منو

موسسه حقوقی اریکه عدل

بهترین فرصت های سرمایه گذاری در سوئد

موضوع سرمایه گذاری در سوئد یکی دیگر از مقالات پرطرفدار موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل می باشد. خرید ملک در سوئد را بررسی می کنیم.در مورد علل سرمایه گذاری و خرید ملک در این کشور خواهیم گفت. به هزینه های خرید املاک هم اشاره ای خواهیم کرد.در مورد اقتصاد سوئد خواهیم گفت. بهره وام در سوئد بسیار کم است.موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل بهترین ها را به شما پیشنهاد می کند.

فهرست مطالب

آخرین مقالات در ایمیل شما

با خبرنامه ما به روز باشید!

از آنجایی که مهاجرت به سوئد محبوبتربن برنامه های مهاجرتی می باشد در اینجا به موضوع سرمایه گذاری در سوئد یکی دیگر از مقالات پرطرفدار موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل میپردازیم. خرید ملک در سوئد را بررسی می کنیم.در مورد علل سرمایه گذاری و خرید ملک در این کشور خواهیم گفت.خواهیم دید که بغیر از خرید ملک ، راههای دیگری برای سرمایه گذاری و کسب سود در کشور سوئد می باشد.به هزینه های خرید املاک هم اشاره ای خواهیم کرد.در مورد اقتصاد سوئد خواهیم گفت. بهره وام در سوئد بسیار کم است.موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل بهترین ها را به شما پیشنهاد می کند.

 

سرمایه گذاری در سوئد

سرمایه گذاری انواع مختلفی دارد. شما می توانید بر حسب توانایی و تخصص تان ، سرمایه موجود ، ایده ، و بیزنس پلن تان ، business plan ( طرح و برنامه کسب و کار ) زمینه و هدفی را برای سرمایه گذاری انتخاب کنید.  دولت سوئد از سرمایه گذاران خارجی حمایت می کند. این کشور در رشته های بیوتکنولوژی و صنایع غذایی سرمایه گذار می پذیرد.

سرمایه گذاری در سوئد ، گزینه های مختلفی دارد.بهتر است در هر کدام زمینه که میخواهیم سرمایه گذاری کنیم ، حداقل اطلاعاتی داشته باشیم.سرمایه لازم برای شروع کار ، و سرمایه موجود مان را با هم بسنجیم. طرح آن سرمایه گذاری را با تمامی جوانب ارزیابی کنیم. هدف از سرمایه گذاری را برای خود مشخص کنیم. با مطالعه کافی در تمامی این موارد ، میتوان تصمیم درست تر و اقدام بهتری انجام داد.

 

فرصت های سرمایه گذاری در سوئد

صادرات و واردات نیز یکی دیگر از زمینه های سرمایه گذاری هستند. کارآفرینی، تاسیس شرکت ، راه اندازی کارخانه ، باز کردن فروشگاه و مغازه ، تولیدی و دهها موارد مشابه ، همگی  دیگری از فرصت های سرمایه گذاری در سوئد هستند. صادرات به معنی توسعه بازار برای معرفی یک کالا و یا تولید است . وقتی صادارت انجام می دهیم، به دنبال بازارهای خارجی و کسب سود وسیعتر هستیم.

بیشتر بدانید!
انواع ویزای یونان و مدارک برای دریافت ویزا

وقتی در یک کشور دیگری کارآفرینی می کنیم ، طرح و دارایی مالی مان را به مرحله عمل می رسانیم تا بتوانیم سود بدست بیاوریم. در کارآفرینی ، سرمایه ما طرح و ایده ماست که قرار است به پول و سرمایه تبدیل شود. با راه اندازی کارخانه ، کالایی را تولید و به بازار عرضه می کنیم.

سرمایه اولیه  ما در راه اندازی کارخانه ، مواد اولیه ، تجهیزات و دستگاه ، ماشین آلات و نیروی انسانی و کاری ما است . در خرید و فروش هر گونه خدمات و محصولی ، بعلاوه سرمایه اولیه ، تخصص و تبحر ما در بازار ، می تواند ما را به موفقیت برساند.

صنعت حمل و نقل، ارتباطات راه دور ، و برق از دیگر زمینه هایی ست که سرمایه گذار قبول می کنند. بهتر است در زمینه هایی سرمایه گذاری کنید که حداقل اطلاعات لازم را در آن رشته داشته باشید. صنایع حمل و نقل، ارتباطات ، برق از دیگر فرصت های سرمایه گذاری در سوئد هستند.

مردم سوئد یکی از پر مصرف ترین در رابطه با انرژی هستند. با درایت ، می توانیم از همین مطلب ایده بگیریم و در زمینه هایی که انرژی این کشور را تامین می کند ، اقدام به سرمایه گذاری و فعالیت اقتصادی بکنیم.

 

اقتصاد سوئد

مناقصه ها و مزایده های بین المللی از جمله دیگر فرصت ها برای مشارکت در سرمایه گذاری در این کشور هستند.اما در حال حاضر بهترین  و راحت ترین گزینه برای ما ایرانیان ، سرمایه گذاری در زمینه املاک و مستغلات می باشد. زیرا تحولات اقتصادی و سیاسی کشورها کمتر بر روی املاک و مستغلات تاثیر میگذارد . این مناقصه ها و مزایده ها در زمینه های گوناگونی میتواند باشد. این مناقصه و مزایده ها می تواند در زمینه کالا  یا خدمات ،  نو آوری در هر صنعتی ، یا مرتبط به فن و تخصصی که همراه با دانش است ، باشد.

بیشتر بدانید!
انواع اقامت استرالیا

 

علل سرمایه گذاری در سوئد

وضعیت اقتصادی سوئد بسیار مناسب است . و بسترهای خوبی برای کسب و کار دارد.مالیات در این کشور در مقابسه با دیگر کشورهای اروپایی پائین تر است. و همین مالیات پائین ، بسیاری از سرمایه گذاران خارجی را بخود جلب کرده است . اقتصاد سوئد ، اقتصادی باز و شکوفاست و به همین علت بسیاری از سرمایه گذاران بین المللی ، ترجیح می دهند در این کشور سرمایه گذاری کنند و به سود برسند.

سرمایه گذاری در سوئد - خرید ملک در سوئد - اقتصاد سوئد - بهره وام سوئد - فرصت های سرمایه گذاری در سوئد

خرید ملک در سوئد

همانطور که قبلا نیز اشاره کرده بودیم ، محدودیتی برای خرید ملک در سوئد برای خارجیان وجود ندارد. خارجی ها و مهاجران می توانند در سوئد املاک خریداری کنند. گزینه بهتر و آسانتر از خرید ، همان اجاره کردن املاک می باشد. سرمایه گذاران با توجه به ثبات وقدرت اقتصاد سوئد ، علاقه زیادی به خرید ملک در این کشور نشان می دهند.

در روزنامه های محلی ، وب سایت ها ، آژانس های املاک  میتوان ،املاک مورد نظر را پیدا کرد. حراج یا همان مزایده  و مناقصه از طریق اینترنت انجام میشود . در این سایت ها عکس املاک مشخصات و متراژ و امکانات بخوبی قابل مشاهده می باشد.

در این روش خرید و فروش ، معیار خاصی وجود ندارد . و خریدار و فروشنده بر سر هر قیمتی می توانند به توافق برسند.و سپس قرارداد امضا کنند.خرید ملک یکی از فرصت های سرمایه گذاری در سوئد است .

 

نرخ بهره وام در سوئد

درآمد در کشور سوئد ثبات دارد . و متقاضیان می توانند برای خرید املاک ، درخواست وام بدهند. زیرا می توانند روی درآمدشان حساب کنند و نگران تغییر و بحران در شغل شان نیستند. بانک ها تا 75 درصد قیمت ملک را وام می دهد.یکی دیگر از علل افزایش سرمایه گذاری در این کشور، ثبات اقتصادی کشور سوئد می باشد.

مهمتر اینکه نرخ بهره وام در سوئد کم است . و معمولا بین 2 تا 2 و نیم درصد متغیر است. در برخی از بانک ها باید سپرده گذاری کنید .با توجه به نرخ پائین بهره وام در سوئد میتوان وام های خوبی  از جمله وام مسکن ، برای خرید املاک گرفت.

بیشتر بدانید!
کمترین مالیات در املاک خارجی متعلق به کدام کشورهاست ؟

هزینه های خرید ملک در سوئد شامل  هزینه ثبت نام هزینه وکالت و هزینه تمبرمی باشد. در برخی آژانس ها هزینه نماینده املاک هم هست . که گاهی اوقات این نمایندگان املاک ، وظیقه وکیل را انجام می دهند. کل این هزینه ها در مقایسه با سودی که از سرمایه گذاری بدست می آورید، بسیار ناچیز است.

 

بهترین شهرها برای خرید ملک

استکهلم ، گوتنبرگ و  شهر مالمو از شهرهای محبوب برای خرید ملک هستند.قیمت ملک در شهر مالمو کمتر از شهرهای استکلهم و گوتنبرگ است.در لیست ذیل قیمت متوسط برخی از املاک را ارائه می دهیم.

آپارتمان 50 متر مربع در  استکهلم  برای فروش  180 هزار یورو

آپارتمان 200 متر مربع در استکهلم برای فروش  900 هزار یورو

آپارتمان 40 متر مربع در  گوتنبرگ  برای فروش 75 هزار یورو

املاک در شهرهای مختلف ، متراژهای متفاوت با قیمت های گوناگون وجود دارد. شما می توانید بر حسب سلیقه و نیاز و کاربری ملک ، خرید کنید. امیدواریم از موفق ترین سرمایه گذاران باشید.

 

برای اطلاعات بیشتر در مورد سرمایه گذاری در سوئد میتوانید اگر سوالی دارید از طریق مشاوره آنلاین با ما در ارتباط باشید و یا از طریق آکادمی اریکه عدل کلاس های وکلا را شرکت کنید تا اطلاعات کامل درباره هر کدام از روش های مهاجرت به سوئد مطلع شوید و یا از طریق تماس با ما میتوانید جلسه حضوری تنظیم نمایید تا از مشاوره وکلای متخصص این حوزه بهره بگیرید.

در صورتیکه هم که قصد خرید ملک در اروپا یا کشورهای دیگر را دارید با دانلود اپلیکیشن اینوستایم برند زیر مجموعه موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل از ریز جزییات اطلاعات هر ملک در شرکت سرمایه گذاری اینوستایم (Investime) باخبر شوید.

ارزیابی هوشمند مهاجرتی!

ارزیابی مهاجرتی بر اساس سالها تجربه وکلا + ارائه نتیجه در لحظه بدون نیاز به انتظار

مشاوره مهاجرتی
با اهل فن!

جای سوال شما بین 2600+ موضوع مطرح شده در انجمن مهاجرتی اریکه عدل خالیست! 

این مطلب به کارتون اومد؟
استفاده از تجربه ها
2600+
گفتگو و
تبادل نظر
در انجمن مهاجرتی آنلاین اریکه عدل
با وکلا و افراد دارای تجربه گفتگو کنید....
موارد مرتبط برای بررسی بیشتر:
مشترک خبرنامه ما شوید!
آخرین آپدیت ها را بگیرید و از بهترین ها بیاموزید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نیاز به اطلاعات بیشتر دارید؟

با بهترین وکلای ما وقت آنلاین رزرو کنید یا اینکه سوال خود را در سامانه مشاوره اینترنتی مطرح کنید...

در اریکه عدل بیشتر از 1200 مطلب حقوقی و مهاجرتی منتشر شده.
ما به شما کمک می کنیم که خیلی سریع چیزی که لازم دارید را پیدا کنید...

چون نظر شما مهمه! اطلاعات این صفحه کاربردی بود؟