منو

موسسه حقوقی اریکه عدل

بهترین شهرهای هلند برای زندگی

بسیاری از کسانی که قصد مهاجرت به هلند دارند از ما درباره بهترین شهرهای هلند برای زندگی می پرسند. موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل در این مقاله سعی کردند شرایط زندگی در هلند را برای شما عزیزان در بهترین مناطق هلند برای زندگی ، کار و تحصیل بازگو کنند. توصیه می کنیم این مقاله را از دست ندهید.

فهرست مطالب

آخرین مقالات در ایمیل شما

با خبرنامه ما به روز باشید!

بسیاری از کسانی که قصد مهاجرت به هلند دارند از ما درباره بهترین شهرهای هلند برای زندگی می پرسند. موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل در این مقاله سعی کردند  شرایط زندگی در هلند را برای شما عزیزان در بهترین مناطق هلند برای زندگی ، کار و تحصیل بازگو کنند. توصیه می کنیم این مقاله را از دست ندهید.

مهاجرت به هلند

قبل از معرفی بهترین شهرهای هلند برای زندگی برای آن دسته از عزیزانی که قصد مهاجرت به هلند دارند باید بگوییم که معیار انتخاب هر کس برای انتخاب بهترین شهر ممکن است متفاوت باشد. فاکتور های زیر نقش اساسی در انتخاب بهترین شهرهای هلند برای زندگی دارند:

  • سن
  • هدف از گذراندن زندگی
  • موقعیت فرد از نظر تاهل و …
  • میزان سرمایه
  • میزان ریسک پذیری فرد
  • تعداد افراد خانواده
  • میزان تسلط به زبان های خارجی

بنابراین در این مقاله موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل با در نظر گرفتن عوامل بالا شرایط زندگی در هلند را برای شما عزیزان به طور مفصل شرح خواهند داد. شما می توانید انواع اقامت هلند را در اینجا مطالعه کنید.

 

بهترین شهرهای هلند برای زندگی

 

  • آمستردام

در صدر لیست بهترین شهرهای هلند برای زندگی ، آمستردام قرار دارد. در واقع آمستردام  یک انتخاب عالی برای مهاجرت به هلند است. چرا که تمام امکانات مورد نیاز شما در این شهر وجود دارد. این شهر دارای بیش از 160 ملیت مختلف است و حدود 45 درصد جمعیت این شهر والدین هلندی ندارند. این شهر که به پایتخت دوچرخه سواری دنیا معروف است یکی از شهرهای مهم در زمینه اهمیت به سلامتی و ورزش جوانان محسوب می شود. پارک های متعددی در این شهر زیبا وجود دارند که به شهر رنگی تازه می بخشند. جزئیات بیشتر درباره هلند را در مقاله ” مهاجرت به کشور هلند ” مطالعه کنید.

بیشتر بدانید!
فرصت های شغلی در هلند

بهترین شهرهای هلند برای زندگی ، مهاجرت به هلند ، بهترین مناطق هلند برای زندگی ، شرایط زندگی در هلند

 

اگر بخواهیم بهترین مناطق هلند برای زندگی در این شهر را بازگو کنیم، باید بگوییم که مرکز شهر یک مکان محبوب برای زندگی است اما هزینه خرید ملک بسیار گران تر است. جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره هزینه خرید ملک در هلند اینجا را مطالعه کنید. منطقه دکل شرقی نیز به طور گسترده ای توسعه یافته است و طیف گسترده ای از منازل مدرن را با ویوهای رو به رودخانه ارائه می دهد. در بخش های جدیدتر شهر، در شرق و غرب شهر هزینه مسکن ارزان تر است.

یکی دیگر از بهترین مناطق هلند برای زندگی استان نوورد است. این استان یک منطقه محبوب بین المللی است و امکان راه اندازی شرکت و کسب و کار وجود دارد. اگر خواهان اخذ اقامت کاری هلند هستید، اینجا را مطالعه کنید. بنابراین اگر قصد مهاجرت به هلند دارید این شهر را در لیست اتخاب های خود قرار دهید. ناگفته نماند شورای شهر آمستردام قوانین سختگیرانه در مورد اجاره مسکن دارد، بنابراین شما باید از یک آژانس معتبر استفاده کنید که مجوزهای لازم را داشته باشند.

 

  • روتردام

یکی دیگر از بهترین شهرهای هلند برای زندگی شهر روتردام است. روتردام، یک شهر پر جمعیت و مدرن است که به بزرگترین شهر بندری اروپا معروف است. برخی از بزرگترین شرکت های هلند در این شهر مشغول فعالیت هستند. البته برای آگاهی از شرایط کار در هلند، می توانید  اینجا را مطالعه کنید.

شرایط زندگی در هلند در شهر روتردام برای مهاجرین مناسب است چرا که بیش از نیمی از جمعیت این شهر را مهاجرین و خارجی ها تشکیل می دهند.  روتردام دومین شهر بزرگ کشور هلند است که آب و هوای معتدل و اقیانوسی دارد و به دلیل دارابودن شبکه گسترده جاده ای، راه آهن و رودخانه، به عنوان دروازه اروپا نامیده می شود.

بیشتر بدانید!
پول نقد مجاز در سفر به هلند ، 10 هزار یورو

بهترین شهرهای هلند برای زندگی ، مهاجرت به هلند ، بهترین مناطق هلند برای زندگی ، شرایط زندگی در هلند

 

  • یکی از بهترین مناطق هلند برای زندگی شهر لاهه است.

لاهه ، پایتخت دیپلماتیک و سیاسی هلند است و یکی از مقرهای سازمان ملل متحد است. به همین دلیل جزو بهترین شهرهای هلند برای زندگی محسوب می شود. همچنین دارای تعداد زیادی سازمان های بین المللی مانند دادگاه بین المللی کیفری است که باعث شده به آن ” پایتخت حقوقی جهان” گویند. جدا از بحث سیاست، شرایط زندگی در هلند در این شهر زیبا، بسیار مساعد است.

چرا که از نظر مساحت پس از آمستردام و روتردام سومین شهر بزرگ هلند و از نظر جاذبه‌های گردشگری دومین شهر آن محسوب می‌شود و انواع شغل های مرتبط با گردشگری نظیر هتلداری و رستوران داری بسیار طرفدار دارد. پیشنهاد می کنیم برای مهاجرت به هلند لاهه را جزو انتخاب های خود قرار دهید چرا که لاهه تنها شهر کشور هلند با خط ساحلی حدود 11 کیلومتر است.

بهترین شهرهای هلند برای زندگی ، مهاجرت به هلند ، بهترین مناطق هلند برای زندگی ، شرایط زندگی در هلند

 

  • شرایط زندگی در هلند در شهر آیندهوون

شهر آیندهوون از بهترین شهرهای هلند برای زندگی است. در واقع تولد کارخانه های فیلیپس در این شهر مدرن و صنعتی بوده است. این شهر مدرن با عنوان ” هوشمندترین جامعه جهان” در سال 2011، جایزه ای برای فناوری و طراحی صنعتی در هلند را اخذ کرده است. آیندهوون یکی از شهرهای دانشگاهی هلند محسوب می شود. بنابراین اگر به دنبال بهترین مناطق هلند برای زندگی در کنار تحصیل در بهترین دانشگاه ها هستید، این شهر بهترین گزینه برای شماست. مقاله مراحل اخذ پذیرش تحصیلی در هلند به شما در این زمینه اطلاعات مفیدی می دهد. آیندهوون بزرگترین شهرستان در استان نوورد با جمعیت  218.438 است که تقریبا 30 درصد از ساکنان آن غیر هلندی هستند.

بیشتر بدانید!
3 راهکار ادامه اقامت هلند بعد از تحصیل

بهترین شهرهای هلند برای زندگی ، مهاجرت به هلند ، بهترین مناطق هلند برای زندگی ، شرایط زندگی در هلند

 

  • شهر ماستریخت

شهر ماستریخت برای مهاجرت به هلند گزینه خوبیست. این شهر یکی از قدیمی‌ترین شهرهای جنوب این کشور است. جمعیت این شهر در حدود 200 هزار نفر است که قدمت این شهر به زمان رومی ها برمی گردد. این شهر از منظر شرایط زندگی در هلند ، وضعیت مساعدی دارد آن هم به دلیل وجود رودخانه ماس که باعث صنعتی شدن این منطقه و تسهیل مبادله کالا با کشورهای بلزیک و هند و آلمان شده است و به همین دلایل در این منطقه پادگان نظامی دایر شده است.

دانشگاه ماستریخت جزو تازه تاسیس ترین دانشگاه های هلند و بزرگترین دانشگاه جنوب هلند محسوب می شود. شرایط ویزای دانشجویی هلند را می توانید در اینجا مطالعه کنید. بنابراین این شهر زیبا نیز در لیست بهترین شهرهای هلند برای زندگی قرار می گیرد.

بهترین شهرهای هلند برای زندگی ، مهاجرت به هلند ، بهترین مناطق هلند برای زندگی ، شرایط زندگی در هلند

 

بنابراین موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل ضمن معرفی لیست بهترین شهرهای هلند برای زندگی ، برای کسانی که قصد مهاجرت به هلند دارند، دید کلی از شرایط زندگی در هلند ارائه داده اند. ما امیدواریم که این لیست به شما در پیدا کردن بهترین مناطق هلند برای زندگی ، کار و تحصیل و سرمایه گذاری کمک کند.

برای اطلاعات بیشتر در مورد بهترین شهرهای هلند برای زندگی میتوانید اگر سوالی دارید از طریق مشاوره آنلاین با ما در ارتباط باشید و یا از طریق تماس با ما میتوانید جلسه حضوری تنظیم نمایید تا از مشاوره وکلای متخصص این حوزه بهره بگیرید و در صورتیکه هم که قصد خرید ملک در هلند را دارید با دانلود اپلیکیشن اینوستایم برند زیر مجموعه اریکه عدل از ریز جزییات اطلاعات هر ملک باخبر شوید.

ارزیابی هوشمند مهاجرتی!

ارزیابی مهاجرتی بر اساس سالها تجربه وکلا + ارائه نتیجه در لحظه بدون نیاز به انتظار

مشاوره مهاجرتی
با اهل فن!

جای سوال شما بین 2600+ موضوع مطرح شده در انجمن مهاجرتی اریکه عدل خالیست! 

این مطلب به کارتون اومد؟
استفاده از تجربه ها
2600+
گفتگو و
تبادل نظر
در انجمن مهاجرتی آنلاین اریکه عدل
با وکلا و افراد دارای تجربه گفتگو کنید....
موارد مرتبط برای بررسی بیشتر:
مشترک خبرنامه ما شوید!
آخرین آپدیت ها را بگیرید و از بهترین ها بیاموزید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نیاز به اطلاعات بیشتر دارید؟

با بهترین وکلای ما وقت آنلاین رزرو کنید یا اینکه سوال خود را در سامانه مشاوره اینترنتی مطرح کنید...

در اریکه عدل بیشتر از 1200 مطلب حقوقی و مهاجرتی منتشر شده.
ما به شما کمک می کنیم که خیلی سریع چیزی که لازم دارید را پیدا کنید...

چون نظر شما مهمه! اطلاعات این صفحه کاربردی بود؟