منو

موسسه حقوقی اریکه عدل

بهترین کشور برای سرمایه گذاری در اروپا

بهترین کشور برای سرمایه گذاری در اروپا
بهترین کشور برای سرمایه گذاری در اروپا
در مقاله بهترین کشور برای سرمایه گذاری در اروپا موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل درباره مهاجرت به یونان از طریق ویزای طلایی یونان که اخذ اقامت از طریق سرمایه گذاری است را شرح می دهیم. اگر به دنبال اطلاعات بروز درباره سرمایه گذاری در یونان هستید این مقاله را از دست ندهید.

فهرست مطالب

آخرین مقالات در ایمیل شما

با خبرنامه ما به روز باشید!

در مقاله بهترین کشور برای سرمایه گذاری در اروپا موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل درباره مهاجرت به یونان از طریق ویزای طلایی یونان که در حقیقت اخذ اقامت از طریق سرمایه گذاری است را شرح می دهند. اگر به دنبال اطلاعات جدید درباره سرمایه گذاری در یونان هستید این مقاله را از دست ندهید.

 

بهترین کشور برای سرمایه گذاری در اروپا

 بهترین کشور برای سرمایه گذاری در اروپا کشورهای یونان، قبرس، مالتا و پرتغال هستند. باید گفت  طبق جدید ترین آمار  در سال 2019 از روش اخذ اقامت از طریق سرمایه گذاری ، کشور یونان در جایگاه بالاتری قرار دارد. چرا که روش های متعددی برای سرمایه گذاری در یونان به منظور دریافت  ویزای طلایی یونان وجود دارد. برای آگاهی از بهترین روش های سرمایه گذاری به مقاله ”  اخذ اقامت یونان از طریق خرید ملک  ” مراجعه کنید.

 

بیشترین تعداد گلدن ویزای یونان

طبق آمار رسمی منتشر شده، پیش بینی شده بود از ابتدا تا پایان سال 2018 میلادی، تقریبا 1000 ویزای طلایی یونان صادر شود. این آمار نشان می دهدتا پایان ماه سپتامبر 2018،اجازه اقامت به 3404 متقاضی اصلی و 4949 نفر به عنوان همراه داده شده است که رقم بسیار بالایی است. یونان در سال 2018 تقریبا 12000 مجوز اقامت، تحت برنامه ویزای طلایی یونان صادر کرده است. این برنامه رقابت تنگاتنگی با برنامه ویزای EB5 آمریکا و قبرس دارد.

سرمایه گذاری در یونان

بیشترین مهاجران از طریق سرمایه گذاری در یونان

بیشترین مهاجران که موفق به اخذ اقامت از طریق سرمایه گذاری شده اند،شهروندان چینی هستند. در واقع چینی ها تقریبا نیمی از متقاضیان را تشکیل می دهند،که نسبت به سال گذشته افزایش چشمگیری داشته است. از دیگر افراد موفق به اخذ اقامت از طریق سرمایه گذاری ،روس ها با 450 متقاضی اصلی هستند که حدود  %13 دریافت کنندگان ویزای طلایی یونان را تشکیل می دهند. در رتبه بعد ترک ها با 356 متقاضی اصلی 10 درصد از دریافت کنندگان این ویزا هستند.

بیشتر بدانید!
راهنمای ایمیل زدن به سفارت پرتغال

سرمایه گذاری در یونان ، اخذ اقامت از طریق سرمایه گذاری ، بهترین کشور برای سرمایه گذاری در اروپا ، ویزای طلایی یونان

بهترین مناطق سرمایه گذاری در یونان

یکی از برترین مناطق سرمایه گذاری یونان شهر آتن است. در مقاله بهترین شهرهای یونان برای خرید ملک به این موضوع اشاره کامل کرده ایم. این شهر به عنوان مقصد برتر برای سرمایه گذاران، 29 درصد از  ویزای طلایی یونان را اختصاص داده است. در حالی که شهر پالینی 18 درصد آنها را صادر کرده اند. سه ناحیه مهم، که با هم منطقه متروپولیتن آتن را تشکیل می دهند ، 74 درصد از تمام مجوز های صادر شده را تا کنون به عهده دارد.

سرمایه گذاری در یونان ، اخذ اقامت از طریق سرمایه گذاری ، بهترین کشور برای سرمایه گذاری در اروپا ، ویزای طلایی یونان

 

به طور میانگین در بین کشورهای بین النهرین هر متقاضی اصلی  1.6 از اعضای خانواده را با خود به یونان می آورد. اما متقاضیان این برنامه در عراق با تقریبا دو برابر افراد وابسته نسبت به متقاضی اصلی یعنی 2.9 ،برجسته تر می شوند.

سرمایه گذاری در یونان ، اخذ اقامت از طریق سرمایه گذاری ، بهترین کشور برای سرمایه گذاری در اروپا ، ویزای طلایی یونان

 

توجه داشته باشید این اطلاعات در هیچ نشریه فارسی زبان با آمار دقیق یافت نمی شود.از آنجایی که خوانندگان سایت ما حرفه ای ترین افراد در صنعت مهاجرت و سرمایه گذاری هستند، سعی می کنیم مهم ترین اخبار سرمایه گذاری را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم.

خوب است بدانید برنامه های در حال رقابت با سرمایه گذاری در یونان ، یکی  گلدن ویزای پرتغال است که با دارا بودن ویژگی دریافت پاسپورت پرتغال بعد از 5 سال طبق آخرین تغییرات اعلام شده بسیار مورد توجه مهاجران و سرمایه گذاران قرار گرفته و دیگری برنامه سرمایه گذاری در آمریکا است.

 

برای اطلاعات بیشتر در مورد بهترین کشور برای سرمایه گذاری در اروپا میتوانید اگر سوالی دارید از طریق مشاوره آنلاین با ما در ارتباط باشید و یا از طریق آکادمی اریکه عدل کلاس های وکلا را شرکت کنید تا اطلاعات کامل درباره هر کدام از روش های مهاجرت به کشورهای مختلف مطلع شوید و یا از طریق تماس با ما میتوانید جلسه حضوری تنظیم نمایید تا از مشاوره وکلای متخصص این حوزه بهره بگیرید.

بیشتر بدانید!
نکات طلایی خرید و فروش املاک در یونان

در صورتیکه هم که قصد خرید ملک در اروپا یا کشورهای دیگر را دارید با دانلود اپلیکیشن اینوستایم برند زیر مجموعه موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل از ریز جزییات اطلاعات هر ملک در شرکت سرمایه گذاری اینوستایم (Investime) باخبر شوید.

ارزیابی هوشمند مهاجرتی!

ارزیابی مهاجرتی بر اساس سالها تجربه وکلا + ارائه نتیجه در لحظه بدون نیاز به انتظار

مشاوره مهاجرتی
با اهل فن!

جای سوال شما بین 2600+ موضوع مطرح شده در انجمن مهاجرتی اریکه عدل خالیست! 

این مطلب به کارتون اومد؟
استفاده از تجربه ها
2600+
گفتگو و
تبادل نظر
در انجمن مهاجرتی آنلاین اریکه عدل
با وکلا و افراد دارای تجربه گفتگو کنید....
موارد مرتبط برای بررسی بیشتر:
مشترک خبرنامه ما شوید!
آخرین آپدیت ها را بگیرید و از بهترین ها بیاموزید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نیاز به اطلاعات بیشتر دارید؟

با بهترین وکلای ما وقت آنلاین رزرو کنید یا اینکه سوال خود را در سامانه مشاوره اینترنتی مطرح کنید...

در اریکه عدل بیشتر از 1200 مطلب حقوقی و مهاجرتی منتشر شده.
ما به شما کمک می کنیم که خیلی سریع چیزی که لازم دارید را پیدا کنید...

چون نظر شما مهمه! اطلاعات این صفحه کاربردی بود؟