منو

موسسه حقوقی اریکه عدل

بیمه درمانی بعد مهاجرت به ترکیه چه شرایطی دارد؟

بیمه درمانی بعد مهاجرت به ترکیه
بیمه درمانی بعد مهاجرت به ترکیه
 برای بیمه درمانی بعد مهاجرت به ترکیه باید تحت بیمه هیچ کشوری نباشیم، بیمه بعد از مهاجرت به ترکیه برای یک زندگی سالم در طول اقامت ضروری بنظر میرسد و مسئله ارتباط مهاجرت و بیمه درمانی ترکیه کاملا محرز می باشد. برای مهاجرت به ترکیه با بیمه باید درخواست داده تا بتوان در صورت نیاز از خدمات درمانی استفاده نمود، شرایط بیمه با اقامت در ترکیه روش و هزینه های خود را دارد که سنین مختلف می توانند از این خدمات بیمه همگانی ترکیه بهره مند شوند.

فهرست مطالب

آخرین مقالات در ایمیل شما

با خبرنامه ما به روز باشید!

بیمه درمانی بعد مهاجرت به ترکیه برای مهاجران ضروری است، اتباع خارجی با درخواست خود می توانند از خدمات بیمه درمانی همگانی ترکیه استفاده نمایند، بیمه بعد از مهاجرت به ترکیه تضمینی برای سلامت شما بوده و موضوع مهاجرت و بیمه درمانی ترکیه لازم و ملزوم هم هستند، موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل از مهاجرت به ترکیه با بیمه به روش و هزینه های آن اشاره می نماید، شرایط بیمه با اقامت در ترکیه بر اساس قانون مهاجرت و بیمه انجام می شود که البته مزیت هایی هم برای خانواده و بستگان متقاضی وجود دارد. در بررسی این نکات با اریکه عدل همراه باشید.

 

بیمه درمانی بعد مهاجرت به ترکیه

بیمه درمانی بعد مهاجرت به ترکیه برای تمام افرادی که مجوز اقامت ترکیه موقت یا دائم را دارند وجود دارد، دانشجویان و دانش آموزان، توریست ها، تجار و خانواده هایی که مجوز اقامت دارند، می توانند بیمه درمانی ترکیه را داشته باشند، اتباع خارجی که مجوز اقامت دارند می توانند از خدمات همگانی و بین المللی بیمه درمانی ترکیه استفاده نمایند، مهاجرت به ترکیه با بیمه درمانی اطمینان و آرامش به همراه دارد.

افرادی که هیچ بیمه تامین اجتماعی خارجی ندارند می توانند از بیمه درمانی ترکیه خدمات بگیرند، و آنهایی هم که برای بیمه درمانی ترکیه درخواست داده اند مشمول استفاده از خدمات بیمه درمانی ترکیه می باشند، باید گفت اتباع خارجی به میل و درخواست خود می توانند از بیمه درمانی ترکیه استفاده نمایند و هیچ اجباری برای آنان نیست، بیمه درمانی در مهاجرت به ترکیه برای مسافران، توریست ها و دانش آموزان بسیار لازم و ضروری می باشد.

 

بیمه بعد از مهاجرت به ترکیه

بیمه بعد از مهاجرت به ترکیه برای اتباع خارجی مستلزم این است که  مدارکی را ارائه داده تا بتوانند از خدمات بیمه درمانی در ترکیه بهره مند شوند، مانند:

  • مجوز اقامت
  • اصل یا کپی از بیمه تامین اجتماعی از شرکت بیمه در کشور خود
  • فرم تعهدنامه و التزام
بیشتر بدانید!
پرتغال بهشت مالیاتی باز نشسته ها

خدمات بیمه درمانی همگانی و بین المللی Universal health insurance برای درمان بسیاری از بیماریها می باشد بجز بیماری های مزمنی که قبل از درخواست بیمه درمانی همگانی ترکیه بوده است، وابستگان متقاضی نیز می توانند از بیمه خدمات درمانی همگانی ترکیه استفاده کنند به شرطی که تحت پوشش هیچ بیمه دیگری نبوده و یا در یک کشور خارجی دیگری مشغول تحصیل نباشند.

 

بیمه بعد از مهاجرت به ترکیه

وابستگانی که می توانند از خدمات بیمه درمانی همگانی ترکیه استفاده نمایند شامل:

  • شریک زندگی
  • فرزندان زیر 18 سال
  • فرزندان مجرد زیر 20 سال در صورتی که در حال تحصیل در مقطع دبیرستان باشند.
  •  فرزندان مجردی که ناتوانی های خاصی دارند بدون در نظر شرط سنی
  • والدین به شرط صلاحدید شرکت بیمه همگانی ترکیه

بیمه بعد مهاجرت به ترکیه برای فرزندان و والدین می تواند مزیت خوبی برای استفاده از خدمات درمانی باشد.

 

مهاجرت و بیمه درمانی ترکیه

مهاجرت و بیمه درمانی در ترکیه برای خارجیان و مهاجران اختیاری است و تا زمانی که مجوز اقامت شان اعتبار داشته باشد می توانند از خدمات بیمه همگانی ترکیه بهره مند شوند، ولی اگر تحت بیمه هر کشور خارجی دیگری باشند دیگر نمی توانند از خدمات بیمه درمانی همگانی ترکیه استفاده نمایند.

افرادی که هیچ بیمه درمانی نداشته و نمی توانند حق بیمه را پرداخت کنند و یا پناهنده هستند می توانند درخواست بیمه همگانی ترکیه را بدهند و بعد از یک ماه در صورت تشخیص و تایید وضعیت آنها برای استفاده از حمایت های بین المللی توسط وزارت امور داخلی و مدیریت مهاجرت می توانند از خدمات بیمه درمانی ترکیه استفاده نمایند که البته حق بیمه این افراد را موسسات مرتبط  پرداخت می نمایند. مهاجرت با بیمه درمانی ترکیه استرس ناشی از بیماریهای احتمالی را کاهش می دهد و سفری مطمئن تر را ایجاد می نماید.

بیشتر بدانید!
مزایای پاسپورت ترکیه و شهروندی (قسمت اول)

 

مهاجرت به ترکیه با بیمه

مهاجرت به ترکیه با بیمه هزینه هایی در بر دارد، بطور مثال بیمه درمانی خصوصی ترکیه خدماتی را به توریست ها، دانشجویان و دانش آموزان، تجار با نرخ 30 – 100 دلار برای یک ماه ارائه می نماید که قابل تمدید برای 2 سال نیز می باشد. اتباع خارجی زیر 18 سال و بالای 70 سال از اجباری بودن بیمه سلامت در طول دوره اقامت شان معاف هستند و می توانند اختیاری درخواست بیمه بدهند.

 

مهاجرت به ترکیه با بیمه

 

فرزندان تبعه خارجی که زیر 18 سال دارند و در مدارس دولتی ترکیه تحصیل می کنند و زبان ترکی را یاد می گیرند، همانند دانش آموزان ترکیه تلقی شده و 100 درصد از خدمات پزشکی و درمانی وزارت بهداشت ترکیه بهره مند خواهند شد. شرکت های بیمه بسیاری در ترکیه وجود دارند مانند Bereket ،Gig ،Allianz. مهاجرت به ترکیه با بیمه درمانی پشتوانه خوبی برای تضمین سلامت خود و خانواده می باشد.

 

شرایط بیمه با اقامت در ترکیه

شرایط بیمه با اقامت در ترکیه می تواند از طریق آنلاین درخواست شود که این درخواست ها به اداره  مدیریت مهاجرت  ارسال می شود و یکی از دلایل رد درخواست اقامت در ترکیه نداشتن بیمه سلامت است. طبق قانون حمایت های بین المللی از خارجیان شماره 6458 ماده 15 (1) درخواست خارجیانی که پاسپورت شان بیمه درمانی معتبری برای طول اقامت نداشته باشد ریجکت خواهد شد.

طبق ماده 15 قانون بیمه شماره 5684 یکی از الزامات دریافت مجوز اقامت در ترکیه قرارداد با یکی از شرکت های فعال بیمه در ترکیه می باشد، دریافت بیمه در ترکیه آسان و سریع انجام می شود، با پر کردن فرم مخصوص آن و تکمیل اطلاعاتی مانند نوع درخواست مجوز اقامت، سن، تعیین روش پرداخت حق بیمه می توانید در طول اقامت تان در ترکیه بیمه شوید و از خدمات درمانی و پزشکی این کشور بهره مند شوید، اقامت با بیمه درمانی در ترکیه اطمینان خاطر به همراه دارد.

بیشتر بدانید!
اعتراض به ریجکت شدن ویزای شنگن

 

انواع اقامت با بیمه درمانی ترکیه

البته می دانید که دریافت اقامت ترکیه روش های گوناگونی دارد از جمله سرمایه گذاری و خرید ملک، مهاجرت کاری و انواع دیگر که جهت افزایش معلومات خود می توانید مقاله دریافت اقامت ترکیه با خرید زمین را مطالعه و در کنار آن نیز به بیمه خود و خانواده عزیزتان بیاندیشید.

 

 

 برای بیمه درمانی بعد مهاجرت به ترکیه باید تحت بیمه هیچ کشوری نباشیم، بیمه بعد از مهاجرت به ترکیه برای یک زندگی سالم در طول اقامت ضروری بنظر میرسد و مسئله ارتباط مهاجرت و بیمه درمانی ترکیه کاملا محرز می باشد. برای مهاجرت به ترکیه با بیمه باید درخواست داده تا بتوان در صورت نیاز از خدمات درمانی استفاده نمود، شرایط بیمه با اقامت در ترکیه روش و هزینه های خود را دارد که سنین مختلف می توانند از این خدمات بیمه همگانی ترکیه بهره مند شوند.

 

برای اطلاعات بیشتر در مورد بیمه درمانی بعد مهاجرت به ترکیه میتوانید اگر سوالی دارید از طریق مشاوره آنلاین با ما در ارتباط باشید و یا از طریق آموزشگاه اریکه عدل کلاس های وکلا را شرکت کنید تا اطلاعات کامل درباره هر کدام از روش های مهاجرت به ترکیه مطلع شوید و از طریق تماس با ما و یا فروشگاه اریکه عدل میتوانید جلسه حضوری تنظیم نمایید تا از مشاوره وکلای متخصص این حوزه بهره مند شوید.

در صورتی هم که قصد خرید ملک در ترکیه را دارید با دانلود اپلیکیشن اینوستایم برند زیر مجموعه موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل از ریز جزییات اطلاعات هر ملک در شرکت سرمایه گذاری اینوستایم (Investime) باخبر شوید.

ارزیابی هوشمند مهاجرتی!

ارزیابی مهاجرتی بر اساس سالها تجربه وکلا + ارائه نتیجه در لحظه بدون نیاز به انتظار

مشاوره مهاجرتی
با اهل فن!

جای سوال شما بین 2600+ موضوع مطرح شده در انجمن مهاجرتی اریکه عدل خالیست! 

این مطلب به کارتون اومد؟
استفاده از تجربه ها
2600+
گفتگو و
تبادل نظر
در انجمن مهاجرتی آنلاین اریکه عدل
با وکلا و افراد دارای تجربه گفتگو کنید....
موارد مرتبط برای بررسی بیشتر:
مشترک خبرنامه ما شوید!
آخرین آپدیت ها را بگیرید و از بهترین ها بیاموزید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نیاز به اطلاعات بیشتر دارید؟

با بهترین وکلای ما وقت آنلاین رزرو کنید یا اینکه سوال خود را در سامانه مشاوره اینترنتی مطرح کنید...

در اریکه عدل بیشتر از 1200 مطلب حقوقی و مهاجرتی منتشر شده.
ما به شما کمک می کنیم که خیلی سریع چیزی که لازم دارید را پیدا کنید...

چون نظر شما مهمه! اطلاعات این صفحه کاربردی بود؟