منو

موسسه حقوقی اریکه عدل

بهترین کشورها برای مهاجرت (قسمت اول)

موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل قصد دارد  بهترین کشورهایی که برای مهاجرت مناسب هستند را به شما معرفی نماید و بدین منظور مطالب اجمالی پیرامون بهترین کشورها برای مهاجرت و برخی از دلایل مهاجرت به این کشورها را برای  شما علاقمندان ارائه می نماید، بهترین ها را ارائه می دهیم زیرا که ایرانیان استحقاق بهترین ها را دارند. علل و عوامل مهاجرت به برزیل را مطرح و به دلایل مهاجرت به نروژ می پردازیم، از چگونگی و میزان مالیات و علت فراوانی و ثروت در نروژ مطالب مفیدی را مطرح و در خصوص مهاجرت به نیوزلند و مهاجرت به آلمان  نکات مرتبطی خاطر نشان می شود. با موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل همراه باشید.

فهرست مطالب

آخرین مقالات در ایمیل شما

با خبرنامه ما به روز باشید!

موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل قصد دارد  بهترین کشورهایی که برای مهاجرت مناسب هستند را به شما معرفی نماید و بدین منظور مطالب اجمالی پیرامون بهترین کشورها برای مهاجرت و برخی از دلایل مهاجرت به این کشورها را برای  شما علاقمندان ارائه می نماید، بهترین ها را ارائه می دهیم زیرا که ایرانیان استحقاق بهترین ها را دارند.

علل و عوامل مهاجرت به برزیل را مطرح و به دلایل مهاجرت به نروژ می پردازیم، از چگونگی و میزان مالیات و علت فراوانی و ثروت در نروژ مطالب مفیدی را مطرح و در خصوص مهاجرت به نیوزلند و مهاجرت به آلمان نکات مرتبطی خاطر نشان می شود. با موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل همراه باشید.

ّ

بهترین کشورها برای مهاجرت

بهترین کشورها برای مهاجرت بر اساس امکانات، مزایا و سهولت در امر مهاجر پذیری تفکیک و مشخص می گردند، این امکانات و مزایا همواره با گذشت زمان و تغییر قوانین مهاجرتی  نیز در معرض تعدیل، بهبود و تغییرات قرار می گیرند. انگیزه و اهداف گوناگون مهاجران برای ورود به یک کشور دیگر نیز مزید بر علت شده و علاقمندان به مهاجرت بنا به دلایل و اهداف خود کشور مورد نظر را برای مهاجرت انتخاب می نمایند. از بهترین کشورها برای مهاجرت به تعدادی از کشورهای مهاجر پذیر در بخش های ذیل اشاره داریم.

 

مهاجرت به برزیل

برزیل یکی از بزرگترین و پرجمعیت ترین کشورهای دنیاست، پرچمعیت ترین و بزرگترین کشور آمریکای جنوبی با 187 میلییون جمعیت و پنجمین کشور پرجمعیت دنیا محسوب می شود. اقتصادی در حال توسعه و رو به رشد دارد و از این رو جذب نیروی کار ماهر را بیش از پیش مورد توجه قرار داده است. بر اساس اعلام مجله میامی هرالد، برزیل به دنبال جذب 7 میلیون مهاجر خارجی است ، بنابر این اگر هوای مهاجرت به برزیل را در سر دارید می توانید از هم اکنون زبان پرتغالی را بیاموزید.

آمار تعداد افراد باسواد در برزیل در چند دهه اخیر روند صعودی داشته و از حدود 75 درصد به 90 درصد رسیده است، علاوه بر آن تلاش و رقابت شدیدی در میان جوانان این کشور برای ورود به بهترین دانشگاه های این کشور در جریان است، تحصیل در بهترین دانشگاه های دنیا را با مهاجرت به برزیل تجربه نمایید.

مالیات در برزیل

بالاترین نرخ نهایی مالیات Top marginal personal tax rates  بخشی از هر پوند اضافی درآمد که به صورت مالیات پرداخت می شود در این کشور برابر با 5/27 درصد است که این درصد، مقدار معقولی به نظر می رسد. شعار ملی برزیلی ها نظم و پیشرفت Ordem e progresso  است که روی پرچم کشورشان حک شده است، این شعار برای برزیلی ها از اهمیت بالایی برخوردار است و به نظر می رسد در سالهای نه چندان دور ، شاهد برزیلی  باشیم که  نظم و پیشرفت بر آن حاکم شده باشد.

بیشتر بدانید!
قانون جدید مهاجرت به آلمان

پرتغالی ها هنوز هم با اختلاف زیاد نسبت به ژاپنی ها بالاترین درصد از ترکیب جمعیتی مهاجران این کشور را تشکیل می دهند، اما بیشتر جمعیت برزیل را بومیان و متولدین برزیل تشکیل می دهند . موج مهاجرت به برزیل بیشتر از کشورهای ایالات متحده ،ژاپن، پرتغال، انگلیس، فرانسه، آلمان و چین هستند، جالب است بدانیم که کشور برزیل وزارت مهاجرت ندارد.

 

مهاجرت به نروژ

 از بهترین کشورها برای مهاجرت می توان به کشور نروژ اشاره داشت، وقتی پای امنیت، ثبات و صلح روی کره زمین به میان می آید اسکاندیناوی همیشه در صدر فهرست جهانی قرار می گیرد و نروژ کشور کرانه غربی این شبه جزیره، در صدر دیگر کشورهای این ناحیه قراردارد. با مهاجرت به نروژ امنیت ، صلح و ثبات  را در زندگی، کار، تحصیل ، سرمایه گذاری و خرید ملک تجربه خواهید کرد. شادی و عدالت اجتماعی در کشور نروژ بالاترین استاندارد را دارد، آب و هوای سرد این کشور پایگاهی برای ایجاد و انجام  ورزش اسکی شده و دارای شاه ماهی های معروفی نیز می باشد.

 

سیستم سلامت و سرمایه گذاری در نروژ

سیستم بهداشت و سلامت همگانی برای تمامی شهروندان موجود است و همه افراد می توانند از بهترین طرح های بهداشتی و سلامت برخوردار باشند. مخازن نفتی این کشور علت عمده ای برای سرمایه گذاری در این کشور می باشد و همواره سرمایه گذاران تمایل به سرمایه گذاری روی استخراج نقت در نروژ هستند. این کشور رتبه پنجم را از سازمان شفافیت بین المللی دریافت نموده و میزان جرم و جنایت در این کشور به پایین ترین حد و درجه می رسد. سرود ملی پادشاهی برای نروژی ها تقدس خاصی دارد و شعار ملی آنها این است: آری این سرزمین را دوست می داریم( Ja, vi elsker dette landet ).

 

مالیات و ثروت نروژ

دلایل مهاجرت به نروژ بیشمار است، این کشور پادشاهی  صندوق ذخیره ارزی مملو از ثروتی دارد که از سرمایه گذاری روی استخراج نفت به دست آمده است. باوجود این سرمایه گذاری ها، مردم کشور نروژ مالیات بالایی برای دریافت خدمات اجتماعی پرداخت می نمایند. بالاترین نرخ نهایی مالیات در این کشور معادل 2/47 درصد بوده که البته بالاترین نرخ پرداخت مالیات در دنیا نیز محسوب می شود، در واقع نروژ مشغول پس انداز نمودن پول حاصل از فروش نفت خام و گاز در صندوق ذخیره ارزی می باشد.

 

منابع مالی صندوق ذخیره ارزی نروژ

ارزش منابع مالی این صندوق حدود 900 میلیارد دلار برآورد شده و خود صندوق، معادل یک درصد مجموع سهام جهانی را در اختیار دارد. منابع این صندوق به اندازه ای است که اگر سهم هر شهروند نروژی با کرون( واحد پول نروژ) محاسبه و پرداخت شود، همه آنها میلیونر می شوند. در عمل این صندوق یک حساب سرمایه گذاری عظیم است و به نظر می رسد که اغلب مردم نروژ از این وضعیت راضی هستند.

بیشتر بدانید!
۱۰ نکته مهم قبل از مهاجرت به آلمان

جای تعجب نیست که بیشتر مهاجران به نروژ را مهاجران از اروپای غربی و شمالی تشکیل می دهند، مهاجران لهستانی نیز جامعه بزرگی در نروژ تشکیل داده اند. تعداد مهاجرانی که از سراسر آسیا و به ویژه ترکیه به این کشور می آیند نیز قابل توجه است. وضعیت مالیات و ثروت نروژ بسیار کارآمد بوده و در سطح بالایی در مقابسه با دیگر کشورها قرار دارد.

بهترین کشورها برای مهاجرت، مهاجرت به برزیل، مهاجرت به نیوزلند، مهاجرت به نروژ، مهاجرت به آلمان

مهاجرت به نیوزلند

اگر به مناظر شگفت انگیز و زندگی پر از آرامش و به دور از هیاهو علاقمند باشید، نیوزلند بهترین مقصد مهاجرت برای شما است.  این مجمع الجزایر به نسبت کوچک واقع در جنوب غربی اقیانوس آرام بهترین توازن میان کار و زندگی را در جهان برقرار نموده است، به گونه ای که زندگی راحت در نیوزلند مقدم بر انجام کار و فعالیتهای تجاری می باشد.  با مهاجرت به نیوزلند می توان  با فرهنگ غنی اقوام این کشور آشنا شد  و کسب و کار در فضایی آرام را ایجاد نمود.

 

فرهنگ نیوزلند

فرهنگ غنی اقوام مائوری( Maori ) که ساکنان نخستین این جزیره بودند با فرهنگ مهاجرانی که از کشورهای گوناگون آمده اند، درآمیخته و نیوزلند را به خانه ای امن و مهربان برای مهاجران بدل نموده است . اگر هوای زندگی کلان شهرهای بزرگ را در سردارید گزینه کشور نیوزلند را از  انتخاب هایتان خارج کنید در غیر اینصورت این کشور بهترین سرزمین مناسب برای شروع یک زندگی آرام و به دور از دغدغه در دل طبیعت می باشد. با  مهاجرت به نیوزلند امنیت اجتماعی در سطح بالا را خواهید داشت و همین بودن امنیت در اجتماع  انگیزه خوبی برای مهاجرت شده است.

 

امنیت اجتماعی نیوزلند

با مهاجرت به نیوزلند زندگی سرشار از آرامش خواهید داشت و می توانید با این شرایط برای کار و سرمایه گذاری های خود در این کشور برنامه ریزی نمایید و از امکانات این کشور بهره مند شوید. نیوزلند رتبه دوم جهان را از سازمان شفافیت بین المللی گرفته و نرخ فوق العاده پایین آمار جرم و جنایت را دارد، حتی این آمار کمتر از تعداد جرم در کشورهایی مانند کانادا و استرالیا می باشد .

شفافیت بین المللی بدین مفهوم است که منابع درآمد، منابع مالیاتی، حقوق و دستمزد، عوارض همگی مشخص و تفکیک شده است و کلیه کارمندان، سرمایه گذاران به راحتی می توانند به کسب و کار خود بپردازند، و همین علت یکی از دلایل مهم برای مهاجرت به نیوزلند برای افرادی که به مهاجرت می اندیشند ، می باشد. شعار ملی نیوزلندی ها در گذشته ، پیش به سوی جلو   ( Onward)  بوده که در دهه پنجاه با طراحی مجدد نشان ملی این کشور تغییر یافت و شعار کنونی آنها (خدا نیوزلند را پاس بدارد) شده است.

بیشتر بدانید!
معرفی شهرهای سوئد برای زندگی

 

مهاجرت به آلمان

با وجود شرایط بد اقتصادی و رکود در اروپا، آلمان همچنان در شرایط مناسب اقتصادی به سر می برد و تعداد بسیار زیادی از مهاجران از سراسر اروپا و دنیا به مهاجرت به این کشور روی آورده اند. مهاجرت به آلمان مزایایی مانند انجام و راه اندازی کسب و کارهای مدرن و نوین، اشتغال بالا و امنیت شغلی می باشد. با دریافت شهروندی این کشور می توانید زندگی با فرهنگ ها و اقلیم های گوناگون قاره اروپا را تجربه نمایید،

جالب است بدانیم نرخ جرم و جنایت در این کشور از نیوزلند نیر کمتر می باشد. جمعیت این کشور بسیار جوان است و از لحاظ فرهنگی فضای آموزشی این کشور در رتبه نخست قراردارد، یکی از بهترین کشورها برای تحصیلات دانشگاهی بین الملل بوده و حتی در دانشگاه ها به جای زبان آلمانی، زبان انگلیسی تدریس می  شود.

 

 تحصیل و درمان در آلمان

این کشور بهترین مهدهای کودک را دارد که بابهترین شیوه ها به نگهداری وآموزش خردسالان پرداخته می شود. دانشگاههای دولتی آلمان شهریه دریافت نمی کنند، همچنین خدمات رفاه و سلامت همگانی در این کشور سطح بسیار بالایی از نظر کیفی دارد. بیشترین تعداد مهاجران به آلمان ، مهاجران ترک هستند بطوری که دو پنجم مهاجران به کشور آلمان را ترک ها تشکیل می دهند. بالاترین میزان حضور اتباع خارجی در ایالت های هامبورگ، هسن، برلین، ورتمبگ  و بادن هستند، هامبورگ بالاترین میزان مهاجران را به خود اختصاص داده است.

مهاجرت به آلمان بنا به دلایل بسیاری انجام می شود از جمله می توان به خدمات پزشکی و درمانی آلمان  اشاره نمود که همواره در صدر بهترین ها در رتبه جهانی می باشد. از بهترین کشورهای مناسب برای مهاجرت به کشورهای برزیل، نیوزلند، نروژ و آلمان اشاره داشتیم، و در مناسب ترین کشورها برای مهاجرت (قسمت دوم) به دیگر کشورهای مناسب برای مهاجرت مطالب مفیدی را ارائه می دهیم.

 

 

برای اطلاعات بیشتر در مورد بهترین کشورها برای مهاجرت میتوانید اگر سوالی دارید از طریق مشاوره آنلاین با ما در ارتباط باشید و یا از طریق آموزشگاه اریکه عدل کلاس های وکلا را شرکت کنید تا اطلاعات کامل درباره کشورهای مختلف مهاجرتی مطلع شوید و یا از طریق تماس با ما میتوانید جلسه حضوری تنظیم نمایید تا از مشاوره وکلای متخصص این حوزه بهره بگیرید. همچنین از فروشگاه اریکه عدل میتوانید نمونه های آن را خرید کنید.

در صورتیکه هم که قصد سرمایه گذاری در این کشورها را هم دارید با دانلود اپلیکیشن اینوستایم برند زیر مجموعه موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل از ریز جزییات اطلاعات هر مورد در شرکت سرمایه گذاری اینوستایم (Investime) باخبر شوید.

ارزیابی هوشمند مهاجرتی!

ارزیابی مهاجرتی بر اساس سالها تجربه وکلا + ارائه نتیجه در لحظه بدون نیاز به انتظار

مشاوره مهاجرتی
با اهل فن!

جای سوال شما بین 2600+ موضوع مطرح شده در انجمن مهاجرتی اریکه عدل خالیست! 

این مطلب به کارتون اومد؟
استفاده از تجربه ها
2600+
گفتگو و
تبادل نظر
در انجمن مهاجرتی آنلاین اریکه عدل
با وکلا و افراد دارای تجربه گفتگو کنید....
موارد مرتبط برای بررسی بیشتر:
مشترک خبرنامه ما شوید!
آخرین آپدیت ها را بگیرید و از بهترین ها بیاموزید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نیاز به اطلاعات بیشتر دارید؟

با بهترین وکلای ما وقت آنلاین رزرو کنید یا اینکه سوال خود را در سامانه مشاوره اینترنتی مطرح کنید...

در اریکه عدل بیشتر از 1200 مطلب حقوقی و مهاجرتی منتشر شده.
ما به شما کمک می کنیم که خیلی سریع چیزی که لازم دارید را پیدا کنید...

چون نظر شما مهمه! اطلاعات این صفحه کاربردی بود؟