منو

موسسه حقوقی اریکه عدل

بهترین مناطق لیسبون برای خرید ملک

در مقاله بهترین مناطق لیسبون برای خرید ملک هدف موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل ارائه اطلاعات دقیق برای اخذ گلدن ویزای پرتغال مخصوصا خرید ملک در پرتغال است.  در این نوشته بهترین مناطق لیزبون برای سرمایه گذاری خدمت شما عزیزان معرفی می شود تا بتوانید حتی اگر برای تمکن مالی نیز اقدام نمودید آشنایی کاملی با این شهر و قیمت اجاره یا خرید ملک در لیسبون داشته باشید. لیزبون محله های جذاب بسیاری دارد ، بنابراین انتخاب کمی مشکل می شود. پس باید دقت بیشتری داشته باشید.

فهرست مطالب

آخرین مقالات در ایمیل شما

با خبرنامه ما به روز باشید!

در مقاله بهترین مناطق لیسبون برای خرید ملک هدف موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل ارائه اطلاعات دقیق برای اخذ گلدن ویزای پرتغال مخصوصا خرید ملک در پرتغال است.  در این نوشته بهترین مناطق لیسبون برای سرمایه گذاری خدمت شما عزیزان معرفی می شود تا بتوانید حتی اگر برای تمکن مالی پرتغال نیز اقدام نمودید آشنایی کاملی با این شهر و قیمت اجاره یا خرید ملک در لیسبون داشته باشید. لیسبون محله های جذاب بسیاری دارد ، بنابراین انتخاب کمی مشکل می شود. پس باید دقت بیشتری داشته باشید.

بهترین مناطق لیسبون برای خرید ملک

طبق آمار های رسمی منتشر شده، لیسبون به عنوان پایتخت پرتغال شهری ایده ال و اروپایی برای سرمایه گذاری است. طبق آمار رسمی منتشر شده ، محبوب ترین روش مهاجرت به پرتغال ، اخذ گلدن ویزای پرتغال است. دلایل و مزایای این برنامه را در اینجا مطالعه کنید. راه های زیادی برای اخذ گلدن ویزا وجود دارد که خرید ملک مخصوصا خرید ملک در لیسبون بهترین گزینه است. در گزارش ها انتخاب این شهر دلایل زیادی داشته که مهم ترین آنها عبارتند از:

  • نرخ پایین جرم
  • آب و هوای معتدل و چهار فصل
  • کیفیت عالی زندگی
  • مالیات های پایین
  • برنامه های حمایت دولت پرتغال از مهاجران

به همین دلیل بسیاری از سرمایه گذارن تمایل دارند با خرید ملک در این کشور سرمایه گذاری کنند. از همین رو بر آن شدیم تا به معرفی بهترین مناطق لیسبون برای خرید ملک بپردازیم. البته قبلا در این باب، نمونه ملک برای خرید را به شما معرفی کردیم. با ما همراه باشید.

بیشتر بدانید!
مهاجرت به اروپا از طریق ویزای طلایی پرتغال

لیست بهترین مناطق لیسبون برای سرمایه گذاری

  • آلفاما

یکی از بهترین مناطق لیسبون برای خرید ملک ، محله آلفاما است. این محله، قدیمی ترین و معمولی ترین منطقه های لیسبون است که بیشتر خارجی ها را جذب می کند. آلفاما یک بخش مهم در مرکز شهر است و جذابیت خاصی دارد. بسیاری از خانه ها در این محله دارای منظره ای رو به رودخانه تگوس هستند.  پس این محله برای دوستداران طبیعت که دوست دارند هر روز با منظره رودخانه از خواب بیدار شوند، عالیست. پس توصیه موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل ، برای خرید ملک در لیسبون برای این افراد، منطقه آلفاما است.

بهترین مناطق لیزبون برای سرمایه گذاری ، خرید ملک در لیسبون ، بهترین مناطق لیسبون برای خرید ملک

  • گریس

گریس در بالاترین و مرتفع ترین منطقه لیسبون واقع شده است، که بهترین ویوها از شهر را دارد. این منطقه علاوه بر اینکه جزو بهترین مناطق لیسبون برای خرید ملک محسوب می شود، (مثل محله آلفاما) ، یکی از قدیمی ترین و با اصالت ترین مناطق لیسبون است.

این منطقه علاوه بر اینکه برای مردم محلی جذاب است برای مهاجران نیز جذاب است. این محله در لیسبون، در اواسط قرن بیستم تبدیل به منطقه مسکونی و تجاری شد. در ابتدا کاخ های زیبایی ساخته شد که طی سال های بعد کمکم از بین رفت و ناپدید شد.

این منطقه عمدتا دارای خانواده های طبقه متوسط  است و دسترسی به امکانات و خدمات، عالی است. پس برای خرید ملک می توانید روی این منطقه به عنوان بهترین مناطق لیسبون برای سرمایه گذاری حساب کنید.

 

  • پرینسیپال رئال

پرینسیپال رئال یکی از بهترین مناطق لیسبون برای خرید ملک است. این منطقه ساختمان های زیبا و متنوع دارد. به طور کلی این منطقه، یک منطقه آرام است که دارای چندین فضای سبز است. هزینه زندگی در این منطقه ، متوسط و کمی کمتر از دیگر مناطق لیسبون است.  برای مشاهده هزینه زندگی نوشته هزینه زندگی در لیسبون را مطالعه کنید تا آگاهی بیشتری از هزینه های زندگی در این شهر داشته باشید.

بیشتر بدانید!
هزینه های زندگی در شهرهای مجارستان

 

  • کامپو دوریو و آموریراس

کامپو دهوروی در اواخر قرن 19 به یه یک محله مسکونی تبدیل شد ، که شامل ساختمان های زیبا از سبک نو آورانه است. این منطقه به عنوان یکی از بهترین مناطق لیسبون برای سرمایه گذاری شناخته شده و دارای سبک سنتی برای زندگی و تجارت است.

در این منطقه خانواده هایی از طبقه متوسط رو به بالا زندگی می کنند که قیمت خانه ها بالاتر از حد متوسط است و مدارس خوبی برای فرزندانتان دارد. اگر فرزندتان به سن مدرسه رسیده پیشنهاد می کنیم نگاهی به شهریه مدارس در پرتغال بیندازید. در این محله هیچ ایستگاه مترویی وجود ندارد.

بهترین مناطق لیزبون برای سرمایه گذاری ، خرید ملک در لیسبون ، بهترین مناطق لیسبون برای خرید ملک

  • پارک ملی ملل

یکی دیگر از محله ها که برای خرید ملک در لیسبون می توانید انتخاب کنید، این منطقه است. این منطقه به طور کامل باز سازی شده و تبدیل به یک منطقه مسکونی و تجاری مدرن شده است. مهم ترین ساختمان این منطقه، ساختمان پارکوداس یک مجتمع مسکونی درجه یک  است که دسترسی راحت به رودخانه و فضاهای سبز دارد.

اما در نظر داشته باشید، این منطقه دور از مرکز شهر است و محیط سنتی لیسبون را ندارد که بسیاری از خارجی ها به دنبال آن هستند. پس اگر قصد خرید ملک در لیسبون در محله ای شیک و مدرن دارید، این منطقه جزو بهترین مناطق لیسبون برای سرمایه گذاری است.

 

  • لاپا ، بهترین گزینه برای خرید ملک در لیسبون

خیلی از افراد از موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل درباره بهترین و اشرافی ترین منطقه برای خرید ملک در لیسبون می پرسند. در جواب باید بگوییم بهترین مناطق لیسبون برای خرید ملک منطقه لاپا است که اشرافی ترین محله در لیسبون محسوب می شود. این منطقه به خاطر وجود سفارتخانه ها بسیار معروف است. این محله ، یک منطقه مسکونی ساحلی است که دارای چندین آپارتمان لوکس و البته قیمت های بالا است.

بیشتر بدانید!
زندگی در استرالیا در سال 2022

بهترین مناطق لیزبون برای سرمایه گذاری ، خرید ملک در لیسبون ، بهترین مناطق لیسبون برای خرید ملک

بنابراین از بهترین مناطق لیسبون برای خرید ملک آشنا شدیم. دیدیم که شما با توجه به بودجه و سرمایه، شلوغ و آرام بودن منطقه، دسترسی به وسایل حمل و نقل عمومی و بسیاری فاکتورهایی که موردنیاز شماست، می توانید اقدام به خرید ملک در لیسبون کنید.

 

در نظر داشته باشید بهترین مناطق لیسبون برای سرمایه گذاری منطقه لاپا است که سرعت رشد قیمت ملک ها به طور چشمگیری از دیگر مناطق این شهر بیشتر است. برای کسب اطلاعات بیشتر میتوانید با کارشناسان موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل در تماس باشیدو در صورتیکه هم که قصد خرید ملک در پرتغال را دارید با دانلود اپلیکیشن اینوستایم برند زیر مجموعه اریکه عدل از ریز جزییات اطلاعات هر ملک باخبر شوید.

ارزیابی هوشمند مهاجرتی!

ارزیابی مهاجرتی بر اساس سالها تجربه وکلا + ارائه نتیجه در لحظه بدون نیاز به انتظار

مشاوره مهاجرتی
با اهل فن!

جای سوال شما بین 2600+ موضوع مطرح شده در انجمن مهاجرتی اریکه عدل خالیست! 

این مطلب به کارتون اومد؟
استفاده از تجربه ها
2600+
گفتگو و
تبادل نظر
در انجمن مهاجرتی آنلاین اریکه عدل
با وکلا و افراد دارای تجربه گفتگو کنید....
موارد مرتبط برای بررسی بیشتر:
مشترک خبرنامه ما شوید!
آخرین آپدیت ها را بگیرید و از بهترین ها بیاموزید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نیاز به اطلاعات بیشتر دارید؟

با بهترین وکلای ما وقت آنلاین رزرو کنید یا اینکه سوال خود را در سامانه مشاوره اینترنتی مطرح کنید...

در اریکه عدل بیشتر از 1200 مطلب حقوقی و مهاجرتی منتشر شده.
ما به شما کمک می کنیم که خیلی سریع چیزی که لازم دارید را پیدا کنید...

چون نظر شما مهمه! اطلاعات این صفحه کاربردی بود؟