منو

موسسه حقوقی اریکه عدل

بهترین مشاغل برای زنان در سوئیس

دیدیم که اشتغال زنان در سوئیس چه گزینه هایی دارد. کار در فرودگاههای سوئیس  یکی از وسیع ترین زمینه های کاری بود.گفتیم که کارپاره وقت در سوئیس بهترین گزینه برای مادرانی ست که فرزند کوچک دارند. در مورد رابطه تخصص و حقوق در سوئیس گفتیم.

فهرست مطالب

آخرین مقالات در ایمیل شما

با خبرنامه ما به روز باشید!

در مقاله بهترین مشاغل برای زنان در سوئیس موضوع اشتغال زنان در سوئیس توسط موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل مطرح میکنیم و کار در فرودگاه های سوئیس را برای زنان توضیح داده و از مزایای کار پاره وقت در سوئیس و اهمیت حقوق در سوئیس را بررسی خواهیم کرد. با ما همراه باشید .

 

اشتغال زنان در سوئیس

زنان سوئیس برای رسیدن به درجات بالای کار ، همواره تلاش می کنند. مسئولان بانکی سوئیس اعلام کرده اند، مدیران ارشد زن در بخش های منابع انسانی در حال کسب رتبه و مقامات برتر هستد. همچنین در زمینه اقتصاد و بازاریابی نیز فعالانه حضور دارند.رقابتی ترین مجمع اقتصاد جهانی داووس ، خاطرنشان کرده است که سوئیس دارای اقتصاد قابل انعطافی ست . و بنا به نیازهای جامعه ، تدابیری جدید اقتباس می کند. اشتغال زنان در سوئیس بسیار متنوع ست .

و مبنای نوآورانه ای دارد. و بسیاری از فرصت های شغلی و سمت ها برای زنان مناسب تر هستند.خانم ماریان جانیک سرمربی مایکروسافت در سوئیس می باشد و خانم سیمونا اسکارپالگیا مدیر اجرایی از زنان شاخص تجاری در سوئیس است و بر اشتغال زنان در رتبه های بالای کاری تاکید دارند.

 

مشاغل زنان در سوئیس

شغل های پرستاری و کمک پرستاری و مراقبت های بهداشتی ، مربی مهد کودک و پیش دبستانی از دیگر مشاغل زنان در سوئیس می باشد . مشاغل خانگی نیز یکی دیگر از گزینه های کاری هستند.

 

BPW چیست ؟

Buiness & professional women  مهمترین انجمن ملی زنان تاجر در سوئیس می باشد. این انجمن 2500 عضو دارد. زنان شاخص در زمینه تجارت و اقتصاد ،صنعت و کسب و کار فعال هستند.زنان در زمینه رشد حرفه ای کاری حمایت می شوند. این انجمن بین المللی ست . از سازمان های بین المللی در این انجمن عضو هستند. مانند سازمان ملل،EWL ، و ILO .  این انجمن از اتحادیه های کارگری زنان حمایت می کنند.

بیشتر بدانید!
مهاجرت از طریق خرید اوراق قرضه چگونه است؟

 

دلیل انتخاب زوریخ برای کار

زوریخ از بزرگترین شهرهای سوئیس می باشد و به عنوان یکی از بهترین شهرهای سوئیس برای زندگی شناخته شده است. فضای باز، امکانات ورزشی ،برنامه های فرهنگی و سرگرم کننده زیادی دارد. و به همین خاطر از سراسر دنیا این شهر را برای کار و زندگی انتخاب می کنند.

با وجود اینکه سازمان بورس اوراق بهادار و خانه مالی سوئیس در شهر زوریخ می باشد ،اما نزدیک به 80 درصد مردم در بخش خدماتی صنایع کارمیکنند. شرکت های تولید کننده بزرگی در سوئیس وجود دارد.و برای افرادی که زبان انگلیسی می دانند ، فرصت های شغلی خوبی وجود دارد. اشتغال زنان در سوئیس از اهداف این کشور می باشد.

ابتدا بررسی کنید ببینید برای چه کاری مناسب هستید همچنین شرایط مهاجرت به سوئیس برای ایرانیان چه مواردی است و آیا شرایط کافی برای انجام آن کار را دارید یا نه . اگر چه سوئیس جزو اتحادیه اروپا نیست ، اما با کشورهای اروپایی قراردادهایی می بندد تا مهاجرت به این کشور آسان تر باشد. کشورهای عضو اتحادیه اروپا می توانند تا 90 روز بدون ویزای کاری در این کشور مشغول بکار شوند.

 

ویزای کاری سوئیس

اگر مهاجران عضو کشورهای اتحادیه اروپا نباشند، برای کارکردن در زوریخ و یا هر شهر دیگری از سوئیس باید ویزای کاری بگیرند. ویزای کاری در سوئیس برای کارهای حرفه ای و تخصصی داده میشود. زوریخ یکی از شلوغ ترین شهرهای سوئیس می باشد. به همین علت نیز شغل های زیادی در این شهر وجوددارد. و رقابت برای پیدا کردن شغل مناسب هم بالاست.

بیشتر بدانید!
سطح خدمات درمانی در سوئیس برای مهاجران

اشتغال زنان در سوئیس - کار در فرودگاه های سوئیس -کار پاره وقت در سوئیس- حقوق در سوئیس

ABB چیست ؟

وب سایت های دولتی اطلاعات مشاغل را آنلاین به اشتراک میگذارند. مشاغل مربوط به امور بانکی و مالی در زوریخ زیاد است. بغیر از امور مالی ، اگر شما مهندس هستید و بدنبال کار در زوریخ هستید ،حتما به دفتر ABB سری بزنید. که یک شرکت بین المللی مهندسی می باشد . و فرصت های بسیار خوبی برای مدیران ارشد در زمینه کسب و کار مهندسی دارد. اشتغال زنان در سوئیس می تواند در زمینه های مهندسی باشد.

 

کار در فرودگاه های سوئیس

در سوئیس هیج محدودیتی برای نوع کار زنان وجود ندارد. یکی از بزرگترین فرصت های شغلی کار در فرودگاه های سوئیس می باشد. فرودگاه زوریخ بیش از 1600 کارمند در زمینه های مخلتف دارد. این زمینه ها شامل ،خدمات ایمنی پرواز، امور مالی فرودگاه، تیم های تخصصی ، و جذب مشتری می باشد.

املاک برای فرودگاهها و کارکنان ، روابط عمومی و ارتباطات بین شرکتی از دیگر فرصت های شغلی فرودگاهها می باشند. کار در فرودگاه های سوئیس برای زنان هم امکان پذیر است .

 

کار پاره وقت در سوئیس

زنان میتوانند شغل ها و کار پاره وقت در سوئیس داشته باشند.و یا نیمه وقت را انتخاب کنند. این شرایط برای مادران بسیار مناسب است.زنانی که زبان انگلیسی میدانند ، می توانند در زمینه های تدریس و ترجمه مشغول بکار شوند. و یا در بخش های بازرگانی بین المللی مشغول شوند.

اشتغال زنان در بخش مطبوعات، رسانه ها ، رادیو و تلویزیون از دیگر مشاغل مناسب برای زنان می باشد .اگر مادر هستید و نگرانی نگهداری از کودک تان را دارید می توانید کار پاره وقت در سوئیس را انتخاب کنید. تا هم به کار خود برسید و هم بتواند در کنار فرزندتان باشید.

بیشتر بدانید!
ویزای 400 استرالیا ، برای افراد متخصص

 

حقوق در سوئیس

حقوق و دستمزدتان را با هزینه های زندگی بسنجید. سایت هایی وجوددارند که میتوانید از هزینه مایحتاج مطلع شوید. رزومه ای از سوابق و تجربیات کاری تان تنظیم کنید . این رزومه می تواند شما را به پیداکردن شغل مناسب کمک کند. از کاریابی های بین المللی نیز میتوانید استفاده کنید. دستمزد و حقوق بر حسب  تخصص و حرفه شما می باشد.

اگر شما یک زن حرفه ای در بیزینس و کسب و کار هستید و در سوئیس در هر زمینه ای مشغول بکار هستید ، می توانید به شبکه حرفه ای های زوریخ بپیوندید . این شبکه آخرین و جدیدترین رویدادهای کاری را انتشار می دهد.حقوق در سوئیس قانونی ست .

این شبکه بین المللی ست و شما می توانید قبل از رفتن به سوئیس، از طریق این شبکه ایده و جزئیات کسب و کار خود را بنویسید تا وقتی به سوئیس رسیدید، همتای کاری خود را بزودی پیدا کنید و ارتباط خود را با آنان شروع کنید. حقوق در سوئیس بر حسب توانایی و تخصصی شما می باشد.

 

در این مقاله با اشتغال زنان در سوئیس آشنا شدیم و متوجه شدیم کار در فرودگاه های سوئیس یکی از وسیع ترین زمینه های کاری است از طرفی متوجه شدیم کار پاره وقت در سوئیس بهترین گزینه برای مادرانی ست که فرزند کوچک دارند همچنین در مورد رابطه تخصص و حقوق در سوئیس نیز مطالبی بیان کردیم حال در صورتیکه سوالی دارید میتوانید از مشاوره آنلاین اریکه عدل بهره مند شوید و یا از طریق تماس با ما وقت حضوری با وکیل متخصص خود داشته باشید. ما همیشه در کنار شما هستیم.

ارزیابی هوشمند مهاجرتی!

ارزیابی مهاجرتی بر اساس سالها تجربه وکلا + ارائه نتیجه در لحظه بدون نیاز به انتظار

مشاوره مهاجرتی
با اهل فن!

جای سوال شما بین 2600+ موضوع مطرح شده در انجمن مهاجرتی اریکه عدل خالیست! 

این مطلب به کارتون اومد؟
استفاده از تجربه ها
2600+
گفتگو و
تبادل نظر
در انجمن مهاجرتی آنلاین اریکه عدل
با وکلا و افراد دارای تجربه گفتگو کنید....
موارد مرتبط برای بررسی بیشتر:
مشترک خبرنامه ما شوید!
آخرین آپدیت ها را بگیرید و از بهترین ها بیاموزید

2 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نیاز به اطلاعات بیشتر دارید؟

با بهترین وکلای ما وقت آنلاین رزرو کنید یا اینکه سوال خود را در سامانه مشاوره اینترنتی مطرح کنید...

در اریکه عدل بیشتر از 1200 مطلب حقوقی و مهاجرتی منتشر شده.
ما به شما کمک می کنیم که خیلی سریع چیزی که لازم دارید را پیدا کنید...

چون نظر شما مهمه! اطلاعات این صفحه کاربردی بود؟