منو

موسسه حقوقی اریکه عدل

بهترین زمان برای سرمایه گذاری خارجی

بهترین زمان برای سرمایه گذاری خارجی
بهترین زمان برای سرمایه گذاری خارجی

فهرست مطالب

آخرین مقالات در ایمیل شما

با خبرنامه ما به روز باشید!

با کاهش نرخ یورو و دلار در هفته جاری در ده روز اول ماه مهر سال 1397 ( نرخ یورو : 14500 تومان ) به نظر می رسد اکنون بهترین زمان برای سرمایه گذاری خارجی باشد. علت این موضوع این است که در همه بازارهای ارزی زمانی که نشانگر ها سقوطی به این شکل را تجربه می کند ، احتمال افزایش ناگهانی و زیاد نرخ ارز بسیار بالاست. در این خبر مهم با موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل همراه باشید.

 

چرا اکنون بهترین زمان برای سرمایه گذاری خارجی است ؟

اگر تحقیق کوچکی بکنید متوجه خواهید شد که نرخ ارز در چند روز گذشته کاهش چشمگیری داشته است. این خبر خوبی است و ما همیشه امیدواریم تا نرخ ارز به شکل سابق برگردد تا در نهایت قدرت خرید هموطنان عزیز نیز بهبود یابد. اما ظاهرا موضوع به این سادگی ها هم نیست. در دانش فارکس زمانی که یک Indicator به این سرع و بدون دلیل مستند سقوط می کند همه فعالان بازار می دانند که الان وقت خرید است و قرار است نرخ افزایش بی رویه ای را تجربه کند.

اما چرا اکنون بهترین زمان برای سرمایه گذاری خارجی است ؟ شما می دانید که متاسفانه دلالان ارز بیکار نخواهند نشست. اگر الان در خیابان ها در حال خرید ارزهای مردم هستند ، هیچ هدفی غیر از کسب سود ندارند. آنها می دانند که در چند روز آینده چه اتفاقی قرار است بیفتد. البته عرض میکنیم باز هم ما امیدواریم که نقشه آنها نقش بر آب شود ، اما همیشه باید احتمالات را هم در نظر گرفت.

بیشتر بدانید!
شرایط مهاجرت به سوئیس برای ایرانیان

ما در بهترین زمان برای سرمایه گذاری خارجی هستیم و علت این است که در حال حاضر قدرت سرمایه گذاری مردم بهبود یافته است و می توانند با صرف مبالغ کمتری سرمایه گذاری کنند و در صورت افزایش نرخ ارز در آینده ارزش دارایی های خود را حفظ نمایند.

 

اگر قصد مهاجرت دارید …

این خبر برای کسانی که قصد مهاجرت دارند بسیار مهم است.  این یک اصل پذیرفته شده است که بهترین زمان برای سرمایه گذاری خارجی زمان ارزانی های ارز است چرا که در این بازه زمانی علاوه بر اینکه شخص می تواند ارزش دارایی خود را حفظ کند ، ممکن است سود بسیار خوبی هم برای خود جذب نماید و این اتفاق خوبی است.

آقای محمد سبزعلی پور ، رییس مرکز تجارت جهانی ایران می گوید :

امروز بنا به دلایلی مشخص ، قیمت دلار کاهش پیدا کرد و با هجوم مردم به صرافیها جهت فروش دلارهایشان ، قیمت باز هم کاهش پیدا کرد و به مدار 14000 تومان رسید. با توجه به اینکه هیچ سیاست غلطی تغییر نکرده و هیچ ارز کلانی هم وارد کشور نشده در نتیجه افزایش نرخ دلار مجددا در راه است!!

اگر قصد مهاجرت دارید ، در هر برنامه مهاجرتی فرقی نمی کند ، پیشنهاد ما این است که پرونده خود را راه بیاندازید. چرا اکنون بهترین زمان برای سرمایه گذاری خارجی است.

 

 

برای اطلاعات بیشتر در مورد بهترین زمان برای سرمایه گذاری خارجی میتوانید اگر سوالی دارید از طریق مشاوره آنلاین با ما در ارتباط باشید و یا از طریق آموزشگاه اریکه عدل کلاس های وکلا را شرکت کنید تا اطلاعات کامل درباره تمام کشورهای مورد مهاجرت مطلع شوید و و از طریق تماس با ما و یا فروشگاه اریکه عدل میتوانید جلسه حضوری تنظیم نمایید تا از مشاوره وکلای متخصص این حوزه بهره بگیرید.

در صورتیکه هم که قصد خرید ملک خارجی و سرمایه گذاری ملکی را دارید با دانلود اپلیکیشن اینوستایم برند زیر مجموعه موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل از ریز جزییات اطلاعات هر مورد در شرکت سرمایه گذاری اینوستایم (Investime) باخبر شوید.

ارزیابی هوشمند مهاجرتی!

ارزیابی مهاجرتی بر اساس سالها تجربه وکلا + ارائه نتیجه در لحظه بدون نیاز به انتظار

مشاوره مهاجرتی
با اهل فن!

جای سوال شما بین 2600+ موضوع مطرح شده در انجمن مهاجرتی اریکه عدل خالیست! 

این مطلب به کارتون اومد؟
استفاده از تجربه ها
2600+
گفتگو و
تبادل نظر
در انجمن مهاجرتی آنلاین اریکه عدل
با وکلا و افراد دارای تجربه گفتگو کنید....
موارد مرتبط برای بررسی بیشتر:
مشترک خبرنامه ما شوید!
آخرین آپدیت ها را بگیرید و از بهترین ها بیاموزید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نیاز به اطلاعات بیشتر دارید؟

با بهترین وکلای ما وقت آنلاین رزرو کنید یا اینکه سوال خود را در سامانه مشاوره اینترنتی مطرح کنید...

در اریکه عدل بیشتر از 1200 مطلب حقوقی و مهاجرتی منتشر شده.
ما به شما کمک می کنیم که خیلی سریع چیزی که لازم دارید را پیدا کنید...

چون نظر شما مهمه! اطلاعات این صفحه کاربردی بود؟