منو

موسسه حقوقی اریکه عدل

بهترین مشاغل در سوئد

در مقاله بهترین مشاغل در سوئد ، موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل قصد داریم درباره شغل های پردرآمد سوئد صحبت کنیم. اگر قصد مهاجرت به سوئد دارید یکی از مهم ترین مسائل آگاهی از شرایط کار در این کشور است. در این مقاله به شما اطلاعات خوبی درباره مشاغل معتبر سوئد می دهیم تا آگاهی کاملی از وضعیت کارو زندگی در سوئد داشته باشید. با ما همراه باشید.

فهرست مطالب

آخرین مقالات در ایمیل شما

با خبرنامه ما به روز باشید!

در مقاله بهترین مشاغل در سوئد ، موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل قصد داریم درباره شغل های پردرآمد سوئد صحبت کنیم. اگر قصد مهاجرت به سوئد دارید یکی از مهم ترین مسائل آگاهی از شرایط کار در سوئد است. در این مقاله به شما اطلاعات خوبی درباره مشاغل معتبر سوئد می دهیم تا آگاهی کاملی از وضعیت کارو زندگی در سوئد داشته باشید. با ما همراه باشید.

مهاجرت به سوئد

کشور سوئد در زمینه رفاه اجتماعی و استانداردهای زندگی به عنوان یکی از بهترین گزینه ها شناخته شده است. این کشور، واقع در شمال اروپا، دارای بهترین مزایا برای زندگی یک خانواده است. اطلاعات بیشتر درباره این کشور را در نوشته همه چیز درباره سوئد بخوانید.

به عنوان مثال، والدین 480 روز مرخصی با حقوق برای هر کودکی، مراقبت های بهداشتی رایگان، مرخصی های نامحدود برای بیماری و مراقبت روزانه برای فرزندان خود دریافت می کنند. یکی از بهترین راه های بهره مندی از این مزایا، سرمایه گذاری است. شما می توانید به مقاله بهترین فرصت های سرمایه گذاری در سوئد مراجعه نمایید. البته گزینه دیگری نظیر ثبت شرکت وجود دارد که قبلا در نوشته ثبت شرکت در سوئد صحبت کرده ایم.

اگر شغل شما جزو مشاغل معتبر سوئد باشد با وجود نرخ مالیات بالا باز هم از بهترین مزایا برای زندگی در این کشور برخوردار می شوید. مقاله بهترین شرکت ها برای کارآفرینی در سوئد بهترین راهنما برای شما در این زمینه است.  بنابراین سوئد جزو گزینه های عالی برای مهاجرت محسوب می شود. مخصوصا اگر در یکی از بهترین مشاغل در سوئد فعالیت داشته باشید. اطلاعات بیشتر در مورد اقامت کاری را در نوشته ” اقامت کاری سوئد ” مطالعه کنید.

لیست مشاغل معتبر سوئد در سال 2022

موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل برای کمک به شما برای آگاهی از شغل های پردرآمد سوئد، لیستی را بر اساس حقوق و مزایا طبق آخرین آپدیت ها آماده کرده اند. بنابراین بهترین مشاغل در سوئد عبارتند از:

  • ریاضیدان

مسئولیت ها:

ریاضیدانان از ریاضیات پیشرفته برای توسعه و درک اصول ریاضی، تجزیه و تحلیل داده ها و حل مشکلات دنیای واقعی استفاده می کنند.

مهارت های موردنیاز:

ریاضیدانان نیاز به مهارت های تحلیلی دارند، زیرا در تجزیه و تحلیل داده های بزرگ ،باید نهایت دقت را داشته باشند. آنها همچنین باید بتوانند راه حل های جدید و در عین حال ساده برای حل مسائل حتی برای  افرادی که ممکن است دانش خوبی از ریاضیات نداشته باشند، ارائه دهند. به دلیل پیچیدگی و سختی این امور، این افراد در لیست مشاغل معتبر سوئد قرار می گیرند.

میزان حقوق:

بسته به توانایی ریاضیدان و آشنایی با نرم افزارهای تحلیل داده و تجربه کاری حقوق این افراد متغیر است. اما به طور متوسط حقوق سالیانه 720000 کرون سوئد است.

بیشتر بدانید!
بهترین شرکت ها برای کاریابی در سوئد

تحصیلات مورد نیاز:

بسته به صنعت و کارفرمایان، حداقل یک مدرک لیسانس در ریاضیات به همراه چند سال تجربه کار مربوطه لازم است. اگر می خواهید در این گروه از بهترین مشاغل در سوئد قرار بگیرید به شما پیشنهاد می کنیم به دنبال یک موقعیت دانشگاهی باشید، البته قطعا  شما به یک مدرک دکترا در یک رشته مرتبط با ریاضی نیاز خواهید داشت. نوشته دانشگاه های سوئد اطلاعات بیشتری در اختیار شما قرار می دهد.

بهترین مشاغل در سوئد ، مشاغل معتبر سوئد ، شغل های پردرآمد سوئد

  • مدیر محصول

مسئولیت ها:

مهم ترین وظیفه و مسئولیت مدیران محصولات تجاری، ایجاد احساس پایدار بین مصرف کنندگان و تسریع و بهبود فروش محصول و افزایش سهم در بازار است.

مهارت های مورد نیاز:

مدیران برند(محصول) باید آینده محصولات خود را با توجه به نیاز و سلیقه مصرف کنندگان پیش بینی کنند. همچنین باید نیاز منطقه و بازار را تشخیص دهند و متناسب با نیاز افراد، محصولات را تولید کنند. برای درک نیاز مصرف کننده مهم ترین مساله ایجاد ارتباط قوی با مشتری یا مصرف کننده است که نیازمند مهارت های اجتماعی بالاست.

میزان حقوق:

مدیر محصول یا یک برند تجاری جزو بهترین مشاغل در سوئد است و بازار کار خوبی دارد. متوسط درآمد در این حرفه که جزو شغل های پردرآمد سوئد است سالیانه 756000 کرون است.

تحصیلات مورد نیاز:

مدرک تحصیلی برای این شغل باید مرتبط با بازاریابی یا کسب و کار باشد. البته اگر بتوانید در این زمینه با کارکردن در شرکت های معتبر سوئدی  تجربه کسب کنید، مسیری ایده آل برای پیشرفت در این شغل است.

 

 

  • مدیر هواپیمایی

مدیر هواپیما جزو بهترین مشاغل در سوئد است و علاوه بر رتبه اجتماعی بالا، جزو شغل های پردرآمد سوئد محسوب می شود. بطوریکه یک مدیر هواپیما  سالیانه 768000 کرون سوئد درآمد دارد. هر چه تجربه و تخصص مدیر هواپیما بیشتر باشد به تبع، حقوقش بیشتر می شود.

مسئولیت ها:

اصلی ترین وظایف مدیران هواپیمایی، برنامه ریزی برای هماهنگی برنامه های پرواز هواپیماها است. همچنین مسئولیت نظارت بر تعمیر و نگهداری هواپیما و مدیریت کارکنان را نیز بر عهده دارند.

مهارت های مورد نیاز:

این موقعیت نیاز به کاندیدایی با توانایی های بسیار خوب رهبری و مدیریت تیم با مهارت های ارتباطی بالا نیاز دارد و بهتر است با استانداردهای حمل و نقل آشنا باشید.

سطح تحصیلات مورد نیاز:

اگرچه این شغل به مدرک تحصیلات دانشگاهی نیاز ندارد و حتی تنها با دیپلم دبیرستان هم می توان در این شغل فعالیت داشت. اما بعضی از کارفرمایان ترجیح می دهند مدیران هواپیمایی با مجوزهای پرواز را استخدام کنند. پس تجربه و تخصص مهمتر از مدرک تحصیلی است. دقت کنید!

بهترین مشاغل در سوئد ، مشاغل معتبر سوئد ، شغل های پردرآمد سوئد

  • مدیر پروژه (اجرایی و مدیریتی)

مسئولیت ها:

مدیران پروژه مسئول تهیه و تکمیل برنامه های اجرایی، اجرای تولید، بهره وری، کیفیت و استانداردهای خدمات مشتری، حل مشکلات، شناسایی روند بهبود یا ضعف سیستم و اجرای تغییرات هستند.

بیشتر بدانید!
بهترین اپلیکیشن خرید ملک در ترکیه در 2021

 این شغل جزو شغل های پردرآمد سوئد محسوب می شود. آنها معمولا 798000 کرون دریافت می کنند.

مهارت های لازم:

یک مدیر پروژه موفق باید تفکر انتقادی عالی، قدرت حل مسئله بالا، توانایی رهبری خوب  و مهارت های سازمانی عالی را به نمایش بگذارد.

سطح تحصیلات:

مدرک تحصیلی در رشته مدیریت پروژه یا رشته های مدیریت همراه با سابقه کار مرتبط ، ضروری است.

بهترین مشاغل در سوئد ، مشاغل معتبر سوئد ، شغل های پردرآمد سوئد

  • معماری سازمانی

مسئولیت ها:

مدیران معماری سازمانی جزو مشاغل معتبر سوئد هستند که  بخشی از وظایف اصلی آنها، ارائه خدمات عملیاتی  کامل برای مدیریت برنامه هاست. علاوه بر این ، آنها با برنامه ریزی و  طراحی ، پیاده سازی راه حل هایی موثر و سودمند سعی در ارائه اطلاعات واقعی برای پیشروی در بازار رقابتی دارند.

مهارت های کلیدی :

برای این حرفه، دانش معماری سازمانی مانند TOGAF، FEA و DoDAF و مدل های معماری ضروری است. مدیران معماری سازمانی نیز باید قادر به کار مستقل و مدیریت تکالیف چندگانه باشند.

میزان حقوق:

از آنجایی که این شغل جزو شغل های پردرآمد سوئد قرار می گیرد میزان حقوق سالیانه یک فرد حداقل 840000 کرون سوئد است.

تحصیلات مورد نیاز:

مدرک لیسانس در زمینه تخصص شرکت مربوطه، به همراه حداقل 6 سال تجربه در رشته های مربوط به معماری باشند. باز هم صحبت از تجربه و سابقه کار است!

 

 

  • پزشکی جزو بهترین مشاغل در سوئد است

رشته پزشکی نیاز به معرفی ندارد و بر همگان روشن است که جزو مشاغل معتبر در سوئد است. اما جالب است بدانید پزشکان به طور متوسط 888000 کرون به صورت سالیانه درآمد دارند. البته پزشکی نه تنها جزو شغل های پردرآمد سوئد محسوب می شود بلکه در اکثر کشورهای اروپایی درآمد خوبی دارد. برای آگاهی از چگونگی تحصیل در این رشته مقاله دانشگاه های سوئد را مطالعه کنید.

مسئولیت ها:

پزشکان (هماتولوژی-انکولوژی) مراقبت های مستقیم بیمار را به ویژه در بخش های مراقبت های ویژه بیمارستان را ارائه می دهند.

 

 

  • مدیر خلاق (مدیر تبلیغات یا مدیر فرهنگی)

مسئولیت ها:

وجود یک مدیر خلاق برای ایجاد یک محیط خلاق در یک سازمان بسیار مهم است. چرا که ایده های بزرگ باید متولد شود و بتوانند رشد کنند. این حرفه نیاز به آگاهی از تمام ابعاد تجاری یک سازمان دارد و گاهی اوقات مسئولیت کنترل هویت خلاق سازمان و حفظ اعتبار خلاقانه آن است.

میزان حقوق:

مدیران تبلیغات یک سازمان اگر واقعا خلاق باشند ، میزان درآمدشان عالی است به طوریکه به طور متوسط  سالیانه 960000 کرون دریافت می کنند. پس شایسته است که جزو شغل های پردرآمد سوئد محسوب شود.

مهارت های لازم :

مدیران حرفه ای در این شغل، نیاز به دانش گسترده ای از طراحی گرافیک و دیگر نرم افزار های دیجیتال و به عنوان مدیر آنها نیاز به داشتن مهارت های رهبری قوی برای استخدام و نظارت بر تیم خلاق خود دارند.

بیشتر بدانید!
مهاجرت به کانادا بدون مدرک زبان

سطح تحصیلات مورد نیاز:

برای این موقعیت معمولا به یک مدرک لیسانس در زمینه طراحی گرافیک، هنرهای زیبا، تایپوگرافی، ارتباطات بصری یا در یک موضوع مرتبط نیاز دارید. البته مدرک کارشناسی ارشد به عنوان یک مزیت در نظر گرفته می شود. مهمتر از همه، شما باید بین چهار تا هفت سال تجربه در زمینه های تبلیغات، طراحی و بازاریابی داشته باشید تا بتوانید در این گروه از مشاغل معتبر سوئد قرار بگیرید.

بهترین مشاغل در سوئد ، مشاغل معتبر سوئد ، شغل های پردرآمد سوئد

  • مدیر عامل شرکت های سرمایه گذاری

این شغل در صدر لیست بهترین مشاغل در سوئد قرار دارد.

مسئولیت ها:

مدیرعامل یک شرکت سرمایه گذاری در اصل مسئولیت سرمایه های سرمایه گذاران و مدیریت برنامه های سرمایه گذاران را در یک سازمان بر عهده دارد. هدف او شناخت، نظارت و مدیریت مجموعه دارایی های شرکت، ایجاد استراتژی برای رشد، برقراری ارتباط با سرمایه گذاران و شناسایی و اجتناب از هرگونه خطرات بالقوه است.

مهارت های کلیدی:

از آنجایی که این شغل جزو مشاغل معتبر سوئد است نیازمند توانایی های تحلیلی خلاقانه استثنایی، تفکر قوی و عملیاتی و توانایی های رهبری بی نظیر است.

میزان حقوق:

بسته به نوع سازمان سرمایه گذاری و توانایی های مدیرعامل مشخص می شود. به طور متوسط مدیرعامل 1000000 کرون دریافت می کند که رقم بسیار خوبی محسوب می شود. بنابراین بهترین گزینه برای شغل های پردرآمد سوئد ، این حرفه است.

تحصیلات مورد نیاز:

حداقل مدرک کارشناسی در یک برنامه کسب و کار مانند مدیریت کسب و کار و یا دوره های سرمایه گذاری لازم است. البه اکثر افراد در حال حاضر دارای مدرک کارشناسی ارشد در امور مالی و سرمایه گذاری هستند تا بتوانند شانس خود را افزایش دهند. در واقع امروزه تجربه کار بیشتر از مدرک ارزش دارد.

 

بنابراین با بهترین مشاغل در سوئد آشنا شدیم و دیدیم که اگر توانایی مدیریت و رهبری در تخصص و رشته خود را داشته باشید به راحتی می توانید در یکی از شغل های پردرآمد سوئد استخدام شوید و برای اینکه مطلع شوید بهترین شهرهای سوئد برای خرید ملک خارجی کدام موارد هستند میتوانید روی لینک آن کلیک کنید. تا هم شهر و هم شغل مدنظرتان را در سوئد به راحتی پیدا کنید.

کارشناسان موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل با ذکر تحصیلات موردنیاز هر شغل سعی داشتند اثبات کنند که برای استخدام در مشاغل معتبر سوئد آنچه بیشتر از مدرک تحصیلی مهم است داشتن سابقه کار مرتبط است. اگر فکر می کنید توانایی مدیریت کسب و کار خود را دارید ، با موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل تماس بگیرید تا بهترین گزینه با توجه به شرایط شما ارائه شود.

ارزیابی هوشمند مهاجرتی!

ارزیابی مهاجرتی بر اساس سالها تجربه وکلا + ارائه نتیجه در لحظه بدون نیاز به انتظار

مشاوره مهاجرتی
با اهل فن!

جای سوال شما بین 2600+ موضوع مطرح شده در انجمن مهاجرتی اریکه عدل خالیست! 

این مطلب به کارتون اومد؟
استفاده از تجربه ها
2600+
گفتگو و
تبادل نظر
در انجمن مهاجرتی آنلاین اریکه عدل
با وکلا و افراد دارای تجربه گفتگو کنید....
موارد مرتبط برای بررسی بیشتر:
مشترک خبرنامه ما شوید!
آخرین آپدیت ها را بگیرید و از بهترین ها بیاموزید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نیاز به اطلاعات بیشتر دارید؟

با بهترین وکلای ما وقت آنلاین رزرو کنید یا اینکه سوال خود را در سامانه مشاوره اینترنتی مطرح کنید...

در اریکه عدل بیشتر از 1200 مطلب حقوقی و مهاجرتی منتشر شده.
ما به شما کمک می کنیم که خیلی سریع چیزی که لازم دارید را پیدا کنید...

چون نظر شما مهمه! اطلاعات این صفحه کاربردی بود؟