منو

موسسه حقوقی اریکه عدل

بهترین شرکت ها برای کاریابی در سوئد

کاریابی در سوئد
کاریابی در سوئد
موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل در مقاله بهترین شرکت ها برای کارآفرینی در سوئد در باب مهاجرت به سوئد درباره پیدا کردن کارفرما در سوئد و استخدام در سوئد برای ایرانیان عزیز صحبت کنیم. امید است که مفید واقع شود.

فهرست مطالب

آخرین مقالات در ایمیل شما

با خبرنامه ما به روز باشید!

موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل در مقاله بهترین شرکت ها برای کاریابی در سوئد در باب مهاجرت به سوئد درباره پیدا کردن کارفرما در سوئد و استخدام در سوئد برای ایرانیان عزیز صحبت می کنیم. اگر به دنبال ویزای کار یا همکاری با شرکت های موفق هستید این مقاله را از دست ندهید.

 

استخدام در سوئد

کشور زیبای سوئد به دلیل دارا بودن جزایر ساحلی، جنگل ها و کوه ها،ایده آل برای زندگی است. اگر قصد کاریابی در سوئد را دارید، مقاله همه چیز درباره سوئد حاوی اطلاعات مفیدی از این کشور است. مطلب پیش رو با محور استغال در سوئد نوشته شده است ولی اگر قصد سرمایه گذاری در این کشور را دارید پیشنهاد می کنیم به مقاله خرید ملک در سوئد مراجعه نمایید.

به گفته اقتصاد تجارت، این کشور موفق به حفظ نرخ بیکاری متوسط ​​5.86 درصدی شده  که از کمترین نرخ ها در کشورهای اتحادیه اروپا است.بازار کار سوئد تحت تأثیر بخش خدمات و به دنبال آن تولید و کشاورزی است. مقاله کسب و کار در سوئد اطلاعات خوبی در این زمینه می دهد.

قبل از اینکه CV و اسناد مهاجرتی خود را برای استخدام در سوئد و یا حتی پیدا کردن کارفرما در سوئد آماده کنید، در اینجا لیست بهترین شرکت ها برای کاریابی در سوئد را اراده داده ایم.

لازم به ذکر است در مقاله اقامت کاری سوئد شرایط کار پیدا کردن و مسائل مربوط به آن به طور مفصل توضیح داده شده است. در واقع ، با آگاهی از بهترین شرکت ها در این کشور می توانید علاوه بر ویزای کار در صورت داشتن توانایی های تجاری به کارآفرینی در سوئد و کسب اقامت سوئد از طریق ثبت شرکت به طور جدی فکر کنید.

 

بهترین شرکت ها برای کاریابی در سوئد

1. Securitas

شرکت Securitas  که مقر اصلی آن در استکهلم قرار دارد، خدمات تجارت و فردی را در سوئد و سایر نقاط اروپا و آمریکای شمالی فراهم می کند. از این رو برای کاریابی در سوئد و دادن ایده گزینه خوبی است. تعداد کارمندان شرکت 277،438 نفر است اما همواره این شرکت در جذب افراد و استخدام در سوئد فعال است. این شرکت دارای ارزش بازار 5.5 میلیارد دلار است. اگر قصد پیدا کردن کارفرما در سوئد دارید این شرکت را جزو اولویت های خود قرار دهید.

بیشتر بدانید!
دوره های کارآموزی علوم مهندسی ترکیه چه شرایطی دارند؟

کارآفرینی در سوئد ، استخدام در سوئد ، پیدا کردن کارفرما در سوئد

2. Ericsson

اگر شما پس زمینه مهندسی یا مخابرات را داشته باشید، اریکسون میتواند گزینه خوبی برای استخدام در سوئد باشد. دفتر مرکزی آن در استکهلم است که تجهیزات و وسایل مخابراتی را برای ارائه دهندگان خدمات مخابراتی فراهم می کند. اریکسون دارای 118،055 کارگر است. کارآفرینی در سوئد با همکاری و حمایت شرکت به نفع شماست چرا که  ارزش بازار آن 42،1 میلیارد دلار است.

کارآفرینی در سوئد ، استخدام در سوئد ، پیدا کردن کارفرما در سوئد

3. H&M

Hennes&Maurtiz، به اختصار H&M، یک شرکت مستقر در استکهلم است.اگر علاقه مند به کاریابی در سوئد در صنعت پوشاک و کفش کار هستید این شرکت مخصوص شماست. فعالیت های این شرکت در زمینه تولید لباس، لوازم آرایشی و دیگر لوازم جانبی مد برای زنان، مردان، نوجوانان و کودکان است.علاقه مندان به پیدا کردن کارفرما در سوئد در زمینه پوشاک ، شرکت H & M با ارزش 67.8 میلیارد دلار را از دست ندهند. کارکنان این شرکت 93.251 نفر است.

کارآفرینی در سوئد ، استخدام در سوئد ، پیدا کردن کارفرما در سوئد

4. Volvo Group

صنعت خودروسازی سوئد توسط گروه Volvo Group شناخته می شود. نمایندگی این شرکت مستقر در گوتنبرگ است. اگر رویای کاریابی در سوئد در صنعت تولید، فروش و بازاریابی اتوبوس ها، کامیون ها، اتومبیل ها و سایر وسایل نقلیه تجاری را دارید با این شرکت در ارتباط باشید. از دیگر فعالیت های این شرکت تولید تجهیزات انشعاب و خدمات پشتیبانی تجاری برای مشتریان است.

در ولوو، شما می توانید یک کارمند از 92،822 کارمند باشید. پس رزومه خود را برای استخدام در سوئد آماده کنید.  این شرکت دارای ارزش بازار 25.2 میلیارد دلار است که باعث شده جزو بهترین شرکت ها برای کاریابی در سوئد باشد.

بیشتر بدانید!
مجوز کار در سوئد برای کادر درمان چه الزاماتی دارد؟

کارآفرینی در سوئد ، استخدام در سوئد ، پیدا کردن کارفرما در سوئد

5. Electrolux Group گزینه ای عالی برای پیدا کردن کارفرما در سوئد

Electrolux Group که از استکهلم اداره می شود، تولید و فروش خانگی و وسایل حرفه ای مانند یخچال، ماشین لباسشویی و چاپگر را انجام می دهد. این شرکت برای پیدا کردن کارفرما در سوئد به عنوان بزرگترین تولید کننده چنین کالاهایی در سراسر جهان، گزینه بسیار عالی است. الکترولوکس دارای ارزش بازار 9.1 ملیارد دلار است و جمعیت کارمندان این شرکت 59.481 است. برای استخدام در سوئد این شرکت را حتما مد نظر داشته باشید.

کارآفرینی در سوئد ، استخدام در سوئد ، پیدا کردن کارفرما در سوئد

6. Skanska

اگر شما ایده هایی برای کاریابی در سوئد در صنعت ساخت و ساز دارید، روی این شرکت تمرکز کنید.این شرکت با داشتن نیروی کار 57،866 کارمند و ارزش بازار 9.7 میلیارد دلار، Skanska می تواند هدف اصلی شما برای پیدا کردن کارفرما در سوئد باشد.ا ین شرکت در توسعه ساختمان ها و سازه های تجاری، مسکونی و صنعتی فعالیت می کند. همچنین این شرکت در استکهلم، پایتخت سوئد قرار دارد.

کارآفرینی در سوئد ، استخدام در سوئد ، پیدا کردن کارفرما در سوئد

7. Autoliv

نکته جالب آن است که اگر چه این شرکت در صنعت خودروسازی سوئد کار می کند، اما وسایل نقلیه را تولید نمی کند. در عوض،وسایل مورد نیاز تولید خودرو را به تولید کنندگان عرضه می کند. وسایلی نظیر محصولات ایمنی خودرو و سیستم های مربوط به آن مانند چرخ های جلو و کیسه های هوا توسط این شرکت تولید می شود. این شرکت که  50،800 کارمند دارد و ارزش بازار آن 10،6 میلیارد دلار است بسیار شرکت معتبری است.

5

8. SKF Group

SKF Group کارخانه های تولیدی متعددی در سوئد دارد. این شرکت برای تولید و عرضه سیستم های روانکاری و مهر و موم برای ماشین آلات و تجهیزات هوا و فضا، دریایی و معدن شناخته شده است. SKF Group به دلیل دارا بودن 48،593 کارمند و یک ارزش بازار 12 میلیارد دلار جزو بهترین شرکت ها برای کاریابی در سوئد است.

بیشتر بدانید!
آخرین اخبار مجوز کار در سوئیس

3

9. Sandvik

ساندویک، دفتر مرکزی آن در استکهلم، دارای زیر مجموعه های معادن، ماشینکاری و ساخت و ساز و صنایع فن آوری مواد است. پس زمینه خوب و گسترده ای برای شما که خواهان کاریابی در سوئد هستید، دارد. این شرکت،  ابزارها، تجهیزات و ماشین آلات را که در این صنایع استفاده می شود، تولید می کند و به فروش می رساند. این شرکت 47،318 کارمند دارد و ارزش بازار آن 13.9 میلیارد دلار است.

 پیدا کردن کارفرما در سوئد

10. Atlas Copco

شرکت اطلس کوپکو ابزار و تجهیزات ساخت و ساز و معدن، سیستم های مونتاژ و کمپرسورها را تولید می کند. دفتر مرکزی شرکت پاسخگوی افراد برای استخدام در سوئد و جذب ایده ها برای کاریابی در سوئد است. برای ارائه خدمات از  44،056 کارمند بهره می برد و ارزش بازار این شرکت 39.5 میلیارد دلار است.

کارآفرینی در سوئد

 

موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل در این مقاله، سعی داشت بهترین شرکت ها برای کاریابی در سوئد را معرفی کند.البته اگر هدفتان کارآفرینی در سوئد است می توانیم به شرکت های دیگری نظیر  Nordea Bank، SEB، Investor AB و Tealiasonera اشاره کنیم.

فراموش نکنید پیش نیاز استخدام در سوئد ، پیدا کردن کارفرما در سوئد است. البته تنها راه اخذ اقامت سوئد ویزای کار نیست، شما می توانید از طریق خرید ملک در سوئد نیز اقدام کنید به علاوه شما می توانید بهترین فرصت های سرمایه گذاری در سوئد را اینجا بخوانید. اگر هم سوالی دارید از طریق مشاوره آنلاین با ما در ارتباط باشید و یا از طریق تماس با ما میتوانید جلسه حضوری تنظیم نمایید تا از مشاوره وکلای متخصص این حوزه بهره مند شوید.

ارزیابی هوشمند مهاجرتی!

ارزیابی مهاجرتی بر اساس سالها تجربه وکلا + ارائه نتیجه در لحظه بدون نیاز به انتظار

مشاوره مهاجرتی
با اهل فن!

جای سوال شما بین 2600+ موضوع مطرح شده در انجمن مهاجرتی اریکه عدل خالیست! 

این مطلب به کارتون اومد؟
استفاده از تجربه ها
2600+
گفتگو و
تبادل نظر
در انجمن مهاجرتی آنلاین اریکه عدل
با وکلا و افراد دارای تجربه گفتگو کنید....
موارد مرتبط برای بررسی بیشتر:
مشترک خبرنامه ما شوید!
آخرین آپدیت ها را بگیرید و از بهترین ها بیاموزید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نیاز به اطلاعات بیشتر دارید؟

با بهترین وکلای ما وقت آنلاین رزرو کنید یا اینکه سوال خود را در سامانه مشاوره اینترنتی مطرح کنید...

در اریکه عدل بیشتر از 1200 مطلب حقوقی و مهاجرتی منتشر شده.
ما به شما کمک می کنیم که خیلی سریع چیزی که لازم دارید را پیدا کنید...

چون نظر شما مهمه! اطلاعات این صفحه کاربردی بود؟