در واقع یکی از بهترین دانشگاه های یونان به شمار می رود.

در سال 1973 تاسیس دانشگاه کرت به سرعت پیشرفت کرد و حدود 18،500 دانشجو را در سراسر پنج دانشکده خود ثبت نام کرده است. این دانشگاه در برنامه های مختلف آموزشی و تبادل، از جمله  Erasmus، Lingua، Tempus  شرکت می کند و دارای دانشگاه های متعدد در سراسر جهان است.

بیشتر بدانید!
اقامت عمان با سرمایه گذاری | شرایط و هزینه ها 2022

لازم به ذکر است کلیه مدارکی که برای تحصیل در اروپا به آن احتیاج دارید باید حتما تایید شوند و در صورت یک اشتباه در تکمیل مدارک، حق تجصیل از شما گرفته خواهد شد.

در این مقاله با نام بردن از دانشگاه های برتر یونان که بهترین دانشگاه های یونان هم به شمار می روند سعی داریم یونان را که بزرگترین دانشگاه های بین المللی را داراست به شما بشناسانیم. امید است مفید واقع شده باشد.

 

برای اطلاعات بیشتر در مورد بهترین دانشگاه های یونان میتوانید اگر سوالی دارید از طریق مشاوره آنلاین با ما در ارتباط باشید و یا از طریق آموزشگاه اریکه عدل کلاس های وکلا را شرکت کنید تا اطلاعات کامل درباره هر کدام از روش های مهاجرت به یونان مطلع شوید و از طریق تماس با ما و یا فروشگاه اریکه عدل میتوانید جلسه حضوری تنظیم نمایید تا از مشاوره وکلای متخصص این حوزه بهره بگیرید.

در صورتیکه هم که قصد خرید ملک در یونان را دارید با دانلود اپلیکیشن اینوستایم برند زیر مجموعه موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل از ریز جزییات اطلاعات هر ملک در شرکت سرمایه گذاری اینوستایم (Investime) باخبر شوید.

ارزیابی هوشمند مهاجرتی!

ارزیابی مهاجرتی بر اساس سالها تجربه وکلا + ارائه نتیجه در لحظه بدون نیاز به انتظار

مشاوره مهاجرتی
با اهل فن!

جای سوال شما بین 2600+ موضوع مطرح شده در انجمن مهاجرتی اریکه عدل خالیست! 

این مطلب به کارتون اومد؟
استفاده از تجربه ها
2600+
گفتگو و
تبادل نظر
در انجمن مهاجرتی آنلاین اریکه عدل
با وکلا و افراد دارای تجربه گفتگو کنید....
موارد مرتبط برای بررسی بیشتر:
مشترک خبرنامه ما شوید!
آخرین آپدیت ها را بگیرید و از بهترین ها بیاموزید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نیاز به اطلاعات بیشتر دارید؟

با بهترین وکلای ما وقت آنلاین رزرو کنید یا اینکه سوال خود را در سامانه مشاوره اینترنتی مطرح کنید...

در اریکه عدل بیشتر از 1200 مطلب حقوقی و مهاجرتی منتشر شده.
ما به شما کمک می کنیم که خیلی سریع چیزی که لازم دارید را پیدا کنید...

چون نظر شما مهمه! اطلاعات این صفحه کاربردی بود؟