منو

موسسه حقوقی اریکه عدل

بهترین مناطق خرید ملک در استانبول (2022)

اگر شما هم به دنبال پاسخ به این سوال هستید که « در سال 2022 از کجای شهر استانبول باید خانه خرید؟ » در جای مناسب قرار گرفته اید. موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل بهترین مناطق خرید ملک در استانبول را مورد بررسی قرار داده و مناطقی که افزایش قیمت ملک در استانبول و کاهش قیمت ملک در استانبول را تجربه میکنند را معرفی خواهند کرد. با ما همراه باشید:

فهرست مطالب

آخرین مقالات در ایمیل شما

با خبرنامه ما به روز باشید!

اگر شما هم به دنبال پاسخ به این سوال هستید که « در سال 2022 از کجای شهر استانبول باید خانه خرید؟ » در جای مناسب قرار گرفته اید. موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل بهترین مناطق خرید ملک در استانبول را مورد بررسی قرار داده و مناطقی که افزایش قیمت ملک در استانبول و کاهش قیمت ملک در استانبول را تجربه میکنند را معرفی خواهند کرد. با ما همراه باشید.

در استانبول، برخی از مناطق هر روز ارزشمند میشوند این در حالی است که مناطق دیگر ممکن است کاهش کمی داشته باشند. با این حال، یک واقعیت اصلی وجود دارد که قیمت خانه ها روز به روز در استانبول افزایش پیدا میکنند. بنابراین، در سال 2022 از کجای شهر استانبول باید خانه خرید؟

 

کدام مناطق استانبول قیمت خانه ها افزایش داشته است؟

طبق آمار Real Estate Index Hurriyet 2022؛ املاک برای فروش در استانبول در سال گذشته میانگین 51 درصد افزایش قیمت ملک در استانبول داشته است. میانگین قیمت هر مترمربع در حال حاضر 6 هزار و 750 لیر است. به عبارت دیگر، به طور متوسط 100 متر مربع از هر ملک 6750 لیر در استانبول خریداری می شود.

جزایر استانبول در سال 2022 بیشترین رشد قیمت را تجربه کرد. قیمت متوسط مترمربع در Adalar با 51.95 درصد افزایش ، به 11 هزار و 127 هزار لیر رسیده است. جایگاه دوم محله ی Şile است که افزایش قیمت 51.83 درصد بوده . در Sariyer با افزایش 36.97 درصد، قیمت هر متر مربع 15.857 لیر است. در سال 2023، افزایش قیمت ملک در استانبول در این مناطق ممکن است ادامه یابد.

بیشتر بدانید!
مهاجرت پرستاران به کانادا

بهترین مناطق خرید ملک در استانبول (2022)

بهترین مناطق خرید ملک در استانبول (2022)

بهترین مناطق خرید ملک در استانبول (2022)

آیا قیمت خانه ها کاهش می یابد؟

از آنجایی که استانبول یکی از بزرگترین کلان شهرهای جهان است، ارزش آن در هر منطقه همچنان در حال افزایش است. با این حال، به ویژه در مکان های مرکزی، افزایش ارزش همیشه به دلیل عرضه کم زمین بیشتر است. این مناطق در سال 2022 افزایش نسبتاً کمی دارند. به عنوان مثال در سمت آسیایی : Ataşehir, Sancaktepe, Maltepe, Çekmeköy. در سمت اروپایی، Zeytinburnu، Kağıthane، Küçükçekmece، Güngören و Esenler. اگرچه همه آنها افزایش قیمت داشته اند ولی فرصت سرمایه گذاری هنوز وجود دارد.

جدا از این مناطق، هیچ کدام از مناطق استانبول سقوط نکرده است. در برخی از مناطق که به نقطه اشباع از جمعیت برسد ممکن است کمی کاهش قیمت ملک در استانبول را به همراه داشته باشد.

 

در سال 2022 از کجای شهر استانبول باید خانه خرید؟

پاسخ به سوال در مسیر کانال در استانبول است. از وقتی باز شدن مسیر کانال استانبول رسما اعلام شد، بازار املاک و مستغلات در آن مسیر شروع به حرکت کرد. این تحرک می تواند افزایش قیمت ها را در سال 2023 نیز افزایش دهد. اگر بخواهیم استانبول را مورد ارزیابی قرار دهیم باید از دو طرف مجزا بررسی کرد، مناطق Sarıyer, Beşiktaş, Bakırköy از نظر متراژ گران‌ترین بخش‌های اروپایی هستند و در سمت آسیایی Beykoz, Kadıköy و Adalar به عنوان گران‌ترین مناطق دیده می‌شوند و انتظار افزایش قیمت ملک در استانبول را به همراه دارند.

با توجه به مناطق اشاره شده قیمت ها برای فروش در محله های بالا به قرار زیر میباشد :

  • Sarıyer هر متر مربع 15 هزار و 857  لیر
  • Beşiktaş هر متر مربع 14 هزار و 844 لیر
  • Bakırköy هر متر مربع 12 هزار و 85 لیر
  • Kadıköy هر متر مربع  11هزار 738 لیر
  • Beykoz هر متر مربع 11 هزار و 72 لیر
بیشتر بدانید!
نکات حقوقی سرمایه گذاری ملکی در لهستان

اگر می خواهید سرمایه گذاری کنید بهترین فرصت برای خرید ملک مناطقی است که در بالا به آنها اشاره شد. البته این موارد به دلیل قیمت های بالا امکان دارد برای شما مناسب نباشند درست است که ارزش ملک شما هر روز با خرید از این مناطق بالاتر میرود ولی میتوانید از محله هایی هم که قیمت پایین دارند ولی رو به رشد هستند هم برای سرمایه گذاری استفاده نمایید، در جداول ارائه شده تمامی مناطق استانبول با قیمت ارائه شده است.

 

برای اطلاعات بیشتر در مورد بهترین مناطق خرید ملک در استانبول میتوانید اگر سوالی دارید از طریق مشاوره آنلاین با ما در ارتباط باشید و یا از طریق آکادمی اریکه عدل کلاس های وکلا را شرکت کنید تا اطلاعات کامل درباره هر کدام از روش های مهاجرت به ترکیه مطلع شوید و یا از طریق تماس با ما میتوانید جلسه حضوری تنظیم نمایید تا از مشاوره وکلای متخصص این حوزه بهره مند شوید.

در صورتی هم که قصد خرید ملک در ترکیه را دارید با دانلود اپلیکیشن اینوستایم برند زیر مجموعه موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل از ریز جزییات اطلاعات هر ملک در شرکت سرمایه گذاری اینوستایم (Investime) باخبر شوید.

ارزیابی هوشمند مهاجرتی!

ارزیابی مهاجرتی بر اساس سالها تجربه وکلا + ارائه نتیجه در لحظه بدون نیاز به انتظار

مشاوره مهاجرتی
با اهل فن!

جای سوال شما بین 2600+ موضوع مطرح شده در انجمن مهاجرتی اریکه عدل خالیست! 

این مطلب به کارتون اومد؟
استفاده از تجربه ها
2600+
گفتگو و
تبادل نظر
در انجمن مهاجرتی آنلاین اریکه عدل
با وکلا و افراد دارای تجربه گفتگو کنید....
موارد مرتبط برای بررسی بیشتر:
مشترک خبرنامه ما شوید!
آخرین آپدیت ها را بگیرید و از بهترین ها بیاموزید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نیاز به اطلاعات بیشتر دارید؟

با بهترین وکلای ما وقت آنلاین رزرو کنید یا اینکه سوال خود را در سامانه مشاوره اینترنتی مطرح کنید...

در اریکه عدل بیشتر از 1200 مطلب حقوقی و مهاجرتی منتشر شده.
ما به شما کمک می کنیم که خیلی سریع چیزی که لازم دارید را پیدا کنید...

چون نظر شما مهمه! اطلاعات این صفحه کاربردی بود؟