منو

موسسه حقوقی اریکه عدل

بهترین شهرهای استرالیا برای زندگی 2022

برای آن دسته از افرادی که قصد مهاجرت به استرالیا را دارند ، شناخت بهترین شهرهای استرالیا برای زندگی بسیار اهمیت دارد. مخصوصا انتخاب بهترین شهر در این کشور همیشه از نظر کار و زندگی دارای اهمیت بوده است.این مقاله میتواند راه گشا باشد.

فهرست مطالب

آخرین مقالات در ایمیل شما

با خبرنامه ما به روز باشید!

برای آن دسته از افرادی که قصد مهاجرت به استرالیا را دارند ، شناخت بهترین شهرهای استرالیا برای زندگی بسیار اهمیت دارد. مخصوصا انتخاب بهترین شهر در این کشور همیشه از نظر کار و زندگی دارای اهمیت بوده است. درست است که با توجه به تعداد روز افزون مهاجران در این کشور، شرایط این روزها کمی سخت‌ گیرانه‌ تر شده است اما با این‌ حال هنوز هم برای افرادی که واجد شرایط هستند امکاناتی وجود دارد که میتوانند با فراهم کردن آنها به راحتی به این کشور زیبا مهاجرت کنند. تیم تخصصی موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل در زیر به بررسی شهر هایی که بیشترین متقاضی برای کار و زندگی را دارا میباشند پرداخته است. 

 

بهترین شهرهای استرالیا برای زندگی

کدام شهر بهترین انتخاب برای تخصص من است؟

شما دارای مدرک تحصیلی و تخصص در کشور خود هستید و به فکر کار در استرالیا با این مهارت هستید. در سال 2022 نرخ بیکاری ملی در استرالیا 6.3 درصد بوده. نرخ بیکاری در استرالیا از سال 1978 تا کنون نسبتاً پایدار بوده است که این نشانه خوبی برای بازار کار در آینده در این کشور می باشد. تجزیه و تحلیل دقیق تر نرخ بیکاری در هر ایالت به شرح زیر است:

منطقه نرخ بیکاری
Australian Capital Territory 4.3
Northern Territory 4.5
Western Australia 5.1
New South Wales 5.7
Victoria 6
Queensland 6.3
Tasmania 7
South Australia 7.6

چشم انداز کار من چیست؟
توّجه کنید که این نرخ ها به صورت کلی عنوان شده اند و ممکن است فرصت های شغلی در یک منطقه خاص را منعکس نکنند.با توّجه به پورتال بازار کار استرالیا در صنایع خاص ،بیشترین تعداد افراد شاغل در حوزه های مراقبت های بهداشتی و کمک های اجتماعی (1،435،700)، خرده فروشی (1،238،000)، ساخت و ساز (1،037،500)، خدمات فنی(972،300) مشغول می باشند و کمترین تعداد افراد شاغل در حوزه های خدمات برق، گاز، آب و زباله (143،100) و رسانه های اطلاعاتی و مخابرات (212،000) کار می کنند.

استرالیا دارای یک لیست از مشاغل مورد نیاز می باشد که دائماً درحال تغییر است.این مشاغل شانس بیشتری برای مهاجرت به استرالیا در مقایسه با سایرین دارند. مشاغل این لیست در حال حاضر عبارتند از: مدیر پروژه ساخت و ساز، مدیر مهندسی، مدیر مرکز مراقبت از کودکان، مدیر پزشکی، مدیر کلینیک پرستاری،پرستار، معمار، مهندس شیمی، مهندس سازه، دامپزشک، معلم خصوصی، پزشک عمومی، ماما، مهندس نرم افزار، دندانپزشکی و ….

 

زندگی در سیدنی

هدف ما معرفی بهترین شهر ها برای زندگی در استرالیا است پس با سیدنی آغاز می کنیم. از خانه اپرا (opera house) تا ماسه های باندی بیچ و مناظر زیبای بنادر ،سیدنی را یکی از شهر های معروف در جهان قرار داده است.
برای مهاجرت به استرالیا این شهر می تواند یک انتخاب خوب باشد.
برای شناخت بهترین شهر ها برای زندگی در استرالیا با این شهر بیشتر آشنا شوید. قدیمی ترین و بزرگترین شهر در استرالیا جایی که به خاطر زیبایی و تنوع فرهنگی شناخته شده است.
آب و هوای معتدل سیدنی در تابستان با گرمای زیاد تا 40 درجه سانتیگراد پیش می رود. زمستان بسیار خفیف است و دما در شب به 6 درجه سانتیگراد می رسد. فرودگاه بین المللی سیدنی تقریباً به تمام نقاط دنیا پرواز دارد و این فرصتی مناسب برای مسافرت است.

"بهترین

کجای سیدنی زندگی کنیم؟

سیدنی با جمعیت بیش از 4.6 میلیون نفر پر جمعیت ترین شهر استرالیا است. در حالی که منطقه تجارت مرکزی در یک منطقه جمع و جور در نزدیکی بندر قرار دارد اثرات آن در شمال و جنوب و غرب قابل مشاهده است. پیدا کردن خانه داخل شهر بسیار هزینه بر می باشد. مخصوصاً برای مهاجرین که تازه به این شهر آمده اند.
پیشنهاد می کنیم حداقل در ابتدا به دنبال خانه های با فضای باز و زیبا با فاصله کمی از شهر باشید.اگر به دنبال یک منطقه خوب هستید حتما به منطقه Hills در شمال غرب این شهر سری بزنید.در سیدنی مردم با فرهنگ های مختلف زندگی می کنند.به عنوان مثال بسیاری از مهاجران هندی در منطقه پارامنتا زندگی می کنند.نیوزیلندی ها و بریتانیا یی ها نیز در جنوب غربی شهر بیشتر دیده می شوند.

حمل و نقل عمومی در سیدنی

این موضوع اکثراً مورد شکایت می باشد. البته در نظر داشته باشید این شرایط مورد شکایت شاید ایده آل ما برای حمل و نقل عمومی در ایران باشد. خیلی از افراد با ماشین شخصی جابجا می شوند با این حال سیستم حمل و نقل سیدنی تقریباً تمام منطقه شهر را پوشش می دهند. مسافرین می توانند با قطار، اتوبوس، مترو و یا کشتی به مسافرت بپردازید. به تازگی دولت ایالتی یک کارت اپال (مشابه کارت Oyster London) را معرفی کرده است.

کار در سیدنی

اقتصاد سیدنی از هنگ کنگ یا سنگاپور بزرگتر است و هر ساله بیش از 360 میلیارد دلار کالا و خدمات تولید می کند.صنایع عمده در این شهر خدمات مالی، تولید، فناوری اطلاعات و ارتباطات، گردشگری، تحقیقات و آموزش و صنایع خلاق را شامل می شود.چشم انداز اشتغال در سیدنی به طور کلی بسیار خوب است، با امکانات فراوان و کم بودن نرخ بیکاری.

تحصیل و دانشگاه ها در سیدنی

در این شهر دانشگاه های بزرگ و معتبر زیادی وجود دارند.به عنوان مثال دانشگاه سیدنی (USYD) و دانشگاه نیو ساوت ولز (UNSW) که هر دو در 100 دانشگاه برتر دنیا شناخته شده اند.سیدنی به عنوان ششمین شهر دانشجویی برتر در سراسر دنیا شناخته می شود.

هزینه های زندگی در سیدنی

این شهر گران ترین شهر استرالیا است و در لیست “گران ترین شهر های جهان” قرار دارد.به عنوان مثال، میانگین هزینه اجاره آپارتمان یک خوابه در خارج از مرکز شهر، به مبلغ 1624،22 دلار در ماه است. این در حالی است که یک آپارتمان مشابه در لندن ممکن است در حدود 946.16 دلار  و در نیویورک 1719.44 دلار در ماه هزینه داشته باشد.به گفته موسسه املاک و مستغلات استرالیا (REIA)، قیمت خانه های متوسط سیدنی برای سال 2018 حدود 763،169 دلار است.

 

زندگی در ملبورن

ملبورن دومین شهر بزرگ استرالیا است و یک پایگاه فرهنگی و ورزشی است.برای شناخت بهترین شهر ها برای زندگی در استرالیا با این شهر بیشتر آشنا شوید.چهار میلیون نفر از ساکنان این شهر از علاقمندان و فعالین در  هنر و ورزش هستند. این شهر دارای بهترین رستوران ها و جذاب ترین زندگی شبانه در استرالیا است.با توجه به این موضوع، جای تعجب نیست که مجله اکونومیست همواره ملبورن را به عنوان یکی از جذاب ترین شهرهای جهان ذکر می نماید.آب و هوا ملبورن را به “چهار فصل در یک روز” تشبیه می کنند. در حالی که از فصل ها پیروی می کند، آب و هوا در طول روز به طور چشمگیری تغییر می کند.

بیشتر بدانید!
ویزای 186 اقامت دائم استرالیا با اسپانسر شغلی

"بهترین

کجای ملبورن زندگی کنیم؟

قلب شهر رودخانه یاررا(Yarra)می باشد که شهر در اطراف آن گسترش پیدا کرده است.البته در این شهر انتخاب محل زندگی باید با توجه به شیوه زندگی شما صورت بپذیرد.اگر به زندگی در کنار دریا و سواحل شنی علاقه دارید به منطقه Sandringham سر بزنید.یا جایی پر جنب و جوش و زنده را می پسندید پس به منطقه Fitzroy با کوچه های جالب اش سر بزنید.اگر دوست دارید نزدیک شما کافه و رستوران باشد منطقه ریجموند را انتخاب کنید.اگر منطقه ای مناسب برای زندگی کودک خود را مد نظر دارید حتماً Surrey Hills را ببینید.ملبورن یک شهر چند فرهنگی است که دارای ساکنان زیادی از یونان، ایتالیایی، چین و هند می باشد.

حمل و نقل عمومی در ملبورن

شهر ملبورن به صورتی طراحی شده است که با یک شبکه حمل و نقل عمومی دسترسی به تمام مناطق شهر امکان پذیر است.سیستم حمل و نقل گسترده با دسترسی آسان تمام شهر را پوشش می دهد.تمام خدمات تحت سیستم خرید بلیط myki ارائه می شود.

کار در ملبورن

چشم اندازهای شغلی برا مهاجران به ملبورن کاملاً مشخص شده است.صنایع اصلی در ملبورن و ویکتوریا به طور کلی شامل صنعت خودرو، حمل و نقل هوایی، ساختمان و ساخت و ساز، آموزش، مهندسی، پرستاری، خدمات مالی و فناوری اطلاعات و ارتباطات می باشد.شهر و کارفرمایان آن از مهاجرانی که به دنبال کار هستند، استقبال می کنند و این بدین معنی است که چشم انداز کار خوب است.

تحصیل و دانشگاه ها در ملبورن

دانشجویان می توانند در موسسه فناوری سلطنتی ملبورن (RMIT)، دانشگاه ملبورن، دانشگاه لا ترب، دانشگاه موناش تحصیل کنند. Monash Uni و University of Melbourne عضو گروه هشت هستند که ائتلافی از نهادهای عالی رتبه سوم در زمینه تحقیقات و آموزش حرفه ای می باشد.ملبورن به عنوان یکی از بزرگترین شهرهای دانشجویی در جهان شناخته می شود.

هزینه های زندگی در ملبورن

هزینه های زندگی در ملبورن کمتر از سیدنی است ولی باز هم گران می باشد.یک آپارتمان یک خوابه در خارج از مرکز شهر حدود 1،237.15 دلار در هر ماه هزینه دارد. 

 

زندگی در بریزبین

چیزی که بسیاری از مهاجران را به سومین شهر بزرگ استرالیا جذب می کند، هوا است.برای شناخت بهترین شهر ها برای زندگی در استرالیا با این شهر بیشتر آشنا شوید.بریزبن دارای درجه حرارت گرمتر از سیدنی و ملبورن است و یک شهر خوب برای مهاجرت به استرالیا حساب می شود. به شما این امکان را می دهد که از آب و هوای معتدل ملبورن و سرد شدن زمستان سیدنی اجتناب کنید.فضای بسیار آرام و لذت بخش در این شهر وجود دارد که از چنین مرکز اصلی شهری انتظار نمی رود.

بریزبین یکی از گرمترین شهرها استرالیا است و درجه حرارت آن 16 تا 25 درجه سانتیگرادمی باشد.این شهر در نزدیکی دو شهر ساحلی و پر استفاده برای تعطیلات تابستانی  Gold Coast و the Sunshine Coast می باشد.

"بهترین

 

کجای بریزبین زندگی کنیم؟

جمعیت بریزبین حدود دومیلیون نفر و رو به افزایش است.علاقه مردم به آب و هوی گرمسیری بسیار زیاد شده است. مراکز تجاری و اداری و بانک ها بیشتر در نزدیکی رودخانه تمرکز پیدا کرده اند.خانه هایی با قیمت مناسب را در منطقه های  Auchenflower و Paddington پیدا کنید.برای خانواده ها منطقه Morayfield را پیشنهاد می دهیم.

حمل و نقل عمومی در بریزبین

حمل نقل عمومی در بریزبین بسیار در دسترس و آسان می باشد. از لحاظ حمل و نقل عمومی؛ قطارها، کشتی ها و اتوبوس ها تحت سیستم فروش بلیط TransLink در دسترس هستند. سیستم حمل و نقل عمومی دسترسی به کلیه مناطق اصلی شهر را امکان پذیر می سازد و به راحتی در هر جهت حرکت می کند. با ادامه رشد شهر، شبکه حمل و نقل عمومی با آن رشد می کند.

کار در بریزبین

بریزبن دارای یک محیط اقتصادی پررونق در کنار یک محیط آرام است که شما ممکن است در سایر شهرها پیدا نکنید. صنایع عمده در منطقه عبارتند از:گردشگری، بهداشت، تجارت و تولید. همانطور که بریزبین شهری است که رشد سریع دارد، چشم انداز کار برای مهاجران بسیار خوب است و فرصت های اشتغال زیادی برای متقاضیان مناسب وجود دارد.

تحصیل و دانشگاه ها در بریزبین

اگر به دنبال تحصیل در بریزبین هستید، این شهر بسیاری از رشته ها را در دانشگاه های خود پوشش می دهد. دانشگاه کوئینزلند (UQ) قدیمی ترین دانشگاه ایالتی است و دارای بیش از 46،000 دانش آموز و میزان اشتغال فارغ التحصیلان 81.6٪ است. گزینه های دیگر برای دانش آموزان عبارتند از: دانشگاه گریفیث، دانشگاه مهندسی کوئینزلند (QUT) و دانشگاه کوئینزلند جنوبی (USQ).

هزینه های زندگی در بریزبین

هزینه زندگی در بریزبین به طور کلی بسیار ارزان تر از سیدنی و ملبورن است.قیمت املاک بسیار مقرون به صرفه است، که یکی از دلایلی است که بسیاری از مردم این شهر را برای زندگی انتخاب می کنند. به طور متوسط، اجاره آپارتمان یک خوابه خارج از مرکز شهر می تواند برای شما 1،234.04 دلار در هر ماه هزینه داشته باشد.

 

زندگی در هوبارت

هوای خوب در کنار آرامش شهری.هوبارت هر دوی این ها را دارد.گریزی از فشار و شلوغی یک شهر مانند سیدنی و ملبورن. برای شناخت بهترین شهر ها برای زندگی در استرالیا با این شهر بیشتر آشنا شوید.

همه چیز در هوبارت به نظر می رسد در سرعت کمی در حرکت است. این شهر همچنین به صحنه های پرطرفدار هنر تبدیل شده است. تنوع غذاهای با کیفیت در این شهر بسیار زیاد است. این شهر به عنوان یک پایتخت جنوبی  استرالیا، خود را در معرض سردترین شهرها قرار می دهد. دمای هوا در زمستان (جولای) به  4 درجه سانتیگراد می رسد و در تابستان  22 درجه سانتی می باشد.

"بهترین

 

کجای هوبارت زندگی کنیم؟

دومین شهر قدیمی در استرالیا هوبارت است.این شهر در کنار رودخانه Derwent و در پایه کوه  Wellington نشسته است. تعدادی از خانه های حومه شهر  مطلوب در منطقه Derwent قرار دارد. کسانی که با خانواده هابارت مهاجرت می کنند ممکن است حومه جنوبی کینگستون را بعنوان گزینه انتخاب کنند چون قیمت های مناسبی دارد.

بیشتر بدانید!
مهاجرت آسان و ارزان به اسپانیا

حمل و نقل عمومی در هوبارت

دو راه اصلی برای تردد در هوبارت وجود دارد: ماشین شخصی و یا اتوبوس. پیشنهاد ما استفاده از اتوبوس است.اکثر شهر را خط های اتوبوس پوشش داده اند وبلیت را می توانید از خود راننده تهیه کنید.

کار در هوبارت

هوبارت در مقایسه با شهر های دیگر که مطرح کردیم اقتصاد کوچکتری دارد. البته این بدین معنا نیست که در رشد اقتصادی سریع قرار ندارد. فهرست مشاغل تحت برنامه مهاجرت دولتی شامل موقعیت هایی در صنایعی مانند ساخت و ساز، بهداشت، گردشگری، خودرو سازی، صنعت زراعت و مهندسی می شود. واحد مهاجرت دولت تاسمانی نیز می تواند به کسانی که به استرالیا می روند و به دنبال کار هستند، کمک کند.

تحصیل و دانشگاه ها در هوبارت

دانشگاه تاسمانیا یک موسسه معتبر و یکی از قدیمی ترین  مؤسسات آموزشی در کشور استرالیا است. این دانشگاه در منتخب 2٪ از بهترین دانشگاه های جهان رتبه بندی شده و بیش از 29،000 دانشجو دارد. ساکنان هوبارت همچنین می توانند از طریق TasTAFE مطالعات بیشتری را انجام دهند. این مؤسسه طیف گسترده ای از دوره های آموزشی و آموزش های حرفه ای را ارائه می دهد.

هزینه های زندگی در هوبارت

اگرچه بخش های خاصی از هوبارت خانه گران قیمت است ولی هزینه زندگی به طور کلی پایین تر از سایر نقاط کشور است. البته باید انتظار داشته باشید که برای برخی از کالاها و خدمات (مثلا برق) بیشتر از سایر نقاط کشور پرداخت کنید.

 

زندگی در آدلاید

آدلاید، با آب و هوای مدیترانه ای شناخته می شود.حدود 1.3 میلیون نفر جمعیت دارد، در حال تبدیل شدن به یک مکان به طور فزاینده ای محبوب برای زندگی تازه واردان به استرالیا است. برای شناخت بهترین شهر ها برای زندگی در استرالیا با این شهر بیشتر آشنا شوید.آدلاید، یک سبک زندگی آرام، شرایط آب و هوایی دلپذیر و قیمت های ارزان برای زندگی را میسر می نماید. آب و هوای آدلاید به طور کلی بسیار خوشایند است.دمای هوا در طول زمستان حدود 7 درجه سانتیگراد و در تابستان به طور میانگین حدود 30 درجه سانتیگراد می باشد.

بهترین شهرهای استرالیا برای زندگی 2022

کجای آدلاید زندگی کنیم؟

آدلاید اغلب به عنوان یک شهر بزرگتر توصیف می شود.قیمت خانه متوسط برای آدلاید کمتر از 400000 دلار است، گرچه املاک در ساحل ارزانتر از  داخل شهر است.حومه ساحلی تاریخی Glenelg می تواند یک انتخاب برای زندگی باشد.از حومه شهر  شامل Aberfoyle Park، Belair و Banksia Park نیز دیدن کنید.

حمل و نقل عمومی در آدلاید

آدلاید یک شهر به خوبی برنامه ریزی شده است.از لحاظ حمل و نقل عمومی، قطار شهری، تراموا و اتوبوس بیشتر شهر را پوشش می دهد. این خدمات توسط دولت قرارداده شده است و تحت سیستم MetroTicket ارائه می شود.شبکه گسترده اتوبوس اکثر شهر را پوشش می دهد، در حالی که خدمات تراموا شامل توقف در هندیمش، CBD و Glenelg است. چهار خط ،سیستم مترو آدلاید را تشکیل می دهند: خط Gawler، خط the Outer Harbor، خط Noarlunga و خط Belair.

کار در آدلاید

درست مثل بقیه استرالیا، آدلاید دارای یک اقتصاد سالم است. برآورد های دقیق  مشخص می کند Adelaid هر سال 5000  مهاجر ماهر را برای پیشرفت نیاز دارد.فرصت های شغلی زیادی برای افراد مناسب وجود دارد.کار در استالیا با توجه به تخصص های مورد نیاز امکان پذیر است. صنایع عمده در آدلاید عبارتند از مراقبت های بهداشتی، تولید، خرده فروشی و آموزش و پرورش و مراقبت های بهداشتی.

تحصیل و دانشگاه ها در آدلاید

طبق راهنمای “لیست دانشگاه های خوب سال 2022” دانشگاه استرالیای جنوبی بالاترین رتبه دانشگاهی در استرالیا جنوبی را در رده نتایج برای فارغ التحصیل “گرفتن شغل تمام وقت” می داند.دانشگاه آدلاید سومین دانشگاه کشور است و به عنوان یکی از 200 دانشگاه برتر دنیا شناخته شده است. کالج بردفورد طراحی شده است تا مسیری را برای دانشجویان بین المللی به دانشگاه ارائه دهد.گزینه های دیگر شامل دانشگاه فلیندرز و دانشگاه استرالیای جنوبی نیز در این منطقه حضور دارند.

هزینه های زندگی در آدلاید

آدلاید معمولا به عنوان یکی از مقرون به صرفه ترین شهرهای استرالیا شناخته می شود.کالاها و خدمات، قیمت ملک و اجاره همه مناسب است و میانگین یک ماه اجاره در یک آپارتمان یک خوابه در خارج از مرکز شهر ،هزینه ای حدود 982.25 دلار دارد.

 

زندگی در کانبرا

این تصور غلط رایج است که سیدنی، که بزرگترین شهر استرالیا است، پایتخت این کشور است.حقیقت این است که پایتخت استرالیا کانبرا است و یک شهر مناسب برای مهاجرت به استرالیا است. برای شناخت بهترین شهر ها برای زندگی در استرالیا با این شهر بیشتر آشنا شوید. واقع در قلمرو پایتخت استرالیا (ACT)، کانبرا یکی از کوچکترین شهرهای استرالیا است که جمعیتی بیش از 373000 نفر دارد. کانبرا دارای آب و هوای خشک است .دما در زمستان (جولای) به صفر درجه می رسد و در تابستان (ژانویه تا فوریه) درجه حرارت تا دمای 28 درجه سانتیگراد خواهد شد.

 

زندگی در استرالیا شهر کانبرا

کجای کانبرا زندگی کنیم؟

پایتخت استرالیا توسط دریاچه Burley Griffin تقسیم شده است.شمال آن منطقه مراکز خرید و همچنین یادبود جنگ استرالیا و کتابخانه ملی وجود دارد.در حومه شمالی شهر بسیاری از کارکنان دولت تمایل به اقامت دارند.حومه ها مانند ایینسی و اوکانر به عنوان مناطق محبوب برای خانواده ها معرفی می شوند.در حالی که برادون و مدنی برای تعداد کمی از ساکنان محبوب تر هستند، بیشتر ساکنان آن در آپارتمان ها زندگی می کنند.جنوب دریاچه Burley Griffin منطقه مجلس و سفارت است.این منطقه نیز دارای مناطق مسکونی است.

حمل و نقل عمومی در کانبرا

کانبرا یک شهر بسیار برنامه ریزی شده است، بنابراین دسترسی به همه مناطق شهر بسیار آسان است.جابجایی در این شهر زیر 20 دقیقه زمان شما را می گیرد.به عنوان یک شهر مسطح، بسیاری از ساکنان آن پیاده و یا با دوچرخه جابجا می شوند.حمل و نقل درون شهری با اتوبوس مهیا شده است و دسترسی خوبی با قطار و سایر وسایل نقلیه به سایر شهر ها دارد.

کار در کانبرا

به دلیل وجود مجلس و ادارات دولتی بسیاری از کارمندان دولت در این منطقه حضور دارند ولی جالب است بدانید نیمی از کارکنان در این شهر در شرکت های خصوصی مشغول هستند.در سال های اخیر، کانبرا شروع به نشان دادن علاقه بیشتر به فعالیت های فرهنگی کرده است و ممکن است به زودی اشتغال بیشتری در بخش های فرهنگی ایجاد شود. کانبرا ممکن نیست مرکز کسب و کار استرالیا باشد، اما میزان نرخ بیکاری پایین و بالاترین میانگین درآمد تمام وقت در استرالیا را به خود اختصاص می دهد که این جا را به عنوان یک مکان ممتاز برای کار کردن معرفی می نماید.

بیشتر بدانید!
سازمان کامپیوتر استرالیا ، ACS استرالیا

تحصیل و دانشگاه ها در کانبرا

دو دانشگاه کانبرا (UC) و دانشگاه ملی استرالیا (ANU) که در زمینه هنر، کسب و کار، مهندسی، مطالعات حقوقی فعال هستند در این منطقه وجود دارند ANU نیز به عنوان یکی از 20 دانشگاه برتر جهان شناخته می شود. مدارس مبتنی بر تجارت، مانند دانشکده هتل بین المللی استرالیا (AIHS)، که توریست و تجارت را آموزش می دهد و آکادمی نیروی دفاعی استرالیا (ADFA)، که به دانشجویان نظامی و غیرنظامی آموزش می دهد و همچنین دانشجویان تحصیلات تکمیلی، نیز گزینه هایی برای تحصیل در کانبرا هستند.

هزینه های زندگی در کانبرا

بر اساس گزارش REIA در ژوئن 2022، کانبرا ارزان ترین منطقه کشور برای مهاجرت به استرالیا و خرید یک خانه است. هزینه متوسط برای خرید سه اتاق متوسط 520،000 دلار بوده است، در حالی که برای اجاره یک اتاق سه خوابه هزینه متوسط 445 دلار در هفته می باشد.

 

زندگی در داروین

داروین یک رویکرد بی نظیر و آرام برای زندگی است که شما برای یافتن هر جای دیگری در جهان تلاش می کنید. داروین یک شهر مناسب برای مهاجرت به استرالیا می باشد. برای شناخت بهترین شهر ها برای زندگی در استرالیا با این شهر بیشتر آشنا شوید. داروین دارای مناظر طبیعی بی نظیر، یک زندگی شبانه روزی  و آب و هوای گرم در تمام طول سالاست. داروین برای استرالیایی های جدید بسیار مفید است. دمای هوا در طول سال حدود 33 درجه سانتی گراد است.

کار در استرالیا

کجای داروین زندگی کنیم؟

داروین با جمعیتی حدود 100،000 نفر، به یک ترکیب چند فرهنگی از مهاجرین تمام ملیت ها تبدیل شده است. قیمت خانه در داروین در مقایسه با اکثر شهرهای بزرگ دیگر بسیار بالا است و دارای املاک در حومه هایی مانند Bayview و Fannie Bay است. گزینه های خانوادگی شامل Wanguri و Wulagi می باشد.

حمل و نقل در داروین

رانندگی توسط خودتان بهترین راه برای دور زدن در داروین است. این شهر بزرگ نیست، ترافیک نسبتا قابل کنترلی دارد و زمانهای رفت و آمد خیلی زیاد نیستند. اگر شما نیاز به دسترسی به مناطق نزدیک به مرکز شهر داشتید یک سرویس اتوبوس عمومی می تواند با هزینه حدود 3$ شما را به مقصد برساند.

کار در داروین

داروین یک شهر ،در حال رشد اقتصادی می باشد.کار در استرالیا در این شهرها در حال توسعه هست.با امکانات جدیدو بهبود فرودگاه و ساخت راه آهن شمال-جنوب، انتظار می رود که این رشد ادامه یابد.فرصت های شغلی زیادی برای مهاجرین با مهارت ها و آموزش مناسب وجود دارد. صنایع عمده در منطقه شامل ساخت و ساز، خرده فروشی، مسکن و خدمات غذایی، اداره عمومی و مراقبت های بهداشتی است.

تحصیل و دانشگاه ها در داروین

دانشگاه چارلز داروینCDU -حددود  21،000 دانشجو را در چهار محوطه دانشگاهی و چهار مرکز آموزشی پذیرفته است. این دانشگاه نیز در منتخب 2٪ از بهترین دانشگاه های جهان رتبه بندی شده.

هزینه های زندگی در داروین

اگر چه این بزرگترین شهرها نیست، اما زندگی در داروین واقعا گران است.این شهر دارای بازار رقابتی املاک است که قیمت ها را افزایش می دهد.به طور متوسط، اجاره یک آپارتمان یک خوابه در خارج از مرکز شهر ممکن است در هر ماه به 702.71 دلار برسد. برای مهاجرت به استرالیا لازم است شهر ها و شرایط زندگی در این کشور را بشناسید.

 

شهر پرت در استرالیا

آخرین پیشنهاد ما برای کار و زندگی در استرالیا شهر پرت است.این شهر با داشتن آب و هوای فوق العاده و سبک زندگی ساحلی آرام، قطعاً ارزش آن را درهمچین جایی زندگی  کنید.آب و هوای پرت در تابستان بالاتر از 30 درجه سانتیگراد است و در زمستان به 18 درجه سانتیگراد می رسد.

زندگی در استرالیا

 

کجای پرت زندگی کنیم؟

پرت با جمعیتی حدود 1.25 میلیون نفر است. در امتداد رودخانه سوان واقع شده است.به طور کلی، حومه شهر ،شمال و غرب به عنوان مکان های مطلوب برای زندگی در نظر گرفته می شوند.پرت جمعیت مهاجر زیادی دارد که بخش زیادی به دلیل رونق استخراج معدن در شمال این کشور است.

حمل و نقل در پرت

گرچه پرت شهر بسیار آسان برای رانندگی است، بهترین روش برای تازه واردین استفاده از حمل و نقل عمومی است. سیستم حمل و نقل عمومی شهر تحت سامانه Transperth میی باشد و به صورت کلی قابل اعتماد و مقرون به صرفه محسوب می شود.

کار در پرت

اگر در بخش معدن تخصصی داشته باشید این شهر موقعیت بسیار خوبی برای مهاجرت شما می باشد.صنایع دیگری  از جمله گردشگری، تولید، خدمات مالی، مراقبت های بهداشتی و فناوری اطلاعات و ارتباطات برای کار در این شهر یافت می شوند.به دلیل اندازه شهر، ممکن است مشاغل نسبت به سیدنی یا ملبورن کمی سخت تر باشد.

تحصیل و دانشگاه ها در پرت

دانشگاه استرالیای غربی (UWA) یکی از مؤسسات آموزشی پیشرو در استرالیا است. این موسسه به عنوان هشتاد و هشتمین موسسه عالی رتبه در جهان است.بسیاری از گزینه های دیگر برای دانشجویان استرالیایی وجود دارد، از جمله (including Curtin University, Murdoch University, Edith Cowan University (ECU و….  

هزینه های زندگی در پرت

اگرچه پرت عمدتاً یک مکان مقرون به صرفه برای زندگی و مهاجرت به استرالیا است، اما برخی از کالاها و خدمات می توانند به دلیل انزوای جغرافیایی هزینه بیشتری داشته باشند.به دلیل استقبال از زندگی ،این شهر در سالهای اخیر شاهد افزایش شدید قیمت خانه ها بوده است، هرچند هنوز هم می توانید یک آپارتمان یک خوابه در خارج از مرکز شهر را برای مدت یک ماه به مبلغ 1،452.43 دلار اجاره کنید.

 

 

برای اطلاعات بیشتر در مورد بهترین شهرهای استرالیا میتوانید اگر سوالی دارید از طریق مشاوره آنلاین با ما در ارتباط باشید و یا از طریق آکادمی اریکه عدل کلاس های وکلا را شرکت کنید تا اطلاعات کامل درباره هر کدام از روش های مهاجرت به استرالیا مطلع شوید و یا از طریق تماس با ما میتوانید جلسه حضوری تنظیم نمایید تا از مشاوره وکلای متخصص این حوزه بهره بگیرید.

در صورتی هم که قصد خرید ملک در استرالیا را دارید با دانلود اپلیکیشن اینوستایم برند زیر مجموعه موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل از ریز جزییات اطلاعات هر ملک در شرکت سرمایه گذاری اینوستایم (Investime) باخبر شوید.

ارزیابی هوشمند مهاجرتی!

ارزیابی مهاجرتی بر اساس سالها تجربه وکلا + ارائه نتیجه در لحظه بدون نیاز به انتظار

مشاوره مهاجرتی
با اهل فن!

جای سوال شما بین 2600+ موضوع مطرح شده در انجمن مهاجرتی اریکه عدل خالیست! 

این مطلب به کارتون اومد؟
استفاده از تجربه ها
2600+
گفتگو و
تبادل نظر
در انجمن مهاجرتی آنلاین اریکه عدل
با وکلا و افراد دارای تجربه گفتگو کنید....
موارد مرتبط برای بررسی بیشتر:
مشترک خبرنامه ما شوید!
آخرین آپدیت ها را بگیرید و از بهترین ها بیاموزید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نیاز به اطلاعات بیشتر دارید؟

با بهترین وکلای ما وقت آنلاین رزرو کنید یا اینکه سوال خود را در سامانه مشاوره اینترنتی مطرح کنید...

در اریکه عدل بیشتر از 1200 مطلب حقوقی و مهاجرتی منتشر شده.
ما به شما کمک می کنیم که خیلی سریع چیزی که لازم دارید را پیدا کنید...

چون نظر شما مهمه! اطلاعات این صفحه کاربردی بود؟