منو

موسسه حقوقی اریکه عدل

تاسیس درمانگاه در اسپانیا توسط خارجیان

تاسیس درمانگاه در اسپانیا، کار پزشکی در اسپانیا، سیستم درمانی اسپانیا، درمان رایگان در اسپانیا، کلینیک در اسپانیا
تاسیس درمانگاه در اسپانیا، کار پزشکی در اسپانیا، سیستم درمانی اسپانیا، درمان رایگان در اسپانیا، کلینیک در اسپانیا
نکته اصلی اینکه برای انجام امور درمانی و یا راه اندازی کلینیک و درمانگاه تحت عنوان کارآفرینی در اسپانیا گفتیم که بهتر است ابتدا با سیستم درمان و بهداشت این کشور آشنا شده و جهت تاسیس درمانگاه در این کشور به عنوان یک تبعه خارجی تمامی اسناد و مدارک لازم از جمله طرح بیزینس پلن و گواهی اثبات توانایی مالی خود را به مقامات مسئول این امر ارائه نمود. همچنین از شرایط استفاده رایگان از خدمات درمان و بهداشت در این کشور نیز مطالبی ارائه گردید.

فهرست مطالب

آخرین مقالات در ایمیل شما

با خبرنامه ما به روز باشید!

تهیه و تنظیم طرح بیزینس پلن اولین گام برای راه اندازی و تاسیس درمانگاه در اسپانیا می باشد که به عنوان یک تبعه خارجی با مشخص نمودن اهداف کاری، نیروهای متخصص و توان مالی خود جهت تامین تجهیزات و دستگاه های مورد نیاز برای انجام کار پزشکی در اسپانیا و با آشنایی با سیستم درمانی اسپانیا و اخذ مجوز کاری و اقامت و شماره NIE میتوانید به ارائه خدمات درمانی حرفه ای در این کشور  بپردازید. موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل از هلدینگ حقوقی آپادالا نیز ضمن توصیه بر مشاوره های تخصصی جهت ثبت و تاسیس درمانگاه و کلینیک در اسپانیا به شرایط درمان رایگان در اسپانیا اشاره و در کنار آن نیز به سیستم کاری کلینیک در اسپانیا توجه دارد.

 

 

تاسیس درمانگاه در اسپانیا

برای راه اندازی و تاسیس درمانگاه در اسپانیا به عنوان یک تبعه خارجی و مهاجر چندین روش وجود دارد، اولین روش اینکه بخواهید خدمات نوین و جدیدی درمانی را در این کشور راه اندازی کرده که به عنوان یک کارآفرین محسوب خواهید شد، بدین جهت می بایست تمامی مدارک، اسناد، طرح بیزینس پلن، گواهی دال بر توانایی مالی و گواهینامه های معتبر پزشکی خود را تهیه و به مراجع مرتبط ارائه داده و بقیه مجوز های لازم برای انجام امور پزشکی در این کشور را نیز اخذ نمایید مانند شماره NIE و مجوز اقامت. 

روش دوم اینکه می توانید درمانگاه ها و یا کلینیک های مجهزی را که مالکان قبلی قصد فروش آن را دارند را خریداری نموده و با نیروهای متخصص خود کار ارائه خدمات درمانی خود را در اسپانیا آغاز نمایید. تاسیس نمودن درمانگاه در کشور اسپانیا علاوه بر داشتن تخصص های پزشکی نیاز به ارائه مدارک کامل و دریافت برخی از مجوزها می باشد.

بیشتر بدانید!
مدارک لازم برای گرفتن ویزای اسپانیا

 

 

کار پزشکی در اسپانیا

در مهاجرت به اسپانیا توجه داشته باشید که سیستم درمانی اسپانیا یکی از بهترینها در میان کشورهای دنیا می باشد و به همین جهت بسیاری از پزشکان، پرستاران و کادر درمانی مایل به انجام امور و کار پزشکی در اسپانیا می باشند. پزشکان اتباع خارجی به منظور انجام امور درمان و پزشکی در اسپانیا می بایست مدارک تحصیلی خود را به مراکز مرتبط و ذیصلاح سیستم درمانی این کشور ارائه دهند.

علاوه بر آن ملزم به دریافت شماره NIE، مجوز کار و مجوز اقامت در اسپانیا می باشند که با آشنایی با سیستم درمان و بهداشت کشور اسپانیا بهتر میتوانند مبادرت به انجام کارهای پزشکی در این کشور نمایند.

کار پزشکی در اسپانیا

سیستم درمانی اسپانیا

مهاجران و اتباع خارجی اسپانیا قبل از شروع هر کاری مرتبط با امور بهداشت، سلامت و درمان در این کشور بهتر است که ابتدا با سیستم درمانی اسپانیا آشنا شوند. سیستم درمان و بهداشت در این کشور در دو مقوله خلاصه می شود، سیستم درمانی خصوصی و درمانی دولتی( عمومی).

که برخی از بیمارستان ها و مراکز درمانی خدمات گوناگون دولتی و یا خصوصی را ارائه می نمایند. قابل ذکر اینکه حدود 90 درصد از اسپانیایی ها از خدمات درمانی دولتی استفاده می نمایند که به آن National Health System سیستم سلامت و درمان ملی گفته میشود.  همچنین جهت بهره مند شدن از خدمات سیستم درمان و بهداشت دولتی در اسپانیا باید واجدالشرایط دریافت این خدمات که اکثرا هم رایگان هستند باشید مانند استخدام در یک شرکت در اسپانیا.

 

 

درمان رایگان در اسپانیا

در ادامه توضیحات عنوان می شود که به عنوان یک مهاجر میتوانید از خدمات درمان رایگان در اسپانیا بهره مند شوید اگر که:

  • در استخدام یک شرکت در اسپانیا باشید
  • در صورت پرداخت مبلغ بیمه اجتماعی به عنوان خود اشتغال
  • اگر از همسر خود در اسپانیا طلاق گرفته و همسر شما بیمه تامین اجتماعی داشته باشد
  • زیر 26 سال و در حال تحصیل در این کشور
  • اقامت موقت در اسپانیا داشته و کارت EHIC را نیز داشته باشید.
بیشتر بدانید!
قوانین جدید مهاجرت آلمان

برای استفاده از درمان رایگان دولتی بدون هزینه در اسپانیا می بایست یکی از شرایط بالا را داشته باشید.

 

کلینیک در  اسپانیا

در تکمیل مطالب عنوان شده و جهت آشنایی بیشتر با مراکز درمانی و کلینیک در اسپانیا مطرح می شود که کلینیک ها معمولا ترکیبی از چند پزشک متخصص هستند مانند پزشک متخصص اطفال، پرستاران، متخصص زنان و فیزیوتراپیست ها. این کلینیک ها و مراکز درمانی تقریبا در هر منطقه ای از شهر وجود دارند و معمولا هر بار که برای ویزیت یا درمان به این مراکز و کلینیک ها مراجعه می کنید همان دکتر قبلی را نخواهید دید.

 

کلینیک در اسپانیا

 

که برای پیدا کردن لیست این کلینیک ها و مراکز درمانی در شهرهای کشور اسپانیا می توانید به سایت وزرات بهداشت اسپانیا مراجعه نمایید. کلینیک های پزشکی در اسپانیا در تمامی مناطق شهرهای اسپانیا برقرار هستند و خدمات با کفیت درمانی مناسبی را برای تمامی سنین و اقشار جامعه ارائه می دهند.

 

آشنایی با سیستم درمانی اسپانیا

نکته اصلی اینکه برای انجام امور درمانی و یا راه اندازی کلینیک و درمانگاه تحت عنوان کارآفرینی و راه اندازی کسب و کار در اسپانیا گفتیم که بهتر است ابتدا با سیستم درمان و بهداشت این کشور آشنا شده و جهت تاسیس درمانگاه در این کشور به عنوان یک تبعه خارجی تمامی اسناد و مدارک لازم از جمله طرح بیزینس پلن و گواهی اثبات توانایی مالی خود را به مقامات مسئول این امر ارائه نمود. همچنین از شرایط استفاده رایگان از خدمات درمان و بهداشت در این کشور نیز مطالبی ارائه گردید.

بیشتر بدانید!
انتخاب آسانترین روش اقامت دائم استرالیا در 2022

 

 

 

موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل از هلدینگ حقوقی آپادالا با همکاران کارآمد و دیرینه خود موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل IIL و املاک بین المللی اینوستایم امور حقوقی مهاجرت و خرید ملک خارجی را به منظور دریافت اقامت یا سرمایه گذاری ملکی بین الملل ارائه و تکمیل می نماید. که در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر درباره آشنایی با سیستم درمانی و پزشکی اسپانیا به منظور راه اندازی و تاسیس کلینیک و درمانگاه در این کشور می توانید با مشاوران اریکه عدل تماس گرفته تا گفتگوی تصویری داشته یا برای مشاوره حضوری با وکلا و متخصصین این امر وقت رزرو نمایید. در پایان بابت مطالعه این مقاله از شما علاقمند گرامی تشکر می نماییم.

 

 

کلمات کلیدی: تاسیس درمانگاه در اسپانیا، کار پزشکی در اسپانیا، سیستم درمانی اسپانیا، درمان رایگان در اسپانیا، کلینیک در اسپانیا

How to Open a Successful Private Clinic of Your Own

https://www.expatica.com/es/healthcare/healthcare-basics/healthcare-in-spain-101467

https://spain.businessesforsale.com/spanish/top-notch-dental-clinic-in-seville-for-sale.aspx/

ارزیابی هوشمند مهاجرتی!

ارزیابی مهاجرتی بر اساس سالها تجربه وکلا + ارائه نتیجه در لحظه بدون نیاز به انتظار

مشاوره مهاجرتی
با اهل فن!

جای سوال شما بین 2600+ موضوع مطرح شده در انجمن مهاجرتی اریکه عدل خالیست! 

این مطلب به کارتون اومد؟
استفاده از تجربه ها
2600+
گفتگو و
تبادل نظر
در انجمن مهاجرتی آنلاین اریکه عدل
با وکلا و افراد دارای تجربه گفتگو کنید....
موارد مرتبط برای بررسی بیشتر:
نوشته ای از:
زینت طاهری
مشترک خبرنامه ما شوید!
آخرین آپدیت ها را بگیرید و از بهترین ها بیاموزید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نیاز به اطلاعات بیشتر دارید؟

با بهترین وکلای ما وقت آنلاین رزرو کنید یا اینکه سوال خود را در سامانه مشاوره اینترنتی مطرح کنید...

در اریکه عدل بیشتر از 1200 مطلب حقوقی و مهاجرتی منتشر شده.
ما به شما کمک می کنیم که خیلی سریع چیزی که لازم دارید را پیدا کنید...

چون نظر شما مهمه! اطلاعات این صفحه کاربردی بود؟