منو

موسسه حقوقی اریکه عدل

بهترین شهرهای یونان برای زندگی

بهترین شهرهای یونان برای زندگی
بهترین شهرهای یونان برای زندگی
بهترین شهرهای یونان برای زندگی و بهترین شهرهای یونان برای مهاجرت آنهایی هستند که مزیت هایی برای زندگی، تحصیل و یا سرمایه گذاری ملکی بین الملل دارند که در همین رابطه موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل به هزینه زندگی در یونان مرتبط با اجاره بها نکاتی را مطرح و از مزایای گلدن ویزای یونان نیز به امکان سفر به کشورهای عضو منطقه شنگن اشاره می نماید و از هزینه تحصیل در یونان عنوان می نماید که اگر از ملیت کشورهای اتحادیه اروپا باشید می توانید در دانشگاه های دولتی یونان به رایگان تحصیل نمایید.

فهرست مطالب

آخرین مقالات در ایمیل شما

با خبرنامه ما به روز باشید!

بهترین شهرهای یونان برای زندگی و بهترین شهرهای یونان برای مهاجرت آنهایی هستند که مزیت هایی برای زندگی، تحصیل و یا سرمایه گذاری ملکی بین الملل دارند که در همین رابطه موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل به هزینه زندگی در یونان مرتبط با اجاره بها نکاتی را مطرح و از مزایای گلدن ویزای یونان نیز به امکان سفر به کشورهای عضو منطقه شنگن اشاره می نماید و از هزینه تحصیل در یونان عنوان می نماید که اگر از ملیت کشورهای اتحادیه اروپا باشید می توانید در دانشگاه های دولتی یونان به رایگان تحصیل نمایید.

 

بهترین شهرهای یونان برای زندگی

هر شهری در یونان دارای مزیت هایی برای زندگی و مهاجرت است که به برخی از آنها اشاره می شود اما انتخاب بهترین شهرهای یونان برای زندگی بر اساس هدف و انگیزه تان از مهاجرت و زندگی صورت می گیرد.

  • آتن پایتخت یونان با تمامی امکانات لازم برای زندگی و مملو از جاذبه های تاریخی و توریستی با خدمات درمانی با کیفیت بالا و بهترین محل برای گذران دوران بازنشستگی توجه بسیاری از مهاجران بین المللی را برای زندگی به خود جلب نموده است همچنین آتن مرکز اقتصادی و مالی یونان نیز می باشد، آتن یکی از مراکز مهم و شهرهای یونان می باشد
  • Thessaloniki دومین شهر بزرگ یونان با فرهنگی بسیار غنی و آمار بالای توریست های بین المللی.
  • جزیره Corfu مکانی مناسب برای بازنشسته ها و شهری تاریخی
  • جزیره crete شهری کوچک با غذاهای ارزان ولی قیمت خرید آپارتمان در این جزیره بالاست.
  • جزیره Rhodes یکی از مناسب ترین مناطق برای سپری نمودن دوران بازنشستگی که آپارتمان های ارزان قیمتی داشته و همچنین قیمت غذا و خوراکی های آن بسیار مناسب است.
بیشتر بدانید!
دریافت اقامت ترکیه و مزایای شهروندی آن (قسمت دوم)

 

بهترین شهرهای یونان برای مهاجرت

بهترین شهرهای یونان برای مهاجرت

هر یک از مهاجران و حتی سرمایه گذاران ملکی بین المللی از مهاجرت خود به شهرهای یونان یک انتظاری دارند که مرتبط با اهداف کاری، تحصیلی، درمانی و یا سرمایه گذاری ملکی خارجی می باشد لذا با آشنایی با شهرهای یونان و برخی خصوصیات آن بهتر می توان بهترین شهرهای یونان برای مهاجرت را شناخته و انتخاب نمود.

  • جزیره Kefalonia که در قبل مقصد توریستی نبوده اما اکنون مقصدی برای گذران تعطیلات ایتالیایی ها شده و به همین خاطر غذاهای ایتالیایی در این جزیره به وفور پیدا می شود.
  • Kalamata اگر زیتون دوست دارید هیچ کجا بهتر از کالاماتا در یونان نیست و کشت و زرع زیتون در این منطقه انجام می شود و بازارهای مواد غذایی فراوانی دارد، همچنین مقر گروه های باستان شناسی نیز می باشد.
  • جزیره Santorini یکی از بهترین جزایر دنیا که آپارتمان های ارزان قیمتی هم برای اجاره و هم خرید دارد.
  • جزیره milos با آبهای فیروزه ای رنگ و آفتاب بسیار زیبا

 

هزینه زندگی در یونان

قیمت خرید ملک و آپارتمان در یونان بسیار مناسب و منطقی است همچنین هزینه زندگی در یونان نسبت به دیگر کشورهای اروپایی بالا نیست، اما بدانید که هزینه زندگی در شهرهای یونان متفاوت می باشد بطور مثال اجاره آپارتمان یکخوابه در مرکز شهر کورفو هر ماه فقط 360 دلار است همچنین قیمت اجاره آپارتمان در شهر crete، Rhodes و Santorini شبیه و نزدیک هم هستند.

اما در Kalamata قیمت های اجاره آپارتمان کمتر می باشد که اجاره آپارتمان یکخوابه در مرکز Kalamata هر ماه فقط 300 دلار است که حتی اگر بخواهید اجاره 200 دلاری هم پیدا می کنید، اما هزینه های اجاره آپارتمان در شهر آتن بالاتر می باشد.

بیشتر بدانید!
اخذ اقامت با سرمایه گذاری در کدام کشورها اعطا می شود؟

علاقمندان گرامی چنانچه در مهاجرت به یونان قصد خرید ملک خارجی در این کشور را داشتید می توانید روند و پروسه خرید ملک خارجی خود را با شرکت توسعه سرمایه گذاری اینوستایم (Investime) تکمیل نمایید.

 

هزینه زندگی در یونان

مزایای گلدن ویزای یونان

برنامه گلدن ویزای یونان یکی از رقابتی ترین روش ها برای دریافت اقامت و شهروندی اروپا می باشد که سرمایه گذاران ملکی بین الملل با خرید ملک در یونان می توانند از مزایا و مزیت های اقامت در این کشور بهره مند شوند، افزون بر آن گلدن ویزای یونان یکی از سریع ترین برنامه در اروپا برای دریافت اقامت از طریق خرید ملک خارجی است که این پروسه فقط 30 تا 60 روز زمان لازم می برد.

همچنین سفر بدون ویزا به کشورهای منطقه شنگن یکی از مزایای گلدن ویزای یونان می باشد، زیرا که یونان عضو منطقه شنگن است و با دریافت اقامت یونان خود و خانواده تان می توانید بدون نیاز به ویزا به کشورهای عضو منطقه شنگن مسافرت نمایید.

 

هزینه تحصیل در یونان

هزینه تحصیل در یونان بستگی به دانشگاه و مکانی که در آن تحصیل میکنید دارد که اگر در دانشگاه دولتی یونان تحصیل خواهید کرد هزینه شما کمتر از تحصیل در دانشگاه خصوصی خواهد بود، همچنین اگر ملیت شما از کشورهای اتحادیه اروپا باشد برای تحصیل در دانشکده و دانشگاه های دولتی شهریه و هزینه ای نباید پرداخت کنید و اگر هم از کشورهای منطقه اقتصادی اروپا باشید نیز برای تحصیل در مراکز دولتی یونان متعهد به پرداخت هزینه نخواهید بود.

 

شهرهای مناسب برای زندگی و مهاجرت به یونان

بدین نکته میتوان اشاره داشت که شهرهای یونان هر کدام دارای مزیت و ویژگی های خاص خود هستند که بنا به اهداف تان از مهاجرت به یونان بهترین شهر برای زندگی شما خواهند شد اما باید مطرح نمود که مسلما زندگی در شهر آتن که مرکز اقتصادی و مالی یونان است هزینه های بالاتری چه در خرید ملک خارجی و یا دیگر امور زندگی خواهد شد که در مقابل آن شهرها و جزایری هم هستند که برای زندگی یا گذراندن دوران بازنشستگی مناسب تر بوده و هزینه های کمتری هم برایتان خواهند داشت.

بیشتر بدانید!
دستورالعمل رسمی کسب شهروندی ترکیه اعلام شد

 

 

برای اطلاعات بیشتر در مورد بهترین شهرهای یونان برای زندگی میتوانید اگر سوالی دارید از طریق مشاوره آنلاین با ما در ارتباط باشید و یا از طریق آموزشگاه اریکه عدل کلاس های وکلا را شرکت کنید تا اطلاعات کامل درباره هر کدام از روش های مهاجرت به یونان مطلع شوید و یا از طریق تماس با ما میتوانید جلسه حضوری تنظیم نمایید تا از مشاوره وکلای متخصص این حوزه بهره بگیرید.

در صورتیکه هم که قصد خرید ملک در یونان را دارید با دانلود اپلیکیشن اینوستایم برند زیر مجموعه موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل از ریز جزییات اطلاعات هر ملک در شرکت سرمایه گذاری اینوستایم (Investime) باخبر شوید.

ارزیابی هوشمند مهاجرتی!

ارزیابی مهاجرتی بر اساس سالها تجربه وکلا + ارائه نتیجه در لحظه بدون نیاز به انتظار

مشاوره مهاجرتی
با اهل فن!

جای سوال شما بین 2600+ موضوع مطرح شده در انجمن مهاجرتی اریکه عدل خالیست! 

این مطلب به کارتون اومد؟
استفاده از تجربه ها
2600+
گفتگو و
تبادل نظر
در انجمن مهاجرتی آنلاین اریکه عدل
با وکلا و افراد دارای تجربه گفتگو کنید....
موارد مرتبط برای بررسی بیشتر:
مشترک خبرنامه ما شوید!
آخرین آپدیت ها را بگیرید و از بهترین ها بیاموزید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نیاز به اطلاعات بیشتر دارید؟

با بهترین وکلای ما وقت آنلاین رزرو کنید یا اینکه سوال خود را در سامانه مشاوره اینترنتی مطرح کنید...

در اریکه عدل بیشتر از 1200 مطلب حقوقی و مهاجرتی منتشر شده.
ما به شما کمک می کنیم که خیلی سریع چیزی که لازم دارید را پیدا کنید...

چون نظر شما مهمه! اطلاعات این صفحه کاربردی بود؟