منو

موسسه حقوقی اریکه عدل

بهترین شهرهای یونان برای خرید ملک

ما در معرفی بهترین شهرهای یونان برای خرید ملک قصد داریم نکات مهم و کلیدی محبوب ترین شهرهای یونان برای سرمایه گذاری را هم ذکر کنیم تا شما عزیزان بتوانید تجربه شیرین و لذت بخشی از زندگی در بهترین مکان یونان برای زندگی در این کشور زیبا داشته باشید

فهرست مطالب

آخرین مقالات در ایمیل شما

با خبرنامه ما به روز باشید!

ما موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل در معرفی بهترین شهرهای یونان برای خرید ملک برای متفاضیان مهاجرت به یونان ،قصد داریم نکات مهم و کلیدی محبوب ترین شهرهای یونان برای سرمایه گذاری را هم ذکر کنیم تا شما عزیزان بتوانید تجربه شیرین و لذت بخشی از زندگی در بهترین مکان یونان برای زندگی در این کشور زیبا داشته باشید، با ما همراه باشید.

 

محبوبترین شهرهای یونان برای سرمایه گذاری

همانطور که به مهاجرت به یونان علاقمند هستید احتمالا در مورد سرمایه گذاری و اینکه کجا یک ملک بخرید مطمئن نیستید، در اینجا پنج مکان از بهترین شهرهای یونان برای خرید ملک وجود دارد که قبل از سرمایه گذاری و خرید در یونان باید قطعا بررسی کنید.

در کشور یونان خدماتی برای گردشگران و همچنین خریداران املاک بالقوه محبوب، ارائه داده می شود. هالکیدیکی، کورفو، کرت، دلفی و آتن به عنوان محبوبترین شهرهای یونان برای سرمایه گذاری است که در اینجا به معرفی آنها می پردازیم.

 

محبوبترین شهرهای یونان برای سرمایه گذاری ، بهترین مکان یونان برای زندگی ، بهترین شهرهای یونان برای خرید ملک

هالکیدیکی یکی از بهترین مکان یونان برای زندگی

هالکیدیکی مقصد توریستی محبوب و جایی است که بسیاری از گردشگران در آن عشق می ورزند و همچنین خرید ملک را در اینجا نیز انتخاب می کنند. این روزها در  Helkadiki، برای یک خرید یک قطعه زمین در 3000 متر مربع، واقع در نزدیکی ساحل و فرودگاه، باید مبلغ 290000 یورو را آماده کنید.

 

محبوبترین شهرهای یونان برای سرمایه گذاری ، بهترین مکان یونان برای زندگی ، بهترین شهرهای یونان برای خرید ملک

کورفو یکی از بهترین شهرهای یونان برای خرید ملک

کورفو از بزرگترین جزایر یونانی است که پر از تاریخ، سنت و زیبایی های طبیعی است. کورفو یکی از بهترین مکان یونان برای زندگی است که مرکز بسیاری از جنگ ها است که دارای علائم، عقاید و معماری فرهنگ ها و افراد مختلف است،

بیشتر بدانید!
امتیاز بندی ویزاهای استرالیا 2022

کورفو مانند جزایر دیگر ، مناظر با شکوه، زیبایی و آب و هوای فوق العاده را ارائه می دهد، اگر بخواهید ملکی را در این جزیره خریداری کنید، زمین های زراعی هنوز هم می توانند به شما این امکان را بدهند که برای ایجاد خانه رویایی خودتان دست به کار شوید. یک قطعه زمین با ابعاد 630 متر مربع که در فاصله کوتاهی از نزدیک ترین فرودگاه قرار می گیرد، مبلغ کوچک 25000 یورو هزینه خواهد داشت.

 

محبوبترین شهرهای یونان برای سرمایه گذاری ، بهترین مکان یونان برای زندگی ، بهترین شهرهای یونان برای خرید ملک

جزیره کرت

کرت بزرگترین جزیره یونانی است و جزو محبوب ترین شهرهای یونان در میان سرمایه گذاران و خریداران املاک و گردشگران است. با توجه به سبک زندگی سالم و غذاهای خوشمزه، املاک در کرت، به دلیل محبوبیت آن، گرانتر از سایر جزایر اطراف است. با این حال، در مرکز کرت، کیس های عالی در قیمت های پایین می توانید پیدا کنید.

 

محبوبترین شهرهای یونان برای سرمایه گذاری ، بهترین مکان یونان برای زندگی ، بهترین شهرهای یونان برای خرید ملک

شهر دلفی

دلفی که یکی از بهترین شهرهای یونان برای خرید ملک است در مرکز اصلی یونان واقع شده و به دلیل سایت های قاچاق آن شناخته شده است. دلفی در تاریخ و فرهنگ یونانی غنی است، و این یک نقطه عالی برای خرید ملک است. دلفی یکی از محبوب ترین جاذبه های تاریخی و قرون و نقالی در یونان است که توسط بسیاری از مورخان مشتاق، گردشگران و اخیرا خریداران ملک مورد تمجید قرار گرفته است.

 

محبوبترین شهرهای یونان برای سرمایه گذاری ، بهترین مکان یونان برای زندگی ، بهترین شهرهای یونان برای خرید ملک

آتن پایتخت یونان

چه کسی می تواند پایتخت یونان آتن را فراموش کند؟ آتن محل های شگفت انگیزی برای دیدار و زندگی است که به راحتی ترکیب تاریخ و فرهنگ یونان را با جنبه های مدرن امروز و طبیعت و زیبایی یونان ترکیب می کند.

بیشتر بدانید!
قیمت خرید ملک در مالتا

 آتن که جزو بهترین مکان یونان برای زندگی است چیز شگفت انگیزی که در مورد آن هست این است که میراث شهر هنوز فراموش نشده در حالی که همچنان با جامعه مدرن هماهنگ است. بسیاری از مردم در آپارتمان ها در شهر زندگی می کنند و هزینه یک آپارتمان 3 خوابه با 1 حمام در 95 متر مربع به مبلغ 180 هزار یورو می باشد.

 

برای اطلاعات بیشتر در مورد بهترین شهرهای یونان برای خرید ملک میتوانید اگر سوالی دارید از طریق مشاوره آنلاین با ما در ارتباط باشید و یا از طریق آکادمی اریکه عدل کلاس های وکلا را شرکت کنید تا اطلاعات کامل درباره هر کدام از روش های مهاجرت به یونان مطلع شوید و یا از طریق تماس با ما میتوانید جلسه حضوری تنظیم نمایید تا از مشاوره وکلای متخصص این حوزه بهره بگیرید.

در صورتیکه هم که قصد خرید ملک در یونان را دارید با دانلود اپلیکیشن اینوستایم برند زیر مجموعه موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل از ریز جزییات اطلاعات هر ملک در شرکت سرمایه گذاری اینوستایم (Investime) باخبر شوید.

ارزیابی هوشمند مهاجرتی!

ارزیابی مهاجرتی بر اساس سالها تجربه وکلا + ارائه نتیجه در لحظه بدون نیاز به انتظار

مشاوره مهاجرتی
با اهل فن!

جای سوال شما بین 2600+ موضوع مطرح شده در انجمن مهاجرتی اریکه عدل خالیست! 

این مطلب به کارتون اومد؟
استفاده از تجربه ها
2600+
گفتگو و
تبادل نظر
در انجمن مهاجرتی آنلاین اریکه عدل
با وکلا و افراد دارای تجربه گفتگو کنید....
موارد مرتبط برای بررسی بیشتر:
مشترک خبرنامه ما شوید!
آخرین آپدیت ها را بگیرید و از بهترین ها بیاموزید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نیاز به اطلاعات بیشتر دارید؟

با بهترین وکلای ما وقت آنلاین رزرو کنید یا اینکه سوال خود را در سامانه مشاوره اینترنتی مطرح کنید...

در اریکه عدل بیشتر از 1200 مطلب حقوقی و مهاجرتی منتشر شده.
ما به شما کمک می کنیم که خیلی سریع چیزی که لازم دارید را پیدا کنید...

چون نظر شما مهمه! اطلاعات این صفحه کاربردی بود؟