منو

موسسه حقوقی اریکه عدل

بهترین شهرهای فرانسه برای بازنشستگی

بهترین شهرهای فرانسه برای بازنشستگی
بهترین شهرهای فرانسه برای بازنشستگی
در مقاله بهترین شهرهای فرانسه برای بازنشستگی ،موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل قصد دارند من باب مهاجرت به فرانسه درباره شهرهای ایده آل فرانسه برای زندگی ، اطلاعاتی را در اختیار شما همراهان همیشگی قرار دهند. با ما همراه باشید تا مکان های مناسب برای بازنشستگی در فرانسه را بشناسید.

فهرست مطالب

آخرین مقالات در ایمیل شما

با خبرنامه ما به روز باشید!

در مقاله بهترین شهرهای فرانسه برای بازنشستگی ،موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل قصد دارند من باب مهاجرت به فرانسه درباره شهرهای ایده آل فرانسه برای زندگی ، اطلاعاتی را در اختیار شما همراهان همیشگی قرار دهند. با ما همراه باشید تا مکان های مناسب برای بازنشستگی در فرانسه را بشناسید.

 

بهترین شهرهای فرانسه برای بازنشستگی

کشور فرانسه دارای تمامی گزینه های ایده آلی است که ما در سطح بین المللی به دنبال مقصد بازنشستگی می باشیم: آب و هوای خوب، حومه های بیرونی، فرهنگ برتر، خدمات بهداشتی عالی، سنت های رنگارنگ و تاریخی، و البته زرق و برق و اغوای پاریس.

جای تعجب نیست که فرانسه مقصد توریستی مورد علاقه جهان است و هر ساله حدود 80 میلیون بازدید کننده خارجی دریافت می کند و در حالی که پاریس بعنوان پایتخت کشور، ممکن است فراتر از بودجه های بسیاری از مهاجران باشد که امیدوار به یافتن مکان های مناسب برای بازنشستگی در فرانسه باشند، شهرهای زیادی وجود دارند که هزینه های روزمره آنها کمتر از پس انداز آنها می باشد با این وجود که بهترین خدمات را برای زندگی فراهم می کنند.

اگر مراقبت های بهداشتی خوب، سبک زندگی آرام و تمام راحتی های مدرن که می خواهید در خانه از آنها برخوردار باشید، از اولویت های اصلی شما باشد، فرانسه را باید در نظر داشته باشید که در زیر، شهرهای ایده آل فرانسه برای زندگی را ذکر می کنیم.

 

شهرهای ایده آل فرانسه برای زندگی

1. لیون

لیون که در منطقه رون-آلپ در جنوب شرقی فرانسه واقع شده است، پر از ساختمان های قرن نوزدهم است که نقاشی های زرد و نارنجی و صورتی روی آن نمایان است و دارای دو رودخانه وسیع است. با جمعیت نیم میلیون نفر، این سومین شهر بزرگ فرانسه است اما با قدم زدن در اطراف این شهر، شما وزن این افراد را احساس نمی کنید حتی در قلب شهر، حس فضای خالی وجود دارد و این به احتمال زیاد به این دلیل است که لیون دارای مربع های فراوان و بی نظیر، خیابان های گسترده و پارک ها است.

لیون همچنین تمام مزایای زندگی یک شهر بزرگ را دارد از جمله: موزه ها، تئاتر ها، گالری ها، کافی نت ها، بوتیک ها و سیستم حمل و نقل گسترده ای که همه آنها برای شما فراهم است و همین موضوع لیون را به یکی از بهترین شهرهای فرانسه برای بازنشستگی تبدیل کرده است، البته ناگفته نماند شهر لیون به عنوان بهترین شهر پخت و پز و غذاهای خوشمزه فرانسه شناخته می شود و میلیون ها نفر هر ساله در جستجوی بهترین غذای زندگی خود هستند.

بیشتر بدانید!
ویژگی های آژانس مسافرتی خوب برای دریافت ویزا

 

2. مونپلیه یکی از مکان های مناسب برای بازنشستگی در فرانسه

مونپلیه واقع در ساحل گرم و آفتابی ساحل جنوبی فرانسه، در منطقه Languedoc Roussillon واقع شده است و بین دامنه کوه Cévennes و دریای مدیترانه قرار گرفته است. این شهر از لحاظ مساحت هشتمین و سریعترین شهر فرانسه است که جمعیت آن حدود 253000 نفر است که حدود 70،000 دانش آموز هستند.

این شهر معروف ترین دانشکده پزشکی در فرانسه را در خود دارد و به عنوان یک شهر دانشگاهی شناخته شده است، در این مرکز تاریخی، بلوار های بزرگی از شهر با کافه ها، رستوران ها و کافه ها پر شده اند و هر ساله میزبان طیف وسیعی از رویدادهای فرهنگی سالانه است از نمایشگاه های فلامنکو گرفته تا جشنواره های بین المللی فیلم و کنسرت های جاز. برای دوستداران هنر، مجموعه ای چشمگیر از گنجینه گالری های متعدد و موزه های متعدد از جمله موزه معروف Fabre است که جزو هنر اروپایی قرن 17 تا 19 می باشد.

مونپلیه یکی از قدیمی ترین مدارس پزشکی در جهان (که در سال 1220 تأسیس شد) را داراست که در آن نوستراداموس و فرانسیس روبل تدریس می شدند. جالب است بدانید این شهر نیز شهری دوچرخه دوست با ارائه بیش از 90 مایل مسیرهای دوچرخه سواری در سراسر شهر است و حتی شش مایل مسیرهای دوچرخه است که مستقیما به ساحل ختم می شوند.

باربارا دیگوس می گوید: “قیمت املاک و مستغلات نیز با توجه به گستره وسیعی از امکانات و موقعیت آن که در نزدیکی دریا است، منطقی است” و این دلیل به تنهایی کافی است تا این شهر را یکی از مکان های مناسب برای بازنشستگی در فرانسه دانست.

 

3. Sarlat-la-Caneda

اغلب مردم فرانسه اسم این شهر را بصورت کوتاه و با عنوان Sarlat می شناسند، این شهر با جمعیت حدود 11،000 در مرکز منطقه Dordogne در جنوب فرانسه است. Sarlat شهری بسیار کوچک است و با این حال جمع و جور بودن این شهر باعث می شود به محلی لذت بخش برای بازدید و یک مکان فوق العاده برای اجاره خانه در فرانسه تبدیل شود.

خیابان های باریک این شهر گاهی اوقات توسط مربع های آرام متوقف می شوند و به تصاویر رمانتیکی در این شهر کوچک منجر می شوند. غارها با نقاشی های پیش از تاریخ، قلعه هایی که تقریبا هر تپه ای را محافظت می کنند و رودخانه های آرام و بی سر و صدا که از طریق دره های جنگلی پیچ خورده اند، بازدید کنندگان را به این منطقه جذب می کنند.

بیشتر بدانید!
مهاجرت به کانادا از طریق ازدواج : اسپانسرشیپ کانادا

هر چند در Sarlat بیشتر از معماری قرون وسطایی و خطوط آرام وجود دارد اما قایقرانی رودخانه ها، دوچرخه سواری در امتداد جاده های کشور، و یا صعود از صخره های سنگ آهک این شهر می تواند جذاب باشد. دراین شهر جشنواره تئاتر تابستانی، جشنواره پاییزی فیلم و جشنواره موسیقی تعطیلات، نمایشگاه فرهنگی سرلات برگزار می شود و ارائه دهنده مرکز فرهنگی نمایشگاه ها و اجرای نمایش ها را در طول سال است.

می توان گفت غذاهای محلی این شهر جادویی هستند و این منطقه بیشتر بخاطر قارچ هایش شهرت دارد و عطر و طعم ظریف و عجیب و غریب آنها بسیاری از غذاهای محلی شهرهای دیگر را بی اعتبار می کند. غاز، اردک و فوی گراس در بسیاری از رستورانهای Sarlat مورد علاقه هستند.

با وجودی که قیمت ها در سال های اخیر افزایش یافته اما بازسازی خانه های قدیمی ارزان تر صورت گرفته است با این حال یک خانه روستایی را می توان در محدوده 200،000 تا 350،000 دلار پیدا کرد، در حالی که اجاره یک آپارتمان دو خوابه احتمالا نزدیک به 565 دلار در ماه خواهد بود و این موجب ترغیب سرمایه گذاران برای سرمایه گذاری در این منطقه شده است.

 

4. بوردو

پاریس ممکن است جواهر طلائی فرانسه باشد اما شهر بوردو یک الماس پر زرق و برق است. این شهر باستانی در سال های اخیر شاهد رونق اقتصادی چشمگیری بوده است، این شهر واقع در ساحل اقیانوس اطلس، بیش از دوازده سواحل شنی شگفت انگیز دارد. ساحل در اطراف این قسمت ها به سمت طبیعت وحشی، با کاج های خالص، باتلاق ها و تپه های بزرگ رو به رو می شود و ساحل Hourtin Lakeside یک دریاچه طبیعی آب آشامیدنی است که بزرگترین دریاچه آب شیرین در فرانسه است.

باربارا دیگوس می گوید: ” در مقایسه با پاریس، قیمت بوردو مناسبتر است و اگر در جستجوی شهرهای ایده آل فرانسه برای زندگی هستید، بورد، جایگزین خوبی برای خرید ملک در فرانسه با قیمت های بالای سرمایه است. بطور مثال شما می توانید یک خانه مبله از 700 فوت مربع را برای اجاره در مرکز شهر برای حدود 1800 دلار تا 1900 دلار در ماه پیدا کنید. “

بیشتر بدانید!
بهترین روش های مهاجرت از چه طریقی میباشد؟

 

 

5. پائولو

اگر به دنبال مکانی مناسب برای بازنشستگی هستید، یک شهر فرانسوی زیبا با جمعیت 80،000 نفر که چند مایل از مرز اسپانیا فاصله دارد را در نظر داشته باشید با ویلاهای قدیمی زرق و برق دار و عمارت های بزرگ که در یک خطوط از شهر قرار دارند.

پائو، زمستان های خفیف و مرطوب دارد و تابستان های گرم و مرطوب دارد،  با چنین شرایطی، آسان است دریابید که چرا اشراف زادگان اروپایی در قرن نوزدهم و اوایل قرن بیستم برای تعطیلات به این شهر می آمدند.

جالب است بدانید نزدیکترین پیست اسکی تنها 45 دقیقه با این شهر فاصله دارد و شما می توانید یک ساعت در ساحل آتلانتیک باشید. این شهر دسترسی آسان به پیاده روی، کوهنوردی و دوچرخه سواری دارد.

این شهر یک شهر ورزشی است که دارای اولین گلف 18 چاله ای است که در اروپا ساخته شده است که هنوز هم می توانید در آن بازی کنید و این یک باشگاه ویکتوریا با فضای مشخصی بریتانیا است. این شهر دارای بیمارستان های عالی و دیگر مراکز بهداشتی، فرودگاه با پروازهای خارجی به سراسر جهان و قطار هایی هستند که به مکان هایی مانند پاریس، بوردو و تولوز می روند.

با این حال دریافتید که قیمت ملک در مقایسه با ایالات متحده بسیار مناسب و منطقی است و در عین حال استانداردهای فرانسوی بالاتر از شهرهای مشابه است و همانطور که پائو یک شهر دانشگاهی است، خرید آپارتمان در آن یک سرمایه گذاری عظیم است و اگر بخواهید یک خانه بازنشستگی تمام وقت بخرید، انتظار می رود حدود 240 دلار به ازای هر فوت مربع پرداخت کنید و این دلیلی محکم در انتخاب پائو بعنوان یکی از بهترین شهرهای فرانسه برای بازنشستگی است.

 

 

برای اطلاعات بیشتر در مورد بهترین شهرهای فرانسه برای بازنشستگی میتوانید اگر سوالی دارید از طریق مشاوره آنلاین با ما در ارتباط باشید و یا از طریق آکادمی اریکه عدل کلاس های وکلا را شرکت کنید تا اطلاعات کامل درباره هر کدام از روش های مهاجرت به فرانسه مطلع شوید و یا از طریق تماس با ما میتوانید جلسه حضوری تنظیم نمایید تا از مشاوره وکلای متخصص این حوزه بهره بگیرید.

در صورتی هم که قصد خرید ملک در فرانسه را دارید با دانلود اپلیکیشن اینوستایم برند زیر مجموعه موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل از ریز جزییات اطلاعات هر ملک در شرکت سرمایه گذاری اینوستایم (Investime) باخبر شوید.

ارزیابی هوشمند مهاجرتی!

ارزیابی مهاجرتی بر اساس سالها تجربه وکلا + ارائه نتیجه در لحظه بدون نیاز به انتظار

مشاوره مهاجرتی
با اهل فن!

جای سوال شما بین 2600+ موضوع مطرح شده در انجمن مهاجرتی اریکه عدل خالیست! 

این مطلب به کارتون اومد؟
استفاده از تجربه ها
2600+
گفتگو و
تبادل نظر
در انجمن مهاجرتی آنلاین اریکه عدل
با وکلا و افراد دارای تجربه گفتگو کنید....
موارد مرتبط برای بررسی بیشتر:
مشترک خبرنامه ما شوید!
آخرین آپدیت ها را بگیرید و از بهترین ها بیاموزید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نیاز به اطلاعات بیشتر دارید؟

با بهترین وکلای ما وقت آنلاین رزرو کنید یا اینکه سوال خود را در سامانه مشاوره اینترنتی مطرح کنید...

در اریکه عدل بیشتر از 1200 مطلب حقوقی و مهاجرتی منتشر شده.
ما به شما کمک می کنیم که خیلی سریع چیزی که لازم دارید را پیدا کنید...

چون نظر شما مهمه! اطلاعات این صفحه کاربردی بود؟