منو

موسسه حقوقی اریکه عدل

تایید مدارک برای مهاجرت به اسپانیا

تایید مدارک برای مهاجرت به اسپانیا، تایید فرمهای مهاجرت به اسپانیا، تایید سند مهاجرتی اسپانیا، تایید مدارک اقامت در اسپانیا
تایید مدارک برای مهاجرت به اسپانیا، تایید فرمهای مهاجرت به اسپانیا، تایید سند مهاجرتی اسپانیا، تایید مدارک اقامت در اسپانیا
اگر قصد مهاجرت از طریق دریافت یکی از انواع مجوزهای اقامت اسپانیا دارید و می خواهید بصورت مستقل اقدام نمایید در اولین قدم ضروری و لازم است شما اقدام به تایید مدارک برای مهاجرت به اسپانیا نمایید.

فهرست مطالب

آخرین مقالات در ایمیل شما

با خبرنامه ما به روز باشید!

اگر قصد مهاجرت از طریق دریافت یکی از انواع مجوزهای اقامت اسپانیا دارید و می خواهید بصورت مستقل اقدام نمایید در اولین قدم ضروری و لازم است شما اقدام به تایید مدارک برای مهاجرت به اسپانیا نمایید. البته باید در نظر داشته باشید که گواهی کردن و تایید اسناد یک مرحله مهم از کار است و باید با دقت و حوصله انجام شود. با موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل همراه باشید تا دلیل این ضرورت را برای شما روشن کنیم.

 

درباره تایید مدارک برای مهاجرت به اسپانیا

دلیل تایید مدارک برای مهاجرت به اسپانیا این است که مسئولین اداری اسپانیا و کسانی که در کیس های مهاجرتی تصمیم گیرنده هستند با روش صدور مدرک در کشورهای دیگر آشنایی کافی ندارند به همین خاطر مدارک رسمی خارجی برای استفاده در اسپانیا باید قبلا مورد تأیید و تصدیق مراجع صالح قرار گیرند. البته تجربه وکیل مهاجرت اسپانیا هم در این مورد مهم است و اوست که بر اساس تخصص اش تصمیم می گیرد  که آیا مدارک و اسناد نیاز به تأیید دارد و یا به همان صورت در اسپانیا قابل قبول است،

 مهر تایید معمولا توسط نمایندگی های اسپانیا در خارج از کشور همچون سفارتخانه ها کمک می کند تا ادارات اسپانیا در خصوص صحت و سقم مدارک ارائه شده اطمینان داشته باشند . همانگونه که ما در مقاله پر طرفدار « ۹ نکته طلایی برای مهاجرت به اسپانیا » خاطر نشان کردیم ، بحث تهیه و آماده سازی مدارک در پروسه مهاجرت به اسپانیا  نقش کلیدی ایفا می کند.

 

بیشتر بدانید!
شرایط قانونی ایجاد کسب و کار در آمریکا

تایید فرمهای مهاجرت به اسپانیا

امکان تایید فرمهای مهاجرت به اسپانیا برای ایرانیان به طور کلی میسر نیست، زیرا ادارات ایرانی، اصل مدارک را تأیید نکرده و امکان تأیید اسناد توسط سفارت نیز به دلیل تعداد بسیار زیاد مراجع صدور مدارک، ادارات و یا دفترخانه های اسناد رسمی وجود ندارد.

 وزارت امور خارجه ایران در عوض، ترجمه مدارک را که توسط مترجمین رسمی دادگستری انجام شده اند، تأیید و تصدیق اولیه پروسه تایید سند مهاجرتی اسپانیا می نماید، این ترجمه های رسمی تأیید شده توسط وزارت امور خارجه می توانند به تأیید سفارت اسپانیا در تهران نیز برسند بدین منظور ترجمه های مربوطه باید به زبان اسپانیایی و یا انگلیسی همراه با اصل مدارک ایرانی ارائه شوند.

 

درخواست تایید سند مهاجرتی

تصدیق و تایید سند مهاجرتی اسپانیا فقط به صورت حضوری در باجه امور حقوقی و کنسولی سفارت اسپانیا صورت می گیرد اقوام، آشنایان، وکلای دادگستری و یا دارالترجمه ها می توانند از طرف شما برای درخواست تأیید مدارک اقدام کنند.

چنانچه مدارک خود را برای ارائه درخواست ویزا لازم دارید، دقت فرمایید که تأیید اسناد مهاجرتی را در روز درخواست ویزا انجام نداده و قبلا به تأیید سند مهاجرتی اسپانیا مبادرت فرمایید.

 

مدارک مورد نیاز جهت اقامت در اسپانیا از طریق تمکن مالی

  • پاسپورت با اعتبار حداقل یک سال
  • مدارک شغلی
  • ۴ قطعه عکس
  • شناسنامه متقاضی و افراد تحت تکفل وی
  • گواهی عدم سوء پیشینه
  • مدارکی دال بر استطاعت مالی متقاضی برای مدت زمان لازم و مشخص
  • بیمه پزشکی و گواهی سلامت مربوط به بیماری های قلبی، عروقی، تنفسی، بیماری های واگیر دار و بیماری های خونی
  • گواهی آزمایشات پزشکی
  • اسناد مالکیت املاک و همین طور دارایی های معرفی شده
  • اظهارنامه مالیاتی سالانه مربوط به ۳ سال گذشته در فعالیت های اقتصادی؛ اثبات پرداخت و ارسال وجوه به مقامات مالیاتی.
  • گواهی عدم بدهی مالی و انجام تمامی تعهدات
  • سند ازدواج (درصورتی که همسر متقاضی نیز برای اقامت درخواست دهد)
بیشتر بدانید!
انواع ویزا اخذ اقامت اسلواکی برای ایرانیان

 

نکته طلایی در باب تایید مدارک اقامت در اسپانیا

 لطفاً توجه داشته باشید که مدارک با امضاهایی که دیگر معتبر نیستند از سوی سفارت تایید نخواهند شد، یعنی ترجمه ها باید درست بلافاصله پس از تایید وزارت امورخارجه ایران جهت تایید به سفارت ارائه گردند.

توجه داشته باشید که کپی ها و ترجمه ها به صورت کامل ارائه گردند، در غیر این صورت تأیید مدارک انجام نخواهد شد و برای تایید مدارک اقامت در اسپانیا و تصدیق کپی ها، کپی هایی را ارائه دهید که در ابعاد و اندازه مدرک اصلی هستند.

فقط اگر اصل مدرک شما بزرگتر از کاغذ A4 است، آن را بصورت کوچک شده روی کاغذ A4 کپی کنید. اگر مدرکی روی کاغذی کوچکتر از A4 به باجه ارائه شود، از شما تحویل گرفته نخواهد شد. همه ی کپی ها را روی کاغذ A4 ارائه کنید، حتی اگر اصل ابعاد دیگری داشته باشد.

 

مهاجرت به اسپانیا یکی از حوزه های تخصصی فعالیت موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل می باشد. در صورتیکه برای مهاجرت به اسپانیا به یک وکیل متخصص نیاز دارید، موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل با افتخار  شما را همراهی خواهند کرد و دیگر نیازی نیست هیچ گونه نگرانی در زمینه تایید و گواهی اسناد و مدارک خود و سایر مراحل مهاجرت به اسپانیا داشته باشید همچنین در صورتیکه هم که قصد خرید ملک در اسپانیا را دارید با دانلود اپلیکیشن اینوستایم برند زیر مجموعه اریکه عدل از ریز جزییات اطلاعات هر ملک میتوانید باخبر شوید.

ارزیابی هوشمند مهاجرتی!

ارزیابی مهاجرتی بر اساس سالها تجربه وکلا + ارائه نتیجه در لحظه بدون نیاز به انتظار

مشاوره مهاجرتی
با اهل فن!

جای سوال شما بین 2600+ موضوع مطرح شده در انجمن مهاجرتی اریکه عدل خالیست! 

این مطلب به کارتون اومد؟
استفاده از تجربه ها
2600+
گفتگو و
تبادل نظر
در انجمن مهاجرتی آنلاین اریکه عدل
با وکلا و افراد دارای تجربه گفتگو کنید....
موارد مرتبط برای بررسی بیشتر:
مشترک خبرنامه ما شوید!
آخرین آپدیت ها را بگیرید و از بهترین ها بیاموزید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نیاز به اطلاعات بیشتر دارید؟

با بهترین وکلای ما وقت آنلاین رزرو کنید یا اینکه سوال خود را در سامانه مشاوره اینترنتی مطرح کنید...

در اریکه عدل بیشتر از 1200 مطلب حقوقی و مهاجرتی منتشر شده.
ما به شما کمک می کنیم که خیلی سریع چیزی که لازم دارید را پیدا کنید...

چون نظر شما مهمه! اطلاعات این صفحه کاربردی بود؟